Ik heb PROPY gekocht op EtherDelta, weet je waarom? Eerste transactie huizen geval hoe heet dat ook alweer, ja in ieder geval toekomst en lage marketcap en enorme potentiequote:
Vind dit wel een goede analyse die gebaseerd is op eerdere parabolische bewegingen van bitcoin. Over de 100k voorspelling valt natuurlijk te twisten. Maar we gaan nog niet zo hard omhoog als in 2013, op de log chart althans.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:18 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kom maar op met die TA charts naar de moon
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:20 schreef Chaes het volgende:
Ik vraag mij heel erg af wat jullie van deze coin vinden: INXT. Is een start up opgericht door iemand die ik IRL ken. Is volgens mij redelijk een shitcoin maar ben benieuwd naar jullie meningen.
https://internxt.io/
https://coinmarketcap.com/currencies/internxt/
En dit kwam ik tegen op reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)oks_like_its_a_scam/
Lage marketcap + lage supply + niet mineable + goed product = goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je uitleggen waarom een lage marketcap voordelig is?
Volgens mij hebben zij naast een coin ook een boybandquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:23 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+10 voor het team, die laatste is zeker![]()
Wel schattig hoor. FOMOquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij naast een coin ook een boyband![]()
Coinband!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij naast een coin ook een boyband![]()
Ik denk dit:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je uitleggen waarom een lage marketcap voordelig is?
Van dat rare magische internetgeld? Vond ¤180 erin stoppen toen al een hele gok.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb op 12 maart hetzelfde gedaan. Om een beetje mee te spelen. 5 coins voor ¤180.00. Die zou ik nu kunnen verkopen voor ¤361.
Aanvullend, goed volume, weinig tot geen goede exchanges nog, trending op Etherdelta, wordt veel over gesproken, veel potentie. Snappie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lage marketcap + lage supply + niet mineable + goed product = goed.
Lees de redditpost eens in mijn post... haha.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:23 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff zoekenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:25 schreef Chaes het volgende:
[..]
Lees de redditpost eens in mijn post... haha.
Dat is een man toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:23 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga dit morgen verwerkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vind dit wel een goede analyse die gebaseerd is op eerdere parabolische bewegingen van bitcoin. Over de 100k voorspelling valt natuurlijk te twisten. Maar we gaan nog niet zo hard omhoog als in 2013, op de log chart althans.
Kucoin isquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef Kyran het volgende:
Is KuCoin betrouwbaar? Net account aangemaakt, maar zie echt helemaal niks over verification etc?
Maar dus helemaal geen verificatie of iets nodig?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:28 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Kucoin isGroeit heel hard en ze upgraden continue, werkt heel fijn
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ik help je:
Nou, weinig positiefs aan zeg jeetje, hoe komt dat dan. En jij kent ze? Dan weet je toch of het scam is of niet? Ken je die derde ook van die fotoooo, ik wil daten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ik help je:
Jawel, mail en 2FAquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar dus helemaal geen verificatie of iets nodig?
Dat bedoel ik niet dodoquote:
Ik kan daar niet over oordelen. Als ik aan hem vraag hoe het met de startup gaat krijg ik altijd een kortaf, louter positief antwoordquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Nou, weinig positiefs aan zeg jeetje, hoe komt dat dan. En jij kent ze? Dan weet je toch of het scam is of niet? Ken je die derde ook van die fotoooo, ik wil daten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dodo
Andere sites hebben allerlei ID meuk etc., maar hier dus niet
Wat maakt het voor jou betrouwbaarder als jij je legitimatiebewijs moet overhandigen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dodo
Dat zijn vooral sites waar je cash kunt storten. Binance hoef je je ook niet te verifieren tot 2 BTC withdrawal per dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dodo
Zo werkt een beurs (vraag aanbod) niet..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:25 schreef Thieske het volgende:
Ik denk dit:
Om de prijs 10% omhoog te stuwen bij een coin met een marktcap van $10 heb je 1 dollar nieuwe inleg nodig.
Om de prijs 10% omhoog te stuwen bij een coin met een marktcap van $1000 heb je 100 dollar nieuwe inleg nodig.
Ja dat moet voor binance ook en ook nog een blaadje met "Binance + datum".quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij BTCDirect ofzo moest ik gvd een selfie met mijn rijbewijs maken![]()
![]()
![]()
Alleen als je meer dan 2 BTC wilt schuiven.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:36 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ja dat moet voor binance ook en ook nog een blaadje met "Binance + datum".
Dat is dan nieuw want dat heb ik niet gedaan hahaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:36 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ja dat moet voor binance ook en ook nog een blaadje met "Binance + datum".
Ooh, niet gezien haha. Nou als ik 2 btc zou hebben zou ik stoppen met die hele cryptocurrencyquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:37 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Alleen als je meer dan 2 BTC wilt schuiven.
Jij wordt het grootste slachtoffer van een eventuele correctiequote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
PROPY staat niet meer op Etherdelta. ETH ook niet meer. Joepieeeeee! Veel last gehad vandaag weer van ze. Hebben jullie hun ICO gezien eigenlijk? Loopt ook voor geen meter maar ik heb alsnog FOMO. Het zou maar.... x10 gaan. of x20... net als BNB.... en Kucoin shares...
https://crowdsale.etherdelta.com/
Ik heb er niet aan meegedaan nog hoor maar heb wel FOMO snap jequote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wordt het grootste slachtoffer van een eventuele correctie
Je hebt op eigen initiatief je documenten verzonden? Want onder de 2 BTC zou het niet ter sprake moeten komen...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:38 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ooh, niet gezien haha. Nou als ik 2 btc zou hebben zou ik stoppen met die hele cryptocurrencydoel is 25K ooit te halen met een inleg van 100 euro.
Gast, kun je niet gaan slapen ofzo? Jezus.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
PROPY staat niet meer op Etherdelta. ETH ook niet meer. Joepieeeeee! Veel last gehad vandaag weer van ze. Hebben jullie hun ICO gezien eigenlijk? Loopt ook voor geen meter maar ik heb alsnog FOMO. Het zou maar.... x10 gaan. of x20... net als BNB.... en Kucoin shares...
https://crowdsale.etherdelta.com/
ah nee joh, crypto's kunnen alleen maar omhoog. dalen kan niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wordt het grootste slachtoffer van een eventuele correctie
Hoezo? inhoudelijk... ICO... wat is nou weer loosquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gast, kun je niet gaan slapen ofzo? Jezus.
Lijkt het wel op ja, wel met rbw gedaan. Weet niet of dat veel verschil maakt 😁quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Je hebt op eigen initiatief je documenten verzonden? Wat onder de 2 BTC zou het niet ter sprake moeten komen...
Ik kocht er 1 om mijn fees voor trading mee te betalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:35 schreef Patroon het volgende:
Dat BNB gaat ook gewoon maar door he. Ooit een paar van gekocht voor 2 dollar om de fee mee te betalen en staat nu al op 15 dollar.. had beter mijn hele stack er in kunnen steken
Jouw hoofd is loos.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Hoezo? inhoudelijk... ICO... wat is nou weer loos
Zakt wel weer. Al dan niet heel hard.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:41 schreef TourOfData het volgende:
$17.000 op Bitstamp.
Vanochtend was het nog $14.800.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:41 schreef TourOfData het volgende:
$17.000 op Bitstamp.
Vanochtend was het nog $14.800.
Verge klimt aardig het laatste uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
plus ik moet opblijven tot 3 uur blijkbaar voor verge nieuws
Ja heb er later nog 5 bijgekocht op 6 dollar ofzo.. als ze dippen koop ik er nog meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kocht er 1 om mijn fees voor trading mee te betalen.
Enige coin in de plus..
Kun je iets specifieker zijn? Hebbie GAS GWEI dingus meegezend? en zoja wie vielquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
heeft er iemand van ERC20 token van binance naar een wallet laten sturen? ik ben bang dat ze blijven hangen.
Ja same here. Blijven allemaal hangen. Vanmiddag ging het nog wel goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
heeft er iemand van ERC20 token van binance naar een wallet laten sturen? ik ben bang dat ze blijven hangen.
Veel verhalen op reddit ook er over. Wacht nog maar paar dagen af tot het wat rustiger is denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja same here. Blijven allemaal hangen. Vanmiddag ging het nog wel goed.
Je kan geen gas meezenden vanaf binance, dit doet binance zelf.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Hebbie GAS GWEI dingus meegezend? en zoja wie viel
Al diverse keren gedaan. Met trx en Icon.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
Ohhh vanaf daar. Ja nee okey. Binance is gierig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan geen gas meezenden vanaf binance, dit doet binance zelf.
Je kan ze overschrijden met meer gwei en dan zijn ze er ook zo doorheenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:51 schreef SugeLucky het volgende:
Ik had gisteren 3 transacties naar binance toe die vanmorgen ook nog allemaal pending waren. h
eb m;n hele mew wallet maar leeggehaald en het naar een andere mew wallet overgezet met meer gas. heb geen zin dat die transacties wellicht ooit nog uitgevoerd worden of dat er iets misgaat.
Wat is er dan met verge, heb ik iets gemist?😳😳😳😳quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
plus ik moet opblijven tot 3 uur blijkbaar voor verge nieuws
geen idee, nieuws om 3 uur ofzo, maar schijnt geen nieuws te zijn want nieuws komt een andere keer maar er komt wel iets van een AMA ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:52 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Wat is er dan met verge, heb ik iets gemist?😳😳😳😳
ja dat zal vast, maar als je ze vanaf binance stuur niet. dan moet binance het voor je op gaan lossen als het fout gaatquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Je kan ze overschrijden met meer gwei en dan zijn ze er ook zo doorheen
is nu wexquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:53 schreef tralalala het volgende:
Wat is er eigenlijk met BTC-e gebeurd? Dat was een goden exchange, zijn ze er met alle coins vandoor?
Seized door de FBI wegens verdenking van medeplichtigheid aan witwassenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:53 schreef tralalala het volgende:
Wat is er eigenlijk met BTC-e gebeurd? Dat was een goden exchange, zijn ze er met alle coins vandoor?
Verhuisd naar een andere domeinnaam waar je 40% ofzo van je coins kwijt bent. Weet zo niet welke domeinnaam dat was.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:53 schreef tralalala het volgende:
btc-40quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Verhuisd naar een andere domeinnaam waar je 40% ofzo van je coins kwijt bent. Weet zo niet welke domeinnaam dat was.
gelukkig zijn ze veel in waarde gestegen dus in dollar terms heb je weinig verloren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Verhuisd naar een andere domeinnaam waar je 40% ofzo van je coins kwijt bent. Weet zo niet welke domeinnaam dat was.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is nu wex
Waren platgegooid door de governmennt
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Seized door de FBI wegens medeplichtigheid aan witwassen
https://tweakers.net/nieu(...)uit-mt-gox-hack.html
https://tweakers.net/nieu(...)-terug-te-geven.html
Is nu doorgestart als https://wex.nz
Klanten hebben een deel van de funds wel teruggekregen, maar niet alles.
Thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
huh waaromquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:01 schreef UtopiaVolger het volgende:
arbitrage met TRIG voor de liefhebbers. Word gedelist op Bittrex.
https://coinmarketcap.com/currencies/triggers/#markets
Geen idee maar ik zie veel bloed en geld voor de liefhebberquote:
En voor je het weet gaan die 200k weer 5 keer over de kop.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
Stel je had 500.000 dollar aan TRIG op Bittrex, was er nu nog 200.000 van over
Nee het gaat van bittrex af, ze kunnen het toch naar Binance sturen in plaats van verkopen. Of gaat ie daar ook vanaf?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
En voor je het weet gaan die 200k weer 5 keer over de kop.
Droogt wel weer opquote:
Op binance gaat ie wat omhoog zo te zien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nee het gaat van bittrex af, ze kunnen het toch naar Binance sturen in plaats van verkopen. Of gaat ie daar ook vanaf?
Haha, I know, heb ook alleen alts. Als ik iets geleerd heb de laatste tijd dan is dat HODL!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Droogt wel weer op
Ik heb niks anders dan alts.
Oh, ik wacht al 2/3 dagen tot de FunFair wallet weer beschikbaar komt maar met een beetje pech duurt dat dus ook nog gewoon een week of 2. Fijn!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik zag trouwens dat die Richiela oid van Bittrex heel professioneel had gereageerd op iemand die vroeg wanneer de Ardor market nou weer eens online gaat na ruim een week dicht voor de snapshot. "It will be done when it will be done". Met andere woorden, geen idee en je bekijkt het maar met je Ardors.
Je kan toch niet zo lang de coins van zo veel mensen gewoon gijzelenIk heb er maar 300 maar toch, vanaf 28 december offline voor een snapshot...
Kan alleen leiden tot weer een grote dip of crash.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:12 schreef Basxt het volgende:
btc tikt weer even sinds tijden de 17K aan.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Droogt wel weer op
Ik heb niks anders dan alts.
portfolio op -20 procent ziet er altijd wel sneu uit op dit soort momenten.quote:
En nadat ik dit getypt had checkte ik het nog een x. Hij is weer beschikbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oh, ik wacht al 2/3 dagen tot de FunFair wallet weer beschikbaar komt maar met een beetje pech duurt dat dus ook nog gewoon een week of 2. Fijn!
Haha bedankt. Net even ingelogd en ik heb daar nog voor ± $ 200 aan LTC op staan die ik verloren waande. Ooit eens in 2013 gekocht en daarna nooit meer naar omgekeken. Ik dacht dat ik ze kwijt was omdat ik niet meer bij BTC-e kon inloggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Seized door de FBI wegens verdenking van medeplichtigheid aan witwassen
https://tweakers.net/nieu(...)uit-mt-gox-hack.html
https://tweakers.net/nieu(...)-terug-te-geven.html
Is nu doorgestart als https://wex.nz
Klanten hebben een deel van de funds wel teruggekregen, maar niet alles.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Haha bedankt. Net even ingelogd en ik heb daar nog voor ± $ 200 aan LTC op staan die ik verloren waande. Ooit eens in 2013 gekocht en daarna nooit meer naar omgekeken. Ik dacht dat ik ze kwijt was omdat ik niet meer bij BTC-e kon inloggen.
Lisk en Rivetz houden het bij mij nog redelijk overeind.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:17 schreef Skv het volgende:
[..]
portfolio op -20 procent ziet er altijd wel sneu uit op dit soort momenten.
welke exchange?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:29 schreef Basxt het volgende:
Damn paccoin gaat lekker. Vanmiddag ingestapt en al verdrievoudigd. fuck
Cryptopia. Geen gezeik met verificatie of wat dan ook, super veel alts en makkelijk te kopen via bijvoorbeeld litecoin.quote:
Zelfde hier, net deel verkocht en reddcoin bijkopenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:29 schreef Basxt het volgende:
Damn paccoin gaat lekker. Vanmiddag ingestapt en al verdrievoudigd. fuck
En Doge, voordeel voor velen die Doge hebben en er iets nuttigs mee willen doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:33 schreef Basxt het volgende:
[..]
Cryptopia. Geen gezeik met verificatie of wat dan ook, super veel alts en makkelijk te kopen via bijvoorbeeld litecoin.
Nog fiatgeld over hebben.quote:
Nice, haha. Ben normaal niet zo van het investeren in coins zonder whitepaper(pacc), zal nog wel veel harder gaan zodra deze 1 feb uit komt, maar dacht doe eens gek. Reddcoin denk je dat die nog hard gaat stijgen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zelfde hier, net deel verkocht en reddcoin bijkopen
Pure gok en hopen op een nieuwe roadmap binnenkort, dat zal wel wat met de prijs doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:37 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nice, haha. Ben normaal niet zo van het investeren in coins zonder whitepaper(pacc), zal nog wel veel harder gaan zodra deze 1 feb uit komt, maar dacht doe eens gek. Reddcoin denk je dat die nog hard gaat stijgen?
??quote:
Nop. Shitcoinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:44 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Iemand die ook NAGACOIN hold hier😗?
Deltaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:46 schreef SugeLucky het volgende:
wat een kut app is die blockfolio eigenlijk. om de zoveel dagen werkt de server niet meer goed.
Ik had dit ook met NAV onlangs. Heeft ook dagen geduurd voordat ik er weer bij kon. Ik heb toen gelijk alles van de exchange afgehaald.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik zag trouwens dat die Richiela oid van Bittrex heel professioneel had gereageerd op iemand die vroeg wanneer de Ardor market nou weer eens online gaat na ruim een week dicht voor de snapshot. "It will be done when it will be done". Met andere woorden, geen idee en je bekijkt het maar met je Ardors.
Je kan toch niet zo lang de coins van zo veel mensen gewoon gijzelenIk heb er maar 300 maar toch, vanaf 28 december offline voor een snapshot...
quote:
Geef daar dan ff een heel korte reden bij, zo heeft niemand toch iets aan zo'n antwoord?quote:
Heb je goed gedaan dan, die is wel een aantal keren over de kop gegaanquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gelukkig, die heb ik 1 week geleden gekocht
Yep!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:44 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Iemand die ook NAGACOIN hold hier😗?
Heel erg mee eens, er is weer flink wat bagger in de rondgespoten hier. Blij dat Utopia lekker ligt te slapen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Geef daar dan ff een heel korte reden bij, zo heeft niemand toch iets aan zo'n antwoord?
(Ik heb geen Reddcoin of die andere maar hier heeft geen hond wat aan, topics vol met dit).
Zet d'r straks maar een 0 achterquote:
Een vriend van mijn tipte mij hierover, had het weer gehoord in een telegram groep.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:59 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan dan, die is wel een aantal keren over de kop gegaan
Waarom had je juist SIA gekocht?
ze hebben nog geeneens een whitepaper of roadmap. Maargoed het is een coin met hoge supply en lage prijs. Dus die doen het goed (PAC, KIN, Bytecoin, Doge, Tron, Ripple)quote:
Ik heb 'm ook al een poos, maar hij staat vooral hoog omdat depositen op Bittrex al weken (?) niet werkt. Daar komt bijna 100% van het volume vandaan en als mensen alleen kunnen kopen maar niet verkopen, knalt 'ie vanzelf omhoog.quote:
Ik heb me ingelezen maar ik twijfel.. dat land is zo onstabiel als was en een eigen crypto currency gebaseerd op olie dat naast geld zelf het machtigste middel op aarde is. IK gok dat de Amerikanen zelf iets beginnen of Venezuela dwarsbomen of whatever. Maar een stijging door publiciteit sluit ik zeker niet uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 01:16 schreef ErikHolten het volgende:
https://news.bitcoin.com/(...)onal-cryptocurrency/
Wat vinden jullie van de Petro
Niets van gemerkt met mijn razendsnelle XRP's.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Binance loopt weer te kutten, withdrawal duurt al langer dan een uur.
Hmmm, niet gehackt door genakt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee ik heb het echt. Ik had X hoeveelheid geld in crypto gestopt. Maar heb blijkbaar een "extra" trade gemaakt waardoor ik 65 euro boven dat bedrag zit, wat dus niet kan.
Heb ook daadwerkelijk een order uitgevoerd die ik volgens mij nooit geplaatst heb![]()
Mind = blown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |