Ik dacht dit ook, maar ondertussen bleek dat er een andere auto was gekomen en dat Braddie zelfs een tijdje gewerkt heeft blijkbaar. Helemaal gemist, inclusief Sven-Kramergate.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Tvp
Wel geniaal dat je dit een halfjaar niet volgt en je het idee hebt niks te hebben gemist.
Trouwens mooi dat die nog online staat, je eigen review is weer pleitte?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:03 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Al kan je dit natuurlijk ook als een vlog zien, gemaakt door Autoweek
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger. Of hebben we toch liever zwarte Bas, Corrie Coupe, of een opamobiel zonder achterruit, maar met sportstuur?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
WOW, wat?!
Serieus, voor dat geld, als ik geen auto had gehad, had ik 'm zo gekochtAls alles financieel verder goed was.
Meerprijs velgen 30,-quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger. Of hebben we toch liever zwarte Bas, Corrie Coupe, of een opamobiel zonder achterruit, maar met sportstuur?
Ja, maar het is een vicieuze cirkel waar je ieder moment weer kan aanhaken. Een nieuwe auto en 2 dagen werk had hij vorig jaar ook.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook, maar ondertussen bleek dat er een andere auto was gekomen en dat Braddie zelfs een tijdje gewerkt heeft blijkbaar. Helemaal gemist, inclusief Sven-Kramergate.
Steeds hetzelfde, maar toch steeds een klein beetje anders. Mijn favoriete vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar het is een vicieuze cirkel waar je ieder moment weer kan aanhaken. Een nieuwe auto en 2 dagen werk had hij vorig jaar ook.
Ehehe, die stoelen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger.
Er worden wel dingen toegevoegd aan de cirkel, zoals woonruimteproblemen. Eerst vertoefde hij jarenlang in volkomen tevredenheid onder moeders dak.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar het is een vicieuze cirkel waar je ieder moment weer kan aanhaken. Een nieuwe auto en 2 dagen werk had hij vorig jaar ook.
Echt?! Dacht dat de 1-serie een B was.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een heuse C-segmenter is.
ik heb heimwee naar het schuurtjequote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er worden wel dingen toegevoegd aan de cirkel, zoals woonruimteproblemen. Eerst vertoefde hij jarenlang in volkomen tevredenheid onder moeders dak.
Op internet heb ik tot nog toe C gevonden, maar geen idee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt?! Dacht dat de 1-serie een B was.
Cirkel wordt wel wat uitgebreider inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er worden wel dingen toegevoegd aan de cirkel, zoals woonruimteproblemen. Eerst vertoefde hij jarenlang in volkomen tevredenheid onder moeders dak.
In het vorige topic zei hij nog dat hij misschien moest gaan kijken voor woningen verder weg, dus denk het niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:26 schreef nostra het volgende:
Braddie, heb je al een deal met die vriend van je over de mogelijkheid, duur en kosten van het eventueel bij hem gaan inwonen?
De moeder van die vriend heeft daar een stokje voorgestoken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:26 schreef nostra het volgende:
Braddie, heb je al een deal met die vriend van je over de mogelijkheid, duur en kosten van het eventueel bij hem gaan inwonen?
He? Heb ik dit gemist?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
De moeder van die vriend heeft daar een stokje voorgestoken.
Dat krijg je als je tijd zat hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:28 schreef Elan het volgende:
Is al bekend waarheen de Braad gaat verhuizen. De ontwikkelingen gaan ZO snel hier. Amper bij te benen
Oh, ik dacht dat die vriend het huis geërfd had van zijn ouders. Maar dat is balen dan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij weet zich er wel weer op creatieve manieren uit te lullenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die vriend het huis geërfd had van zijn ouders. Maar dat is balen dan.
Neen, de streams behoren alweer tot het verleden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
Is braddie alweer aan het flamen in een stream?
Waarom eigenlijk, op wie werd hij dit keer boos?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Neen, de streams behoren alweer tot het verleden.
Hoe weet jij ditquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Geen zorgen. In dit tempo streamt hij over een uurtje of twee weer. Komt goed!quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Neen, de streams behoren alweer tot het verleden.
Er gebeurde eigenlijk niet echt iets. De twijfel sloeg toe, Brad vond dat hij alweer veel te veel had verteld tijdens de stream en dat zat hem niet lekker.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, op wie werd hij dit keer boos?
Laatst zei hij nog dat hij vond dat hij overal best open kon zijn, want 'iedereen weet zijn adres toch al' en dan na zijn verhuizing weer stoppen neem ik aan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Er gebeurde eigenlijk niet echt iets. De twijfel sloeg toe, Brad vond dat hij alweer veel te veel had verteld tijdens de stream en dat zat hem niet lekker.
quote:
Ik bedoel, het stond op internet, dus het is verder geen roddelen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik zag dit voorbij komen in het allereerste topic dat Braddie weer opende
Dit lijkt mij ook geen probleem inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:37 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Laatst zei hij nog dat hij vond dat hij overal best open kon zijn, want 'iedereen weet zijn adres toch al' en dan na zijn verhuizing weer stoppen neem ik aan.
Tja...quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:37 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Laatst zei hij nog dat hij vond dat hij overal best open kon zijn, want 'iedereen weet zijn adres toch al' en dan na zijn verhuizing weer stoppen neem ik aan.
Moest lachenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:43 schreef Elan het volgende:
" je zit kwijlend te wachten tot ze je weer te vreten brengen zwerver"
hahahaha
Ik snap het ook niet, toen ik gisteravond om iets van kwart over elf wegging was er nog niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja...Het ging volgens mij dit keer niet zozeer om zijn woonplaats/adres, maar ik heb niet alles meegekregen. Ik schakelde pas weer in toen hij vertelde te kappen met de streams, vanwege de twijfels en teveel te hebben verteld.
Verhuiswagenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:48 schreef madeliefff het volgende:
Braddie je weet wel dat borg en spullen niet de enige kosten zijn bij verhuizing? Wat dacht je van verhuiswagen, vloer, gordijnen, klusspullen etc..
Tenzij je gemeubileerd gaat huren
Idd, twee keer heen en weer rijden in de Corsa en het is gefixt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuiswageniedereen kent wel iemand met een busje of wat en voor braddie z'n interieur heb je geen verhuiswagen nodig hoor
Ik zag dus laatst een stukje stream waarin hij wel deed alsof het daarom ging.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja...Het ging volgens mij dit keer niet zozeer om zijn woonplaats/adres, maar ik heb niet alles meegekregen. Ik schakelde pas weer in toen hij vertelde te kappen met de streams, vanwege de twijfels en teveel te hebben verteld.
Gordijnen lijken me niet de allerhoogste prioriteit voor iemand als Braddie. Gewoon een oude lap beddengoed voor de ramen volstaat eventueel ook tijdelijk wel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:48 schreef madeliefff het volgende:
Braddie je weet wel dat borg en spullen niet de enige kosten zijn bij verhuizing? Wat dacht je van verhuiswagen, vloer, gordijnen, klusspullen etc..
Tenzij je gemeubileerd gaat huren
Hij kent genoeg mensen van het kamp, die hebben sowieso wel zo'n oud ijzer vrachtwagen staan anders.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuiswageniedereen kent wel iemand met een busje of wat en voor braddie z'n interieur heb je geen verhuiswagen nodig hoor
Hij mag het kamp niet meer op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij kent genoeg mensen van het kamp, die hebben sowieso wel zo'n oud ijzer vrachtwagen staan anders.
Omdat hij telkens liep te filmen zeker?quote:
Dat lijkt mij ook. De noodzaak zit in een dak boven het hoofd en een bed om in te slapen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef Muisspinrat het volgende:
Gordijnen lijken me niet de allerhoogste prioriteit voor iemand als Braddie. Gewoon een oude lap beddengoed voor de ramen volstaat eventueel ook tijdelijk wel.
Jepquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat hij telkens liep te filmen zeker?
nee dan wordt het idd ineens heel goedkoper. Pfoe hee bedankt voor je input...Die gordijnen zijn maar 1 ding hequote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik zag dus laatst een stukje stream waarin hij wel deed alsof het daarom ging.Geen idee of dat voor of na de stream was die jij hebt gezien.
[..]
Gordijnen lijken me niet de allerhoogste prioriteit voor iemand als Braddie. Gewoon een oude lap beddengoed voor de ramen volstaat eventueel ook tijdelijk wel.
Implicerend dat deze nog niet te grabbel lag natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Waarschijnlijk ook gedeeltelijk omdat hij de van dijkjes familienaam te grabbel gooit met zijn infantiele gedrag
Misschien was het wel dezelfde, geen idee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik zag dus laatst een stukje stream waarin hij wel deed alsof het daarom ging.Geen idee of dat voor of na de stream was die jij hebt gezien.
Gordijnen zijn makkelijk 300 euro hoor, daar moet Braddie 3-6 maanden voor sparen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dan wordt het idd ineens heel goedkoper. Pfoe hee bedankt voor je input...Die gordijnen zijn maar 1 ding he
Nee inderdaad, toen was het allemaal nog prima.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, toen ik gisteravond om iets van kwart over elf wegging was er nog niets aan de hand.
Die keyboard reparatie kost ook zoiets dus het zullen wel gewoon kranten op de ramen worden tot medio september.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Gordijnen zijn makkelijk 300 euro hoor, daar moet Braddie 3-6 maanden voor sparen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dan wordt het idd ineens heel goedkoper. Pfoe hee bedankt voor je input...Die gordijnen zijn maar 1 ding he
Ook allemaal users die je maanden niet ziet en ineens zijn ze er weer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind het ergens wel weer nostalgisch dat in braddie topics altijs dezelfde mensen blijven terug komen al mis ik praadje wel een beetje.
*Burger Kingquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:58 schreef Elan het volgende:
Keyboard => Corsa => Mc Donalds => de rest
ligt eraan wat hij heegt kea spullen. Een tafel of bankstel lijkt me lastig. Maar die verhuiswagen...boedelbak ofzo zal de hoogste kostenpost ook niet zijn. Ik noemde wat random voorbeelden op. Maar er komt meer bij kijken dan borg en meubelsquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook nieuwe hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind het ergens wel weer nostalgisch dat in braddie topics altijs dezelfde mensen blijven terug komen al mis ik praadje wel een beetje.
BRADDIE HEEFT GEEN MEUBELSquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt eraan wat hij heegt kea spullen. Een tafel of bankstel lijkt me lastig. Maar die verhuiswagen...boedelbak ofzo zal de hoogste kostenpost ook niet zijn. Ik noemde wat random voorbeelden op. Maar er komt meer bij kijken dan borg en meubels
Van een echte 'verhuizing' is dus niet echt sprake.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BRADDIE HEEFT GEEN MEUBELS
Alleen z'n bed en een bureau, maar daar heb je geen kar voor nodig.
Dat ook jaquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook allemaal users die je maanden niet ziet en ineens zijn ze er weer.
AW forum, corsa forum, citroen forum, mercedes forum en zelfs het porsche forum zit brad op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:00 schreef Muisspinrat het volgende:
En er zijn ook mensen van een autoforum die hem volgen begreep ik. Hij bindt overal mensen aan zich.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
wojoo. Geen kledingkast, bankstel of Wasmachine?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BRADDIE HEEFT GEEN MEUBELS
Alleen z'n bed en een bureau, maar daar heb je geen kar voor nodig.
neequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wojoo. Geen kledingkast, bankstel of Wasmachine?
Hij zou dit kunnen kraken, lekker dicht in de buurt ookquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:02 schreef Elan het volgende:
Waar gaat hij wonen dan, als in wat voor huis niet welk adres
uhu dream onquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]Doe eens even rustig bitch, een vloer is 9/10 keer ook niet nodig.
Niet iedereen trekt in elk willekeurig huurkrot waarin nog 1000den euros geïnvesteerd moeten worden, beetje zonde bij huur ook. Braddie kan toch selecteren op woningen waarvoor hij zo min mogelijk kosten hoeft te maken.
En hij komt aardig kritisch over, soms wel iets te kritisch.
En vorig jaar is hij ook al verhuist hèDus neem aan dat hij echt wel het e.e.a. weet inmiddels.
Dat zal niet lang duren. Voor je het weet gaan mensen gokken en als het goede adres geraden is volgt er weer een rage quite van braddie en tijdens de eerst volgende stream word er weer masaal voer besteld voor hem en krijg je opnieuw een braddie die gaat ragen daarover.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:03 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ho ho niet zo snel, die hebben we wel nodig natuurlijk.
Nederig optrekje voor onze Bradge. Dan is een FOK!housewarming wel een ideetje.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij zou dit kunnen kraken, lekker dicht in de buurt ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wojoo. Geen kledingkast, bankstel of Wasmachine?
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch plsquote:
Moeilijk hè, de disclaimer lezen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Mag ik nou vragen wat de bedoeling is van deze reeks? Zeiken op Braddie?
en dan hopen dat braddie niet post wanneer hij verhuisd zodat zijn groupies hem niet volgen en zn nieuwe adres wetenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:02 schreef Elan het volgende:
Waar gaat hij wonen dan, als in wat voor huis niet welk adres
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Hij postte laatst al waar hij ging kijken dus dat kan nooit lang duren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan hopen dat braddie niet post wanneer hij verhuisd zodat zijn groupies hem niet volgen en zn nieuwe adres weten
Hij is zelf de reeks gestart, het is zijn SC. Dus nee, niet zeiken op Braddie.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
hahaha madquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je eigenlijk geen idee hebt wie Braddie is, als je ooit een stream hebt gezien had je al beter geweten door de achtergrond.
[..]
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch pls
Nee dat is niet zo, dat was mozy.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij is zelf de reeks gestart, het is zijn SC. Dus nee, niet zeiken op Braddie.
Hij vindt wel meer dingen leuk die niet gunstig voor hem zijn ben ik inmiddels achter.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.Maar de Brad vond het zelf ook wel leuk, een eigen sc
Hij vindt het altijd leuk tot hij er ineens niet meer tegen kan en dan vraagt hij aan de mods of het gesloten kan worden, wie immer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.Maar de Brad vond het zelf ook wel leuk, een eigen sc
Ah, dan is Guess who's back gewoon gereekst met die SC. My bad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, dat was mozy.
Wat precies dan wel? Er is geen Twitch, er is een Youtube.... er is zelfs geen fucking keyboard meer.quote:
Hahaha te dom om te poepenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hahaha te dom om te poepen
Ga lekker dure vloeren leggen in huurhuizen en gordijnen kopen met de verhuiswagen.
Snap ik maar was het niet zo dat de vorige reeks gesloten is door FOK!/Moira, omdat FOK! geen zin had hem nog langer een platform te bieden??quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ga lekker dure vloeren leggen in huurhuizen en gordijnen kopen met de verhuiswagen.
alleen zwervers zoals jij nemen een woning met een al aanwezige,afgeleefde vloer, omdat je te arm bent. Ik zwaai gewoon met mijn flappenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
[..]
Van al die auto's denk ik dat je met die Cinq op de roest na de minste problemen hebt in die prijsklasse eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger. Of hebben we toch liever zwarte Bas, Corrie Coupe, of een opamobiel zonder achterruit, maar met sportstuur?
[..]
Hey vriend hou je smoel tegen madelove ja gesnope?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je eigenlijk geen idee hebt wie Braddie is, als je ooit een stream hebt gezien had je al beter geweten door de achtergrond.
[..]
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch pls
Ik woon niet in een huurkrot, maar in een koophuis. Daar zijn investeringen in het huis iets waard en geen weggegooid geld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen zwervers zoals jij nemen een woning met een afgeleefde vloer, omdat je te arm bent. Ik zwaai gewoon met mijn flappen
Haha ga lekker als een pauper in een woning zitten waarvan dingen je niet aanstaan maar ja het kost niks zo hè.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Mja, maar een Cinquecento is behalve die roest ook nogal gevoelig qua koppakking en dat soort dingetjes. Dat is met zo'n Twingo toch minder. Sowieso vind ik een Twingo net iets "meer auto" dan zo'n Cinq.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Van al die auto's denk ik dat je met die Cinq op de roest na de minste problemen hebt in die prijsklasse eigenlijk
ja als je een pauper bent care je daarom. Ik koop gewoon in elk huis weer nieuwequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:14 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik woon niet in een huurkrot, maar in een koophuis. Daar zijn investeringen in het huis iets waard en geen weggegooid geld.
Braddie begrijpt dat beter dan jij. Die zou zelfs met een betonvloer nog kunnen leven.
Jij weet ook wel dat mensen die denken dat Braddie een bankstel heeft en verhuist met een verhuiswagen echt nitwits zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey vriend hou je smoel tegen madelove ja gesnope?
Nee nee, we bespreken puur zijn streams he, een COS topic dus. Alleen doet Braddie geen praatstreams meer, en zijn keyboard is kapot dus voorlopig ook geen keyboardstreams.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Ja meneer dit laminaat ziet er nog top uit hoor, 10k bij de prijs erbij zeg ik je.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:14 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik woon niet in een huurkrot, maar in een koophuis. Daar zijn investeringen in het huis iets waard en geen weggegooid geld.
Braddie begrijpt dat beter dan jij. Die zou zelfs met een betonvloer nog kunnen leven.
Ja, dat is ook wel zo, maar goed, onderdelen zijn wel weer een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mja, maar een Cinquecento is behalve die roest ook nogal gevoelig qua koppakking en dat soort dingetjes. Dat is met zo'n Twingo toch minder. Sowieso vind ik een Twingo net iets "meer auto" dan zo'n Cinq.
braddie heeft wel meer klasse dan jij ooit zult hebben. DUS JE WEET HET NIETquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:16 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat mensen die denken dat Braddie een bankstel heeft en verhuist met een verhuiswagen echt nitwits zijn.Geef toe.
Zulke uitspraken doen getuigt ook niet van hoge klasse anders.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
braddie heeft wel meer klasse dan jij ooit zult hebben. DUS JE WEET HET NIET
Lag nog een mooie vloer in en daar heb ik idd niet extra voor afgetikt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja meneer dit laminaat ziet er nog top uit hoor, 10k bij de prijs erbij zeg ik je.
Is hij een vluchteling dan? Alleen vluchtelingen komen bij zijn woningbouwvereniging in aanmerking.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:17 schreef Catkiller het volgende:
Braddie is een particulier huren dombo ondanks dat die voor elke sociale huurwoning in aanmerking zou komen, maar daar ligt alles er al in en kan je het maar beter laten zitten.
Jij hebt die sloppy slaapbank nooit zien staan? Of denk je srs dat daar nog een echte bank naast staat?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
braddie heeft wel meer klasse dan jij ooit zult hebben. DUS JE WEET HET NIET
moet je nagaan hoe het met jou gesteld isquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:19 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Lag nog een mooie vloer in en daar heb ik idd niet extra voor afgetikt.
[..]
Is hij een vluchteling dan? Alleen vluchtelingen komen bij zijn woningbouwvereniging in aanmerking.
[..]
Jij hebt die sloppy slaapbank nooit zien staan? Of denk je srs dat daar nog een echte bank naast staat?
Wil jij je erbuiten laten? Je bent geen mod of FA, dat je naam in de titel staat geeft je geen inhoudelijk zeggenschap.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:21 schreef Braddie het volgende:
Zullen we het gezellig houden? Ik vind een discussie niet zo`n probleem, maar hou het dan wel een beetje vriendelijk
Onderdelen van een Cinq zijn inderdaad spotgoedkoop. De autootjes zelf ook, trouwens.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar goed, onderdelen zijn wel weer een stuk goedkoper.
Twingo is sowieso een stuk meer auto dan een Cinq, bij een Twingo voelt het ielig, maar bij een Cinq voelt alles alsof het al kapot gaat als je er naar kijkt.
Wat is dit voor onzin danquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:19 schreef Muisspinrat
Is hij een vluchteling dan? Alleen vluchtelingen komen bij zijn woningbouwvereniging in aanmerking.
Klopt, heeft natuurlijk ook een redenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Onderdelen van een Cinq zijn inderdaad spotgoedkoop. De autootjes zelf ook, trouwens.
Goede comeback hoor, roep maar even weer wat hulp in van een white knights Noël en Catkiller.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe het met jou gesteld is
Oh dacht dat het je eigen woorden waren, schrok alquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:23 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Dat zei Braddie laatst in een stream.
Ja, oke. Qua grootte vergelijkbare autootjes (Cuore, Alto) zijn vaak wat duurder omdat ze een stuk beter en gewilder zijn. Maar goed, zolang het niet kapot gaat kun je haast niet goedkoper rijden dan met een Cinq oid. En zeker als Sporting vind ik ze wel leuk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, heeft natuurlijk ook een reden
Ey Braadquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:21 schreef Braddie het volgende:
Zullen we het gezellig houden? Ik vind een discussie niet zo`n probleem, maar hou het dan wel een beetje vriendelijk
Zal wel gaan over mensen die zich niet in hebben geschreven en vluchtelingen. Dan winnen de vluchtelingen het van je ja.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dacht dat het je eigen woorden waren, schrok al.
Maar dat is dus pure onzin Braddie
Daarom.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, oke. Qua grootte vergelijkbare autootjes (Cuore, Alto) zijn vaak wat duurder omdat ze een stuk beter en gewilder zijn. Maar goed, zolang het niet kapot gaat kun je haast niet goedkoper rijden dan met een Cinq oid. En zeker als Sporting vind ik ze wel leuk.
OMDAT HIJ AL ZIJN FIETSEN AAN GORT TRAPT DOOR ZIJN STERKE BENEN MOZYquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:25 schreef Mozy het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom jij in godsnaam zo hard een auto nodig hebt. Alsjeblieft zeg Braddie. Denk eens goed na. Je kiest er voor omdat het makkelijk is, jij gaat altijd voor makkelijk. Alles moet makkelijk anders doe je het niet.
Waarom krijgen die vluchtelingen dan meestal zo snel al een huis, en ik.. (En met mij anderen) Die al jaren staan ingeschreven niks?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dacht dat het je eigen woorden waren, schrok al.
Maar dat is dus pure onzin Braddie
Waarom kreeg ik dan wel van woningnet netjes een leuk huurhuisje zonder urgentie of vluchtelingenstatus?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom krijgen die vluchtelingen dan meestal zo snel al een huis, en ik.. (En met mij anderen) Die al jaren staan ingeschreven niks?
Ik heb deze politiecel gekregen via Facebook via een vriendin van een vriendin van een kennis
als je van het geld wat Braddie in auto’s steekt een fiets zou kopen dan is dat ding zo kapot goed dat hij er de Tour de France nog mee kan uitfietsen incl podiumplek.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OMDAT HIJ AL ZIJN FIETSEN AAN GORT TRAPT DOOR ZIJN STERKE BENEN MOZY
Heb je nou het afgelopen jaar godverdomme nooit opgelet
Die worden ook met meerdere in een huis gezet volgens mij, wil je dat ook dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom krijgen die vluchtelingen dan meestal zo snel al een huis, en ik.. (En met mij anderen) Die al jaren staan ingeschreven niks?
Ik heb deze politiecel gekregen via Facebook via een vriendin van een vriendin van een kennis
Andere regio misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan wel van woningnet netjes een leuk huurhuisje zonder urgentie of vluchtelingenstatus?
Braddie heeft niet door dat de gemeente de touwtje overneemt van de woningbouw zodra zijn achternaam voorbij komt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan wel van woningnet netjes een leuk huurhuisje zonder urgentie of vluchtelingenstatus?
Misschien omdat de vluchtelingen een betere reputatie hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
azpi!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:08 schreef Azpilicueta het volgende:
Tvp
Wel geniaal dat je dit een halfjaar niet volgt en je het idee hebt niks te hebben gemist.
Ja, duh. Als jij als bedrijf geen klanten meer kan aannemen dan verwijs je die door.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Andere regio misschien?
Woningbouw heb ik vorige week gebeld en die hebben mij godverredomme gewoon aangeraden om PARTICULIER te gaan huren
DE, FUCKING, WONINGBOUW.
Nee hoor, jij valt ook onder gooi en vechtstreek qua woningnet toch?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Andere regio misschien?
Woningbouw heb ik vorige week gebeld en die hebben mij godverredomme gewoon aangeraden om PARTICULIER te gaan huren
DE, FUCKING, WONINGBOUW.
Heeft je ma nog steeds die Ka, eigenlijk?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom.
Sporting heeft m`n ma nog gehad, een zwarte, snelheidsbeleving was best wel groot
Je wil niet weten hoeveel woningen er in en om de bloemenbuurt in Hilversum leeg staan, alleen al in de wijk waar mijn vader woont staan er een dozijn leeg maar neeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, duh. Als jij als bedrijf geen klanten meer kan aannemen dan verwijs je die door.
Klopt jaquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, jij valt ook onder gooi en vechtstreek qua woningnet toch?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Braddie heeft niet door dat de gemeente de touwtje overneemt van de woningbouw zodra zijn achternaam voorbij komt.
Nee, die is niet door de keuring gekomen voor het 2e jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heeft je ma nog steeds die Ka, eigenlijk?
haha hoiiiiiquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zou de Tour voor mij wel aantrekkelijk maken. Elke dag Braddie af zien stappen om naar de berm te waggelen en een Dumoulintje te doen omdat het eten van thuisbezorgd.fr verkeerd is gevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
als je van het geld wat Braddie in auto’s steekt een fiets zou kopen dan is dat ding zo kapot goed dat hij er de Tour de France nog mee kan uitfietsen incl podiumplek.
Wordt verkocht, als je Funda mag geloven. Vind het dan ook niet vreemd dat het leeg staat hè?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel woningen er in en om de bloemenbuurt in Hilversum leeg staan, alleen al in de wijk waar mijn vader woont staan er een dozijn leeg maar neeeeeeeeeeee
Geen ongewoon einde voor een Ka. Is die Swift wat? De mijne (uit 1998) bleek ook behoorlijk verrot te zijn bij de bodem...quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, die is niet door de keuring gekomen voor het 2e jaar.
Omdat er het eerste jaar wel veel is gelast, maar niet is getectyleerd, is 'ie even hard weer gaan rotten op die plekken + andere plekken op het subframe, en nu rijd ze een Swift.
Nou dan, ik heb 60m2, 3 kamers, berging, balkon, station op 2x vallen afstand voor omgerekend 280 per maand want huurtoeslag. Want 100% afgekeurd helaas.quote:
Je snapt toch wel dat je niet zomaar een woning aan iemand kan geven. Misschien is er wel iets met die woningen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel woningen er in en om de bloemenbuurt in Hilversum leeg staan, alleen al in de wijk waar mijn vader woont staan er een dozijn leeg maar neeeeeeeeeeee
Koppeling heeft een erg korte slag, en de bak jankt enorm in z`n 2. En eh, vochtquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Geen ongewoon einde voor een Ka. Is die Swift wat? De mijn (uit 1998) bleek ook behoorlijk verrot te zijn bij de bodem...
Godverdommequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wordt verkocht, als je Funda mag geloven. Vind het dan ook niet vreemd dat het leeg staat hè?
Ja meneer in deze woning zit asbest maar zolang u geen gaten in de muren slaat is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je niet zomaar een woning aan iemand kan geven. Misschien is er wel iets met die woningen?
Nouja, als ik het zou kunnen had het wel gelukt ondertussen denk ik..quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou dan, ik heb 60m2, 3 kamers, berging, balkon, station op 2x vallen afstand voor omgerekend 280 per maand want huurtoeslag. Want 100% afgekeurd helaas.
Dus waarom zou jij dat niet kunnen?
Wat voor systeem hanteren ze dan? Geen lotingsysteem?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, als ik het zou kunnen had het wel gelukt ondertussen denk ik..
Sta la jaren ingeschreven, reageer zovaak als ik kan op woningen, stond laatst op nr 6! en toen ik 2 dagen later keek was dat op eens 26Ik sta vaak tussen zeer laag en gemiddeld..
Langst ingeschreven.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor systeem hanteren ze dan? Geen lotingsysteem?
Gast, Woningnet is niet de woningbouwvereniging hè?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, als ik het zou kunnen had het wel gelukt ondertussen denk ik..
Sta la jaren ingeschreven, reageer zovaak als ik kan op woningen, stond laatst op nr 6! en toen ik 2 dagen later keek was dat op eens 26Ik sta vaak tussen zeer laag en gemiddeld..
quote:
Beide, loting en inschrijvings-jaren/hoe actief je reageert. Ze hebben ook nog zat woningen voor mensen onder de 30..quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor systeem hanteren ze dan? Geen lotingsysteem?
Een Jubilee is vaak wel al relatief goed uitgerust met elektrische ramen enzo. Maar vocht? Dat had ik ook, maar dat kwam dus door de gaten her en der. Dat was trouwens het rijdende rookgordijn dat ik had gekocht voor 222 euro...quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Koppeling heeft een erg korte slag, en de bak jankt enorm in z`n 2. En eh, vochtDat is wel echt een probleem
Maar verder prima ding, is uit 1999 of 2000 geloof ik, een jubilee uitvoering
Elektrische ramen, centrale vergrendeling, elektrische spiegels, airco, stuurbekrachtiging, rijd best behoorlijk nog.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een Jubilee is vaak wel al relatief goed uitgerust met elektrische ramen enzo. Maar vocht? Dat had ik ook, maar dat kwam dus door de gaten her en der. Dat was trouwens het rijdende rookgordijn dat ik had gekocht voor 222 euro...
Ik zie via Woningnet de woningen van de woningbouw, alliantie, dudok etc.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, Woningnet is niet de woningbouwvereniging hè?
[..]
Ahquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beide, loting en inschrijvings-jaren/hoe actief je reageert. Ze hebben ook nog zat woningen voor mensen onder de 30..
heb je hier al over gezelfreflecteerd?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is daar een redacteur, heeft er zelf een weblog over geplaatst
Oh vage shit, maar 5 jaar ingeschreven staan is niet echt veel natuurlijk. Snap wel dat je dan niet bovenaan de lijst komt te staan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zie via Woningnet de woningen van de woningbouw, alliantie, dudok etc.
Is geregeld via de woningbouw toen.
Nee, door de strips komt het vast niet. Is dat ding roestvrij bij de ophanging voor en de hoeken voorin? Paravan schoon?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Elektrische ramen, centrale vergrendeling, elektrische spiegels, airco, stuurbekrachtiging, rijd best behoorlijk nog.
Hij mist wel die 2 instap strips, maar het lijkt mij niet dat het daardoor komt toch?NIet in zulke mate dat het gewoon 20-30 minuten duurt (Ook met de kachel op vol) voordat 'ie vocht vrij is.
Rijdende Rookgordijn![]()
Geen geld voor een auto trouwens!
RIP Braddie (ergens voor 1993 - 2048)quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja meneer in deze woning zit asbest maar zolang u geen gaten in de muren slaat is er niks aan de hand.
Oh laat dan maar zitten.
Heeft de woning waar hij op reageert misschien invloed? Als Braddie op een huis reageert gaan alle gezinnen of stellen natuurlijk voor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh vage shit, maar 5 jaar ingeschreven staan is niet echt veel natuurlijk. Snap wel dat je dan niet bovenaan de lijst komt te staan.
Auto is volledig roest vrij op 't moment op een klein plekje bij't achterraam na, maar goed.. Mijn Corsa heeft een gat van 2 cm diameter onder de spoiler bij't raam zitten en die heeft geen vochtproblemenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, door de strips komt het vast niet. Is dat ding roestvrij bij de ophanging voor en de hoeken voorin? Paravan schoon?
En de mijne heb ik op de Noorderweg gekocht, werd verkocht als sloper en was dat ook echt. 240k op de teller, roest, en ontzettend veel blauwe rook. Gek genoeg liep de motor verder nog prima, ondanks dat er elke paar honderd kilometer een liter olie doorheen ging.
Ach ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Het zou ook onlogisch zijn om in zo'n woning een persoon in z'n eentje te huisvesten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft de woning waar hij op reageert misschien invloed? Als Braddie op een huis reageert gaan alle gezinnen of stellen natuurlijk voor.
Wiet helpt wel goed tegen reuma.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom kan Braddie niet terug naar zijn moeder? Staat alles vol met wiet zeker.
Ik denk dat Braddie boven zijn stand reageert, met zijn inkomen zal de woningbouw alles duurder dan 500 sowieso bouncen. Bovendien heeft ie lage prio op alles wat geschikt is voor stelletjes of gezinnen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Het zou ook onlogisch zijn om in zo'n woning een persoon in z'n eentje te huisvesten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Sheffield het volgende:
Gaat hard hier zeg.
Zat te werken, volkomen verkeerde beslissing van mij zeg. (Ben ik achter gekomen na wat zelfreflectie)
Ik mag tot 700 p/m reageren, en er komen vooral flatjes en normale woningen langs.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie boven zijn stand reageert, met zijn inkomen zal de woningbouw alles duurder dan 500 sowieso bouncen. Bovendien heeft ie lage prio op alles wat geschikt is voor stelletjes of gezinnen.
braddie moet op zoek naar een studio tussen de 250-300 euro p/m en daar op reageren.
Ja tuurlijk mag je tot 700 p/m reageren want de sociale huur gaat maar tot 711 p/m.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag tot 700 p/m reageren, en er komen vooral flatjes en normale woningen langs.
Overigens net weer gereageerd, ik kon op 1 woning reageren, daar was ik gemiddeld
Zou je een flatje willen dan? Zonder tuin mehquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag tot 700 p/m reageren, en er komen vooral flatjes en normale woningen langs.
Overigens net weer gereageerd, ik kon op 1 woning reageren, daar was ik gemiddeld
Heb nu ook geen tuinquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je een flatje willen dan? Zonder tuin meh
Praat hem nou geen kieskeurigheid aan mbt zaken als wel/geen tuin.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je een flatje willen dan? Zonder tuin meh
Ja, dat uiteraard wel!quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:05 schreef Poes. het volgende:
Doe jezelf een plezier en vraag dit keer wél huurtoeslag aan
Tuin heeft vaak een schuur kan hij de woning mooi onderverhuren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:04 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Praat hem nou geen kieskeurigheid aan mbt zaken als wel/geen tuin.
Het interesseert mij echt niks of ik een tuin heb of niet, of wel/geen balkon of voortuinquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:04 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Praat hem nou geen kieskeurigheid aan mbt zaken als wel/geen tuin.
Maar waarom heb je dat voor deze woning niet gedaan?quote:
Of playstations opslaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuin heeft vaak een schuur kan hij de woning mooi onderverhuren.
Kwam ik niet voor in aanmerking volgens mijn huisbaas en de makelaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:06 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
En dat heb je bij je huidige stulpje niet gedaan, omdat??
Daar heeft een mens anno 2018 gewoon recht op hoor. Moet hij met hetquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:25 schreef Mozy het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom jij in godsnaam zo hard een auto nodig hebt. Alsjeblieft zeg Braddie. Denk eens goed na. Je kiest er voor omdat het makkelijk is, jij gaat altijd voor makkelijk. Alles moet makkelijk anders doe je het niet.
Kun je toch nog steeds een poging wagen? Als je inderdaad niet in aanmerking komt, word je aanvraag afgewezen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kwam ik niet voor in aanmerking volgens mijn huisbaas en de makelaar.
Hier ook gewerkt. Spijt van, had dit topic moeten bijhouden. Nu moet ik alles teruglezenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Sheffield het volgende:
Gaat hard hier zeg.
Zat te werken, volkomen verkeerde beslissing van mij zeg. (Ben ik achter gekomen na wat zelfreflectie)
Die hebben het allebei fout btw.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
same hier, kon wel kapot veel teruglezen aan het einde van de dagquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:10 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hier ook gewerkt. Spijt van, had dit topic moeten bijhouden. Nu moet ik alles teruglezen
Het zal wel via de verhuurder geregeld zijn en al verwerkt zijn in de huurprijs dat hij er geen recht op heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die hebben het allebei fout btw.
Je kan trouwens met T E R U G W E R K E N D E K R A C H T huurtoeslag aanvragen, is in jouw geval 214 p/m sinds 1 maart 2017. Dan ontvang je 25 februari ineens 2354 euro op je rekening.
En het kost niet eens veel moeite, maar ja die 2,5k kan jij toch niet gebruiken dus laat maar zitten. Vraag maar niet aan.
Dat zou betekenen dat zijn hok een originele huurprijs heeft van >¤600,-???quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zal wel via de verhuurder geregeld zijn en al verwerkt zijn in de huurprijs dat hij er geen recht op heeft.
Maar de regels mbt eigen voordeur en huursubsidie zijn ook versoepeld een tijdje geleden, dus ook geen eigen voordeur hoeft niet per se een probleem te zijn.quote:
Nope, Dan zou Braddie's kamer nmamelijk 704 euro per maand kosten en dat is wettelijk verboden om aan hem te verhuren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zal wel via de verhuurder geregeld zijn en al verwerkt zijn in de huurprijs dat hij er geen recht op heeft.
Weet jij wat hij per maand betaald dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat zijn hok een originele huurprijs heeft van >¤600,-???
450 euro.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij wat hij per maand betaald dan?
Als dat zo is, kun je toch alsnog gewoon aanvragen en als je niet in aanmerking komt word je aanvraag afgewezen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen als je het gewoon niet kan doen???quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:15 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Als dat zo is, kun je toch alsnog gewoon aanvragen en als je niet in aanmerking komt word je aanvraag afgewezen?
Wtf lul jij allemaal, dit volg ik niet helemaalquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen als je het gewoon niet kan doen???
Als ik op straat mensen aanspreek en vraag of ze TWEE EN EEN HALF DUIZEND euro willen, mits ze een papiertje invullen en naar de staat sturen zegt iedereen nee. IEDEREEN.
Ik zou m'n bed er niet eens voor uitkomen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen als je het gewoon niet kan doen???
Als ik op straat mensen aanspreek en vraag of ze TWEE EN EEN HALF DUIZEND euro willen, mits ze een papiertje invullen en naar de staat sturen zegt iedereen nee. IEDEREEN.
Puur gekocht voor de onderdelen man. Swift kopen voor 222 euro > Swift is populaire auto > auto slopen > onderdelen verkopen > profitquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat was wel inderdaad een slopert dan, hoe heb je het daar mee uitgehouden?
Logisch ook. Reeds tijdens m'n korte verblijf op Fok! heb ik geleerd dat iedereen hier multimiljonair is, hooggeleid, en in het bezit van gigantische geslachtsdelen. Dan is 2,5k niets.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zou m'n bed er niet eens voor uitkomen.
Heb je ook een formulier ingevuld of heb je gewoon de woningbouw gebeld met de mededeling dat je geld wil zien op korte termijn?quote:
Wat heeft de woningbouw er mee te maken?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ook een formulier ingevuld of heb je gewoon de woningbouw gebeld met de mededeling dat je geld wil zien op korte termijn?
Wsl gewoon appje naar de huisbaas of telefoontje naar de spoedeisende hulp.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ook een formulier ingevuld of heb je gewoon de woningbouw gebeld met de mededeling dat je geld wil zien op korte termijn?
Eerst de belastingdienst gebeld, te horen gekregen dat die via de site moest, en toen via de site het hele rijtje aan vragen ingevuld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh Belastingdienst dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:23 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wat heeft de woningbouw er mee te maken?
Netjes manquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eerst de belastingdienst gebeld, te horen gekregen dat die via de site moest, en toen via de site het hele rijtje aan vragen ingevuld.
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Sheffield het volgende:
Gaat hard hier zeg.
Corsa onderhoud geven. Tyros laten repareren, rest van het geld op de spaarrekening zetten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Netjes man
Wat zou je doen met het geld, enig idee?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
Alleen een beetje kansloos dat ze pas NADAT je het hebt aangevraagd/teruggevraagd, je een mail krijgt waar in staat:
Tenslotte zullen wij rond vrijdag 26 januari 2018 de vergoeding voor onze dienstverlening ad ¤ 39,50 automatisch van uw bankrekening incasseren.
Via de belastingdienst of een externe bemiddelaar??quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
Alleen een beetje kansloos dat ze pas NADAT je het hebt aangevraagd/teruggevraagd, je een mail krijgt waar in staat:
Tenslotte zullen wij rond vrijdag 26 januari 2018 de vergoeding voor onze dienstverlening ad ¤ 39,50 automatisch van uw bankrekening incasseren.
Heb eerlijk gezegd een beetje moeite om dit te geloven. Er is maandenlang op je ingepraat mbt die huurtoeslag en nu heb je het ineens in een paar minuten allemaal geregeld?quote:
Sowieso niet de belastingdienst.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Via de belastingdienst of een externe bemiddelaar??
PSR 770 kopen dan toch gewoonquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Corsa onderhoud geven. Tyros laten repareren, rest van het geld op de spaarrekening zetten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
Dit. Daarnaast zal de belastingdienst nooit van te voren geld incasseren, dat soort kosten zullen ze verrekenen met de toeslag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:26 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Sowieso niet de belastingdienst.
Dat aanvragen doe je gewoon via toeslagen.nl En dat kost helemaal niks.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:26 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Sowieso niet de belastingdienst.
Dat aanvragen doe je gewoon via toeslagen.nl En dat kost helemaal niks.
Je snapt toch wel dat dit soort dingen via de belastingdienst zelf ALTIJD gratis is?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
Omgquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
OMGquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:27 schreef Braddie het volgende:
Goed, doe ik een keer iets, is't weer niet goed.
De groeten.
Huh? Waar zijn die 4 tientjes voor dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Logisch ook. Reeds tijdens m'n korte verblijf op Fok! heb ik geleerd dat iedereen hier multimiljonair is, hooggeleid, en in het bezit van gigantische geslachtsdelen. Dan is 2,5k niets.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is niet alsof je nooit hulp is aangeboden hè. Als je een van die mensen had gevraagd hoe je het precies moest doen hadden ze je echt wel ff geholpen hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:27 schreef Braddie het volgende:
De groeten.
Braddie hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:27 schreef Braddie het volgende:
De groeten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:28 schreef Embraer89 het volgende:
Ik zie het al, Braad heeft op de eerste googlelink geklikt
[ afbeelding ]
Eerste linkquote:Wie zijn wij?
Toeslagen Aanvragen BV helpt u graag bij het aanvragen, wijzigen en stopzetten van verschillende toeslagen, zoals huurtoeslag, kinderopvangtoeslag of zorgtoeslag. Natuurlijk kunt u dit ook direct zelf regelen bij de Belastingdienst, maar helaas blijkt hun slogan ‘Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker’ niet altijd zo uit te pakken in de werkelijkheid. Ons online programma leidt u moeiteloos door het proces, zodat u met vertrouwen uw aanvraag, wijziging of stopzetting via ons aan de Belastingdienst kunt zenden. En dat alles zonder DigiD! Voor onze online dienstverlening betaalt u slechts eenmalig ¤ 39,50 ongeacht welke toeslag u wil aanvragen, wijzigen of stopzetten. Daarna ontvangt u automatisch binnen uiterlijk 13 weken bericht van de Belastingdienst, maar meestal gaat dit sneller, zo tussen de 6 en 8 weken.
Ik verdien te veel voor dingen zoals huurtoeslag, ik bemoei me hier niet mee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:29 schreef Embraer89 het volgende:
Eigenlijk is dit de schuld van Mozy, dus ik vind dat hij die 39,50 moet betalen.
Mag die 39,50 ook in de vorm van Thuisbezorgd worden betaald?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:29 schreef Embraer89 het volgende:
Eigenlijk is dit de schuld van Mozy, dus ik vind dat hij die 39,50 moet betalen.
Hahahaha.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:30 schreef Poes. het volgende:
Ik snap ook wel dat iemand die nog nooit een cent belasting heeft betaald de belastingdienst niet weet te vinden
Noooooooooo. Dit meen je nietquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Eerste link![]()
Zonder DigiD jajajaja![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:31 schreef Poes. het volgende:
Nieuwe TT; ''Leuker kunnen we het niet maken...''
Zoiets dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:31 schreef Elan het volgende:
Die gozer heeft echt permanente begeleiding nodig.
Of dwangverpleging.
Hoe fucking dom kun je zijn
Hierin laat Braddie wel zien dat hij daadwerkelijk beperkt is en terecht een Wajong ontvangt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:31 schreef Elan het volgende:
Die gozer heeft echt permanente begeleiding nodig.
Of dwangverpleging.
Hoe fucking dom kun je zijn
Rip wc-deur.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:33 schreef Poes. het volgende:
Ik denk dat de borg nu al helemaal niet meer wordt teruggestort
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tijd voor een momentje zelfreflectie.
Even aan de hand van het model van Korthagen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tijd voor een momentje zelfreflectie.
Ui van Bateson!quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef Voszje het volgende:
[..]
Even aan de hand van het model van Korthagen.
Maar omg. Ik vind het wel sneu.
Zonder DigiD.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
maar braad heeft dus 39,50 betaald aan een schimmige site die zijn huurtoeslag gaat berekenen of wat?
Ja, dus hij heeft alsnog niksquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
maar braad heeft dus 39,50 betaald aan een schimmige site die zijn huurtoeslag gaat berekenen of wat?
wie heeft er nu geen digidquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder DigiD.
Dat kan dus helemaal niet.
zelfs je modstatus verliezen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:38 schreef Embraer89 het volgende:
Dit soort dingen maakt het volgen toch weer de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
zelfs je modstatus verliezen?
Dat heeft er geen kut mee te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat heeft er geen kut mee te maken.
quote:
Mee eens. Wel weer een duidelijk gevolg van impulsiviteit. Iets onmiddelijk willen doen en dan op de eerste de beste link klikken...quote:
dan gaan we gewoon verder in mijn fobo joh geen probleemquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:41 schreef Voszje het volgende:
De Braddie SC gaat nu vast ook weer naar de eeuwige jachtvelden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |