Misschien moeten we Nattekat maar gewoon premier maken. Of koning. Nul werkloosheid, een oplossing voor het klimaatprobleem en wereldvrede gegarandeerd!quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En bij de luchtverkeersleiding!
Over de RET gesproken, hoewel het tijdelijk stil lag op het hoogtepunt, reden ze héél snel daarna weer. Kudos daarvoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
GVB en de RET kunnen ook wel wat Nattekat gebruiken bij extreem weer.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de NS, maar dit ongefundeerde geraaskal van iemand die totaal niet in verbinding lijkt te staan met de realiteit is nog een stukje sneuer dan de staat van onze spoorwegen.
Idd, kan me best irriteren aan mensen die overtuigd zijn dat ze het beter weten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de NS, maar dit ongefundeerde geraaskal van iemand die totaal niet in verbinding lijkt te staan met de realiteit is nog een stukje sneuer dan de staat van onze spoorwegen.
om antwoord te geven op je vraag:quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:04 schreef byah het volgende:
Iemand een idee hoe het morgen wordt met de NS
het is hier geen onzinquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trajecten waar geen boom langs het spoor staat, en de wind is al vrij vroeg in de middag gaan liggen. De NS is gewoon niet in staat om te reageren op dagen als vandaag zonder dat alles in de soep loopt.
Voorjaarsgenotquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:44 schreef michiel_merk het volgende:
temps gaan volgende week weer richting de 15 graden..
pluim
[ afbeelding ]
Yes!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:44 schreef michiel_merk het volgende:
temps gaan volgende week weer richting de 15 graden..
pluim
[ afbeelding ]
kanniewagniequote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:47 schreef Goudenvis het volgende:
Op pleuren met de kouwakker worden door de vogeltjes
bloemen
Het valt wel mee. Sterker nog, ik begin bijna medelijden met ze te krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yes!!!![]()
![]()
![]()
De winterliefhebbers op weerwoord.be zullen schuimbekken.
Dank je, ik waardeer het.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Sterker nog, ik begin bijna medelijden met ze te krijgen.
Enige wat je kan doen is je verwachtingen bijstellen, dan word het minder snel een teleurstelling. Beetje zoals ik met onweer hebquote:
Misschien eind februari ofzo (roep ik dan als leek, ik bestudeer geen ijskansen), ik hoop het voor ze.quote:
Dat doet niemand hier. De realiteit is echter wel dat we bijna in de laatste maand zitten en de vooruitzichten niet best zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen die denken dat de winter nu ineens voorbij is..
Als het maar nooit meer zo'n neplente als in 2013 wordt. Grauw, grijs en koud tot ver in meiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef AQUILA. het volgende:
Het is voor deze winter hopen op een herhaling van het scenario van februari 2012.
We hebben Februari nog en Maart......quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen die denken dat de winter nu ineens voorbij is..
weet ik niet meer, ik sta er wel op mijn oude useridquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:54 schreef sacha het volgende:
hoe werkt 'waar woont iedereen' uit de Op?
Vanmiddag was het lekker zonnigquote:
Toen liep de winter ook nog door tot april.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als het maar nooit meer zo'n neplente als in 2013 wordt. Grauw, grijs en koud tot ver in mei![]()
![]()
Of 2014.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als het maar nooit meer zo'n neplente als in 2013 wordt. Grauw, grijs en koud tot ver in mei![]()
![]()
De lente in Nederland is per definitie kut. Maar 2013 spande de kroonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of 2014.
Of 2015.
Of 2016.
Of 2017 (mooi weer eind mei maakt nog geen lente, tevens was juni vervolgens bagger)
De laatste echte lente is jaren geleden.
2013 hadden we niet eens lente. In juni gingen we abrupt van winter naar zomer.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
De lente in Nederland is per definitie kut. Maar 2013 spande de kroon
horrorquote:
http://www.omroepbrabant.(...)k+was+doodsbang.aspxquote:
Vooralsnog lijken de warmere dagen komende week wel weer eens grijs te verlopen. Enige minpunt wel. Denk dat de zon over een week of 5 al krachtiger wordt om dat euvel enigszins soms te weten verhelpen.quote:
Dat heeft toch te maken met de buienhoogte? In de winter hangen de (onweers)buien lager. Dacht ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Wat was dat nou weer, onweer in januariWel echt extreem felle witte flitsen overigens.
Als het maar niet de komende 5 weken grijs blijftquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vooralsnog lijken de warmere dagen komende week wel weer eens grijs te verlopen. Enige minpunt wel. Denk dat de zon over een week of 5 al krachtiger wordt om dat euvel enigszins soms te weten verhelpen.
Mijn voorpret, wat doe jequote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vooralsnog lijken de warmere dagen komende week wel weer eens grijs te verlopen. Enige minpunt wel. Denk dat de zon over een week of 5 al krachtiger wordt om dat euvel enigszins soms te weten verhelpen.
twitter:Weerplaza twitterde op zondag 21-01-2018 om 11:38:47In het noordoosten is het momenteel schitterend weer, maar de bewolking komt eraan: https://t.co/AyyE58e0Vo https://t.co/kv3bR62jNt reageer retweet
hadden er een paar jaar geleden eentje hier in centrum Amsterdam. Wat een ongelovelijke knal was dat, nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)k+was+doodsbang.aspx
Lijkt me een positieve ontlading (CG+) geweest gezien de schade.
Yes, hier in wijchen ook.quote:Op zondag 21 januari 2018 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
Droog. Geen wind. Geen regen. Zon. Prima!
Yup. En de zon van gister is ws weer het laatste zonlicht dat we gezien hebben voor de komende week.quote:
het is droevig gesteld de laatste 2 maandenquote:Op maandag 22 januari 2018 09:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup. En de zon van gister is ws weer het laatste zonlicht dat we gezien hebben voor de komende week.
Achja...
Uhuh...quote:Op maandag 22 januari 2018 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Het is niet ijskoud en droog. En weinig wind. Voor mij is de dag dan al geslaagd
Jij woont hier om de hoek toch?quote:Op maandag 22 januari 2018 10:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel? Hier is het ook windstil. En droog. En heerlijk zacht. En niet heel grijs.
Hier waait het altijd en flink ook, maar vandaag niet. Wát een verademing op de fiets en die temperatuur ook... van mij mogen we door naar de lente.quote:
Mij nog veel te grijs voor lente. Ik heb liever dynamischer weer met buien gevolgd door felle opklaringen ipv dit (hoewel zachte) grijze soepkippen weer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:
En weer geen wind. En zacht. Zo krijg je echt zin in de lente. Maar ja dat duurt nog even en er kan nog van alles gebeuren natuurlijk.
6 weken nogquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Harde wind, zeikregen, grauw en grijs. Waar is die lente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |