Ik had dit ook met NAV onlangs. Heeft ook dagen geduurd voordat ik er weer bij kon. Ik heb toen gelijk alles van de exchange afgehaald.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik zag trouwens dat die Richiela oid van Bittrex heel professioneel had gereageerd op iemand die vroeg wanneer de Ardor market nou weer eens online gaat na ruim een week dicht voor de snapshot. "It will be done when it will be done". Met andere woorden, geen idee en je bekijkt het maar met je Ardors.
Je kan toch niet zo lang de coins van zo veel mensen gewoon gijzelenIk heb er maar 300 maar toch, vanaf 28 december offline voor een snapshot...
quote:
Geef daar dan ff een heel korte reden bij, zo heeft niemand toch iets aan zo'n antwoord?quote:
Heb je goed gedaan dan, die is wel een aantal keren over de kop gegaanquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gelukkig, die heb ik 1 week geleden gekocht
Yep!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:44 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Iemand die ook NAGACOIN hold hier😗?
Heel erg mee eens, er is weer flink wat bagger in de rondgespoten hier. Blij dat Utopia lekker ligt te slapen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Geef daar dan ff een heel korte reden bij, zo heeft niemand toch iets aan zo'n antwoord?
(Ik heb geen Reddcoin of die andere maar hier heeft geen hond wat aan, topics vol met dit).
Zet d'r straks maar een 0 achterquote:
Een vriend van mijn tipte mij hierover, had het weer gehoord in een telegram groep.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:59 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan dan, die is wel een aantal keren over de kop gegaan
Waarom had je juist SIA gekocht?
ze hebben nog geeneens een whitepaper of roadmap. Maargoed het is een coin met hoge supply en lage prijs. Dus die doen het goed (PAC, KIN, Bytecoin, Doge, Tron, Ripple)quote:
Ik heb 'm ook al een poos, maar hij staat vooral hoog omdat depositen op Bittrex al weken (?) niet werkt. Daar komt bijna 100% van het volume vandaan en als mensen alleen kunnen kopen maar niet verkopen, knalt 'ie vanzelf omhoog.quote:
Ik heb me ingelezen maar ik twijfel.. dat land is zo onstabiel als was en een eigen crypto currency gebaseerd op olie dat naast geld zelf het machtigste middel op aarde is. IK gok dat de Amerikanen zelf iets beginnen of Venezuela dwarsbomen of whatever. Maar een stijging door publiciteit sluit ik zeker niet uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 01:16 schreef ErikHolten het volgende:
https://news.bitcoin.com/(...)onal-cryptocurrency/
Wat vinden jullie van de Petro
Niets van gemerkt met mijn razendsnelle XRP's.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Binance loopt weer te kutten, withdrawal duurt al langer dan een uur.
Hmmm, niet gehackt door genakt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee ik heb het echt. Ik had X hoeveelheid geld in crypto gestopt. Maar heb blijkbaar een "extra" trade gemaakt waardoor ik 65 euro boven dat bedrag zit, wat dus niet kan.
Heb ook daadwerkelijk een order uitgevoerd die ik volgens mij nooit geplaatst heb![]()
Mind = blown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |