nee dan wordt het idd ineens heel goedkoper. Pfoe hee bedankt voor je input...Die gordijnen zijn maar 1 ding hequote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik zag dus laatst een stukje stream waarin hij wel deed alsof het daarom ging.Geen idee of dat voor of na de stream was die jij hebt gezien.
[..]
Gordijnen lijken me niet de allerhoogste prioriteit voor iemand als Braddie. Gewoon een oude lap beddengoed voor de ramen volstaat eventueel ook tijdelijk wel.
Implicerend dat deze nog niet te grabbel lag natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Waarschijnlijk ook gedeeltelijk omdat hij de van dijkjes familienaam te grabbel gooit met zijn infantiele gedrag
Misschien was het wel dezelfde, geen idee.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ik zag dus laatst een stukje stream waarin hij wel deed alsof het daarom ging.Geen idee of dat voor of na de stream was die jij hebt gezien.
Gordijnen zijn makkelijk 300 euro hoor, daar moet Braddie 3-6 maanden voor sparen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dan wordt het idd ineens heel goedkoper. Pfoe hee bedankt voor je input...Die gordijnen zijn maar 1 ding he
Nee inderdaad, toen was het allemaal nog prima.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, toen ik gisteravond om iets van kwart over elf wegging was er nog niets aan de hand.
Die keyboard reparatie kost ook zoiets dus het zullen wel gewoon kranten op de ramen worden tot medio september.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Gordijnen zijn makkelijk 300 euro hoor, daar moet Braddie 3-6 maanden voor sparen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dan wordt het idd ineens heel goedkoper. Pfoe hee bedankt voor je input...Die gordijnen zijn maar 1 ding he
Ook allemaal users die je maanden niet ziet en ineens zijn ze er weer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind het ergens wel weer nostalgisch dat in braddie topics altijs dezelfde mensen blijven terug komen al mis ik praadje wel een beetje.
*Burger Kingquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:58 schreef Elan het volgende:
Keyboard => Corsa => Mc Donalds => de rest
ligt eraan wat hij heegt kea spullen. Een tafel of bankstel lijkt me lastig. Maar die verhuiswagen...boedelbak ofzo zal de hoogste kostenpost ook niet zijn. Ik noemde wat random voorbeelden op. Maar er komt meer bij kijken dan borg en meubelsquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verhuiswageniedereen kent wel iemand met een busje of wat en voor braddie z'n interieur heb je geen verhuiswagen nodig hoor
Ook nieuwe hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vind het ergens wel weer nostalgisch dat in braddie topics altijs dezelfde mensen blijven terug komen al mis ik praadje wel een beetje.
BRADDIE HEEFT GEEN MEUBELSquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt eraan wat hij heegt kea spullen. Een tafel of bankstel lijkt me lastig. Maar die verhuiswagen...boedelbak ofzo zal de hoogste kostenpost ook niet zijn. Ik noemde wat random voorbeelden op. Maar er komt meer bij kijken dan borg en meubels
Van een echte 'verhuizing' is dus niet echt sprake.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BRADDIE HEEFT GEEN MEUBELS
Alleen z'n bed en een bureau, maar daar heb je geen kar voor nodig.
Dat ook jaquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook allemaal users die je maanden niet ziet en ineens zijn ze er weer.
AW forum, corsa forum, citroen forum, mercedes forum en zelfs het porsche forum zit brad op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:00 schreef Muisspinrat het volgende:
En er zijn ook mensen van een autoforum die hem volgen begreep ik. Hij bindt overal mensen aan zich.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
wojoo. Geen kledingkast, bankstel of Wasmachine?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
BRADDIE HEEFT GEEN MEUBELS
Alleen z'n bed en een bureau, maar daar heb je geen kar voor nodig.
neequote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wojoo. Geen kledingkast, bankstel of Wasmachine?
Hij zou dit kunnen kraken, lekker dicht in de buurt ookquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:02 schreef Elan het volgende:
Waar gaat hij wonen dan, als in wat voor huis niet welk adres
uhu dream onquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:57 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]Doe eens even rustig bitch, een vloer is 9/10 keer ook niet nodig.
Niet iedereen trekt in elk willekeurig huurkrot waarin nog 1000den euros geïnvesteerd moeten worden, beetje zonde bij huur ook. Braddie kan toch selecteren op woningen waarvoor hij zo min mogelijk kosten hoeft te maken.
En hij komt aardig kritisch over, soms wel iets te kritisch.
En vorig jaar is hij ook al verhuist hèDus neem aan dat hij echt wel het e.e.a. weet inmiddels.
Dat zal niet lang duren. Voor je het weet gaan mensen gokken en als het goede adres geraden is volgt er weer een rage quite van braddie en tijdens de eerst volgende stream word er weer masaal voer besteld voor hem en krijg je opnieuw een braddie die gaat ragen daarover.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:03 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ho ho niet zo snel, die hebben we wel nodig natuurlijk.
Nederig optrekje voor onze Bradge. Dan is een FOK!housewarming wel een ideetje.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij zou dit kunnen kraken, lekker dicht in de buurt ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wojoo. Geen kledingkast, bankstel of Wasmachine?
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch plsquote:
Moeilijk hè, de disclaimer lezen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Mag ik nou vragen wat de bedoeling is van deze reeks? Zeiken op Braddie?
en dan hopen dat braddie niet post wanneer hij verhuisd zodat zijn groupies hem niet volgen en zn nieuwe adres wetenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:02 schreef Elan het volgende:
Waar gaat hij wonen dan, als in wat voor huis niet welk adres
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
Hij postte laatst al waar hij ging kijken dus dat kan nooit lang duren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en dan hopen dat braddie niet post wanneer hij verhuisd zodat zijn groupies hem niet volgen en zn nieuwe adres weten
Hij is zelf de reeks gestart, het is zijn SC. Dus nee, niet zeiken op Braddie.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Elan het volgende:
hahaha madquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je eigenlijk geen idee hebt wie Braddie is, als je ooit een stream hebt gezien had je al beter geweten door de achtergrond.
[..]
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch pls
Nee dat is niet zo, dat was mozy.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij is zelf de reeks gestart, het is zijn SC. Dus nee, niet zeiken op Braddie.
Hij vindt wel meer dingen leuk die niet gunstig voor hem zijn ben ik inmiddels achter.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.Maar de Brad vond het zelf ook wel leuk, een eigen sc
Hij vindt het altijd leuk tot hij er ineens niet meer tegen kan en dan vraagt hij aan de mods of het gesloten kan worden, wie immer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want als het alleen maar bashen wordt stoppen we gewoon.Maar de Brad vond het zelf ook wel leuk, een eigen sc
Ah, dan is Guess who's back gewoon gereekst met die SC. My bad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, dat was mozy.
Wat precies dan wel? Er is geen Twitch, er is een Youtube.... er is zelfs geen fucking keyboard meer.quote:
Hahaha te dom om te poepenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Hahaha te dom om te poepen
Ga lekker dure vloeren leggen in huurhuizen en gordijnen kopen met de verhuiswagen.
Snap ik maar was het niet zo dat de vorige reeks gesloten is door FOK!/Moira, omdat FOK! geen zin had hem nog langer een platform te bieden??quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:08 schreef richolio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Ga lekker dure vloeren leggen in huurhuizen en gordijnen kopen met de verhuiswagen.
alleen zwervers zoals jij nemen een woning met een al aanwezige,afgeleefde vloer, omdat je te arm bent. Ik zwaai gewoon met mijn flappenquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:10 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
[..]
Van al die auto's denk ik dat je met die Cinq op de roest na de minste problemen hebt in die prijsklasse eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Qua lasten is de Cinq van 200 ekkies natuurlijk voordeliger. Of hebben we toch liever zwarte Bas, Corrie Coupe, of een opamobiel zonder achterruit, maar met sportstuur?
[..]
Hey vriend hou je smoel tegen madelove ja gesnope?quote:Op donderdag 18 januari 2018 16:07 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je eigenlijk geen idee hebt wie Braddie is, als je ooit een stream hebt gezien had je al beter geweten door de achtergrond.
[..]
Jij weet al helemaal niks. Met je verhuiswagen, bitch pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |