Ik ga dit morgen verwerkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vind dit wel een goede analyse die gebaseerd is op eerdere parabolische bewegingen van bitcoin. Over de 100k voorspelling valt natuurlijk te twisten. Maar we gaan nog niet zo hard omhoog als in 2013, op de log chart althans.
Kucoin isquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef Kyran het volgende:
Is KuCoin betrouwbaar? Net account aangemaakt, maar zie echt helemaal niks over verification etc?
Maar dus helemaal geen verificatie of iets nodig?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:28 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Kucoin isGroeit heel hard en ze upgraden continue, werkt heel fijn
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ik help je:
https://www.reddit.com/r/(...)oks_like_its_a_scam/
Nou, weinig positiefs aan zeg jeetje, hoe komt dat dan. En jij kent ze? Dan weet je toch of het scam is of niet? Ken je die derde ook van die fotoooo, ik wil daten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ik help je:
https://www.reddit.com/r/(...)oks_like_its_a_scam/
Jawel, mail en 2FAquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar dus helemaal geen verificatie of iets nodig?
Dat bedoel ik niet dodoquote:
Ik kan daar niet over oordelen. Als ik aan hem vraag hoe het met de startup gaat krijg ik altijd een kortaf, louter positief antwoordquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
[..]
Nou, weinig positiefs aan zeg jeetje, hoe komt dat dan. En jij kent ze? Dan weet je toch of het scam is of niet? Ken je die derde ook van die fotoooo, ik wil daten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dodo
Andere sites hebben allerlei ID meuk etc., maar hier dus niet
Wat maakt het voor jou betrouwbaarder als jij je legitimatiebewijs moet overhandigen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dodo
Dat zijn vooral sites waar je cash kunt storten. Binance hoef je je ook niet te verifieren tot 2 BTC withdrawal per dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet dodo
Zo werkt een beurs (vraag aanbod) niet..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:25 schreef Thieske het volgende:
Ik denk dit:
Om de prijs 10% omhoog te stuwen bij een coin met een marktcap van $10 heb je 1 dollar nieuwe inleg nodig.
Om de prijs 10% omhoog te stuwen bij een coin met een marktcap van $1000 heb je 100 dollar nieuwe inleg nodig.
Ja dat moet voor binance ook en ook nog een blaadje met "Binance + datum".quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij BTCDirect ofzo moest ik gvd een selfie met mijn rijbewijs maken![]()
![]()
![]()
Alleen als je meer dan 2 BTC wilt schuiven.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:36 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ja dat moet voor binance ook en ook nog een blaadje met "Binance + datum".
Dat is dan nieuw want dat heb ik niet gedaan hahaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:36 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ja dat moet voor binance ook en ook nog een blaadje met "Binance + datum".
Ooh, niet gezien haha. Nou als ik 2 btc zou hebben zou ik stoppen met die hele cryptocurrencyquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:37 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Alleen als je meer dan 2 BTC wilt schuiven.
Jij wordt het grootste slachtoffer van een eventuele correctiequote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
PROPY staat niet meer op Etherdelta. ETH ook niet meer. Joepieeeeee! Veel last gehad vandaag weer van ze. Hebben jullie hun ICO gezien eigenlijk? Loopt ook voor geen meter maar ik heb alsnog FOMO. Het zou maar.... x10 gaan. of x20... net als BNB.... en Kucoin shares...
https://crowdsale.etherdelta.com/
Ik heb er niet aan meegedaan nog hoor maar heb wel FOMO snap jequote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wordt het grootste slachtoffer van een eventuele correctie
Je hebt op eigen initiatief je documenten verzonden? Want onder de 2 BTC zou het niet ter sprake moeten komen...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:38 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ooh, niet gezien haha. Nou als ik 2 btc zou hebben zou ik stoppen met die hele cryptocurrencydoel is 25K ooit te halen met een inleg van 100 euro.
Gast, kun je niet gaan slapen ofzo? Jezus.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:37 schreef UtopiaVolger het volgende:
PROPY staat niet meer op Etherdelta. ETH ook niet meer. Joepieeeeee! Veel last gehad vandaag weer van ze. Hebben jullie hun ICO gezien eigenlijk? Loopt ook voor geen meter maar ik heb alsnog FOMO. Het zou maar.... x10 gaan. of x20... net als BNB.... en Kucoin shares...
https://crowdsale.etherdelta.com/
ah nee joh, crypto's kunnen alleen maar omhoog. dalen kan niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wordt het grootste slachtoffer van een eventuele correctie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |