abonnement Unibet Coolblue
pi_176390968
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2018 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 12-01-2018 20:17:38 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176391075
Moet ook weer eens nieuwe schoenen gaan kopen.
Denk dat mijn huidige model (Gel pursue) niet meer te krijgen is. Zag net dat Asics inmiddels al bij pursue 4 is aanbeland.

Gisteren mijn milestonepod uitgeprobeerd. Is een leuke toevoeging. De gemeten afstand was identiek aan de afstand gemeten met GPS (80 meter verschil op 5,5 km).
Verder bleek ik 100% haklander (wist ik al). Mijn grondcontacttijd was gemiddeld 260ms, leuk om te zien hoe dit varieert met snelheid (duidelijk hoger bij in- en uitlopen).
Verder nog veel meer leuke statistieken, volgende keer een intervaltraining, kijken wat dat voor data oplevert.
pi_176391229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:04 schreef McTwente het volgende:
Ben ik de enige die zijn schoenen koopt op basis van de analyse en welke het best/prettigst zitten? En niet omdat ze zo'n kek kleurtje hebben of er meer of minder elegant uitzien? Ik loop er geen modeshow mee.
Ik wissel aan laten meten en zelfs iets "keks" op internet bestellen een beetje af. Met minimaal 3 paar schoenen (als je spikes en cross-schoenen meerekent 5) in de roulatie wordt elk paar aan laten meten ook wel een dure grap. En ik ben een makkelijke loper, dus gewoon neutraal zonder poespas is vaak prima.
pi_176391365
Spikes kunnen gelukkig eeuwen mee ;)

En verder vind ik het onmogelijk om iemand op basis van één post advies te geven over schoenen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 17:21:37 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176391468
Mosselman, mag de challenge van 2018 in de OP? *O*

quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Nieuwe 2018 Challenge

https://www.123swets.com/FOK/schema2018.php?naam=<;hier je username>

[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 17:25:22 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176391536
Beste TT van 2018 ^O^
F means you're fucked
pi_176391539
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:21 schreef Maraca het volgende:
Mosselman, mag de challenge van 2018 in de OP? *O*

[..]

uh... Guppy?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176392316
Whoah, ik ging er automatisch al vanuit dat je schoenen in de winkel laat aanmeten, en dat je nu wat tips had welke je daar moet testen, Semtex!

Als je geen lompe klomp wilt, moet je geen Hoka's dragen, dat zijn de lompste loopschoenen ooit. Maar héél veel demping, en inderdaad door veel geblesseerde lopers gedragen als laatste oplossing. Zelf zie ik eigenlijk bij de Asics helemaal geen verschil met de andere schoenen, en dacht dat je het logo gewoon oerlelijk vond. :D

Ik doe verder ook zoals de meesten hier: als het huidige model niet meer goedkoop online te vinden is neem ik mijn oude schoen mee naar de Run2Day, zij pakken het volgende model, ik pas. Soms toch een ander merk als het te veel veranderd is. Voor de zekerheid wordt er soms nog een filmpje gemaakt, maar zelf merk ik toch wel of ik stabiel loop en niet met mijn enkel knik. Een heel enkele keer moet de schoen terug als ik merk dat het bij wat langere afstanden toch niet helemaal goed is. Is meestal geen probleem, heb er inmiddels al een klein vermogen uitgegeven.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:17:27 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_176392473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:06 schreef wyccie het volgende:
Whoah, ik ging er automatisch al vanuit dat je schoenen in de winkel laat aanmeten, en dat je nu wat tips had welke je daar moet testen, Semtex!

Als je geen lompe klomp wilt, moet je geen Hoka's dragen, dat zijn de lompste loopschoenen ooit. Maar héél veel demping, en inderdaad door veel geblesseerde lopers gedragen als laatste oplossing. Zelf zie ik eigenlijk bij de Asics helemaal geen verschil met de andere schoenen, en dacht dat je het logo gewoon oerlelijk vond. :D
Nee, ik moet zeggen dat het tegenwoordig wel meevalt. Mijn man heeft hele sjieke zwarte Asics. Misschien zijn het die typische grote witte Amerikaanse sportschoenen waar ik een aversie tegen heb. Of misschien komt dat omdat ik met mijn hardloopschoenmaatje 42 al gauw in de herenkleuren categorie kom...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_176392504
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

typische grote witte Amerikaanse sportschoenen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:26:29 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_176392639
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_176392805
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, ik moet zeggen dat het tegenwoordig wel meevalt. Mijn man heeft hele sjieke zwarte Asics. Misschien zijn het die typische grote witte Amerikaanse sportschoenen waar ik een aversie tegen heb. Of misschien komt dat omdat ik met mijn hardloopschoenmaatje 42 al gauw in de herenkleuren categorie kom...
Dat valt ook hard mee (of tegen) hoor :P
Met mijn maatje 43.5 heb ik alleen nog roze schoenen aangemeten gekregen :(

Valt me op dat mensen Brooks Ghost noemen als veel demping hebbend. Ik had het idee dat dat juist heel erg meeviel - ik heb ze voor vooral onverhard rennen. Misschien varieert het per generatie? Ik heb 8e (relatief oud dus). Ik herinner me dat ik toen een paar Asics paste dat veel en veel meer demping had. Die waren babyblauw met zuurstokroze :')

En alle hardloopschoenen vind ik lelijk, maar het maakt me niets uit. Zelfs het idee van een leuke kleur heb ik maar laten varen :P
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 19:19:09 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_176393765
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:25 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

uh... Guppy?
Herinner me morgen nog even :@ ik moet nu gaan zwemmen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_176399693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Spikes kunnen gelukkig eeuwen mee ;)

Behalve dus als je kat eroverheen plast :P

Maar mn nieuwe bevallen prima voor de 32 euro die ik eraan heb uitgegeven.
pi_176401659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:06 schreef wyccie het volgende:
Ik doe verder ook zoals de meesten hier: als het huidige model niet meer goedkoop online te vinden is neem ik mijn oude schoen mee naar de Run2Day, zij pakken het volgende model, ik pas. Soms toch een ander merk als het te veel veranderd is. Voor de zekerheid wordt er soms nog een filmpje gemaakt, maar zelf merk ik toch wel of ik stabiel loop en niet met mijn enkel knik. Een heel enkele keer moet de schoen terug als ik merk dat het bij wat langere afstanden toch niet helemaal goed is. Is meestal geen probleem, heb er inmiddels al een klein vermogen uitgegeven.
Ik ga eigenlijk elke keer nog wel "gewoon" naar de winkel voor nieuwe schoenen. Analyseren doen ze niet uitgebreid elke keer, maar ze kunnen je wel goed adviseren op type schoen in de speciaalzaak. Maar de kosten beginnen wel op te lopen, zit ook net te twijfelen om mijn huidige schoenen nog na te bestellen op internet.

Alleen mijn paar trailschoenen heb ik bij Decathlon gekocht, voor een zacht prijsje, was sowieso om eens te proberen en ik loop er in eerste instantie toch maar max 10km crossjes op.
pi_176405981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:58 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik. Jaren geleden de 10km gelopen, en in 2015 de 23km. Dat was toen helaas niet voldoende om de wedstrijd uit te lopen.

Mooie wedstrijd.
Dat is minder..
pi_176407017
Best makkelijk als je eigenlijk maar 1 merk koopt die ze in de winkel nauwelijks hebben. Modelletje uitzoeken op de website, wat reviews lezen. Maat afkijken van de andere schoenen en bestellen maar via Internet. ^O^
pi_176407173
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:48 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dat is minder..
Tja. De datum is natuurlijk niet heel gunstig, qua weersverwachting. Maar het was een mooi parcours, als je van groen en van polder houdt (en wie doet dat niet). En plaatselijk een enthousiast publiek.

Ik beveel 'm aan.
pi_176407389
Ik heb vorig jaar zo weinig op mijn 2 paar asfaltschoenen gelopen dat ik denk dat ik er dit jaar ook wel mee kan lopen.
Moet met het oog op de roparun toch zo zachtjes aan weer wat kilometers gaan maken.
Ik kan na de run van zondag inmiddels weer pijnvrij lopen, dus dat helpt ook wel. Toch 2 dagen hele pijnlijke knieën gehad.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_176423143
Dat waren drie (Elliptigo)trainingen in twee dagen. De kop is eraf voor wat betreft het Rotterdam-schema. Morgen de eerste looptraining. Ik ben vooral benieuwd naar hoe de opbouw de komende weken gaat zijn.
pi_176423150
Eerste coretraining van het jaar! *O*

(Hardlopen > strength / core) Gaat me nog niet te best af. Met beperke flexibiliteit gaan niet alle oefeningen even vlot en vraag mij toch wel af wat de 'keyoefeningen' voor een hardloper. -O-
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:03:40 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176423232
Stipstreep, leuk om jouw trainingen te gaan volgen! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:59 schreef minimaLL het volgende:
Eerste coretraining van het jaar! *O*

(Hardlopen > strength / core) Gaat me nog niet te best af. Met beperke flexibiliteit gaan niet alle oefeningen even vlot en vraag mij toch wel af wat de 'keyoefeningen' voor een hardloper. -O-
Wat hield die training in? Goed dat je daarmee bezig bent.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:18:04 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176423562
Ik heb me 'chronisch' afgemeld bij de club. Ik wandel zelfs nog steeds scheef en heb er echt pijn aan. Heb er - en dat voelt iig een beetje positief - wel werk van gemaakt. Vrijdag ga ik me melden bij een medisch trainingscentrum. Hopelijk kan ik de conditie een tikkeltje handhaven, want dat vind ik nog het ergste. Het ging zo lekker!

Maar goed, zo snel kan het dus wéér lekker gaan, denk ik dan maar.
pi_176423568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:03 schreef Quoi het volgende:
Stipstreep, leuk om jouw trainingen te gaan volgen! ^O^

[..]

Wat hield die training in? Goed dat je daarmee bezig bent.
Gewoon met een appje (sworkit) wat oefeningen afhaspelen en ook enkele oefeningen skippen die me niet zo nuttig lijken:

Dat zijn dan oefeningen als deze:
https://www.runnersworld.com/workouts/hotel-room-workout/slide/3
die ik aanvul met klassiekers als:
- planken
-sit-ups
- push-ups

Dit is vrij nieuw voor me, dus ik doe vooral maar wat.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:29:49 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176423818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:18 schreef minimaLL het volgende:

[..]

Gewoon met een appje (sworkit) wat oefeningen afhaspelen en ook enkele oefeningen skippen die me niet zo nuttig lijken:

Dat zijn dan oefeningen als deze:
https://www.runnersworld.com/workouts/hotel-room-workout/slide/3
die ik aanvul met klassiekers als:
- planken
-sit-ups
- push-ups

Dit is vrij nieuw voor me, dus ik doe vooral maar wat.
Ah! Klonk alsof je je had aangesloten bij een trainingsgroep oid. Maareh: goed bezig! Het lastigste altijd met dat soort apps: de zelfdiscipline om ermee aan de slag te gaan.
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 06:37:50 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_176426135
Wat een ellende Quoi...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_176426435
Balen Quoi! Nu je net weer aan het opbouwen was...
pi_176426448
Mossel, mag ik bij de Stevensloop?

De HM, 5 én 10 km graag. :)
pi_176426918
Balen van de tegenslag, maar onthou dat het er niet om gaat hoe vaak je omvalt maar hoe vaak je weer opstaat ;) .
pi_176426980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 07:53 schreef McTwente het volgende:
Mossel, mag ik bij de Stevensloop?

De HM, 5 én 10 km graag. :)
Stelletje junkies hier..

Anyway, Egmond t-3!

Voel me sinds gisteren op zich wel weer lekker fit, voor het eerst sinds tijden. Even zien hoe dat vanavond gaat!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176427337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Stelletje junkies hier..

Anyway, Egmond t-3!

Voel me sinds gisteren op zich wel weer lekker fit, voor het eerst sinds tijden. Even zien hoe dat vanavond gaat!
Wat wil je ook, als je deze medaille(s) gebruikt:


Dan vraag je er ook wel een beetje om. En ik doe het samen met twee anderen van hier. En we hebben als het goed is hulp met de startnummerwissel, er is niet heel veel tijd tussen de afstanden. De 10 km start 30 minuten na de 5 km en de HM start weer een uur na de 10 km. Dus voor een duurloop is dat nog wel even doorlopen, maar ach...

Succes alvast in Egmond!
pi_176428335
Ik ben ingeloot voor UTMB OCC :o . Dit gaat een interessant jaar worden.
pi_176428375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:38 schreef Devv het volgende:
Ik ben ingeloot voor UTMB OCC :o . Dit gaat een interessant jaar worden.
Nice! :D hoe ga je je voorbereiding aanpakken?
Somebody that I used to know
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 10:57:40 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_176428590
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:39 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wat wil je ook, als je deze medaille(s) gebruikt:
[ afbeelding ]

Dan vraag je er ook wel een beetje om. En ik doe het samen met twee anderen van hier. En we hebben als het goed is hulp met de startnummerwissel, er is niet heel veel tijd tussen de afstanden. De 10 km start 30 minuten na de 5 km en de HM start weer een uur na de 10 km. Dus voor een duurloop is dat nog wel even doorlopen, maar ach...

Succes alvast in Egmond!
Een rode lap voor de junkies onder ons :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_176428608
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:41 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nice! :D hoe ga je je voorbereiding aanpakken?
Ik heb echt nog geen idee :D . Het is een paar weken na Maastricht :@ . Ik hoop dat de volumetraining voor Maastricht genoeg is voor OCC.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:05:40 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176428718
Thanks peeps, en...

quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 08:58 schreef Devv het volgende:
Balen van de tegenslag, maar onthou dat het er niet om gaat hoe vaak je omvalt maar hoe vaak je weer opstaat ;) .
... dit is waar :)

Succes met je training!

Die Stevensloop medailles zijn wel tof zeg.
pi_176428775
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:39 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wat wil je ook, als je deze medaille(s) gebruikt:
[ afbeelding ]

De 10 km start 30 minuten na de 5 km en de HM start weer een uur na de 10 km. Dus voor een duurloop is dat nog wel even doorlopen, maar ach...

Succes alvast in Egmond!
Ow, handig, zeker omdat het van finish naar start ook nog tien minuten lopen is door een winkelstraat.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176429108
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ow, handig, zeker omdat het van finish naar start ook nog tien minuten lopen is door een winkelstraat.
Nou, dat wordt de 5km in 18 minuten lopen dus ^O^
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176429163
Gewoon alles in 1 keer doorlopen met medaille en al. ^O^
pi_176430263
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Een rode lap voor de junkies onder ons :D
Peer pressure is a bitch

quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:08 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ow, handig, zeker omdat het van finish naar start ook nog tien minuten lopen is door een winkelstraat.
Het zou in zo'n 5 minuten moeten kunnen, volgens wyccie. En het voordeel is dat de grote meute dan al gestart is, dus we hoeven niet (lang) te wachten in het startvak.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou, dat wordt de 5km in 18 minuten lopen dus ^O^
In mijn dromen wel ja... ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gewoon alles in 1 keer doorlopen met medaille en al. ^O^
Dat zou ook wel een stunt zijn ja.
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 12:31:38 #41
155227 crew  Guppy
dus
pi_176430400
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gewoon alles in 1 keer doorlopen met medaille en al. ^O^
Daar zijn de hulptroepen voor *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:02:46 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_176430951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 07:53 schreef McTwente het volgende:
Mossel, mag ik bij de Stevensloop?

De HM, 5 én 10 km graag. :)
:D tof! Bij de CPC loop hebben ze dat qua starttijden iets relaxter geregeld en is het ook haalbaar.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_176430991
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Daar zijn de hulptroepen voor *O*
Hulptroepen O+
pi_176431000
Ik heb ook wel weer zin in de Stevensloop. Heb tot nu toe nog elke editie meegedaan. Eens kijken hoe lang ik dat volhou :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:06:07 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_176431023
Ik loop hem voor het eerst samen O+ 2015 was mijn eerste keer, maar toen vond ik het parcours niet zo spannend. Manlief is geboren in Nijmegen, dus hoop dat-ie nog wat bekende dingen ziet :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_176431432
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:18 schreef Quoi het volgende:
Ik heb me 'chronisch' afgemeld bij de club. Ik wandel zelfs nog steeds scheef en heb er echt pijn aan. Heb er - en dat voelt iig een beetje positief - wel werk van gemaakt. Vrijdag ga ik me melden bij een medisch trainingscentrum. Hopelijk kan ik de conditie een tikkeltje handhaven, want dat vind ik nog het ergste. Het ging zo lekker!

Maar goed, zo snel kan het dus wéér lekker gaan, denk ik dan maar.
Wat is een medisch trainingscentrum? Nog nooit van gehoord eigenlijk? Of is dat gewoon een SMA?

quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ik vind dat een hele goede reactie, kreeg hem ook op Twitter. All4running schijnt dat te doen. Maar inderdaad heb ik geen gigantisch budget (de reden waarom ik al jaren elke keer de opvolger van mijn schoen via ebay koop) en in de winkel betaal ik ook altijd de vriendelijke service van de winkelmedewerker.
Bij mijn winkel is het advies gratis als ik een paar schoenen koop, anders 25 euro. Maar goed, die schoenen kosten wel minimaal 130 euro. Ik hoop dat je wat goeds vind.
pi_176431599
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik loop hem voor het eerst samen O+ 2015 was mijn eerste keer, maar toen vond ik het parcours niet zo spannend. Manlief is geboren in Nijmegen, dus hoop dat-ie nog wat bekende dingen ziet :)
Het parcours is vorig jaar veranderd. Het is er wel leuker op geworden. Verkijk je niet op de Waalbrug op km19. Dat is een pleurisding. Maar eenmaal halverwege die brug, hoef je alleen nog maar jezelf naar beneden te laten vallen om te finishen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176432285
quote:
99s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:35 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het parcours is vorig jaar veranderd. Het is er wel leuker op geworden. Verkijk je niet op de Waalbrug op km19. Dat is een pleurisding. Maar eenmaal halverwege die brug, hoef je alleen nog maar jezelf naar beneden te laten vallen om te finishen.
En je gaat bijna altijd een open gebied in met volle tegenwind.
pi_176433538
*O* ingeloot voor de OCC op de UTMB 2018 *G*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176433660
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:09 schreef Guard het volgende:
*O* ingeloot voor de OCC op de UTMB 2018 *G*
Ik dacht dat je daar helemaal niet op zat te wachten, maar gefeliciteerd :D .
pi_176434125
Twee man ingeloot voor de OCC? Gefeliciteerd beiden! En succes met de voorbereidingen :P
pi_176435102
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:16 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik dacht dat je daar helemaal niet op zat te wachten, maar gefeliciteerd :D .
Thanks ^O^
Ach volgend jaar was ook goed geweest, maar mee mogen doen aan een UTMB evenement is wel een check mark op de "to do"list.

Jij ook gefeliciteerd!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176435654
Gefeliciteerd heren! Leuk nieuws. ^O^
pi_176441153
Oh ja, vanmorgen eens voor het werk gelopen. Wordt 'm niet voor mij..
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:19:13 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176442088
Guard ook ingeloot. Tof!

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat is een medisch trainingscentrum? Nog nooit van gehoord eigenlijk? Of is dat gewoon een SMA?
Uw therapeut maakt voor u een revalidatieprogramma. Dit programma is specifiek gericht op het behandelen van uw klacht en heeft als tweede doel het verbeteren of op peil houden van uw conditie.

Een sportschool voor kneusjes! ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:21:19 #56
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176442153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:19 schreef Quoi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin niet over tijgerbrood :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:23:11 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176442207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Begin niet over tijgerbrood :+
:D Ik neem er eentje mee voor 'm.
pi_176445385
Gefeliciteerd met de UTMB OCC!
En Quoi, ik hoop dat je nu eens echt succes boekt.

quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
:D tof! Bij de CPC loop hebben ze dat qua starttijden iets relaxter geregeld en is het ook haalbaar.
Heb ik vorig jaar gedaan. Dat was inderdaad fijn. En er was een grote omkleedtent, ook handig voor al mijn kleding. :D

Ik zit er nu eigenlijk alleen maar aan te denken dat ik tegen die tijd fit en getraind genoeg moet zijn om relaxed een 5k in ongeveer 27 minuten en een 10k in minder dan 55 minuten te kunnen lopen, terwijl het een marathontraining is. :@
Oh, en ik heb hier nooit de 5 en 10 gedaan, moet ik nog aan parcoursvoorbereiding doen ook! Maar niks wat ik niet eerder heb gelopen, geloof ik.
pi_176447849
Heedt iemand ervaring met het 14km schema om de marathon te lopen? Dat je dus 3-4x per week loopt en max 14k per keer.

Heb tot eind november hardgelopen (1-2x per week) als training op marathon Rotterdam. Liep de 10 in 45' en de 15 in 1.08-1.10
Daarna scheurde ik begin december enkelband en vakantie en nu zei de fysio gisteren weer dat ik rustig kan beginnen met joggen en lopen. Ik wil nu alsnog de marathon halen maar vraag me af wat er noy over is van mn conditie en hoe ik mezelf het beste klaar kan maken in 3 maandjes.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:31:02 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176447870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:29 schreef kalinhos het volgende:
Heedt iemand ervaring met het 14km schema om de marathon te lopen? Dat je dus 3-4x per week loopt en max 14k per keer.

Heb tot eind november hardgelopen (1-2x per week) als training op marathon Rotterdam. Liep de 10 in 45' en de 15 in 1.08-1.10
Daarna scheurde ik begin december enkelband en vakantie en nu zei de fysio gisteren weer dat ik rustig kan beginnen met joggen en lopen. Ik wil nu alsnog de marathon halen maar vraag me af wat er noy over is van mn conditie en hoe ik mezelf het beste klaar kan maken in 3 maandjes.
Ik zou het een jaar uitstellen. Of voor een najaarsmarathon kiezen. Maar da's persoonlijk....
F means you're fucked
pi_176448114
Klopt maar das een andere discussie. Ik wil Rotterdam lopen en dit jaar met 2 vrienden. ik denk dat t mogelijk is maar wil vooral t handigste schema weten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:52:48 #62
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_176448188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:47 schreef kalinhos het volgende:
Klopt maar das een andere discussie. Ik wil Rotterdam lopen en dit jaar met 2 vrienden. ik denk dat t mogelijk is maar wil vooral t handigste schema weten.
Dat verschilt per persoon, ik zou zelf ook niet te snel willen gaan en ben het eens met YUR
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_176448311
Oke. Helder en dank maar ik blijf voor wat dat betreft nog even eigenwijs. Mocht het over 3 weken echt niet gaan dan is het jammer. Heb gisteren 3,5km gelopen en had eigenlijk nauwelijks last dus ik was daar wel positief over :)

Blijft staan mijn vraag:

Heeft iemand ervaring met het 14km schema om de marathon te lopen? Dat je dus 3-4x per week loopt en max 14k per keer.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176448368
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:29 schreef kalinhos het volgende:
Heedt iemand ervaring met het 14km schema om de marathon te lopen? Dat je dus 3-4x per week loopt en max 14k per keer.

Heb tot eind november hardgelopen (1-2x per week) als training op marathon Rotterdam. Liep de 10 in 45' en de 15 in 1.08-1.10
Daarna scheurde ik begin december enkelband en vakantie en nu zei de fysio gisteren weer dat ik rustig kan beginnen met joggen en lopen. Ik wil nu alsnog de marathon halen maar vraag me af wat er noy over is van mn conditie en hoe ik mezelf het beste klaar kan maken in 3 maandjes.
Niet doen als je je lijf heel wilt houden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:11:54 #65
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_176448452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:02 schreef kalinhos het volgende:
Heeft iemand ervaring met het 14km schema om de marathon te lopen? Dat je dus 3-4x per week loopt en max 14k per keer.
Ik zelf niet, maar volgens mij is dat schema puur gericht op uitlopen en op basis van hartslag. Daar moet je wel de persoon voor zijn. Ik ben daar veel te prestatiegericht voor en heb zelf nog nooit een marathon gelopen :P
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_176448507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:02 schreef kalinhos het volgende:Heeft iemand ervaring met het 14km schema om de marathon te lopen? Dat je dus 3-4x per week loopt en max 14k per keer.
Dat is een schema voor mensen die niet van hardlopen houden, maar wel een marathon willen lopen. Ik ken één persoon die het op die manier deed en de marathon ook uitliep, maar hij was zelfs langzamer dan ik. Zonder een basisconditie heeft dat schema weinig zin denk ik. Aan jouw tijden te zien heb jij een meer dan goede basis, dus probeer het maar. Alleen mis je dan wel het stuk voorafgaand aan de marathon waarbij je heel veel opofferingen moet doen, wat het ook wel weer mooi en echt maakt. De marathon is m.i. ook het traject er naartoe. Maar als jij daar anders over denkt dan zou ik me niks van mij aantrekken.
pi_176448569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is een schema voor mensen die niet van hardlopen houden, maar wel een marathon willen lopen. Ik ken één persoon die het op die manier deed en de marathon ook uitliep, maar hij was zelfs langzamer dan ik. Zonder een basisconditie heeft dat schema weinig zin denk ik. Aan jouw tijden te zien heb jij een meer dan goede basis, dus probeer het maar. Alleen mis je dan wel het stuk voorafgaand aan de marathon waarbij je heel veel opofferingen moet doen, wat het ook wel weer mooi en echt maakt. De marathon is m.i. ook het traject er naartoe. Maar als jij daar anders over denkt dan zou ik me niks van mij aantrekken.
Ah oke. Ja ik vind het hardlopen ook gewoon leuk, juist de grotere afstanden maar de vraag is wat dus handig is qua voorbereidingskilometers. En hoe mn enkel het houdt natuurlijk. Loop nu met een brace en schuif het veld- en zaalvoetbal even op de lange baan.

Heb het schema uit de OP ingevuld van runnersweb. Eerst 1 op basis van 9-16km per week die ik liep en toen 1 op basis van 16-24km per week.
Beide schema's gaven mij een eindtijd van 3,29 terwijl in het 1e schema ik de eerste weken echt kleine kleine stukjes loop.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176448797
Als jij 3.29 loopt met deze wedstrijdsnelheden en een schema van 25km per week dan eet ik mijn schoenveter op. Zoals zwabberhark zegt kun je wel gaan voor het uitlopen van de marathon met zo’n schema, maar dan moet je echt niet teveel ambities hebben over de tijd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176449047
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Als jij 3.29 loopt met deze wedstrijdsnelheden en een schema van 25km per week dan eet ik mijn schoenveter op. Zoals zwabberhark zegt kun je wel gaan voor het uitlopen van de marathon met zo’n schema, maar dan moet je echt niet teveel ambities hebben over de tijd.
Ja ik vond het ook gek maar dat is wat de site uit de OP (van Runnersweb, deze dus: https://www.runnersweb.nl/calculators/jouw-hardloopschema-op-maat ) eruit floepte toen ik alles invoerde. Leek mij ook wat sterk idd, ik wil uiteindelijk voor een tijd van 4-4,5uur gaan

[ Bericht 9% gewijzigd door kalinhos op 12-01-2018 10:51:28 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Forum Admin vrijdag 12 januari 2018 @ 11:03:34 #70
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176449328
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:29 schreef kalinhos het volgende:
Heedt iemand ervaring met het 14km schema om de marathon te lopen? Dat je dus 3-4x per week loopt en max 14k per keer.

Heb tot eind november hardgelopen (1-2x per week) als training op marathon Rotterdam. Liep de 10 in 45' en de 15 in 1.08-1.10
Daarna scheurde ik begin december enkelband en vakantie en nu zei de fysio gisteren weer dat ik rustig kan beginnen met joggen en lopen. Ik wil nu alsnog de marathon halen maar vraag me af wat er noy over is van mn conditie en hoe ik mezelf het beste klaar kan maken in 3 maandjes.
Wat vond de fysio van je plan? Zelf merkte ik dat na een maand rust in april, ik toch redelijk mijn conditie kwijt was. Ik zou een maand nog niet naar een schema of iets kijken maar gewoon rustig je conditie opbouwen en zorgen dat je in de opbouw niet weer geblesseerd raakt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176449374
Hoeveel ervaring heb je met Hardlopen?
pi_176449393
Morgen maar eens 22 km bij Egmond aan Zee gaan lopen over het strand en door de duinen. *O*
pi_176449515
Gisteren hadden we geen trainer. MOesten we zelf de training regelen. Wilden ze ineens een duurloop gaan doen. Had ik geen zin in. Ik ken dat in mijn groep. Een duurloop op een veel te hoog tempo. Dus ik draaide om, om met een groepje lager te gaan trainen, riep iemand: ow, je kan ook met ons mee, wij trainen lekker op de baan. Dat was alleen wel twee groepjes hoger dan mijn eigen groep.
Waar wij piramidetjes van 2-4-6-8-1000m-8-6-4-2 lopen, deden zij 6-8-1000-1200-1000-8-6 En als je dat dan combineert met een stukkie hoger tempo, was het best een pittige training, zeg maar :) Maar wel tien keer leuker dan een duurloop die net iets te hard gaat.

Ow en @kalinhos: gewoon kappen joh. Volgend jaar kan je veel beter lopen. Of in het najaar. Nu help je alleen jezelf naar de gallemiezen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176449832
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hoeveel ervaring heb je met Hardlopen?
Denk dat ik al een jaar of 8 loop en de laatste 3 jaar fanatiek. Minimaal 1x per week en als het kon 2x. Wedstrijden van 10 of 16km. Laatste 2 races in 2017 waren Dam tot Dam (1h20) en Singelloop (45m). Halve Marathon deed ik, weliswaar eind 2016, in 1.38

Reacties hier brengen me wel aan het twijfelen trouwens. Wil wel graag lopen maar ook geen zin de rest van mn leven met zwakke enkels te kutten. Lastig :{
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176449900
Wel redelijk wat ervaring dus alleen niet op de langere afstanden. Je zegtdat je met twee vrienden wilt gaan lopen,ben je niet bang dat je ze uiteindelijk op gaat houden?
pi_176449966
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wel redelijk wat ervaring dus alleen niet op de langere afstanden. Je zegtdat je met twee vrienden wilt gaan lopen,ben je niet bang dat je ze uiteindelijk op gaat houden?
Neuhj. Tot mijn blessure liep 1 vriend mij eruit en ik liep de andere eruit. We zouden met z'n 3en gaan maar sowieso niet het hele traject met z'n 3en. Meer samen starten en elkaar na de finish wel weer zien :)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176450355
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Morgen maar eens 22 km bij Egmond aan Zee gaan lopen over het strand en door de duinen. *O*
Ehhh, je bent een dag te vroeg... :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:04:13 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176450464
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ehhh, je bent een dag te vroeg... :)
Stuk goedkoper :)
F means you're fucked
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:12:55 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176450637
Ha, gekneusde tussenwervelschijf door het vallen 6-8 weken zoet mee :{

Op zich fijn nieuws dat het niks met de bekken-heup-misère na zwangerschap te maken heeft. De opgebouwde spierkracht daaromheen mag ik trouwens na die 6-8 weken ook weer opnieuw opbouwen. Hoera }:|

Er valt weinig te trainen met deze blessure in dat trainingscentrum, dus ja, eens bedenken waar ik mijn kinetische energie wel in kwijt kan, zonder mijn wervelkolom te belasten.
pi_176450757
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:12 schreef Quoi het volgende:
kinetische energie wel in kwijt kan, zonder mijn wervelkolom te belasten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:23:01 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176450820
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Koop jij er eentje voor me? ;)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:24:28 #82
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176450843
Ook toevallig....ik ga vandaag net onze Xbox te koop zetten :D
Alleen zonder Kinect :{
F means you're fucked
pi_176450897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Stuk goedkoper :)
Moet toevallig in de buurt zijn. Die adviseerde al om niet op Zondag te komen in verband met de Marathon.
pi_176451198
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Moet toevallig in de buurt zijn. Die adviseerde al om niet op Zondag te komen in verband met de Marathon.
Zaterdag heb je, eventueel, last van allemaal mountainbikers die egmond-pier-egmond doen op het strand. Maar in principe is het ruim genoeg natuurlijk. Misschien alleen wel lastig om te parkeren. Weet dat zondag je met de auto Egmond niet in komt ivm de loop. Weet niet of Egmond zaterdag wel te bereiken is met de auto.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_176451288
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Zaterdag heb je, eventueel, last van allemaal mountainbikers die egmond-pier-egmond doen op het strand. Maar in principe is het ruim genoeg natuurlijk. Misschien alleen wel lastig om te parkeren. Weet dat zondag je met de auto Egmond niet in komt ivm de loop. Weet niet of Egmond zaterdag wel te bereiken is met de auto.
Afgesproken met iemand die daar woont en heeft daar niks over gezegd.
pi_176451385
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Afgesproken met iemand die daar woont en heeft daar niks over gezegd.
Dan komt het vast goed ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_176452322
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Denk dat ik al een jaar of 8 loop en de laatste 3 jaar fanatiek. Minimaal 1x per week en als het kon 2x. Wedstrijden van 10 of 16km. Laatste 2 races in 2017 waren Dam tot Dam (1h20) en Singelloop (45m). Halve Marathon deed ik, weliswaar eind 2016, in 1.38

Reacties hier brengen me wel aan het twijfelen trouwens. Wil wel graag lopen maar ook geen zin de rest van mn leven met zwakke enkels te kutten. Lastig :{
Je bent nog geblesseerd en niet gewend om vaker te lopen dan 1-2 keer per week.
Klinkt als een succesverhaal, die marathon... :N

Wat de rest ook al zei, gewoon niet doen. Dit is vragen om problemen.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 14:07:58 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_176452492
Wil iemand nog een E19,- kortingscode voor de marathon van Parijs hebben?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 12 januari 2018 @ 14:16:21 #89
3878 Vork
Manisch creatief
pi_176452629
Ik weet niet wat je eraan hebt, maar je loopt ongeveer op mijn snelheid en trainingsfrequentie vlak voordat ik een enkelblessure kreeg (dat niet het zelfde, ik had 'm namelijk gebroken, maar even voor het idee). Ik was op dat moment bezig om van 10km naar een halve marathon toe te werken. Het heeft me in totaal een jaar gekost om uiteindelijk weer die halve marathon te kunnen lopen. Die weg ging met veel ups en downs, zelfs nu (anderhalf jaar later) moet ik nog steeds oppassen en heb ik nog altijd een zwakke, ietwat instabielere enkel, maar ik kan intussen wel redelijk probleemloos lopen. Als ik dat iets meer had geforceerd, kwakkelde ik wrs. nu nogsteeds van de ene naar de andere klacht.

Om van een dergelijke blessure op te willen bouwen naar een hele marathon lijkt me dan ook best wel vlot. Het Sportrusten schema is daar volgens mij ook niet voor bedoeld, die gaan er vanuit dat je in ieder geval zonder noemenswaardige blessures aan zo'n onderneming begint. Ik zou, zoals eerder geopperd me dan meer richten op volgend jaar, of als het herstel voorspoedig gaat een najaarsmarathon.
pi_176452952
Ik denk dat jullie gelijk hebben, helaas .

Ga mijn startbewijs te koop zetten. Ga wel gewoon door met lopen en mocht ik me eind maart superfit en sterk voelen kan ik alsnog weer een startbewijs kopen. Er is nu iig geen druk om toch te moeten als ik 'm verkoop.

Nadeel aan najaarsmarathon (bv Amsterdam) vind ik dat je dan in de zomervakantie moet trainen, en das vaak de periode dat ik niet zo gek veel doe. Juist in de winter trainen vind ik wel fijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176453040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:34 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk dat jullie gelijk hebben, helaas .

Ga mijn startbewijs te koop zetten. Ga wel gewoon door met lopen en mocht ik me eind maart superfit en sterk voelen kan ik alsnog weer een startbewijs kopen. Er is nu iig geen druk om toch te moeten als ik 'm verkoop.

Nadeel aan najaarsmarathon (bv Amsterdam) vind ik dat je dan in de zomervakantie moet trainen, en das vaak de periode dat ik niet zo gek veel doe. Juist in de winter trainen vind ik wel fijn.
Terwijl juist in de zomer trainen (kort broekie, hempje, zonnebril) het allerlekkerste is wat er is.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176453052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:34 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk dat jullie gelijk hebben, helaas .

Ga mijn startbewijs te koop zetten. Ga wel gewoon door met lopen en mocht ik me eind maart superfit en sterk voelen kan ik alsnog weer een startbewijs kopen. Er is nu iig geen druk om toch te moeten als ik 'm verkoop.

Nadeel aan najaarsmarathon (bv Amsterdam) vind ik dat je dan in de zomervakantie moet trainen, en das vaak de periode dat ik niet zo gek veel doe. Juist in de winter trainen vind ik wel fijn.
Slim! In maart komen er altijd weer veel vrij als je het dan toch denkt te redden :)
pi_176453076
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Terwijl juist in de zomer trainen (kort broekie, hempje, zonnebril) het allerlekkerste is wat er is.
Daar verschillen we in mening over..
pi_176453098
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Terwijl juist in de zomer trainen (kort broekie, hempje, zonnebril) het allerlekkerste is wat er is.
Is ook zo maar de zomer staat ook garant voor veel terassen, bbq's en stranddagen, vandaar ;)
Ik loop altijd met korte broek en t-shirt dus dat maakt niet uit
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176453709
Vanochtend een lange duurloop gedaan, ging best redelijk, tot km 15. Toen had ik er nog 6 te gaan, en die voelden (beetje overdreven) als de laatste 6 vd marathon.

Geen idee waarom het ineens zo moeilijk ging. Misschien dat ik te weinig had gegeten, of dat ik weer moet wennen aan dit soort afstanden. Hopelijk gaat het volgend weekend beter. Mijn goede voornemen van dit jaar is om elke week een ldl van 16km of meer te lopen.
pi_176453745
De zomer is trouwens ook niet echt mijn beste loop periode. Ga nu wel echt proberen om die maanden ook gewoon te blijven lopen, de zomerstop van afgelopen jaar heeft me echt wel conditie gekost.
pi_176459419
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Terwijl juist in de zomer trainen (kort broekie, hempje, zonnebril) het allerlekkerste is wat er is.
Nee. Hardlopen door de sneeuw. Dat is het beste wat er is.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:50:29 #98
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176459482
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Terwijl juist in de zomer trainen (kort broekie, hempje, zonnebril) het allerlekkerste is wat er is.
Kan niet wachten O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 20:09:26 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_176459933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:19 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh mijn god!! :o #ikbenfan

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:12 schreef Quoi het volgende:
Ha, gekneusde tussenwervelschijf door het vallen 6-8 weken zoet mee :{

Op zich fijn nieuws dat het niks met de bekken-heup-misère na zwangerschap te maken heeft. De opgebouwde spierkracht daaromheen mag ik trouwens na die 6-8 weken ook weer opnieuw opbouwen. Hoera }:|

Er valt weinig te trainen met deze blessure in dat trainingscentrum, dus ja, eens bedenken waar ik mijn kinetische energie wel in kwijt kan, zonder mijn wervelkolom te belasten.
Maar betekent dat dan ook dat je rust moet houden, dat het over gaat en dat je dan weer aan de bak kunt? :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:13:26 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176460058
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh mijn god!! :o #ikbenfan

[..]

Maar betekent dat dan ook dat je rust moet houden, dat het over gaat en dat je dan weer aan de bak kunt? :)
Yep. Alleen wel opnieuw aan de bak }:| Maar goed, ik weet wat voor vorm er in me zit, dus het is daarna weer een kwestie van opbouwen.
pi_176460063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:47 schreef Parthenocissus het volgende:

[..]

Nee. Hardlopen door de sneeuw. Dat is het beste wat er is.
Twee of drie dagen per jaar. Als je mazzel hebt....
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kan niet wachten O+
Echt hè? Regen, wind, nou, geef mijn portie maar aan fikkie.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 20:15:38 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_176460121
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:13 schreef Quoi het volgende:

[..]

Yep. Alleen wel opnieuw aan de bak }:| Maar goed, ik weet wat voor vorm er in me zit, dus het is daarna weer een kwestie van opbouwen.
Goed nieuws wel :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:22:07 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176460276
Ik vind het maar zuur eigenlijk, maar ik stuur vooral wat van je positieve instelling deze kant op ;)
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 20:24:23 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_176460331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:22 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het maar zuur eigenlijk, maar ik stuur vooral wat van je positieve instelling deze kant op ;)
Ik snap je :* het ís ook zuur en ik heb makkelijk praten...
Mag je in de tussentijd helemaal niks doen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:32:51 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176460570
Armspieren trainen had 'ie het over, en alles waarmee je je wervels niet belast. Misschien fietsen? Ik heb alleen geen sportieve fiets. Ik ga erover nadenken.
pi_176461127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:32 schreef Quoi het volgende:
Armspieren trainen had 'ie het over, en alles waarmee je je wervels niet belast. Misschien fietsen? Ik heb alleen geen sportieve fiets. Ik ga erover nadenken.
Zwemmen of aquajoggen?
pi_176462111
Toch wel balen Quoi, ging juist zo lekker. Blessures moeten echt verboden worden, dat maakt hardlopen toch echt minder leuk.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 21:24:02 #108
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176462242
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zwemmen of aquajoggen?
Zwemmen _O_ mijn favo sport als ik weer eens een blessure heb :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 21:50:11 #109
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176463038
Ik twijfel of zwemmen pijnloos gaat zijn, maar ik ga het proberen! En fietsen, want dat gaat gewoon goed. Afijn, back to business jullie: hardlopen!
pi_176470607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:50 schreef Quoi het volgende:
Ik twijfel of zwemmen pijnloos gaat zijn, maar ik ga het proberen! En fietsen, want dat gaat gewoon goed. Afijn, back to business jullie: hardlopen!
Balen Q! Maar als ik zag hoe snel je weer in vorm raakte heb ik er alle vertrouwen in dat je straks weer gewoon lekker snel terug komt ^O^

Op m'n "sportieve" fiets krijg ik, als ik een tijdje niet gefietst heb, juist altijd een beetje last van m'n rug. Mocht je wel naar een sportievere fiets willen kijken is dat misschien wel iets om rekening mee te houden.

SPOILER: nog verder offtopic!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic:
Ik ben - weer - ziekig en samen met de winterdip die ik al heb word er echt een beetje kansloos van. Ik wil vandaag alsnog de deur uit voor een rondje, want zo wordt het natuurlijk nooit wat.
pi_176471141
Oeh gaaf Hats ^O^ niet dat je ziekjes bent natuurlijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176471409
Het ziet er buiten ook erg troosteloos uit, dat motiveert ook echt.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 10:44:11 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176471707
Gisteren een zeer inspirerende avond gehad met presentaties en vehalen van Ian Corless en tweevoudig Marathon Des Sables winnares Elisabet Barnes.

En nu staat de Marathon Des Sables bovenaan mijn wishlist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:11:40 #114
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176472168
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het ziet er buiten ook erg troosteloos uit, dat motiveert ook echt.
Je moet dan ook morgen gaan lopen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176472293
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:44 schreef YUR het volgende:
Gisteren een zeer inspirerende avond gehad met presentaties en vehalen van Ian Corless en tweevoudig Marathon Des Sables winnares Elisabet Barnes.

En nu staat de Marathon Des Sables bovenaan mijn wishlist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de verwachte ROI?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:20:44 #116
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176472337
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wat is de verwachte ROI?
Een selfie van mij in de woestijn. Ik bedoel, wie wil dat nou niet....
F means you're fucked
pi_176473217
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Een selfie van mij in de woestijn. Ik bedoel, wie wil dat nou niet....
Hmm... Ik gooi het in de groep.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 13:12:08 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176473924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 09:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Balen Q! Maar als ik zag hoe snel je weer in vorm raakte heb ik er alle vertrouwen in dat je straks weer gewoon lekker snel terug komt ^O^

Op m'n "sportieve" fiets krijg ik, als ik een tijdje niet gefietst heb, juist altijd een beetje last van m'n rug. Mocht je wel naar een sportievere fiets willen kijken is dat misschien wel iets om rekening mee te houden.

SPOILER: nog verder offtopic!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic:
Ik ben - weer - ziekig en samen met de winterdip die ik al heb word er echt een beetje kansloos van. Ik wil vandaag alsnog de deur uit voor een rondje, want zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Wat onwijs tof! Hadrian's Wall O+

En ik heb momenteel geen geld voor een nieuwe fiets, dus heel profi zal ik dat niet kunnen aanpakken.

Succes met de winterdip. Inmiddels wel naar buiten geweest voor een training? Ja toch!?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 15:22:13 #119
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176475862
Wie doet hier ook alweer aan triatlons? Respect _O_ net wezen hardlopen na het zwemmen. Ben gesloopt en dan zou ik nog moeten fietsen :’)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176476032
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 13:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wat onwijs tof! Hadrian's Wall O+

En ik heb momenteel geen geld voor een nieuwe fiets, dus heel profi zal ik dat niet kunnen aanpakken.

Succes met de winterdip. Inmiddels wel naar buiten geweest voor een training? Ja toch!?
Die winterdip heeft niet zoveel invloed op m'n rennen, steeds ziekjes zijn wel. Maar ik heb gerend hoor. Was ok-ish.
pi_176476591
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:22 schreef Maraca het volgende:
Wie doet hier ook alweer aan triatlons? Respect _O_ net wezen hardlopen na het zwemmen. Ben gesloopt en dan zou ik nog moeten fietsen :’)
Hardlopen is natuurlijk wel het laatste onderdeel ;) .
  zaterdag 13 januari 2018 @ 16:15:39 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176477005
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:59 schreef Devv het volgende:

[..]

Hardlopen is natuurlijk wel het laatste onderdeel ;) .
Details :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176477775
Troosteloos of niet, het was heerlijk hardloopweer vandaag. Niet te koud, weinig wind. Net terug van een lekkere 10km crossloop, en die ging best lekker.

Voor het eerst dit seizoen niet halverwege al het gevoel dat ik zou willen stoppen en dus nog iets over voor een eindsprint (die ik op het nippertje verloor).

Quoi, wat balen zeg, je was weer zo goed op weg. Je weet in ieder geval wel dat je goed bent in comebacks, dus de volgende keer moet ook lukken ;)
pi_176479466
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je moet dan ook morgen gaan lopen :P
Ik ben geweest vandaag. 8 km over het strand, en dan via de duinen weer terug met een kleine omweg. Veel mulzand, paadjes die geen paadjes waren. En als bonus toen we naar huis reden een hardlopende Fokker in het wild gespot.
pi_176483124
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik ben geweest vandaag. 8 km over het strand, en dan via de duinen weer terug met een kleine omweg. Veel mulzand, paadjes die geen paadjes waren. En als bonus toen we naar huis reden een hardlopende Fokker in het wild gespot.
Eén van de big five?
pi_176492715
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 18:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik ben geweest vandaag. 8 km over het strand, en dan via de duinen weer terug met een kleine omweg. Veel mulzand, paadjes die geen paadjes waren. En als bonus toen we naar huis reden een hardlopende Fokker in het wild gespot.
Was ik het? Ik kwam wel abdi tegen bij het loslopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176492760
Veel plezier vandaag alle lopers, in Egmond en elders!
  Forum Admin zondag 14 januari 2018 @ 10:37:17 #128
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176494076
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 08:13 schreef steffelonio het volgende:
Veel plezier vandaag alle lopers, in Egmond en elders!
Zet em op!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176495781
Als het in Egmond net zulk lekker weer is als in Den Bosch, wordt het vast goed te doen. Wat een heerlijk weer hier. Net anderhalf uur duurloopje gedaan, lekker hoor.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176499691
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 07:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Was ik het? Ik kwam wel abdi tegen bij het loslopen.
jij was het niet. Het was wel een fokster.
pi_176500019
De eerste week van de alternatieve MR18 voorbereiding zit er op en ik krijg vanavond mijn schema voor komende week. Ik hoop dat morgen een rustdag is :P. In het algemeen was het redelijk te doen, maar vandaag was het behoorlijk zwaar. Ik keek een beetje op tegen de rit van gisteren - twee uur was de opdracht - maar die viel eigenlijk heel goed. Zelfs de heuvels kon ik goed doorrammen. Vandaag was de opdracht anderhalf uur verdeeld in 30 min E'go, 30 min lopen en 30 min E'go. Met name de overgang van E'go naar lopen vond ik ontzettend zwaar. Maar goed: het zit er op, nu eten :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 15:43:54 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_176500155
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De eerste week van de alternatieve MR18 voorbereiding zit er op en ik krijg vanavond mijn schema voor komende week. Ik hoop dat morgen een rustdag is :P. In het algemeen was het redelijk te doen, maar vandaag was het behoorlijk zwaar. Ik keek een beetje op tegen de rit van gisteren - twee uur was de opdracht - maar die viel eigenlijk heel goed. Zelfs de heuvels kon ik goed doorrammen. Vandaag was de opdracht anderhalf uur verdeeld in 30 min E'go, 30 min lopen en 30 min E'go. Met name de overgang van E'go naar lopen vond ik ontzettend zwaar. Maar goed: het zit er op, nu eten :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben er aardig de zweep over gehaald zie ik :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin zondag 14 januari 2018 @ 15:44:29 #133
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176500167
Ik hobbelde vandaag ook weer lekker 22,5km duur in de voorbereiding op Rotterdam. Zonnetje er bij 3 minuten vlotter dan vorige week en wat meer energie over. Blijf er bij dat het een roteind is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176500222
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ze hebben er aardig de zweep over gehaald zie ik :o
Nogal ja. Ik heb nog nooit zo een zware eerste week in een M schema gehad.
  Moderator zondag 14 januari 2018 @ 15:49:03 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_176500249
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 15:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nogal ja. Ik heb nog nooit zo een zware eerste week in een M schema gehad.
En eerlijk, het is nog een paar weken tot naar #MR18 :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 14 januari 2018 @ 16:21:52 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_176500808
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:59 schreef RunnerAdd het volgende:
Moet ook weer eens nieuwe schoenen gaan kopen.
Denk dat mijn huidige model (Gel pursue) niet meer te krijgen is. Zag net dat Asics inmiddels al bij pursue 4 is aanbeland.

Gisteren mijn milestonepod uitgeprobeerd. Is een leuke toevoeging. De gemeten afstand was identiek aan de afstand gemeten met GPS (80 meter verschil op 5,5 km).
Verder bleek ik 100% haklander (wist ik al). Mijn grondcontacttijd was gemiddeld 260ms, leuk om te zien hoe dit varieert met snelheid (duidelijk hoger bij in- en uitlopen).
Verder nog veel meer leuke statistieken, volgende keer een intervaltraining, kijken wat dat voor data oplevert.
Heeft zo'n dingetje nou echt een toegevoegde waarde aan je training? zie ineens overal reclame voor die dingen...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_176500997
Ik denk dat dat vooral afhangt over hoe intensief je die verzamelde data/cijfertjes gaat analyseren. Ik zou er waarschijnlijk niet anders door gaan lopen... dus geen nood aan. Hoewel ik niet ontken dat extra cijfertjes altij leuk zijn, maar voor mij het investeren dus niet waard.

Vandaag rustige lange duurloop van 24.2km en voor het eerst eens gecombineerd met bevoorrading van voeding (en water) onderweg op training. Heerlijk fris kunnen lopen met eindelijk nog eens wat zon. Naar het einde wel verkleumde handen (terwijl ik voor de rest probleemloos in korte broek kan lopen).
  zondag 14 januari 2018 @ 16:37:56 #138
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176501054
Inderdaad heerlijk hardloopweer vandaag. Eerst wezen wielrennen en daar was het eigenlijk nog net te koud voor (voor mij dan :P ), dus tijdens het hardlopen merkte ik nog wel dat mijn lichaam nog moeite had om warm te worden, maar al met al zeer tevreden over het loopje. Ook weer een Strava badge binnengehaald :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176502394
Het was heerlijk weer maar toch nog best fris. Ik had ondanks de handschoenen verkleumde vingers.
pi_176503967
Ik heb vandaag de kwart m gedaan in Egmond. Tot het strand ging het prima, daar naar beneden zwikten me enkels steeds om, maar gelukkig niet ernstigs want een enkel is nu alleen een beeje stijf. Strand zelf was goed te lopen, de duin op heb ik alleen maar gewandeld want dat is echt niet rennend te doen. Vanaf toen ging het dus kut. Hartslag is zelfs tot 202 gegaan.En ik kreeg hem sws bijna niet lager dan 180.En ook nog een blaar erbij. Wel pittig zeg. Maar wel een heel mooi parcours. Uiteindelijk wel over de finish gekomen. De tijd was echt om te huilen maargoed het ging me ook meer om het uitlopen..Goed georganiseerd en kei mooi. Maar of ik hem volgend jaar doe... :o :P

Mijn inmiddels inval-trainer heeft de halve gedaan in 1:47:22. Ook wel erg netjes :)

En LT hoe ging het bij jou? En wie had er nog meer daar gelopen?
  zondag 14 januari 2018 @ 19:11:49 #141
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176504255
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:00 schreef xMissi het volgende:
Ik heb vandaag de kwart m gedaan in Egmond. Tot het strand ging het prima, daar naar beneden zwikten me enkels steeds om, maar gelukkig niet ernstigs want een enkel is nu alleen een beeje stijf. Strand zelf was goed te lopen, de duin op heb ik alleen maar gewandeld want dat is echt niet rennend te doen. Vanaf toen ging het dus kut. Hartslag is zelfs tot 202 gegaan.En ik kreeg hem sws bijna niet lager dan 180.En ook nog een blaar erbij. Wel pittig zeg. Maar wel een heel mooi parcours. Uiteindelijk wel over de finish gekomen. De tijd was echt om te huilen maargoed het ging me ook meer om het uitlopen..Goed georganiseerd en kei mooi. Maar of ik hem volgend jaar doe... :o :P

Mijn inmiddels inval-trainer heeft de halve gedaan in 1:47:22. Ook wel erg netjes :)

En LT hoe ging het bij jou? En wie had er nog meer daar gelopen?
Dan is volgend jaar een mooi moment om eens te zien hoeveel je nou sterker bent geworden in ee jaar tijd.

En revanche op een zware race is altijd lekker :9
F means you're fucked
pi_176505141
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan is volgend jaar een mooi moment om eens te zien hoeveel je nou sterker bent geworden in ee jaar tijd.

En revanche op een zware race is altijd lekker :9
Haha zeker, maar vond hem echt zwaar. En ik had ook niet goed getraind. En duinen.. ja die heb ik hier in de betuwe niet helaas -O- Dus hoe moet ik dan sterker/sneller worden vanaf het strand haha? :+
pi_176505421
Ik had het ook best zwaar! Had besloten om op gevoel te lopen, mijn horloge zo ingesteld dat ik geen tijden te zien kreeg onderweg. Op het strand liep ik echt heerlijk, ik kon ook volgens mij best goed de ideale lijn volgen (als je met 50 vrouwen voor het veld uitloopt is dat op een leeg strand nog best moeilijk), en daardoor had ik op een gegeven moment een heel treintje van vrouwen achter me aan. Die lekker energie spaarden en mij in de duinen voorbij gingen, maar het leverde wel een supermooie foto op haha (zie Facebook of strava).

Ik merkte wel dat je 4 weken na de marathon zowel fysiek als mentaal niet helemaal hersteld bent. Ik voelde me vrij gauw leeg qua energie en kon mezelf ook moeilijk pushen om diep te gaan, dus heb op 90% gelopen verder. Daardoor kreeg ik het wel weer koud dus op 17km iets van een half/heel minuutje stilgestaan om weer handschoenen en haarband aan te trekken (die een km later weer uitgingen) en mezelf te herpakken. Uiteindelijk 1.39 gelopen, niet fantastisch maar ook zeker niet ontevreden mee in deze staat. De km tijden wisselen nogal door de ondergrond, maar volgens mij is het toch aardig gelukt om hem goed in te delen op gevoel.
Egmond is elke keer weer anders maar elke keer bijzonder!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176505462
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:44 schreef xMissi het volgende:

[..]

Haha zeker, maar vond hem echt zwaar. En ik had ook niet goed getraind. En duinen.. ja die heb ik hier in de betuwe niet helaas -O- Dus hoe moet ik dan sterker/sneller worden vanaf het strand haha? :+
Heuvel/viaduct sprints, oefenen op je looptechniek (lichtvoetig), krachttraining, gewoon veel kilometers maken. Helpt allemaal.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176505678
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had het ook best zwaar! Had besloten om op gevoel te lopen, mijn horloge zo ingesteld dat ik geen tijden te zien kreeg onderweg. Op het strand liep ik echt heerlijk, ik kon ook volgens mij best goed de ideale lijn volgen (als je met 50 vrouwen voor het veld uitloopt is dat op een leeg strand nog best moeilijk), en daardoor had ik op een gegeven moment een heel treintje van vrouwen achter me aan. Die lekker energie spaarden en mij in de duinen voorbij gingen, maar het leverde wel een supermooie foto op haha (zie Facebook of strava).

Ik merkte wel dat je 4 weken na de marathon zowel fysiek als mentaal niet helemaal hersteld bent. Ik voelde me vrij gauw leeg qua energie en kon mezelf ook moeilijk pushen om diep te gaan, dus heb op 90% gelopen verder. Daardoor kreeg ik het wel weer koud dus op 17km iets van een half/heel minuutje stilgestaan om weer handschoenen en haarband aan te trekken (die een km later weer uitgingen) en mezelf te herpakken. Uiteindelijk 1.39 gelopen, niet fantastisch maar ook zeker niet ontevreden mee in deze staat. De km tijden wisselen nogal door de ondergrond, maar volgens mij is het toch aardig gelukt om hem goed in te delen op gevoel.
Egmond is elke keer weer anders maar elke keer bijzonder!
Zo te lezen had je er in ieder geval wel lol in. ^O^
pi_176506208
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 20:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zo te lezen had je er in ieder geval wel lol in. ^O^
Sommige stukken zeker, andere wat minder! Eerste keer dat ik bij een halve marathon (na iets van 14km) dacht: pfff ga ik deze afstand überhaupt wel halen, zo ver nog!! Maar het weekend in zo’n huisje zitten met een leuke groep en het feit dat je door het parcours met zoveel dingen bezig bent maken het echt top.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176506886
Ik liep vandaag eveneens dé klassieker van de dag, De Bonte Haas Loop in Wateringen. Na een kilometer of 2 werd ik ineens aangesproken door Mr Q, die klandestien meeliep. Dat was gezellig, maar ook confronterend. Daar waar meneer Q ontspannen liep en steeds sneller liep, begon ik vrij zwaar te ademen. Maar goed, tevreden over mijn eindtijd na de blessure van vorig jaar. Na afloop was het gezellig met hem, Quoi, mini-Q en Murmeli.
pi_176506896
Goed bezig geweest!

Had vandaag totaal geen zin om te lopen (gisteren al 7 km gepakt en vanmiddag heerlijk door de bossen gewandeld) toch maar even gegaan. Verrassend soepel 10 km gelopen nog. Ik ben blij :)
pi_176507258
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heuvel/viaduct sprints, oefenen op je looptechniek (lichtvoetig), krachttraining, gewoon veel kilometers maken. Helpt allemaal.
Toch een nette tijd ondanks die marathon van een paar weken terug ^O^

Oefenen op looptechniek doen we zowat elke training en krachttraining doe ik bij de fitness( en stabiliteit ook :) ) Die viaducten of het enigste ‘hoge’heuveltje wat we hebben hier rennen we met de groep niet heen . Mijn vroegere trainer ( die dus de hm liep) deed dat veel vaker. Maargoed. Ik moet binnenkort toch echt nog een dag zelf gaan lopen per week dus kan ik dat zelf doen :P Dankjewel voor je tips :Y
pi_176508159
Ik heb alle klassiekers gemeden en lekker door de Eifel gelopen. 26 km met aardig wat hoogtemeters. Komende week even rustig aan en dan een week met waarschijnlijk het hoogste weektotaal ooit, qua km's.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 14 januari 2018 @ 21:45:37 #151
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176508399
Mijn zwager heeft aan zee gelopen vandaag, halve marathon.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176513132
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heeft zo'n dingetje nou echt een toegevoegde waarde aan je training? zie ineens overal reclame voor die dingen...
Of het echt meerwaarde gaat hebben, weet ik nog niet. Daarvoor heb ik hem nog te kort.
Ik heb nu wel beter inzicht in een aantal verbeterpunten.

Verder is het gewoon een leuke gadget voor weinig geld natuurlijk. ;)
  maandag 15 januari 2018 @ 07:46:14 #153
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_176513258




de loopboeken-collectie maar weer eens uitgebreid
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_176528103
Na Abdi dit weekend op 3 verschillende momenten tegen te zijn gekomen gaat hij nu ook Boston lopen. Is hij mij aan het stalken? :P

Geen centje pijn vandaag trouwens! Dat is echt belangrijker dan de tijd van gisteren, in de marathon-aftermath is het zo gevaarlijk om overbelast te raken. Maar de benen voelen super goed dus dat is top!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176532743
De vlucht naar Chicago is geboekt *O* . Het was wel weer een rib uit mijn lijf zeg :P .
pi_176541650
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:31 schreef Devv het volgende:
De vlucht naar Chicago is geboekt *O* . Het was wel weer een rib uit mijn lijf zeg :P .
ook al verblijf geboekt voor de UTMB? Ik heb maar iets geboekt wat niet in het centrum van Chamonix lag.... De tering zeg, voor 4 nachten in een best western ruim ¤1000 neertellen was teveel.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176545682
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:48 schreef Guard het volgende:

[..]

ook al verblijf geboekt voor de UTMB? Ik heb maar iets geboekt wat niet in het centrum van Chamonix lag.... De tering zeg, voor 4 nachten in een best western ruim ¤1000 neertellen was teveel.
Ik heb nog niets geboekt maar ik wil wel snel iets gaan regelen. We gaan eind juni voor de Mont-Blanc Marathon die kant op en dat zal ook wel prijzig worden.
pi_176547949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:10 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik heb nog niets geboekt maar ik wil wel snel iets gaan regelen. We gaan eind juni voor de Mont-Blanc Marathon die kant op en dat zal ook wel prijzig worden.
ik heb geboekt in Argentière, km of 8 van de finish. Daar is ook de laatste vp, dus kan ik zaterdag mooi de toppers voorbij zien komen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176553994
Met pijn, maar op advies van hier, mn marathonstartbewijs verkocht, uiteindelijk maar 10,- op verloren dus ach.

Nu de vraag, wie heeft er ervaring met weer hardlopen opbouwen na enkelblessure (6 weken geleden)? Wat zou realistisch zijn om bv over 2 maanden te staan, zou dan 15-18km weer haalbaar zijn?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_176554748
Vandaag 5x 6' intervals op het programma. Gevoel was behoorlijk (op normale niveau zeg maar) maar mijn hartslag(meter) had er precies niet zo veel zin in.

https://www.strava.com/activities/1360232982

Hij wou niet echt stijgen en had ook niet het gevoel van onvoldoende gerecupereerd te zijn van de vorige training. Er is in ieder geval weinig sprake van een overlay met mijn tempo.

Nu is mijn vraag: kan ik ergens instellen dat mijn horloge (Forerunner 935) dit loopje niet meeneemt qua datamateriaal. Want omdat mijn HR laag bleef bij een hoog tempo is met dit loopje mijn Trainingsload/VO2 Max/Anaerobe drempel/Race predictor/... allemaal wat verkeerd ingeschat.
pi_176556100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:34 schreef minimaLL het volgende:
Vandaag 5x 6' intervals op het programma. Gevoel was behoorlijk (op normale niveau zeg maar) maar mijn hartslag(meter) had er precies niet zo veel zin in.

https://www.strava.com/activities/1360232982

Hij wou niet echt stijgen en had ook niet het gevoel van onvoldoende gerecupereerd te zijn van de vorige training. Er is in ieder geval weinig sprake van een overlay met mijn tempo.

Nu is mijn vraag: kan ik ergens instellen dat mijn horloge (Forerunner 935) dit loopje niet meeneemt qua datamateriaal. Want omdat mijn HR laag bleef bij een hoog tempo is met dit loopje mijn Trainingsload/VO2 Max/Anaerobe drempel/Race predictor/... allemaal wat verkeerd ingeschat.
Hoe het Garmin werkt weet ik niet, ik heb een Polar. Af en toe heb ik een foute, extreem hoge hartslag die de boel ook flink vertekent.

Ik haal de tcx-file dan door een online-tooltje waarmee je de hartslagdata uit het bestand sloopt. Die upload ik dan weer naar Strava of Polar. Heb het adres zo niet bij de hand.
pi_176557851
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:57 schreef steffelonio het volgende:

Eén van de big five?
Ik mag dan wel zijn aangekomen, maar om mij dan gelijk een van de Big Five te noemen is ook weer overdreven. :P

Zaterdag dus in Egmond proefgelopen. Longconditie was dermate slecht dat ik het steile stuk van strand naar de duinen (bij km 3 van de kwart) zwaar hijgend moest wandelen. Daarna enigszins langzaam aan weer op adem kunnen komen. Zo dus 8k kunnen warmlopen. Het was lekker weer!
Zondag voor de halve gegaan, en die ging best redelijk voor zo ontzettend weinig training. Het strand had ik niet eerder zo slecht meegemaakt. Liever windkracht 7 tegen dan zoveel mul zand! Ik ben maar gewoon in het water gaan stampen. :D
Bang in te storten, twee gels en twee stukjes banaan naar binnen gegooid. Daarmee hield ik het goed vol. Helaas niet echt voluit kunnen gaan omdat mijn hamlappie begon te zeuren. Bij de finish werd ik zelfs nog uitgedaagd voor een echte eindsprint. Het werd een goede versnelling. Daarna lopen strompelen, en natuurlijk hielp die afkoeling ook niet mee.

Ondertussen heeft er al een fysio zich bovenop me gestort. Letterlijk. Ik moet wat oefeningen doen en druk uitoefenen op de zere plek. Voorzichtig proberen wat te lopen en hopelijk loopt mijn marathontraining geen gevaar.
  woensdag 17 januari 2018 @ 06:38:10 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176559166
Gisteren bijna de 10km aangetikt :o wel met wandelen tussendoor, maar het doel is bijna in zicht *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176559242
Mooie mijlpaal!
pi_176559428
Gisteren weer een CR op Strava teruggepakt die ik afgelopen weekend kwijt was geraakt. Leuk als je met een bekende aan het strijden bent op een segment. Komende week hebben we een Social Run die over het segment zal voeren. Ben er dan zelf niet maar hij zal aan de rest aangeven waar het segment begint. Ben benieuwd wie er me (letterlijk) naar de kroon steekt :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176560437
Wie gaat er een gokje wagen voor New York?
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:12:23 #167
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176561094
Eens een sjokjoggert altijd een sjokjoggert! :+ (joke)

Maargoed, ik ben aan het optrainen naar olympiaanstatus ipv sjokjoggert en nu kom een eigenaardigheid tegen. Exacte route in googlemaps is 12,5km, zelfde route in runtastic is 11,07km. Welke moet ik aanhouden? Googlemaps of runtastic afstand?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176561420
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:12 schreef govie het volgende:
Eens een sjokjoggert altijd een sjokjoggert! :+ (joke)

Maargoed, ik ben aan het optrainen naar olympiaanstatus ipv sjokjoggert en nu kom een eigenaardigheid tegen. Exacte route in googlemaps is 12,5km, zelfde route in runtastic is 11,07km. Welke moet ik aanhouden? Googlemaps of runtastic afstand?
Runtastic gebruikt de gps van je telefoon en als je een brakke telefoon hebt, is de gps vrij waardeloos.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:42:09 #169
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176561631
quote:
99s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:31 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Runtastic gebruikt de gps van je telefoon en als je een brakke telefoon hebt, is de gps vrij waardeloos.
Thanks. het scheelt nogal qua gemiddelde en omdat ik dik onder de 2h wil lopen op de halve marathon. Dit omdat mijn zwager egmond aan zee afgelopen week liep in 1:56 volgens mij, dat in ieder geval wil ik sneller gaan dan 1:56, daarom schrok ik er van (loop ik zo langzaam!? :') )
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176561912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:42 schreef govie het volgende:

[..]

Thanks. het scheelt nogal qua gemiddelde en omdat ik dik onder de 2h wil lopen op de halve marathon. Dit omdat mijn zwager egmond aan zee afgelopen week liep in 1:56 volgens mij, dat in ieder geval wil ik sneller gaan dan 1:56, daarom schrok ik er van (loop ik zo langzaam!? :') )
Serieus. Kap met kijken hoe snel anderen lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 17 januari 2018 @ 11:12:54 #171
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176562109
quote:
99s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:59 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Serieus. Kap met kijken hoe snel anderen lopen.
I know, maar je leest op internet dat velen mikken op <2h, dus dat leek me in beginsel een mooie doelstelling om mee te starten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176562204
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:12 schreef govie het volgende:

[..]

I know, maar je leest op internet dat velen mikken op <2h, dus dat leek me in beginsel een mooie doelstelling om mee te starten.
Begin maar gewoon eens met hem uit te lopen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_176563353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Begin maar gewoon eens met hem uit te lopen.
^^

Het enige dat je mogelijk wint met door zo erg naar tijden van anderen te kijken is een blessure.
pi_176563374
Heerlijk toch, beetje vergelijken met anderen. Ik denk dat bijna iedereen het doet maar er liever niet over praat. We blijven toch Nederlanders die stiekem beter willen zijn dan de buurman.
pi_176563513
Ja, natuurlijk, maar voor een eerste keer een halve marathon is het zinloos. Je weet helemaal nog niet wat je ongeveer kunt, en de kans dat je jezelf tijdens de voorbereiding al een blessure loopt is gewoon aanzienlijk als je niet zulke afstanden gewend bent.

Ik heb ook gerust wel mensen dan wie ik sneller wil zijn, maar het is geen doel op zich en wacht geduldig af tot die dag er komt. En zo niet, dan niet.
pi_176565231
Een inhoudelijk antwoord op de vraag: als je precies weet welke route je hebt genomen is Google Maps of afstandmeten.nl of zo waarschijnlijk nauwkeuriger. Je hardloopapp kan later signaal gekregen hebben of bochten afgesneden hebben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176567456
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:12 schreef govie het volgende:
Eens een sjokjoggert altijd een sjokjoggert! :+ (joke)

Maargoed, ik ben aan het optrainen naar olympiaanstatus ipv sjokjoggert en nu kom een eigenaardigheid tegen. Exacte route in googlemaps is 12,5km, zelfde route in runtastic is 11,07km. Welke moet ik aanhouden? Googlemaps of runtastic afstand?
Een verschil van meer dan 10% is fors. Dan moet je aan de lijntjes op de kaart meteen al kunnen zien waar het verschil tussen beide routes zit.

Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld:
* De gps van je telefoon snijdt bochten af; Googelemaps is correct.
* Er is een deel van je route (aan begin of einde, of ergens middenin) weggevallen in de registratie van Runtastic; vertrouw dan Googelemaps.
* Je hebt niet de route gelopen die je dacht dat je zou gaan lopen; dan heeft Runtastic het bij het rechte eind.

(Edit: Wat LT dus zegt, eigenlijk. Heb je een link naar het lijntje van Runtastic?)
pi_176567612
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2018 09:33 schreef Devv het volgende:
New York
Zou dat graag doen. Maar ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is om dat als leerkracht te doen. Je kan niet zo maar vrij nemen (voor alle duidelijkheid: je hoort me niet klagen over aantal vrije dagen, maar zo'n plannen maken zit er nu eenmaal niet in)... maar weet niet goed welke opties ik dan wel heb? Onbetaald verlof? (Ziek melden en niet zijn doe ik sowieso niet... uit principe).
  FOK!fossiel woensdag 17 januari 2018 @ 15:35:44 #179
1455 Keroppi
kool kikker
pi_176567670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 06:38 schreef Maraca het volgende:
Gisteren bijna de 10km aangetikt :o wel met wandelen tussendoor, maar het doel is bijna in zicht *O*
Antwoord op je eerdere vraag, ik ga dit jaar een Triatlon doen :). De kwart/OD in Utrecht :). Kon me uit het wielren-topic herinneren dat jij daar woont, doe jij die toevallig ook? :)
Chick on a mission
pi_176569109
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, natuurlijk, maar voor een eerste keer een halve marathon is het zinloos. Je weet helemaal nog niet wat je ongeveer kunt, en de kans dat je jezelf tijdens de voorbereiding al een blessure loopt is gewoon aanzienlijk als je niet zulke afstanden gewend bent.

Ik heb ook gerust wel mensen dan wie ik sneller wil zijn, maar het is geen doel op zich en wacht geduldig af tot die dag er komt. En zo niet, dan niet.
As het in de buurt zit van je eigen tempo kan het zeker wel motivatie geven.
Maar je moet uiteraard wel je eigen grenzen in acht nemen.

Zelf train ik wel altijd naar een bepaalde tijd toe. Alleen uitlopen zou me geen voldoening geven.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:48:49 #181
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176571973
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 15:35 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Antwoord op je eerdere vraag, ik ga dit jaar een Triatlon doen :). De kwart/OD in Utrecht :). Kon me uit het wielren-topic herinneren dat jij daar woont, doe jij die toevallig ook? :)
Wat gaaf!

Ik was het wel van plan en daarvoor heb ik nu ook zwemtraining :') alleen is dat volgens mij op dezelfde dag als ik Spanje zit voor een bruiloft van een vriendin van me. Zo asociaal van haar :( :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:56:55 #182
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176573754
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 15:27 schreef pijll het volgende:

[..]

Een verschil van meer dan 10% is fors. Dan moet je aan de lijntjes op de kaart meteen al kunnen zien waar het verschil tussen beide routes zit.

Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld:
* De gps van je telefoon snijdt bochten af; Googelemaps is correct.
* Er is een deel van je route (aan begin of einde, of ergens middenin) weggevallen in de registratie van Runtastic; vertrouw dan Googelemaps.
* Je hebt niet de route gelopen die je dacht dat je zou gaan lopen; dan heeft Runtastic het bij het rechte eind.

(Edit: Wat LT dus zegt, eigenlijk. Heb je een link naar het lijntje van Runtastic?)
telefoon is leeg nu, maar ik zal vanavond eens kijken. Voorlopig ga ik uit van googlemaps aangezien 100% zeker weet dat ik ook die route gelopen heb. Conclusie: eerste stap in de route richting halvemarathon <2h is 0,7km/h harder gaan lopen op dezelfde 12,5km route die ik voorlopig ook blijf lopen totdat ik de laatste 5 kilo kwijt ben (5 tot 10% harder dan ik vandaag op mijn gemakje heb gelopen, als 0-meting).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176573924
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:56 schreef govie het volgende:

[..]

telefoon is leeg nu, maar ik zal vanavond eens kijken. Voorlopig ga ik uit van googlemaps aangezien 100% zeker weet dat ik ook die route gelopen heb. Conclusie: eerste stap in de route richting halvemarathon <2h is 0,7km/h harder gaan lopen op dezelfde 12,5km route die ik voorlopig ook blijf lopen totdat ik de laatste 5 kilo kwijt ben.
Nee hoor, de eerste stap is je conditie en belastbaarheid verhogen.

Als die basis goed is, kun je meer aan snelheid werken. Je trainingen (of in ieder geval het grootste deel daarvan) moet je een stuk langzamer lopen dan je beoogde wedstrijdtempo. En dan afwisselen met een korter, snel loopje of intervallen om je snelheid te verhogen.
pi_176574214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:56 schreef govie het volgende:

[..]

telefoon is leeg nu, maar ik zal vanavond eens kijken. Voorlopig ga ik uit van googlemaps aangezien 100% zeker weet dat ik ook die route gelopen heb. Conclusie: eerste stap in de route richting halvemarathon <2h is 0,7km/h harder gaan lopen op dezelfde 12,5km route die ik voorlopig ook blijf lopen totdat ik de laatste 5 kilo kwijt ben (5 tot 10% harder dan ik vandaag op mijn gemakje heb gelopen, als 0-meting).
Dus je moet uiteindelijk o,7 km/h gemiddeld harder lopen over een bijna 2 keer zo lange afstand?
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 20:20:33 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_176574301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat gaaf!

Ik was het wel van plan en daarvoor heb ik nu ook zwemtraining :') alleen is dat volgens mij op dezelfde dag als ik Spanje zit voor een bruiloft van een vriendin van me. Zo asociaal van haar :( :P
Kies gewoon een andere *O*

Ik heb mijn wedstrijdplanning al klaar :') niet alles definitief, want er moet ook nog ergens op vakantie gegaan worden, maar soit. Zin in!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:24:20 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176574400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Kies gewoon een andere *O*

Ik heb mijn wedstrijdplanning al klaar :') niet alles definitief, want er moet ook nog ergens op vakantie gegaan worden, maar soit. Zin in!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde die juist, want weet niet in wat voor staat ik ben na zo'n triatlon en dan wil ik niet nog een heel stuk moeten rijden :@ Maar wat een gaaf lijstje _O_ Ik mis alleen wel Utrecht, die is toch op 8 juli?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 20:29:48 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_176574538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wilde die juist, want weet niet in wat voor staat ik ben na zo'n triatlon en dan wil ik niet nog een heel stuk moeten rijden :@ Maar wat een gaaf lijstje _O_ Ik mis alleen wel Utrecht, die is toch op 8 juli?
Ja, maar ik wil naar Didam en die is een dag eerder :Y

Het valt wel mee hoor, rijden na een triathlon, zeker na een kortere afstand :) maar ik snap je wel.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 17 januari 2018 @ 20:44:00 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176574920
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil naar Didam en die is een dag eerder :Y

Het valt wel mee hoor, rijden na een triathlon, zeker na een kortere afstand :) maar ik snap je wel.
Eerst maar eens Nederland rondfietsen. Dat is even het belangrijkste doel van 2018 :P Nou ja, op sportgebied dan :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 20:45:26 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_176574968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Eerst maar eens Nederland rondfietsen. Dat is even het belangrijkste doel van 2018 :P Nou ja, op sportgebied dan :+
Dàt is ook een doel op zich ja! _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 17 januari 2018 @ 22:11:28 #190
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176576974
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dus je moet uiteindelijk o,7 km/h gemiddeld harder lopen over een bijna 2 keer zo lange afstand?
Jup. Mijn conditie is vrij aardig op dit moment dat ik verwacht wel 25km te kunnen hardlopen. Mijn uitdaging zit hem daar ook niet in denk ik, maar in beide springersknieen en stabiliteitsproblematiek (door het rigoreuze afvallen in de afgelopen 2 maanden). Vandaar dat men bij de fysio men loop en afwikkeling hebben geanalyseerd voor de zekerheid en mij tips gegegeven hoe van 12km nu, naar 25km rond 10 mei te gaan via aanvullende oefeningen om zodoende de instabiliteit zo spoedig mogelijk te verminderen. Dus veel stretchen en oefeningen doen 2x per dag voor het versterken van de spieren rondom de knieschijf. De deel van de truuk is blijkbaar om je spieren op te trainen als ze zichzelf strekken en niet alleen zichzelf korter maken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176578059
Gebruikt er iemand hier SiS gels, bars of tabs? Goede aanbieding bij SportPursuit (30 stuks isotone gel voor 21 euro, 60 voor nog geen 30), en nog beter als de relatief hoge verzendkosten gedeeld kunnen worden.
Laat het even weten in een DM.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:06 schreef kalinhos het volgende:
Met pijn, maar op advies van hier, mn marathonstartbewijs verkocht, uiteindelijk maar 10,- op verloren dus ach.
Met maar 1-2x per week lopen voor je blessure en dan in 3 maanden naar een M trainen, is echt vragen om problemen! Dus ik ben blij dat je naar de adviezen hebt geluisterd. Het is soms niet leuk om te horen, maar wel nodig.
pi_176580678
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:11 schreef govie het volgende:

[..]

Jup. Mijn conditie is vrij aardig op dit moment dat ik verwacht wel 25km te kunnen hardlopen. Mijn uitdaging zit hem daar ook niet in denk ik, maar in beide springersknieen en stabiliteitsproblematiek (door het rigoreuze afvallen in de afgelopen 2 maanden). Vandaar dat men bij de fysio men loop en afwikkeling hebben geanalyseerd voor de zekerheid en mij tips gegegeven hoe van 12km nu, naar 25km rond 10 mei te gaan via aanvullende oefeningen om zodoende de instabiliteit zo spoedig mogelijk te verminderen. Dus veel stretchen en oefeningen doen 2x per dag voor het versterken van de spieren rondom de knieschijf. De deel van de truuk is blijkbaar om je spieren op te trainen als ze zichzelf strekken en niet alleen zichzelf korter maken.
Mocht je nou helemaal niet meer kunnen hardlopen straks, kom je hier niet zitten janken hè?
0,7km/u sneller lopen over een twee keer zo lange afstand is voor gezonde mensen al vrijwel niet te doen. Laat staan voor iemand die zo in de lappenmand zit als jij.
Het gaat totaal niet om je conditie, dat geloof ik wel. Het gaat om dat gestel van je dat nu al krakkemikkig is en dat je niet laat herstellen, maar juist verder afbeult.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 18 januari 2018 @ 08:25:30 #193
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176581495
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 04:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mocht je nou helemaal niet meer kunnen hardlopen straks, kom je hier niet zitten janken hè?
0,7km/u sneller lopen over een twee keer zo lange afstand is voor gezonde mensen al vrijwel niet te doen. Laat staan voor iemand die zo in de lappenmand zit als jij.
Het gaat totaal niet om je conditie, dat geloof ik wel. Het gaat om dat gestel van je dat nu al krakkemikkig is en dat je niet laat herstellen, maar juist verder afbeult.
De fysiotherapeut had een andere mening dan u, voorlopig ga ik uit van het oordeel van de fysio de me op de slachtbank heeft gehad voor een en ander. Ze zal het echt wel weten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176581780
Ik vraag me af of de fysio ook maar iets weet van hoe jij je hardlooptrainingen en -ambities beleeft. Maar soit.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176581827
Gisteren weer eens een rondje gelopen, de bedoeling is om dit nu 2 keer in de week te doen zodat ik in ieder geval de kilometers voor de Roparun weer in de benen heb.
Horloge is stuk dus het was gewoon lekker op gevoel lopen, muziekje erbij aan, prima te doen! Ga ik denk ik vaker doen. :)

Een jaar bijna niet lopen heeft ook wat gekke dingen met m'n gewicht gedaan, ik zit al mooi dicht bij de 90 kilo terwijl ik een aantal jaar geleden zo'n beetje het postuur van Maleduck hier had. Dus hopelijk gaat dat nu ook weer wat de goede kant op, diëten is namelijk echt niks voor mij (geen ruggengraat).
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_176582034
quote:
7s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:51 schreef Cynic het volgende:
diëten is namelijk echt niks voor mij (geen ruggengraat).
Voor mij ook niet, maar vanochtend tikte de weegschaal voor het eerst na de Kustmarathon van 2015 de 76kilo weer aan. Ik heb weer een hardloopgewicht! Na de geboorte van die kleine kwam ik op een gegeven moment op 81... Dat vond ik kut.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176582147
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Voor mij ook niet, maar vanochtend tikte de weegschaal voor het eerst na de Kustmarathon van 2015 de 76kilo weer aan. Ik heb weer een hardloopgewicht! Na de geboorte van die kleine kwam ik op een gegeven moment op 81... Dat vond ik kut.
Ik heb er ook eentje rondlopen nu, plus de enkelblessure van vorig jaar. Dan gaat het ineens hard. Doel is eerst maar weer eens richting de 82.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 18 januari 2018 @ 11:33:07 #198
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_176584930
Waarom zijn die obstacle runs zou gruwelijk duur eigenlijk?
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_176584965
quote:
2s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
Waarom zijn die obstacle runs zou gruwelijk duur eigenlijk?
Ze moeten toch al die obstacles bouwen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 18 januari 2018 @ 11:36:45 #200
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_176584994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ze moeten toch al die obstacles bouwen?
Ja, maar dat een doorsnee run al meer dan 50 euro moet kosten verbaast mij eigenlijk wel.
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_176585563
Hmm mij niet echt eigenlijk :o Een loopje waar een commerciële organisatie achterzit, dus niet een AV, kost ook al snel 20-25 euro en dat is zonder gekke obstacles die ontworpen, gebouwd, en op veiligheid gecontroleerd moeten worden. Lijkt me heel wat voeten in de aarde hebben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176586598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm mij niet echt eigenlijk :o Een loopje waar een commerciële organisatie achterzit, dus niet een AV, kost ook al snel 20-25 euro en dat is zonder gekke obstacles die ontworpen, gebouwd, en op veiligheid gecontroleerd moeten worden. Lijkt me heel wat voeten in de aarde hebben.
Survivalruns kosten meestal een euro of 20, maar daar zit geen winstoogmerk achter. Zit dus inderdaad puur in de commerciële organisaties die die dingen organiseren.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_176589130
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm mij niet echt eigenlijk :o Een loopje waar een commerciële organisatie achterzit, dus niet een AV, kost ook al snel 20-25 euro en dat is zonder gekke obstacles die ontworpen, gebouwd, en op veiligheid gecontroleerd moeten worden. Lijkt me heel wat voeten in de aarde hebben.
De meeste van die obstakels worden veelvuldig gebruikt bij meerdere runs.
pi_176590782
Ik gok dat je na vanochtend in elk willekeurig park of bos ook wel een leuke obstacle run kunt doen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176591949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik gok dat je na vanochtend in elk willekeurig park of bos ook wel een leuke obstacle run kunt doen..
SPOILER: Mijn obstacle run van vanmiddag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 4 trainingen in 3 dagen, in totaal 4,5 uur, gaat Stipstreep morgen van zijn rustdag genieten.

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2018 17:09:02 ]
pi_176593767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:25 schreef govie het volgende:

[..]

De fysiotherapeut had een andere mening dan u, voorlopig ga ik uit van het oordeel van de fysio de me op de slachtbank heeft gehad voor een en ander. Ze zal het echt wel weten.
Voor een bepaalde tijd trainen is echt niet raar of zo. Zolang het realistisch is en je het doet om jezelf te verbeteren. Een handige tool om te kijken wat voor tijd op een HM realistisch is in vergelijking met je tijden op kortere afstanden is www.corniel.nl/runs.

Overigens is 1.56 bij Egmond een betere prestatie dan 1.56 bij een gemiddelde vlakke HM.

En goed dat je onder behandeling bent bij een fysiotherapeut.
pi_176604979
In de categorie "rare hardloopverschijnselen": ik ben vanochtend naar het werk gelopen, en toen ik klaar was had ik jeukende uitslag op de bovenbenen. Dat is inmiddels ook alweer weggetrokken.
Ik heb dat jaren terug ook al wel eens gehad, ook met wat kouder weer. Wat zou dat nou kunnen zijn?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_176605768
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:05 schreef Cynic het volgende:
In de categorie "rare hardloopverschijnselen": ik ben vanochtend naar het werk gelopen, en toen ik klaar was had ik jeukende uitslag op de bovenbenen. Dat is inmiddels ook alweer weggetrokken.
Ik heb dat jaren terug ook al wel eens gehad, ook met wat kouder weer. Wat zou dat nou kunnen zijn?
Heb ik ook wel eens ja, is denk ik gewoon gevolg van het temperatuurverschil..

Ik had vooral veel last van honden vanochtend. Had mij eindelijk weer eens buiten mijn comfortzone gewaagd en om 7u een rondje deels door het duin gemaakt. Maar in het donker vind ik het toch wel erg moeilijk inschatten of een hond nou speels of agressief is. En op mijn lampje reageren ze soms ook raar. Alleen als ik dan stil sta gaan die honden juist ook weer gek doen, zeker als het baasje hem niet roept of vastpakt. Er was ook één hond die losliep zonder eigenaar, dat was helemaal raar.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176606310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens ja, is denk ik gewoon gevolg van het temperatuurverschil..

Ik had vooral veel last van honden vanochtend. Had mij eindelijk weer eens buiten mijn comfortzone gewaagd en om 7u een rondje deels door het duin gemaakt. Maar in het donker vind ik het toch wel erg moeilijk inschatten of een hond nou speels of agressief is. En op mijn lampje reageren ze soms ook raar. Alleen als ik dan stil sta gaan die honden juist ook weer gek doen, zeker als het baasje hem niet roept of vastpakt. Er was ook één hond die losliep zonder eigenaar, dat was helemaal raar.
Ik heb een hekel aan loslopende honden. Vooral die kleine keffertjes die op je af komen rennen, die zou ik het liefst een enorme rotschop verkopen.

Alleen kan dat arme beestje er ook weinig aan doen dat zijn baasje te debiel is om zijn hond bij zich te houden. Want ja, hij doet toch niks?! :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:20:12 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176606327
Oeh, lastig hè die honden. Dan wil je geen angst laten blijken, maar soms toch spannend of ze te vertrouwen zijn.

Cynic, volgens mij is dat inderdaad door het grote temperatuurverschil en je bloedsomloop die daar ook op reageert. Ik heb het ook weleens.

Ik geloof dat ik over een half uurtje gekraakt ga worden. Althans, mijn rug. Ik kan nog steeds geen (hardloop-)stap zetten, dus weinig hardloopnieuws hier.
pi_176606424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan loslopende honden. Vooral die kleine keffertjes die op je af komen rennen, die zou ik het liefst een enorme rotschop verkopen.

Alleen kan dat arme beestje er ook weinig aan doen dat zijn baasje te debiel is om zijn hond bij zich te houden. Want ja, hij doet toch niks?! :')

gevolgd door de woorden 'dat doet hij anders noooooooooooit ' . :')
pi_176606610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:20 schreef Quoi het volgende:
Oeh, lastig hè die honden. Dan wil je geen angst laten blijken, maar soms toch spannend of ze te vertrouwen zijn.

Cynic, volgens mij is dat inderdaad door het grote temperatuurverschil en je bloedsomloop die daar ook op reageert. Ik heb het ook weleens.

Ik geloof dat ik over een half uurtje gekraakt ga worden. Althans, mijn rug. Ik kan nog steeds geen (hardloop-)stap zetten, dus weinig hardloopnieuws hier.
Veel succes!
Ja, zal inderdaad het temperatuurverschil zijn. Maar ik vind het wel gek want ik loop ook wel eens wanneer het veel kouder is en dan heb ik nergens last van.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 19 januari 2018 @ 10:40:45 #213
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176606683
Vandaag voor het eerst 8,4km intervaltraining (6x intervalletje) gedaan, jesus dat is ook zwaar, misschien zelfs wel erger dan gewoon 12,5km hardlopen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176607179
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:40 schreef govie het volgende:
Vandaag voor het eerst 8,4km intervaltraining (6x intervalletje) gedaan, jesus dat is ook zwaar, misschien zelfs wel erger dan gewoon 12,5km hardlopen.
Vind je hardlopen zo erg? Kun je niet beter een sport gaan doen die je leuk vindt dan? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 11:51:26 #215
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176607919
Nog een tip voor de heren en dames. Ik heb bij de Decathlon een boxershort gehaald voor maar 4,99 euro die geen zweet opneemt, maar dus gewoon doorlaat (0% katoen). Gewoon als testje. Zitten opzich prima en denk eraan om er gewoon 10 te halen in de toekomst. Koop er eens eentje en test het zelf, ik stond er echt van te kijken qua prijs/kwaliteit. Normaal had ik altijd dikke hoge kwaliteit katoenen boxershorts van circa 15 ¤/stuk maar daar ga ik dus vanaf stappen denk ik, omdat deze tot nu toe ook prima zitten (en minder nat worden met minder kans op irritaties in de schaamstreek).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176608090
Ok, bedankt voor de tip
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 19 januari 2018 @ 12:08:33 #217
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176608229
"Kraken" of ruimte maken viel reuze mee. Kan er geloof ik nog wel wat last van krijgen vanmiddag.
Wel ben ik een beetje bleggh over de prognose. Ik wil graag alvast een beetje sporten (desnoods armspieren dan maar) en ook graag samen met fysio opbouwen naar weer een hardloopconditie zodra dat kan. Überhaupt gaat dat nog wel even duren, aldus de fysio. Het is zelfs gevaarlijk om nu al te gaan doen. En ik sta best heel erg scheef, was zijn constatering :{

Ik geloof dat Rotterdam marathon 2019 maar 2020 moet gaan worden.

Je leert het hardlopen wel weer erg waarderen hoor. Ik mis het echt!
pi_176608262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:08 schreef Quoi het volgende:
"Kraken" of ruimte maken viel reuze mee. Kan er geloof ik nog wel wat last van krijgen vanmiddag.
Wel ben ik een beetje bleggh over de prognose. Ik wil graag alvast een beetje sporten (desnoods armspieren dan maar) en ook graag samen met fysio opbouwen naar weer een hardloopconditie zodra dat kan. Überhaupt gaat dat nog wel even duren, aldus de fysio. Het is zelfs gevaarlijk om nu al te gaan doen. En ik sta best heel erg scheef, was zijn constatering :{

Ik geloof dat Rotterdam marathon 2019 maar 2020 moet gaan worden.

Je leert het hardlopen wel weer erg waarderen hoor. Ik mis het echt!
Balen zeg.
Is dat dan nog iets van bekkeninstabiliteit ofzo?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 19 januari 2018 @ 12:24:14 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176608517
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:10 schreef Cynic het volgende:

[..]

Balen zeg.
Is dat dan nog iets van bekkeninstabiliteit ofzo?
Waarschijnlijk meeste door de confrontatie met een boomwortel 2e kerstdag en daardoor gekneusde tussenwervelschijf. 'Gelukkig' iets nieuws :P
pi_176609313
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk meeste door de confrontatie met een boomwortel 2e kerstdag en daardoor gekneusde tussenwervelschijf. 'Gelukkig' iets nieuws :P
:( Ik vind dat het nu eindelijk weer eens fatsoenlijk moet gaan bij je.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176612254
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:51 schreef govie het volgende:
Nog een tip voor de heren en dames. Ik heb bij de Decathlon een boxershort gehaald voor maar 4,99 euro die geen zweet opneemt, maar dus gewoon doorlaat (0% katoen). Gewoon als testje. Zitten opzich prima en denk eraan om er gewoon 10 te halen in de toekomst. Koop er eens eentje en test het zelf, ik stond er echt van te kijken qua prijs/kwaliteit. Normaal had ik altijd dikke hoge kwaliteit katoenen boxershorts van circa 15 ¤/stuk maar daar ga ik dus vanaf stappen denk ik, omdat deze tot nu toe ook prima zitten (en minder nat worden met minder kans op irritaties in de schaamstreek).
Hoe bepaal je de kwaliteit dan, als je hem net gekocht hebt? Je weet nog niets van de levensduur...
Verder ontgaat mij de relevantie van de prijs van je normale ondergoed.

Maar net als bij shirts is katoen niet prettig tijdens het hardlopen. Ik heb dus ook dit soort onderbroeken voor tijdens het lopen.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:44:42 #222
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176612665
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:51 schreef govie het volgende:
Nog een tip voor de heren en dames. Ik heb bij de Decathlon een boxershort gehaald voor maar 4,99 euro die geen zweet opneemt, maar dus gewoon doorlaat (0% katoen). Gewoon als testje. Zitten opzich prima en denk eraan om er gewoon 10 te halen in de toekomst. Koop er eens eentje en test het zelf, ik stond er echt van te kijken qua prijs/kwaliteit. Normaal had ik altijd dikke hoge kwaliteit katoenen boxershorts van circa 15 ¤/stuk maar daar ga ik dus vanaf stappen denk ik, omdat deze tot nu toe ook prima zitten (en minder nat worden met minder kans op irritaties in de schaamstreek).
Wat zit je toch steeds die zooi te spammen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176612703
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:08 schreef Quoi het volgende:
"Kraken" of ruimte maken viel reuze mee. Kan er geloof ik nog wel wat last van krijgen vanmiddag.
Wel ben ik een beetje bleggh over de prognose. Ik wil graag alvast een beetje sporten (desnoods armspieren dan maar) en ook graag samen met fysio opbouwen naar weer een hardloopconditie zodra dat kan. Überhaupt gaat dat nog wel even duren, aldus de fysio. Het is zelfs gevaarlijk om nu al te gaan doen. En ik sta best heel erg scheef, was zijn constatering :{

Ik geloof dat Rotterdam marathon 2019 maar 2020 moet gaan worden.

Je leert het hardlopen wel weer erg waarderen hoor. Ik mis het echt!
Hebben ze ook langs je ruggengraat aan de huid getrokken en het laten kraken/los maken? Dat vind ik zelf het meest vervelend wat ze bij mij tijdens het losmaken van de onderrug doen. De laatste keer ging de fysiotherapeut zo op in zijn werk dat ik blauwe plekken op de onderrug had :')
pi_176612888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:51 schreef govie het volgende:
Nog een tip voor de heren en dames. Ik heb bij de Decathlon een boxershort gehaald voor maar 4,99 euro die geen zweet opneemt, maar dus gewoon doorlaat (0% katoen). Gewoon als testje. Zitten opzich prima en denk eraan om er gewoon 10 te halen in de toekomst. Koop er eens eentje en test het zelf, ik stond er echt van te kijken qua prijs/kwaliteit. Normaal had ik altijd dikke hoge kwaliteit katoenen boxershorts van circa 15 ¤/stuk maar daar ga ik dus vanaf stappen denk ik, omdat deze tot nu toe ook prima zitten (en minder nat worden met minder kans op irritaties in de schaamstreek).
Bij ¤15 ga ik toch nadenken of het niet iets goedkoper kan. Bij Decathlon is de kwaliteit niet altijd super (soms wel). Koop mijn boxers nu voor ¤2/3 bij de Zeeman en zijn ook prima kwaliteit, dan maar van katoen.
pi_176613089
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:45 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Hebben ze ook langs je ruggengraat aan de huid getrokken en het laten kraken/los maken? Dat vind ik zelf het meest vervelend wat ze bij mij tijdens het losmaken van de onderrug doen. De laatste keer ging de fysiotherapeut zo op in zijn werk dat ik blauwe plekken op de onderrug had :')
Bindweefselmassage! Dat is heel goed, inderdaad kan het een vervelend gevoel zijn als je bindweefsel verkleefd is. Je kan het wel los houden door zelf onder de douche zo'n rol van je rug te pakken en naar beneden te rollen.

Dat is overigens niet het echte 'kraken' (mobiliseren is een fijner woord), dat gaat puur over de gewrichten en wervels langslopen en weer recht zetten. Mag alleen door manueel therapeuten gedaan worden, niet door alle fysio's.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:00:19 #226
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_176613095
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:51 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Bij ¤15 ga ik toch nadenken of het niet iets goedkoper kan. Bij Decathlon is de kwaliteit niet altijd super (soms wel). Koop mijn boxers nu voor ¤2/3 bij de Zeeman en zijn ook prima kwaliteit, dan maar van katoen.
Heb je dan geen last van dat de boel gaat 'schuren'. Dat is voor mij nl. de belangrijkste reden om sportondergoed te dragen tijdens het hardlopen.

Mogen triatleten hier ook meepraten?
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:02:17 #227
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176613143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:51 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Bij ¤15 ga ik toch nadenken of het niet iets goedkoper kan. Bij Decathlon is de kwaliteit niet altijd super (soms wel). Koop mijn boxers nu voor ¤2/3 bij de Zeeman en zijn ook prima kwaliteit, dan maar van katoen.
Ik heb daar slechte ervaringen mee, deze voelden kwalitatief gelijkwaardig aan die wat duurdere katoenen van rond 15 of 12,5 euro. Ik dacht ik meld het even, misschien heeft iemand er ook wel een mooie koopje aan. 1 testen is niet zo duur.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176613921
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:00 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Heb je dan geen last van dat de boel gaat 'schuren'. Dat is voor mij nl. de belangrijkste reden om sportondergoed te dragen tijdens het hardlopen.

Mogen triatleten hier ook meepraten?
Natuurlijk mag dat! Er zijn hier meerdere mensen die (ook) triathlons doen.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 16:46:20 #229
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_176614073
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:37 schreef McTwente het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat! Er zijn hier meerdere mensen die (ook) triathlons doen.
Gelukkig, vandaag een rustige duurtraining van 25 km afgewerkt. Ik heb mij ingeschreven voor een marathon op 31 maart. Dus nu nog even wat rustiger werk voordat ik over een week of 2 aan het wat snellere werk begin. Daarna ga ik weer wat gas terug nemen om me daarna voor te bereiden op een hele triathlon op 11 augustus.
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_176614595
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:46 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Gelukkig, vandaag een rustige duurtraining van 25 km afgewerkt. Ik heb mij ingeschreven voor een marathon op 31 maart. Dus nu nog even wat rustiger werk voordat ik over een week of 2 aan het wat snellere werk begin. Daarna ga ik weer wat gas terug nemen om me daarna voor te bereiden op een hele triathlon op 11 augustus.
Welke Marathon is dat?
  vrijdag 19 januari 2018 @ 17:09:55 #231
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_176614709
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Welke Marathon is dat?
Drents Friese Wold Marathon. Lekker dichtbij huis, mooi gebied en niet zo massaal.
Past goed bij mij. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen hiervan houdt en zich liever inschrijft voor een groter evenement...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_176615848
Ik heb altijd boxers van 3 of 4 tientjes per stuk. Koop die dan wel in de aanbieding van ¤20 of ¤25, maar die zijn ook goed hoor! ^^

www.superfijneonderbroeken.nl ofzo.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_176616202
Gewoon geen ondergoed dragen tijdens het hardlopen :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_176616281
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:00 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Heb je dan geen last van dat de boel gaat 'schuren'. Dat is voor mij nl. de belangrijkste reden om sportondergoed te dragen tijdens het hardlopen.

Mogen triatleten hier ook meepraten?
Nee, helemaal niks. Misschien is het wel omdat ik katoen gewend ben. Ik doe nog niet zo lang aan hardlopen (~1 jaar, sinds november actiever), maar in de ~20 jaar dat ik gevoetbald heb was het altijd met katoen. Het is natuurlijk ook per persoon verschillend.
pi_176617514
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Drents Friese Wold Marathon. Lekker dichtbij huis, mooi gebied en niet zo massaal.
Past goed bij mij. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen hiervan houdt en zich liever inschrijft voor een groter evenement...
juist die kleine kneuterige loopjes kunnen soms het leukst zijn.
pi_176617708
Ik zie ook niet de lol van starten met 10.000 mensen. #teamkneuterigeloopjes
  vrijdag 19 januari 2018 @ 19:44:25 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176618007
Zowel #teamkneuterigeloopjes als #teamgroteevenementen!

Ik vond de Bonte Haas Loop afgelopen weekend weer zo'n mooi voorbeeld van kneuterig. Al is hij al minder kneuterig geworden dan een paar jaar terug. Toen kreeg iedereen van de plaatselijke ondernemer een presentje: bloemen, paprika's enzo. Daar ga je dan op je fiets naar huis, alsof je naar de bingo bent geweest.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:45 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Hebben ze ook langs je ruggengraat aan de huid getrokken en het laten kraken/los maken? Dat vind ik zelf het meest vervelend wat ze bij mij tijdens het losmaken van de onderrug doen. De laatste keer ging de fysiotherapeut zo op in zijn werk dat ik blauwe plekken op de onderrug had :')
Nee, dat was het niet. En echt kraken ook niet. Het leek een soort trekbank, waarbij aan mijn been getrokken werd en mijn heup werd gemasseerd. Echt specifiek voor deze 'blessure'.

quote:
99s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:00 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

:( Ik vind dat het nu eindelijk weer eens fatsoenlijk moet gaan bij je.
Eens. Jij bent gelukkig wel weer goed bezig! Zelfs weer aan het mopperkonten hier in het topic, dus weer op de weg terug ^O^
pi_176618726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon geen ondergoed dragen tijdens het hardlopen :7
Inderdaad... ik heb nog nooit ondergoed gedragen onder mijn tights en korte broeken met binnenvoering (zelfde idee als tights) :D
pi_176618807
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:24 schreef ChuckBartowski het volgende:

[..]

Inderdaad... ik heb nog nooit ondergoed gedragen onder mijn tights en korte broeken met binnenvoering (zelfde idee als tights) :D
Ook dat kan behoorlijk schuren, net als shirts en tepels. Vaseline kan daar wel bij helpen.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 20:49:45 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_176619336
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:58 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb altijd boxers van 3 of 4 tientjes per stuk. Koop die dan wel in de aanbieding van ¤20 of ¤25, maar die zijn ook goed hoor! ^^

www.superfijneonderbroeken.nl ofzo.
Ik klikte :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_176620672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik klikte :')
Ik niet! Ken mossel wel een beetje. :D
En die titel was ook te slecht.

Gek genoeg heb ik over onderbroeken nou eigenlijk nooit echt nagedacht, terwijl dat nou het dichtst op de huid zit en continu de beweging van je benen moet 'opvangen'. :o
Gewoon Hema-spul hier, zowel van 1 euro als 5.
In dat gebied draag ik overigens juist wel liever katoen dan synthetisch.
pi_176620782
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 16:00 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Mogen triatleten hier ook meepraten?
Mooiweer/gelegenheidstriatleet hier. :@
Ik vind alleen het hardlopen leuk. Daar ben ik ook het minst slecht in.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 22:07:36 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_176622047
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:32 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mooiweer/gelegenheidstriatleet hier. :@
Ik vind alleen het hardlopen leuk. Daar ben ik ook het minst slecht in.
Minst slecht!! Je bent gewoon het beste in hardlopen!

Hier trouwens ook ‘gewoon’ ondergoed bij hardlopen. Echt HEMA katoen.
Onder m’n trisuit géén onderbroek *)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 19 januari 2018 @ 22:26:51 #244
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_176622762
Liefst geen ondergoed... maar als t koud is buiten wel. Maar katoen is uit den boze, ik zweet me gek #teamnattezweetreet
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_176622894
Wat een gedoe zeg Q! Wel goed hoe je het aanpakt, met fysio enzo!

Over kneuterloopjes: voor mij staat morgen weer eens een 5je op het program. Hier in de buurt een rondje om een meer, wordt vast leuk. En dit keer hopelijk wel met op zn minst tijdwaarneming.
pi_176622905
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Minst slecht!! Je bent gewoon het beste in hardlopen!
Op dit moment gaat het lopen zelfs echt slecht. Namelijk al 5 dagen niet. Morgen ga ik een rondje doen, hopelijk zonder dat ik erna last heb (bij de fysio deed het nog wel pijn). Ik wil de trail van volgende week namelijk nog niet omzetten naar een kortere afstand. :@
quote:
Onder m’n trisuit géén onderbroek *)
Nee! Wel vaseline. :')
pi_176623029
Jongens, stop. Hardlooptrainingen worden nooit meer hetzelfde.
  Forum Admin vrijdag 19 januari 2018 @ 22:43:04 #248
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176623295
Ik kan alles wel uitwringen na het lopen, als ik eens bij de Decathlon ben zal ik zo'n govie onderbroek oppikken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176630566
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:32 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mooiweer/gelegenheidstriatleet hier. :@
Ik vind alleen het hardlopen leuk. Daar ben ik ook het minst slecht in.
Zijn er ook triatleten die de zwemafstand niet volledig in crawl afleggen? Ooit wil ik wel eens deelnemen aan een triatlon maar mijn gebrek aan zwemtalent/techniek houdt me tegen. Of maak je u met schoolslag alleen maar belachelijk? :')
pi_176631517
Je weet dat je niet spoort als je op vrijdagnacht een heuveltraining gaat doen in een sneeuwbui. Gelukkig was ik niet enige mafketel. Trailrunning O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:04:29 #251
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_176632161
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:20 schreef minimaLL het volgende:

[..]

Zijn er ook triatleten die de zwemafstand niet volledig in crawl afleggen? Ooit wil ik wel eens deelnemen aan een triatlon maar mijn gebrek aan zwemtalent/techniek houdt me tegen. Of maak je u met schoolslag alleen maar belachelijk? :')
Oh ja, die zijn er meer dan genoeg. Zeker op de kortere afstanden. Dus schroom niet en schrijf je in 8-)
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:10:59 #252
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176632276
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:28 schreef Guard het volgende:
Je weet dat je niet spoort als je op vrijdagnacht een heuveltraining gaat doen in een sneeuwbui. Gelukkig was ik niet enige mafketel. Trailrunning O+
Held! _O_
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176632555
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:20 schreef minimaLL het volgende:
Zijn er ook triatleten die de zwemafstand niet volledig in crawl afleggen? Ooit wil ik wel eens deelnemen aan een triatlon maar mijn gebrek aan zwemtalent/techniek houdt me tegen. Of maak je u met schoolslag alleen maar belachelijk? :')
Ja, ik dus. Ik kom er mee vooruit en ben niet verdronken. Daar is ongeveer alles mee gezegd.
Enige troost: ik ken iemand die een hele heeft gedaan zonder crawl, die ging op z'n rug.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:31:47 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176632696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:20 schreef minimaLL het volgende:

[..]

Zijn er ook triatleten die de zwemafstand niet volledig in crawl afleggen? Ooit wil ik wel eens deelnemen aan een triatlon maar mijn gebrek aan zwemtalent/techniek houdt me tegen. Of maak je u met schoolslag alleen maar belachelijk? :')
Ik ben om die reden sinds vorige week begonnen met zwemles om de borstcrawl te leren :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176632955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:28 schreef Guard het volgende:
Je weet dat je niet spoort als je op vrijdagnacht een heuveltraining gaat doen in een sneeuwbui. Gelukkig was ik niet enige mafketel. Trailrunning O+
Nee maar wel de organiserende mafketel waarschijnlijk. ^O^
pi_176633471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:24 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja, ik dus. Ik kom er mee vooruit en ben niet verdronken. Daar is ongeveer alles mee gezegd.
Enige troost: ik ken iemand die een hele heeft gedaan zonder crawl, die ging op z'n rug.
Op zijn rug?? Hoe wist hij dan waar hij heen zwom?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176634005
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op zijn rug?? Hoe wist hij dan waar hij heen zwom?
Navigatie op zijn klokje. :P
pi_176636329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:20 schreef minimaLL het volgende:

[..]

Zijn er ook triatleten die de zwemafstand niet volledig in crawl afleggen? Ooit wil ik wel eens deelnemen aan een triatlon maar mijn gebrek aan zwemtalent/techniek houdt me tegen. Of maak je u met schoolslag alleen maar belachelijk? :')
Het is echt niet vreemd om stukken schoolslag te zwemmen, maar je verliest er wel veel tijd door (of je moet heel goed schoolslag kunnen zwemmen...ja, je kunt nog best snel gaan met schoolslag). Ik zou het advies geven om borstcrawl te leren, want dit kan je een hoop frustratie besparen (lekker draften achter de betere zwemmers). Je wordt echt niet vrolijk als je mensen terug ziet zwemmen als jij nog niet eens bij het keerpunt bent (of nog erger, als je al mensen ziet fietsen). Dat is bij een super sprint minder erg maar een OD is 1500 meter zwemmen. Ik zou er niet aan beginnen als ik alleen schoolslag zou kunnen.
pi_176637143
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:26 schreef Devv het volgende:

[..]

Het is echt niet vreemd om stukken schoolslag te zwemmen, maar je verliest er wel veel tijd door (of je moet heel goed schoolslag kunnen zwemmen...ja, je kunt nog best snel gaan met schoolslag). Ik zou het advies geven om borstcrawl te leren, want dit kan je een hoop frustratie besparen (lekker draften achter de betere zwemmers). Je wordt echt niet vrolijk als je mensen terug ziet zwemmen als jij nog niet eens bij het keerpunt bent (of nog erger, als je al mensen ziet fietsen). Dat is bij een super sprint minder erg maar een OD is 1500 meter zwemmen. Ik zou er niet aan beginnen als ik alleen schoolslag zou kunnen.
Hoeveel langzamer zou je dan zijn metadata zwemmen op een OD?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 18:47:06 #260
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_176637824
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Hoeveel langzamer zou je dan zijn metadata zwemmen op een OD?
Afhankelijk van hoe goed je schoolslag is. Mijn schoolslag is relatief goed t.o.v. mijn borstcrawl, dus ik verlies niet eens heel veel tijd op die manier. Echter is het wel een zwaardere belasting voor mijn benen en die heb ik na het zwemmen nog hard nodig. Dus ik zwem gewoon borstcrawl.
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_176638183
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nee maar wel de organiserende mafketel waarschijnlijk. ^O^
Dat dan weer wel ja :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176638604
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:47 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Afhankelijk van hoe goed je schoolslag is. Mijn schoolslag is relatief goed t.o.v. mijn borstcrawl, dus ik verlies niet eens heel veel tijd op die manier. Echter is het wel een zwaardere belasting voor mijn benen en die heb ik na het zwemmen nog hard nodig. Dus ik zwem gewoon borstcrawl.
Die Dfw marathons zijn trouwens ook wel redelijk geniaal, elke week een marathon met max 10 deelnemers, allemaal 60 plussers :D
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:05:41 #263
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_176639569
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:21 schreef Cynic het volgende:

[..]

Die Dfw marathons zijn trouwens ook wel redelijk geniaal, elke week een marathon met max 10 deelnemers, allemaal 60 plussers :D
Je bedoelt de marathons van de DFW Runners. Die zijn idd geniaal, maar voor zover ik weet zonder voorzieningen etc. en idd alleen 60+. Dat gaat mij weer net iets te ver. De DFW marathon (verwarrend ik weet het) is georganiseerd door 'Diever Sportief' met wel elke 8 km een post etc. Vorig jaar ruim 80 finishers en voor zover ik weet iets minder 60+ :)
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_176639774
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Op zijn rug?? Hoe wist hij dan waar hij heen zwom?
Derde wolk rechtsaf of zo? Hij was ook niet als eerste uit het water, he.

Zijn die DFW Runners marathons die marathons die naar oude bekende acteurs worden vernoemd? Dat leek me wel grappig, maar volgens mij zijn het ook allemaal rondjes?

Ik heb net een klein rondje van 5k gelopen en het ging niet slecht. De plek die pijn deed, voelde ik niet echt. Wel wat andere plekjes. :D
pi_176640374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:15 schreef wyccie het volgende:

[..]

Derde wolk rechtsaf of zo? Hij was ook niet als eerste uit het water, he.

Zijn die DFW Runners marathons die marathons die naar oude bekende acteurs worden vernoemd? Dat leek me wel grappig, maar volgens mij zijn het ook allemaal rondjes?

Ik heb net een klein rondje van 5k gelopen en het ging niet slecht. De plek die pijn deed, voelde ik niet echt. Wel wat andere plekjes. :D
Klopt, en de route Is volgens mij ook niet aangegeven. En het is op woensdagochtend ofzo.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  FOK!fossiel zondag 21 januari 2018 @ 09:24:39 #266
1455 Keroppi
kool kikker
pi_176648468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:26 schreef Devv het volgende:

[..]

Het is echt niet vreemd om stukken schoolslag te zwemmen, maar je verliest er wel veel tijd door (of je moet heel goed schoolslag kunnen zwemmen...ja, je kunt nog best snel gaan met schoolslag). Ik zou het advies geven om borstcrawl te leren, want dit kan je een hoop frustratie besparen (lekker draften achter de betere zwemmers). Je wordt echt niet vrolijk als je mensen terug ziet zwemmen als jij nog niet eens bij het keerpunt bent (of nog erger, als je al mensen ziet fietsen). Dat is bij een super sprint minder erg maar een OD is 1500 meter zwemmen. Ik zou er niet aan beginnen als ik alleen schoolslag zou kunnen.
Ik kan makkelijk 1500 in schoolslag zwemmen, maar na 2 baantjes crawl kun je me opdreggen. Gebrek aan techniek denk ik zo. Ik heb ook gekeken naar crawl-trainingen, maar met een baan waarin ik 40+ uur werk waaronder ook 3 avonden en regelmatig in weekenden, zijn de meeste cursussen niet haalbaar :'(

Vanwege mijn werk wordt het al een uitdaging om voldoende te trainen, dus mijn insteek is nu om me niet het hele traject van een goede borstcrawler te worden, ook nog op mijn hals te halen. Finishen is het voornaamste doel :)

Gekke vraag, schoolslag in een wetsuit, is dat te doen? Omdat je veel ‘bredere’ bewegingen maakt dan bij borstcrawl. (Maar ik ga er vanuit dat in juli het water warm genoeg is :) )
Chick on a mission
  zondag 21 januari 2018 @ 09:55:28 #267
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_176648822
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:24 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik kan makkelijk 1500 in schoolslag zwemmen, maar na 2 baantjes crawl kun je me opdreggen. Gebrek aan techniek denk ik zo. Ik heb ook gekeken naar crawl-trainingen, maar met een baan waarin ik 40+ uur werk waaronder ook 3 avonden en regelmatig in weekenden, zijn de meeste cursussen niet haalbaar :'(

Vanwege mijn werk wordt het al een uitdaging om voldoende te trainen, dus mijn insteek is nu om me niet het hele traject van een goede borstcrawler te worden, ook nog op mijn hals te halen. Finishen is het voornaamste doel :)

Gekke vraag, schoolslag in een wetsuit, is dat te doen? Omdat je veel ‘bredere’ bewegingen maakt dan bij borstcrawl. (Maar ik ga er vanuit dat in juli het water warm genoeg is :) )
Alles is te doen, maar met een beetje training is 1500 bijna volledig borstcrawl goed te doen. Ook met 1 of 2 keer in de week training (waarbij er in principe handig is als er 1x in de week een trainer aanwezig is om de techniek een beetje bij te schaven). Begin anders eens met een sprint triathlon (zo begint iedereen) 500m zwemmen, 20 km fietsen en 5 km lopen. Probeer buiten het bereik van het 'Piranha pack' te bijven tijdens het zwemmen (dus niet middenin vooraan starten) en je merkt dan vanzelf of je ook meer aankunt
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zondag 21 januari 2018 @ 10:18:47 #268
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176649121
Nou...ik hou het wel gewoon bij lopen. En dat doe ik al niet genoeg, gezien de planning :D
F means you're fucked
  zondag 21 januari 2018 @ 11:38:11 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176650398
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:18 schreef YUR het volgende:
Nou...ik hou het wel gewoon bij lopen. En dat doe ik al niet genoeg, gezien de planning :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Forum Admin zondag 21 januari 2018 @ 11:58:30 #270
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176650741
Zo lekker 23km er weer op. Nu een rustweekje in.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 12:17:15 #271
155227 crew  Guppy
dus
pi_176651043
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:24 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik kan makkelijk 1500 in schoolslag zwemmen, maar na 2 baantjes crawl kun je me opdreggen. Gebrek aan techniek denk ik zo. Ik heb ook gekeken naar crawl-trainingen, maar met een baan waarin ik 40+ uur werk waaronder ook 3 avonden en regelmatig in weekenden, zijn de meeste cursussen niet haalbaar :'(

Vanwege mijn werk wordt het al een uitdaging om voldoende te trainen, dus mijn insteek is nu om me niet het hele traject van een goede borstcrawler te worden, ook nog op mijn hals te halen. Finishen is het voornaamste doel :)

Gekke vraag, schoolslag in een wetsuit, is dat te doen? Omdat je veel ‘bredere’ bewegingen maakt dan bij borstcrawl. (Maar ik ga er vanuit dat in juli het water warm genoeg is :) )
Het is een beetje afhankelijk van wat voor wetsuit, maar de meesten zijn uitgerust op borstcrawl-zwemmen. Er zijn ook pakken met wat meer bewegingsvrijheid rondom. Maar het zal je verbazen hoeveel mensen niet borstcrawl zwemmen trouwens een wedstrijd hoor ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_176653777
Ik heb eindelijk weer eens een PR gelopen *O* . 10 kilometer in 38:25 38:21. Dat is nog niet officieel maar het is dik 4 minuten sneller dan het oude PR :D .

[ Bericht 4% gewijzigd door Devv op 21-01-2018 16:48:59 ]
  zondag 21 januari 2018 @ 15:16:22 #273
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176654289
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een PR gelopen *O* . 10 kilometer in 38:25. Dat is nog niet officieel maar het is dik 4 minuten sneller dan het oude PR :D .
Holy f wat snel :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 21 januari 2018 @ 17:39:19 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176657519
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 11:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Very much yes
F means you're fucked
pi_176657900
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een PR gelopen *O* . 10 kilometer in 38:25 38:21. Dat is nog niet officieel maar het is dik 4 minuten sneller dan het oude PR :D .
Wooow wat een mooie tijd! Fijn dat je goede gevoel bevestigd wordt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin zondag 21 januari 2018 @ 18:08:40 #276
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176658041
Lekker bezig Devv
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176660815
Gefeliciteerd devv! Ook niet echt een kleine verbetering. Gewoon jarenlang geen 10kms gelopen, of wat is het geheim?
pi_176661479
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:48 schreef steffelonio het volgende:
Gefeliciteerd devv! Ook niet echt een kleine verbetering. Gewoon jarenlang geen 10kms gelopen, of wat is het geheim?
Ik loop zelden 10 kilometer wedstrijden (hooguit twee per jaar), maar het belangrijkste is langere tijd blessurevrij te blijven :Y .
pi_176664184
Mooie tijd Devv, hopelijk gaan de langere afstanden ook zo goed.
pi_176664523
Weet iemand hier of je een endomondo getrackte activiteit kunt toevoegen aan de endomondo van een vriend? (Waarvan de mobiel helaas uitviel)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_176664556
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:18 schreef ender_xenocide het volgende:
Weet iemand hier of je een endomondo getrackte activiteit kunt toevoegen aan de endomondo van een vriend? (Waarvan de mobiel helaas uitviel)
Je kunt m downloaden als gpx en dan doorsturen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176664672
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je kunt m downloaden als gpx en dan doorsturen.
Top dank. Zal het eens proberen.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_176667685
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een PR gelopen *O* . 10 kilometer in 38:25 38:21. Dat is nog niet officieel maar het is dik 4 minuten sneller dan het oude PR :D .
_O_
pi_176675685
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een PR gelopen *O* . 10 kilometer in 38:25 38:21. Dat is nog niet officieel maar het is dik 4 minuten sneller dan het oude PR :D .
Nondedju da's een behoorlijke hap eraf, zeker op die tijd. Gefeliciteerd!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176701061
Damnn, Devv! Dat is een mooie opsteker. Dit nu vasthouden, he.
Je bent toch juist minder gaan rennen dan ten tijde van je vorige PR?
Als ik minder ga rennen val ik juist van ellende uit elkaar. :'(

quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:24 schreef Keroppi het volgende:
Gekke vraag, schoolslag in een wetsuit, is dat te doen? Omdat je veel ‘bredere’ bewegingen maakt dan bij borstcrawl. (Maar ik ga er vanuit dat in juli het water warm genoeg is :) )
Kan wel, maar wordt niet echt aangeraden. Omdat je meer op het water ligt/drijft met je benen, is dat wel wat vervelend voor je nek tenzij je heel lang je adem in kunt houden. En het is inderdaad wat krap. Als je alleen korte afstanden doet haal je daar weinig winst uit, omdat het ook nog een hele onderneming is om dat ding weer soepel uit te trekken.
Ik doe zelf daarom ook alleen in de zomer korte afstanden, een wetsuit wordt 'm gewoon niet.
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 19:56:34 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_176701510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:44 schreef wyccie het volgende:
Damnn, Devv! Dat is een mooie opsteker. Dit nu vasthouden, he.
Je bent toch juist minder gaan rennen dan ten tijde van je vorige PR?
Als ik minder ga rennen val ik juist van ellende uit elkaar. :'(

[..]

Kan wel, maar wordt niet echt aangeraden. Omdat je meer op het water ligt/drijft met je benen, is dat wel wat vervelend voor je nek tenzij je heel lang je adem in kunt houden. En het is inderdaad wat krap. Als je alleen korte afstanden doet haal je daar weinig winst uit, omdat het ook nog een hele onderneming is om dat ding weer soepel uit te trekken.
Ik doe zelf daarom ook alleen in de zomer korte afstanden, een wetsuit wordt 'm gewoon niet.
Uittrekken is wel makkelijker dan aantrekken :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_176703015
Nog meiden/dames hier die mee willen naar een ladiesrun in Valencia? Een bekende hardloop blogster organiseert een lang weekend naar Valencia! Bij minimaal 20 inschrijvingen gaat het door en zit nu op 16!
pi_176703283
Klinkt wel leuk, Valencia lijkt me ook gaaf.
Ik zou zelf eerder met wat bekenden van Fok hier gaan, inclusief de mannen, dan met een stel onbekende meiden. Ik denk dat ik Ekiden weer in de virtuele agenda zet.

Hoewel ik gewoon aan de Marikenloop meedoe en ook wel eens een Nike night run voor vrouwen heb gelopen vind ik het een beetje flauw om mannen uit te sluiten.
pi_176703433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:03 schreef wyccie het volgende:
Klinkt wel leuk, Valencia lijkt me ook gaaf.
Ik zou zelf eerder met wat bekenden van Fok hier gaan, inclusief de mannen, dan met een stel onbekende meiden. Ik denk dat ik Ekiden weer in de virtuele agenda zet.

Hoewel ik gewoon aan de Marikenloop meedoe en ook wel eens een Nike night run voor vrouwen heb gelopen vind ik het een beetje flauw om mannen uit te sluiten.
Het is een ladiesrun dus vandaar alleen maar meiden, ikzelf heb me ook ingeschreven en ken dan ook verder niemand. Leuke manier om nieuwe mensen te ontmoeten!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:35:05 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176704083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:03 schreef wyccie het volgende:
Klinkt wel leuk, Valencia lijkt me ook gaaf.
Ik zou zelf eerder met wat bekenden van Fok hier gaan, inclusief de mannen, dan met een stel onbekende meiden. Ik denk dat ik Ekiden weer in de virtuele agenda zet.

Hoewel ik gewoon aan de Marikenloop meedoe en ook wel eens een Nike night run voor vrouwen heb gelopen vind ik het een beetje flauw om mannen uit te sluiten.
Doen jullie nog steeds Ekiden? :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176704189
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Doen jullie nog steeds Ekiden? :D
Zeker! Twee teams in 2017 gehad.
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 21:53:51 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_176704663
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Doen jullie nog steeds Ekiden? :D
Ekiden O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:56:10 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_176704779
Kan ik ook mee met die chica-run in Valencia?
F means you're fucked
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:47:39 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176707973
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:38 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Zeker! Twee teams in 2017 gehad.
Wat vet *O* wil dit jaar ook zeker meedoen

Als het mag van jullie :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176708072
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 19:44 schreef wyccie het volgende:

[..]

Je bent toch juist minder gaan rennen dan ten tijde van je vorige PR?
Als ik minder ga rennen val ik juist van ellende uit elkaar. :'(

[..]

Ik ben op zich niet minder gaan hardlopen. Ik zie in de training log dat ik juist meer uren ben gaan draaien. Het grote verschil is dat ik in het verleden heel onregelmatig liep (weken met heel veel uren gevolgd door weken met weinig uren). En nu draai ik vanaf november vorig jaar heel regelmatige weken (50 tot 60 kilometer per week). De dagen die ertussen zitten, vul ik weer op met zwem- en fietstrainingen om de belasting te verdelen.

Het is dus niet helemaal aan komen waaien :P . Ik sleep mij al weken vrijwel iedere dag naar buiten of het zwembad in om te trainen. Nog ongeveer 6 maanden en dan mag het gas er weer vanaf :+ .
pi_176709956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat vet *O* wil dit jaar ook zeker meedoen

Als het mag van jullie :P
Leuk :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_176710423
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat vet *O* wil dit jaar ook zeker meedoen

Als het mag van jullie :P
Pijll, noteren! Tenzij MaleDuck de coördinatie weer op zich neemt...
  woensdag 24 januari 2018 @ 08:35:14 #298
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_176710615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:56 schreef YUR het volgende:
Kan ik ook mee met die chica-run in Valencia?
Ligt eraan of je man-boobs groot genoeg zijn denk ik :P
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_176712399
Is er animo om een keer de DAT (Dieren-Arnhem Trail) te lopen met een groepje?

TWC, Guard en ik hadden het erover om deze een keer te gaan lopen.
Gezien de aardig vollopende agenda's hebben we als voorlopige data 3 maart of het weekend van 7-8 april. Dat is het weekend van de marathons in Rotterdam en Londen.

Voor de geïnteresseerden, de link met informatie over de trail met afstanden, route enzovoorts: https://www.mudsweattrails.nl/dieren_arnhem_trail/
pi_176716744
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat vet *O* wil dit jaar ook zeker meedoen

Als het mag van jullie :P
Van mij altijd!
pi_176716761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:35 schreef McTwente het volgende:
Is er animo om een keer de DAT (Dieren-Arnhem Trail) te lopen met een groepje?

TWC, Guard en ik hadden het erover om deze een keer te gaan lopen.
Gezien de aardig vollopende agenda's hebben we als voorlopige data 3 maart of het weekend van 7-8 april. Dat is het weekend van de marathons in Rotterdam en Londen.

Voor de geïnteresseerden, de link met informatie over de trail met afstanden, route enzovoorts: https://www.mudsweattrails.nl/dieren_arnhem_trail/
April evt wel interesse. In maart ben ik op wintersport.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')