Ik zit nu halverwege de eerste (ben nog even de laatste van het oude seizoen gaan kijken om mijn geheugen op te frissen, en moest zo lachen toen Grace op zijn Jamaicaans zei dat Frankie in de luchtballon moest stappenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat ik even mót verraden is dat ik tijdens het eerste kwartier dacht 'hmmm ik weet niet of ik dit zo leuk vind' en dat ik halverwege afl 2 alweer zit te happy-janken.![]()
![]()
![]()
Ja dat komt goedquote:Op maandag 22 januari 2018 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nu halverwege de eerste (ben nog even de laatste van het oude seizoen gaan kijken om mijn geheugen op te frissen, en moest zo lachen toen Grace op zijn Jamaicaans zei dat Frankie in de luchtballon moest stappen).
En idd een beetje mweh, maar dat komt vast goed!
Whohooooooooooquote:Op zondag 21 januari 2018 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Het is weer de hoogste tijd voor een nieuw landentopic. Vandaag gaan we weer een hoog niveau aantikken, want het gaat over een land in de bergen. Het land dat ons blij maakte met supersterren als Der Udo Jürgens, Der Alf Poier, Die Zoë en Der/Die/Das Conchita Wurst. Het gaat natuurlijk over Oostenrijk![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 43): OOSTENRIJK
Goed bezig!quote:Op maandag 22 januari 2018 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Schaamteloze topic promotie: een nieuwe dag, een nieuw nationale voorronde topic!
ESF / [2018] Denemarken: Dansk Melodi Grand Prix 2018
Gewoon een beetje hier promotie maken voor je eigen topicsquote:Op maandag 22 januari 2018 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Schaamteloze topic promotie: een nieuwe dag, een nieuw nationale voorronde topic!
ESF / [2018] Denemarken: Dansk Melodi Grand Prix 2018
Geleerd van de beste.quote:Op maandag 22 januari 2018 16:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hier promotie maken voor je eigen topics
Nee hoor dat doe je goed, complimenten.quote:Op maandag 22 januari 2018 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word haast moe van mezelf: meer schaamteloze topic promotie!
ESF / [2018] Servië: Beovizija 2018
Dank u dank u.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:09 schreef ato het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe je goed, complimenten.
HODLADIEJEEquote:Op maandag 22 januari 2018 20:13 schreef StephanL het volgende:
Jeetje. De vorige is net voorbij en we kunnen alweer door naar de volgende
Een user die topics onder de aandacht brengt over nationale voorrondes voor het ESF in de slowchat van een ESF forum. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 22 januari 2018 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word haast moe van mezelf: meer schaamteloze topic promotie!
ESF / [2018] Servië: Beovizija 2018
Vanaf hetquote:Op maandag 22 januari 2018 22:41 schreef Redefine het volgende:
Ik heb nu ook de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen van Grace and Frankie gezien en begrijp precies wat de anderen bedoelen. De eerste ep en een behoorlijk deel van de twee vind ik het nog niet zoveel, maar dat kwam naar het einde toe alweer meer. En verwacht het vanaf de komende afleveringen weer vanouds. Zal waarschijnlijk morgen wel verder kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werd het voor mij weer goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 22 januari 2018 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hetJa. Vanaf de onvermijdelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werd het voor mij weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb geen spoiler geklikt. Maar Greys, je post vorige keer had wel een beetje het eea weggegeven![]()
Knap dat je dat kunt!quote:Ik stop nu na 2 afleveringen.
Eind van de week wel weer een aflevering kijken.
Die miep uit Friends vond ik niks.
Ja misschien niet letterlijk weggeven, maar mij zette je aan het denkenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan?Ik deed het nog zo voorzichtig mogelijk. Maar kennelijk kan ik dat niet
Al heb ik geen idee wat ik weggaf.
Op mijn 20e, toen het populair was, vond ik het niks. Nu 17 jaar later ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 11:28 schreef Nexum het volgende:
Ohh, jullie vinden Friends niks?![]()
Jammer, ik ben echt verslaafd, ik heb echt 6 seizoenen in 2 weken er doorheen gejaagd.![]()
Vind het echt een geweldige serie omdat het me in veel opzichten doet denken aan How I Met Your Mother en dat is mijn all time favoriete serie.
Heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:36 schreef ijs_beer het volgende:
Over comedies gesproken, hebben jullie al De Luizenmoeder gezien? Heerlijk foute en ongemakkelijke humor.
Ja geweldigquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:36 schreef ijs_beer het volgende:
Over comedies gesproken, hebben jullie al De Luizenmoeder gezien? Heerlijk foute en ongemakkelijke humor.
Ja!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 13:28 schreef Greys het volgende:
HALLOOOO ALLEMAAAAAAAL
WAT FIJN DAT JE ER BENTTTT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |