Maar de regels mbt eigen voordeur en huursubsidie zijn ook versoepeld een tijdje geleden, dus ook geen eigen voordeur hoeft niet per se een probleem te zijn.quote:
Nope, Dan zou Braddie's kamer nmamelijk 704 euro per maand kosten en dat is wettelijk verboden om aan hem te verhuren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zal wel via de verhuurder geregeld zijn en al verwerkt zijn in de huurprijs dat hij er geen recht op heeft.
Weet jij wat hij per maand betaald dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat zijn hok een originele huurprijs heeft van >¤600,-???
450 euro.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij wat hij per maand betaald dan?
Als dat zo is, kun je toch alsnog gewoon aanvragen en als je niet in aanmerking komt word je aanvraag afgewezen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zal wel via de verhuurder geregeld zijn en al verwerkt zijn in de huurprijs dat hij er geen recht op heeft.
Ja maar waarom zou je dat doen als je het gewoon niet kan doen???quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:15 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Als dat zo is, kun je toch alsnog gewoon aanvragen en als je niet in aanmerking komt word je aanvraag afgewezen?
Wtf lul jij allemaal, dit volg ik niet helemaalquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen als je het gewoon niet kan doen???
Als ik op straat mensen aanspreek en vraag of ze TWEE EN EEN HALF DUIZEND euro willen, mits ze een papiertje invullen en naar de staat sturen zegt iedereen nee. IEDEREEN.
Ik zou m'n bed er niet eens voor uitkomen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen als je het gewoon niet kan doen???
Als ik op straat mensen aanspreek en vraag of ze TWEE EN EEN HALF DUIZEND euro willen, mits ze een papiertje invullen en naar de staat sturen zegt iedereen nee. IEDEREEN.
Puur gekocht voor de onderdelen man. Swift kopen voor 222 euro > Swift is populaire auto > auto slopen > onderdelen verkopen > profitquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat was wel inderdaad een slopert dan, hoe heb je het daar mee uitgehouden?
Logisch ook. Reeds tijdens m'n korte verblijf op Fok! heb ik geleerd dat iedereen hier multimiljonair is, hooggeleid, en in het bezit van gigantische geslachtsdelen. Dan is 2,5k niets.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zou m'n bed er niet eens voor uitkomen.
Heb je ook een formulier ingevuld of heb je gewoon de woningbouw gebeld met de mededeling dat je geld wil zien op korte termijn?quote:
Wat heeft de woningbouw er mee te maken?quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ook een formulier ingevuld of heb je gewoon de woningbouw gebeld met de mededeling dat je geld wil zien op korte termijn?
Wsl gewoon appje naar de huisbaas of telefoontje naar de spoedeisende hulp.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ook een formulier ingevuld of heb je gewoon de woningbouw gebeld met de mededeling dat je geld wil zien op korte termijn?
Eerst de belastingdienst gebeld, te horen gekregen dat die via de site moest, en toen via de site het hele rijtje aan vragen ingevuld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh Belastingdienst dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:23 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wat heeft de woningbouw er mee te maken?
Netjes manquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eerst de belastingdienst gebeld, te horen gekregen dat die via de site moest, en toen via de site het hele rijtje aan vragen ingevuld.
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Sheffield het volgende:
Gaat hard hier zeg.
Zat te werken, volkomen verkeerde beslissing van mij zeg. (Ben ik achter gekomen na wat zelfreflectie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |