Je snapt toch wel dat je niet zomaar een woning aan iemand kan geven. Misschien is er wel iets met die woningen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel woningen er in en om de bloemenbuurt in Hilversum leeg staan, alleen al in de wijk waar mijn vader woont staan er een dozijn leeg maar neeeeeeeeeeee
Koppeling heeft een erg korte slag, en de bak jankt enorm in z`n 2. En eh, vochtquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Geen ongewoon einde voor een Ka. Is die Swift wat? De mijn (uit 1998) bleek ook behoorlijk verrot te zijn bij de bodem...
Godverdommequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wordt verkocht, als je Funda mag geloven. Vind het dan ook niet vreemd dat het leeg staat hè?
Ja meneer in deze woning zit asbest maar zolang u geen gaten in de muren slaat is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je niet zomaar een woning aan iemand kan geven. Misschien is er wel iets met die woningen?
Nouja, als ik het zou kunnen had het wel gelukt ondertussen denk ik..quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou dan, ik heb 60m2, 3 kamers, berging, balkon, station op 2x vallen afstand voor omgerekend 280 per maand want huurtoeslag. Want 100% afgekeurd helaas.
Dus waarom zou jij dat niet kunnen?
Wat voor systeem hanteren ze dan? Geen lotingsysteem?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, als ik het zou kunnen had het wel gelukt ondertussen denk ik..
Sta la jaren ingeschreven, reageer zovaak als ik kan op woningen, stond laatst op nr 6! en toen ik 2 dagen later keek was dat op eens 26Ik sta vaak tussen zeer laag en gemiddeld..
Langst ingeschreven.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor systeem hanteren ze dan? Geen lotingsysteem?
Gast, Woningnet is niet de woningbouwvereniging hè?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, als ik het zou kunnen had het wel gelukt ondertussen denk ik..
Sta la jaren ingeschreven, reageer zovaak als ik kan op woningen, stond laatst op nr 6! en toen ik 2 dagen later keek was dat op eens 26Ik sta vaak tussen zeer laag en gemiddeld..
quote:
Beide, loting en inschrijvings-jaren/hoe actief je reageert. Ze hebben ook nog zat woningen voor mensen onder de 30..quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor systeem hanteren ze dan? Geen lotingsysteem?
Een Jubilee is vaak wel al relatief goed uitgerust met elektrische ramen enzo. Maar vocht? Dat had ik ook, maar dat kwam dus door de gaten her en der. Dat was trouwens het rijdende rookgordijn dat ik had gekocht voor 222 euro...quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Koppeling heeft een erg korte slag, en de bak jankt enorm in z`n 2. En eh, vochtDat is wel echt een probleem
Maar verder prima ding, is uit 1999 of 2000 geloof ik, een jubilee uitvoering
Elektrische ramen, centrale vergrendeling, elektrische spiegels, airco, stuurbekrachtiging, rijd best behoorlijk nog.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een Jubilee is vaak wel al relatief goed uitgerust met elektrische ramen enzo. Maar vocht? Dat had ik ook, maar dat kwam dus door de gaten her en der. Dat was trouwens het rijdende rookgordijn dat ik had gekocht voor 222 euro...
Ik zie via Woningnet de woningen van de woningbouw, alliantie, dudok etc.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, Woningnet is niet de woningbouwvereniging hè?
[..]
Ahquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beide, loting en inschrijvings-jaren/hoe actief je reageert. Ze hebben ook nog zat woningen voor mensen onder de 30..
heb je hier al over gezelfreflecteerd?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is daar een redacteur, heeft er zelf een weblog over geplaatst
Oh vage shit, maar 5 jaar ingeschreven staan is niet echt veel natuurlijk. Snap wel dat je dan niet bovenaan de lijst komt te staan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zie via Woningnet de woningen van de woningbouw, alliantie, dudok etc.
Is geregeld via de woningbouw toen.
Nee, door de strips komt het vast niet. Is dat ding roestvrij bij de ophanging voor en de hoeken voorin? Paravan schoon?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Elektrische ramen, centrale vergrendeling, elektrische spiegels, airco, stuurbekrachtiging, rijd best behoorlijk nog.
Hij mist wel die 2 instap strips, maar het lijkt mij niet dat het daardoor komt toch?NIet in zulke mate dat het gewoon 20-30 minuten duurt (Ook met de kachel op vol) voordat 'ie vocht vrij is.
Rijdende Rookgordijn![]()
Geen geld voor een auto trouwens!
RIP Braddie (ergens voor 1993 - 2048)quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja meneer in deze woning zit asbest maar zolang u geen gaten in de muren slaat is er niks aan de hand.
Oh laat dan maar zitten.
Heeft de woning waar hij op reageert misschien invloed? Als Braddie op een huis reageert gaan alle gezinnen of stellen natuurlijk voor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh vage shit, maar 5 jaar ingeschreven staan is niet echt veel natuurlijk. Snap wel dat je dan niet bovenaan de lijst komt te staan.
Auto is volledig roest vrij op 't moment op een klein plekje bij't achterraam na, maar goed.. Mijn Corsa heeft een gat van 2 cm diameter onder de spoiler bij't raam zitten en die heeft geen vochtproblemenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee, door de strips komt het vast niet. Is dat ding roestvrij bij de ophanging voor en de hoeken voorin? Paravan schoon?
En de mijne heb ik op de Noorderweg gekocht, werd verkocht als sloper en was dat ook echt. 240k op de teller, roest, en ontzettend veel blauwe rook. Gek genoeg liep de motor verder nog prima, ondanks dat er elke paar honderd kilometer een liter olie doorheen ging.
Ach ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Het zou ook onlogisch zijn om in zo'n woning een persoon in z'n eentje te huisvesten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft de woning waar hij op reageert misschien invloed? Als Braddie op een huis reageert gaan alle gezinnen of stellen natuurlijk voor.
Wiet helpt wel goed tegen reuma.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom kan Braddie niet terug naar zijn moeder? Staat alles vol met wiet zeker.
Ik denk dat Braddie boven zijn stand reageert, met zijn inkomen zal de woningbouw alles duurder dan 500 sowieso bouncen. Bovendien heeft ie lage prio op alles wat geschikt is voor stelletjes of gezinnen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Het zou ook onlogisch zijn om in zo'n woning een persoon in z'n eentje te huisvesten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Sheffield het volgende:
Gaat hard hier zeg.
Zat te werken, volkomen verkeerde beslissing van mij zeg. (Ben ik achter gekomen na wat zelfreflectie)
Ik mag tot 700 p/m reageren, en er komen vooral flatjes en normale woningen langs.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie boven zijn stand reageert, met zijn inkomen zal de woningbouw alles duurder dan 500 sowieso bouncen. Bovendien heeft ie lage prio op alles wat geschikt is voor stelletjes of gezinnen.
braddie moet op zoek naar een studio tussen de 250-300 euro p/m en daar op reageren.
Ja tuurlijk mag je tot 700 p/m reageren want de sociale huur gaat maar tot 711 p/m.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag tot 700 p/m reageren, en er komen vooral flatjes en normale woningen langs.
Overigens net weer gereageerd, ik kon op 1 woning reageren, daar was ik gemiddeld
Zou je een flatje willen dan? Zonder tuin mehquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik mag tot 700 p/m reageren, en er komen vooral flatjes en normale woningen langs.
Overigens net weer gereageerd, ik kon op 1 woning reageren, daar was ik gemiddeld
Heb nu ook geen tuinquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je een flatje willen dan? Zonder tuin meh
Praat hem nou geen kieskeurigheid aan mbt zaken als wel/geen tuin.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je een flatje willen dan? Zonder tuin meh
Ja, dat uiteraard wel!quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:05 schreef Poes. het volgende:
Doe jezelf een plezier en vraag dit keer wél huurtoeslag aan
Tuin heeft vaak een schuur kan hij de woning mooi onderverhuren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:04 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Praat hem nou geen kieskeurigheid aan mbt zaken als wel/geen tuin.
Het interesseert mij echt niks of ik een tuin heb of niet, of wel/geen balkon of voortuinquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:04 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Praat hem nou geen kieskeurigheid aan mbt zaken als wel/geen tuin.
Maar waarom heb je dat voor deze woning niet gedaan?quote:
Of playstations opslaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuin heeft vaak een schuur kan hij de woning mooi onderverhuren.
Kwam ik niet voor in aanmerking volgens mijn huisbaas en de makelaar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:06 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
En dat heb je bij je huidige stulpje niet gedaan, omdat??
Daar heeft een mens anno 2018 gewoon recht op hoor. Moet hij met hetquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:25 schreef Mozy het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom jij in godsnaam zo hard een auto nodig hebt. Alsjeblieft zeg Braddie. Denk eens goed na. Je kiest er voor omdat het makkelijk is, jij gaat altijd voor makkelijk. Alles moet makkelijk anders doe je het niet.
Kun je toch nog steeds een poging wagen? Als je inderdaad niet in aanmerking komt, word je aanvraag afgewezen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kwam ik niet voor in aanmerking volgens mijn huisbaas en de makelaar.
Hier ook gewerkt. Spijt van, had dit topic moeten bijhouden. Nu moet ik alles teruglezenquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:02 schreef Sheffield het volgende:
Gaat hard hier zeg.
Zat te werken, volkomen verkeerde beslissing van mij zeg. (Ben ik achter gekomen na wat zelfreflectie)
Die hebben het allebei fout btw.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kwam ik niet voor in aanmerking volgens mijn huisbaas en de makelaar.
same hier, kon wel kapot veel teruglezen aan het einde van de dagquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:10 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hier ook gewerkt. Spijt van, had dit topic moeten bijhouden. Nu moet ik alles teruglezen
Het zal wel via de verhuurder geregeld zijn en al verwerkt zijn in de huurprijs dat hij er geen recht op heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die hebben het allebei fout btw.
Je kan trouwens met T E R U G W E R K E N D E K R A C H T huurtoeslag aanvragen, is in jouw geval 214 p/m sinds 1 maart 2017. Dan ontvang je 25 februari ineens 2354 euro op je rekening.
En het kost niet eens veel moeite, maar ja die 2,5k kan jij toch niet gebruiken dus laat maar zitten. Vraag maar niet aan.
Dat zou betekenen dat zijn hok een originele huurprijs heeft van >¤600,-???quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zal wel via de verhuurder geregeld zijn en al verwerkt zijn in de huurprijs dat hij er geen recht op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |