Hoezo? inhoudelijk... ICO... wat is nou weer loosquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Gast, kun je niet gaan slapen ofzo? Jezus.
Lijkt het wel op ja, wel met rbw gedaan. Weet niet of dat veel verschil maakt 😁quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Je hebt op eigen initiatief je documenten verzonden? Wat onder de 2 BTC zou het niet ter sprake moeten komen...
Ik kocht er 1 om mijn fees voor trading mee te betalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:35 schreef Patroon het volgende:
Dat BNB gaat ook gewoon maar door he. Ooit een paar van gekocht voor 2 dollar om de fee mee te betalen en staat nu al op 15 dollar.. had beter mijn hele stack er in kunnen steken
Jouw hoofd is loos.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Hoezo? inhoudelijk... ICO... wat is nou weer loos
Zakt wel weer. Al dan niet heel hard.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:41 schreef TourOfData het volgende:
$17.000 op Bitstamp.
Vanochtend was het nog $14.800.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:41 schreef TourOfData het volgende:
$17.000 op Bitstamp.
Vanochtend was het nog $14.800.
Verge klimt aardig het laatste uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
plus ik moet opblijven tot 3 uur blijkbaar voor verge nieuws
Ja heb er later nog 5 bijgekocht op 6 dollar ofzo.. als ze dippen koop ik er nog meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kocht er 1 om mijn fees voor trading mee te betalen.
Enige coin in de plus..
Kun je iets specifieker zijn? Hebbie GAS GWEI dingus meegezend? en zoja wie vielquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
heeft er iemand van ERC20 token van binance naar een wallet laten sturen? ik ben bang dat ze blijven hangen.
Ja same here. Blijven allemaal hangen. Vanmiddag ging het nog wel goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
heeft er iemand van ERC20 token van binance naar een wallet laten sturen? ik ben bang dat ze blijven hangen.
Veel verhalen op reddit ook er over. Wacht nog maar paar dagen af tot het wat rustiger is denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja same here. Blijven allemaal hangen. Vanmiddag ging het nog wel goed.
Je kan geen gas meezenden vanaf binance, dit doet binance zelf.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Hebbie GAS GWEI dingus meegezend? en zoja wie viel
Al diverse keren gedaan. Met trx en Icon.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:45 schreef SugeLucky het volgende:
Ohhh vanaf daar. Ja nee okey. Binance is gierig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan geen gas meezenden vanaf binance, dit doet binance zelf.
Je kan ze overschrijden met meer gwei en dan zijn ze er ook zo doorheenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:51 schreef SugeLucky het volgende:
Ik had gisteren 3 transacties naar binance toe die vanmorgen ook nog allemaal pending waren. h
eb m;n hele mew wallet maar leeggehaald en het naar een andere mew wallet overgezet met meer gas. heb geen zin dat die transacties wellicht ooit nog uitgevoerd worden of dat er iets misgaat.
Wat is er dan met verge, heb ik iets gemist?😳😳😳😳quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
plus ik moet opblijven tot 3 uur blijkbaar voor verge nieuws
geen idee, nieuws om 3 uur ofzo, maar schijnt geen nieuws te zijn want nieuws komt een andere keer maar er komt wel iets van een AMA ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:52 schreef Idlerrr9292 het volgende:
[..]
Wat is er dan met verge, heb ik iets gemist?😳😳😳😳
ja dat zal vast, maar als je ze vanaf binance stuur niet. dan moet binance het voor je op gaan lossen als het fout gaatquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Je kan ze overschrijden met meer gwei en dan zijn ze er ook zo doorheen
is nu wexquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:53 schreef tralalala het volgende:
Wat is er eigenlijk met BTC-e gebeurd? Dat was een goden exchange, zijn ze er met alle coins vandoor?
Seized door de FBI wegens verdenking van medeplichtigheid aan witwassenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:53 schreef tralalala het volgende:
Wat is er eigenlijk met BTC-e gebeurd? Dat was een goden exchange, zijn ze er met alle coins vandoor?
Verhuisd naar een andere domeinnaam waar je 40% ofzo van je coins kwijt bent. Weet zo niet welke domeinnaam dat was.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:53 schreef tralalala het volgende:
btc-40quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Verhuisd naar een andere domeinnaam waar je 40% ofzo van je coins kwijt bent. Weet zo niet welke domeinnaam dat was.
gelukkig zijn ze veel in waarde gestegen dus in dollar terms heb je weinig verloren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Verhuisd naar een andere domeinnaam waar je 40% ofzo van je coins kwijt bent. Weet zo niet welke domeinnaam dat was.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is nu wex
Waren platgegooid door de governmennt
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Seized door de FBI wegens medeplichtigheid aan witwassen
https://tweakers.net/nieu(...)uit-mt-gox-hack.html
https://tweakers.net/nieu(...)-terug-te-geven.html
Is nu doorgestart als https://wex.nz
Klanten hebben een deel van de funds wel teruggekregen, maar niet alles.
Thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
huh waaromquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:01 schreef UtopiaVolger het volgende:
arbitrage met TRIG voor de liefhebbers. Word gedelist op Bittrex.
https://coinmarketcap.com/currencies/triggers/#markets
Geen idee maar ik zie veel bloed en geld voor de liefhebberquote:
En voor je het weet gaan die 200k weer 5 keer over de kop.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
Stel je had 500.000 dollar aan TRIG op Bittrex, was er nu nog 200.000 van over
Nee het gaat van bittrex af, ze kunnen het toch naar Binance sturen in plaats van verkopen. Of gaat ie daar ook vanaf?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
En voor je het weet gaan die 200k weer 5 keer over de kop.
Droogt wel weer opquote:
Op binance gaat ie wat omhoog zo te zien.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:10 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nee het gaat van bittrex af, ze kunnen het toch naar Binance sturen in plaats van verkopen. Of gaat ie daar ook vanaf?
Haha, I know, heb ook alleen alts. Als ik iets geleerd heb de laatste tijd dan is dat HODL!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Droogt wel weer op
Ik heb niks anders dan alts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |