quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBabi en de koers in elkaar dondert.
als jij het zegt maat zal het wel kloppemquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Heb er net 1000 van gekocht, moooooooon
Wat is TRX? Verge? Dan doe ik die zo nog wegquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBaba en de koers in elkaar dondert.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBaba en de koers in elkaar dondert.
Naar mij luisteren zodra ik keihard ga roepen dat je moet verkopen en dat je echt gigantisch dom en naïef bent als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:44 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van verge?
gaat het nog wat doen of beter dumpen?
Netjesquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:47 schreef Chaes het volgende:
[..]
Nee, gratis gekregen van een maat die 85k+ XRB coins heeft... (gekregen toen het op 8$ stond)
quote:
gmt+8. Wat is dan Nederlandse tijd van die announcement. Snap die tijden nooitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toch niet wachten op de announcement ?
toen kende ik je nog niet nattekat!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar mij luisteren zodra ik keihard ga roepen dat je moet verkopen en dat je echt gigantisch dom en naïef bent als je dat niet doet.
Dat was trouwens met kerst.
Beste cadeau in tijden zekerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:47 schreef Chaes het volgende:
[..]
Nee, gratis gekregen van een maat die 85k+ XRB coins heeft... (gekregen toen het op 8$ stond)
Bier heeft altijd meer potentiequote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik denk dat rdd meer potentie heeft maar bier
Dan wordt het lastig...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:48 schreef triviaal het volgende:
[..]
toen kende ik je nog niet nattekat!
iets met mosterd na de maaltijd hehe
Lekker fucking belangrijk, mijn slaap is belangrijker dan die announcement.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:48 schreef spierbal het volgende:
[..]
[..]
gmt+8. Wat is dan Nederlandse tijd van die announcement. Snap die tijden nooit
Thnx
Hmm sell order 2000 sats even verhogen dan maar denk ik.
spreek je morgen wel als ik mijn nieuwe auto ga kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Zo, dat is flink praat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker fucking belangrijk, mijn slaap is belangrijker dan die announcement.
wat snap jij niet aan een sell order?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker fucking belangrijk, mijn slaap is belangrijker dan die announcement.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
spreek je morgen wel als ik mijn nieuwe auto ga kopen.
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop in wel een Honda.
Dit gaat de trigger worden voor een enorme selloff dit weekend voor altcoins wat Bitcoin naar de 20k toe gaat pumpenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Die aankondiging is volgende week pas, volgens mij is het meer een Q&A dingetje vannachtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Je post alleen 'wat vinden jullie van...?' posts?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van TRX?
is dat een hodl?
Iedereen is bij elk 'nieuws' aan het schuimbekken en de markt reageert direct. Dus hier zal vast ook een kleine opleving zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die aankondiging is volgende week pas, volgens mij is het meer een Q&A dingetje vannacht
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Vanwaar al die FUD op trx? Ze gaan gwn goed man alleen Justin mag wel rustig doen op twitter
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je post alleen 'wat vinden jullie van...?' posts?
Mijn buy staat al sinds gisteren klaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.
Even wachten tot na de aankondiging, maar dan kan het natuurlijk ook al te laat zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van TRX?
is dat een hodl?
Ik zie een verandering in de trend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef triviaal het volgende:
[..]
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....
Interessant, ik ben er ook veel te veel mee bezig. En ik koop ook teveel door hier en Twitte en Reddit. Ik FOMO alles.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)e-tijd-naar-de-koers
Dat had ik in 2013 (?) allemaal apps installeren die gingen loeien als litecoin of btc - of + 10 % deed. Dat was niet best voor mijn nachtrust.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
Leave Justin Bieber Alonequote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Vanwaar al die FUD op trx? Ze gaan gwn goed man alleen Justin mag wel rustig doen op twitter
TRX is gwn minimaal 6 maanden hold net als ADA, ICX en QSPquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.
Op jouw totale postaantal is dat veelquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef triviaal het volgende:
[..]
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....
Bestaan daar apppssss voor?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat had ik in 2013 (?) allemaal apps installeren die gingen loeien als litecoin of btc - of + 10 % deed. Dat was niet best voor mijn nachtrust.
ik leer snel...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:54 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Ik zie een verandering in de trend. [ afbeelding ]
Het gevoel de boot te missen, kent hij wel. Hij heeft daar nog een mooie anekdote over. Schuijn woonde in 2010 in een studentenhuis en verzamelde met huisgenoten driehonderd euro aan statiegeld door lege kratjes bier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
Komt goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:57 schreef triviaal het volgende:
[..]
haha daar heb je een punt... maar dat verandert snel
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gevoel de boot te missen, kent hij wel. Hij heeft daar nog een mooie anekdote over. Schuijn woonde in 2010 in een studentenhuis en verzamelde met huisgenoten driehonderd euro aan statiegeld door lege kratjes bier.
"We stonden even op het punt om er Bitcoin van te kopen, maar uiteindelijk zijn we met z’n allen onbeperkt gaan wokken. Stom, want dat zou nu vele miljoenen waard zijn".
en dan nog hadden ze die bitcoins allang verkocht voor een krat bier.....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gevoel de boot te missen, kent hij wel. Hij heeft daar nog een mooie anekdote over. Schuijn woonde in 2010 in een studentenhuis en verzamelde met huisgenoten driehonderd euro aan statiegeld door lege kratjes bier.
"We stonden even op het punt om er Bitcoin van te kopen, maar uiteindelijk zijn we met z’n allen onbeperkt gaan wokken. Stom, want dat zou nu vele miljoenen waard zijn".
dan moet het wel de allerbeste wok ooit zijn geweest (hoop ik voor hem)quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Briljant.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ze hebben nu een mooie anekdote.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:00 schreef triviaal het volgende:
[..]
dan moet het wel de allerbeste wok ooit zijn geweest (hoop ik voor hem)
een mooi verhaal is ook wat waard natuurlijk..................quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ze hebben nu een mooie anekdote.
Iedereen zegt 'als...dan...', maar zelfs als je ze gekocht had, dan geloof ik niet dat je had durven blijven zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
10 minuten geleden had je toch je eerste biertje opengetrokken?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:05 schreef UtopiaVolger het volgende:
dronken propy naar van etherdelta afhalen ja goed idee dankje
Ik zit nu nog op gekochte BTC van 300 dollar per stuk maar ik kan je vertellen dat dat de nodige moeite gekost heeft en nog steeds kost.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen zegt 'als...dan...', maar zelfs als je ze gekocht had, dan geloof ik niet dat je had durven blijven zitten
ik drink nooitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
10 minuten geleden had je toch je eerste biertje opengetrokken?
vooral niet na het mtgox verhaalquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen zegt 'als...dan...', maar zelfs als je ze gekocht had, dan geloof ik niet dat je had durven blijven zitten
Blockfolio heeft alerts die je in kunt stellen. Werkt alleen niet altijd even goed helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
ik wil loeiapp voor dragonchain wie
Ja klopt maar die loeien ook niet enzo. Hij zei loeien. Ik wil ook loeiquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Blockfolio heeft alerts die je in kunt stellen. Werkt alleen niet altijd even goed helaas.
¤36 hier. Nog niet verkocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zit nu nog op gekochte BTC van 300 dollar per stuk maar ik kan je vertellen dat dat de nodige moeite gekost heeft en nog steeds kost.
Dat moet helemaal zo zijn als je nog eerder ingekocht hebt.
Bedoel je nou dat je ooit een hele Bitcoin heb gekocht voor 36 euro?quote:
maart 2013.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je ooit een hele Bitcoin heb gekocht voor 36 euro?
ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Wat een bagger de laatste paar pagina's .... echt 0.0 zinnige post. Niet dat ik altijd iets zinnigs post, maar dit is wel beetje over the top.
Ben wel voor een extra topic waar je meer inhoudelijke discussies kan voeren.
was effe paar uur hoeren neuken en coke snuiven, maar heb niets gemist in de tussentijd zie ik inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Wat een bagger de laatste paar pagina's .... echt 0.0 zinnige post. Niet dat ik altijd iets zinnigs post, maar dit is wel beetje over the top.
Ben wel voor een extra topic waar je meer inhoudelijke discussies kan voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |