Scherp. Gedaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:50 schreef john2406 het volgende:
Meppers kan wel weg bij deze dacht ik Remlos.
En gezien en wat ervoor in de plaats kwam ook, echter probeer mij maar zonder ban weg te krijgen!quote:
Waar men weinig van heeft moet men zuinig op zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:52 schreef Tem het volgende:
Is tijger weer aan het opscheppen over het geld van z'n vrouw?!
Ik hoorde dat Corendon wil uitwijken naar Maastricht Airport als Lelystad niet op tijd klaar is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
En gezien en wat ervoor in de plaats kwam ook, echter probeer mij maar zonder ban weg te krijgen!
Hebben onze beide tijgers gemeen. Lekker teren op de centen van vrouwlief.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:52 schreef Tem het volgende:
Is tijger weer aan het opscheppen over het geld van z'n vrouw?!
Als Maastricht goedkoper blijkt doen ze dat toch of op tijd klaar of niet!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Corendon wil uitwijken naar Maastricht Airport als Lelystad niet op tijd klaar is.
Heel goed. Dat vliegveld is flink onrendabel. Kunnen wel wat vluchtjes van zo’n prijsvechter gebruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Corendon wil uitwijken naar Maastricht Airport als Lelystad niet op tijd klaar is.
Dat is helaas ook aan een einde gebonden, en zal men op een gegeven moment de bodem zien, echter van te voren moet men actie ondernemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hebben onze beide tijgers gemeen. Lekker teren op de centen van vrouwlief.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als Maastricht goedkoper blijkt doen ze dat toch of op tijd klaar of niet!
Alleen ligt Maastricht nou niet echt centraal in Nederland, waardoor vakantiegangers uit het noorden dan waarschijnlijk liever met TUI vanuit Duitsland zullen vliegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel goed. Dat vliegveld is flink onrendabel. Kunnen wel wat vluchtjes van zo’n prijsvechter gebruiken.
Groningen heeft toch ook nog een vliegveld?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen ligt Maastricht nou niet echt centraal in Nederland, waardoor vakantiegangers uit het noorden dan waarschijnlijk liever met TUI vanuit Duitsland zullen vliegen.
Ik, of mijn partner doet het sowieso terwijl Maastricht om de hoek ligt, service is beter!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen ligt Maastricht nou niet echt centraal in Nederland, waardoor vakantiegangers uit het noorden dan waarschijnlijk liever met TUI vanuit Duitsland zullen vliegen.
Ook geen probleem, toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
In of buiten het aardbevings gebied?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Groningen heeft toch ook nog een vliegveld?
Ook volkomen onrendabel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Brengen Rotterdam en Eindhoven wel geld op, of ook niet?quote:
Ja, maar dat heeft een hele beperkte capaciteit. Wel een heel schattig vliegveldje, dat Eelde. Met een vertrekhal ter grootte van een gemiddelde woonkamer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach waarom? Voor hen zal bedrijfseconomisch ook een prima keuze zijn. Of het zijn krokodillentranen. In beide gevallen is het wat mij betreft primaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, wel voor Correndon lijkt me.
Lelystad is in dat geval toch een prima optie?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Weet ik niet. In goede jaren wellicht. Meestal draaien regionale vliegvelden in Europa echter vooral op subsidie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Brengen Rotterdam en Eindhoven wel geld op, of ook niet?
Landingsbaan en opstijgbaan richting de zee?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Lelystad is in dat geval toch een prima optie?
Zover ik weet mag je als je in de EU geregistreerd bent overal van en naar in de EU vliegen. Dat is onder andere het businessmodel van Ryanair.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef john2406 het volgende:
Volgens mij mag Cor niet landen in Duitsland, misschien kan dat iemand bevestigen, daar ik angst om te vliegen hebben doe.
Rotterdam draait prima volgens mij. Niet te vergelijken met Groningen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik niet. In goede jaren wellicht. Meestal draaien regionale vliegvelden in Europa echter vooral op subsidie.
Dat gaat wellicht een paar jaar later open. Na dertig jaar discussie natuurlijk de doodsteek voor die arme vakantieboerenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet dat iemand die verder zou missen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat gaat wellicht een paar jaar later open. Na dertig jaar discussie natuurlijk de doodsteek voor die arme vakantieboeren.
Ja, maar het ging om Corendon dat tijdelijk vanaf Maastricht-Aken airport wil gaan opereren als Lelystad niet in ‘19 klaar is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dus die worden dan overladen met aanbiedingen in Maastricht, als daar goed geholpen zijn die heel snel weer terug als ze elders slechtere service krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar het ging om Correndon dat tijdelijk vanaf Maastricht-Aken airport wil gaan opereren als Lelystad niet in ‘19 klaar is.
Precies. En het verlost Schiphol van al die paupers met krijsende kinderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
Op zich past zo'n vliegveld Lelystad prima in het bedrijfsplan van die budgetvliegers. Die droppen je namelijk altijd een tyfuseind weg van de stad waar je eigenlijk dacht heen te vliegen, dus dan is de Flevopolder een mooie bestemming. Amsterdam-East-Airport
Tegenwoordig vliegt Ryanair ook vanaf Zaventem, maar het blijft razend kut.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
Op zich past zo'n vliegveld Lelystad prima in het bedrijfsplan van die budgetvliegers. Die droppen je namelijk altijd een tyfuseind weg van de stad waar je eigenlijk dacht heen te vliegen, dus dan is de Flevopolder een mooie bestemming. Amsterdam-East-Airport
Ligt Lelystad niet dichterbij dan dat het reguliere vliegveld in Parijs of Londen of Hong Kong of New York van de stad af ligt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
Hoho, het is vlakbij de mooiste stad van Nederland.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, maar waar het vooral om gaat zijn de OV-verbindingen. Die zijn voor Lelystad vooralsnog non-existent.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Ligt Lelystad niet dichterbij dan dat het reguliere vliegveld in Parijs of Londen of Hong Kong of New York van de stad af ligt?
Lelystad ligt zeker dichter bij Amsterdam dan Luton of Gatwick bij Londen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Ligt Lelystad niet dichterbij dan dat het reguliere vliegveld in Parijs of Londen of Hong Kong of New York van de stad af ligt?
Oh dat Groningen en Maastricht (naast Lelystad nu) de sneue vliegveldjes van Nederland zijn is geen nieuwsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Rotterdam draait prima volgens mij. Niet te vergelijken met Groningen.
Eindhoven nog beter.
https://www.rotterdamtheh(...)n-Cijfers-2016-1.pdf
Er ligt daar nog ergens een betonnen spookstation in de rimboe. Geen idee of dat in de buurt van het vliegveld is trouwens.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar waar het vooral om gaat zijn de OV-verbindingen. Die zijn voor Lelystad vooralsnog non-existent.
Er zou inderdaad wel een treinstation bij dat vliegveld moeten komen, ik weet niet of daarin is voorzien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar waar het vooral om gaat zijn de OV-verbindingen. Die zijn voor Lelystad vooralsnog non-existent.
Ah ja. Heb even gekeken, Google zegt dat ik via Schiphol en Amersfoort naar Harderwijk moet en daar dan de bus moet pakken. Dat schiet niet op nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Even gegooglemapt, maar het vliegveld ligt hemelsbreed een kilometer of vijf van het bestaande spoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zou inderdaad wel een treinstation bij dat vliegveld moeten komen, ik weet niet of daarin is voorzien.
Op zich ligt het vlak bij de Hanzelijn, dan ga je best aardig richting randstad. En ze moeten vooral vakantie en vrachtvluchtjes verwerken. Dan is OV een stuk minder spannend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Even wachten op Drugshond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:15 schreef Friek_ het volgende:
Zit deze zomervakantie toevallig iets ruimer qua budget, en wil graag eens door wat goedkope landen reizen. Prijs qua vliegticket maakt me niet veel uit, maar dagelijkse kosten aldaar zo laag mogelijk. Heeft er iemand een mooie suggestie wat betreft goedkope rondreis door een aantal landen ver weg?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even gegooglemapt, maar het vliegveld ligt hemelsbreed een kilometer of vijf van het bestaande spoor.
quote:De spoorlijn Amsterdam – Almere – Lelystad ligt op 5 km van de geplande terminal. Toevallig ligt daar in de velden een nooit afgebouwd station – Lelystad-Zuid. Aanleg van een station hier is zeker snel en goedkoop, maar het heeft verder weinig voordelen. De luchtreiziger moet toch naar de terminal, en als dat met een pendelbus gebeurt, zijn de voordelen marginaal. Het scheelt misschien 5-6 minuten in de bus, en vereist wel een extra halte voor de trein. Als de Intercity daar stopt, dan zijn ook reizigers naar Zwolle en verder langer onderweg.
Dat klopt, inderdaad; het meeste van dat publiek komt met de auto, dan is het juist voordelig dat je vliegveldje middenin een polder ligt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op zich ligt het vlak bij de Hanzelijn, dan ga je best aardig richting randstad. En ze moeten vooral vakantie en vrachtvluchtjes verwerken. Dan is OV een stuk minder spannend.
Thailand, Vietnam, Cambodja?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:15 schreef Friek_ het volgende:
Zit deze zomervakantie toevallig iets ruimer qua budget, en wil graag eens door wat goedkope landen reizen. Prijs qua vliegticket maakt me niet veel uit, maar dagelijkse kosten aldaar zo laag mogelijk. Heeft er iemand een mooie suggestie wat betreft goedkope rondreis door een aantal landen ver weg?
Maar er gaan natuurlijk ook een zooi Amsterdamtoeristen landen. Die hebben geen auto bij zich.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat klopt, inderdaad; het meeste van dat publiek komt met de auto, dan is het juist voordelig dat je vliegveldje middenin een polder ligt.
Goede handel voor snorders.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar er gaan natuurlijk ook een zooi Amsterdamtoeristen landen. Die hebben geen auto bij zich.
Oeganda, Zambiaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:15 schreef Friek_ het volgende:
Taxicentrale Amsterdam zal prima vervoer organiseren voor een zacht prijsje. Hoort ook bij de Amsterdam-experience.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar er gaan natuurlijk ook een zooi Amsterdamtoeristen landen. Die hebben geen auto bij zich.
Whehequote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Taxicentrale Amsterdam zal prima vervoer organiseren voor een zacht prijsje. Hoort ook bij de Amsterdam-experience.
En het moet vooral de groei van Schiphol opvangen. Daar komen dus verreweg de meeste toeristen straks ook nog gewoon aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Whehe
Ach ja, Amsterdam wil toch minder toeristen
Misschien kan Almere zich profileren als Amsterdam 2.0quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Whehe
Ach ja, Amsterdam wil toch minder toeristen
Ah, de prachtige cultuur en historie van Almere.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kan Almere zich profileren als Amsterdam 2.0
Schiphol moet zich toch meer op zakenreizigers gaan concentreren?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het moet vooral de groei van Schiphol opvangen. Daar komen dus verreweg de meeste toeristen straks ook nog gewoon aan.
Precies, ze kunnen daar best een paar grachten graven en wat scheve smalle panden bouwen voor de toeristen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, de prachtige cultuur en historie van Almere.
Je moet gewoon ergens een Almere Old Town aanleggen, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, de prachtige cultuur en historie van Almere.
Schiphol als London city.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Schiphol moet zich toch meer op zakenreizigers gaan concentreren?
Alhoewel natuurlijk genoeg mensen met een lijnvlucht op vakantie gaan natuurlijk.
Zat ook al aan zoiets te denken. Via Ho Chi Minh-stad en omgeving, naar Phnom Penh en omgeving, naar Bangkok en omgeving, afsluitend vliegen naar Singapore. En weer terug. Lijkt me ambitieus genoeg voor vier weken.quote:
Klinkt als een prima reis. Maar Kaas- weet vast meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zat ook al aan zoiets te denken. Via Ho Chi Minh-stad en omgeving, naar Phnom Penh en omgeving, naar Bangkok en omgeving, afsluitend vliegen naar Singapore. En weer terug. Lijkt me ambitieus genoeg voor vier weken.
Lijkt me ook. Heb in het verleden nooit echt de kans gehad om zo'n reis te maken vanwege m'n beperkte studentenbudget en het feit dat ik niet financieel kon terugvallen op m'n ouders.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt als een prima reis. Maar Kaas- weet vast meer.
Dan moet je het wel extra kunnen waarderen nu. Veel plezier met plannen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Heb in het verleden nooit echt de kans gehad om zo'n reis te maken vanwege m'n beperkte studentenbudget en het feit dat ik niet financieel kon terugvallen op m'n ouders.
Wel erg veel stad, terwijl er daar ook veel prachtige natuur is?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zat ook al aan zoiets te denken. Via Ho Chi Minh-stad en omgeving, naar Phnom Penh en omgeving, naar Bangkok en omgeving, afsluitend vliegen naar Singapore. En weer terug. Lijkt me ambitieus genoeg voor vier weken.
Eurlings?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
Frits Wester geeft zijn CDA-matties weer even gratis prime-time zendtijd.
Ja, dat is ook weer zo. Ook een idee drie landen door te reizen en vooral te genieten van de natuur. Maar zit nog zomaar in de oriëntatiefase. Word ik ook uiteindelijk zo'n vreselijke backpacker, alhoewel ik weinig behoefte voel om samen Wonderwall te zingen bij het kampvuur buiten het hostel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel erg veel stad, terwijl er daar ook veel prachtige natuur is?
Een mooie mix lijkt mij persoonlijk ideaal. De regiokeuze is wel uitstekend:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Ook een idee drie landen door te reizen en vooral te genieten van de natuur. Maar zit nog zomaar in de oriëntatiefase. Word ik ook uiteindelijk zo'n vreselijke backpacker, alhoewel ik weinig behoefte voel om samen Wonderwall te zingen bij het kampvuur buiten het hostel.
Heb je die nieuwe speler van ajax al gezienquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
Frits Wester geeft zijn CDA-matties weer even gratis prime-time zendtijd.
Pics?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe speler van ajax al gezien
En al die Amerikanen maar denken dat jij degene bent die ze om drugs kunnen vragenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Ook een idee drie landen door te reizen en vooral te genieten van de natuur. Maar zit nog zomaar in de oriëntatiefase. Word ik ook uiteindelijk zo'n vreselijke backpacker, alhoewel ik weinig behoefte voel om samen Wonderwall te zingen bij het kampvuur buiten het hostel.
Mooie dingen, inderdaad. Lijkt me mooi om te zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een mooie mix lijkt mij persoonlijk ideaal. De regiokeuze is wel uitstekend:
http://www.touropia.com/best-places-to-visit-in-southeast-asia/
Zal toch tegenvallen, gezien het feit dat ik nauwelijks blow (oke, toegegeven, deze oud en nieuw wel gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En al die Amerikanen maar denken dat jij degene bent die ze om drugs kunnen vragen
Klinkt als Eurlings.quote:
"Ik ben CDA'er, ik blijf CDA'er, en ik word nóóit van mijn leven van de PVV."quote:
"Ik zal altijd alles voor het CDA geven!"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Ik ben CDA'er, ik blijf CDA'er, en ik word nóóit van mijn leven van de PVV."
Oh zo, daar dacht ik nog aan maar leek me aardig vergezocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Ik ben CDA'er, ik blijf CDA'er, en ik word nóóit van mijn leven van de PVV."
Sommige mensen vinden dit een sterke speech.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:28 schreef skysherrif het volgende:
"Partijvrienden"
Het begint al gelijk zo fout.
Ja. Ongelofelijk. Die speech is toch verschrikkelijk. De inhoud is huichelachtig en de emoties zijn ongetwijfeld deels ook gespeeld. En de partijleden vielen er als een blok voor. Wat zijn dat dan trouwens eigenlijk voor zogenaamde Christenen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dit een sterke speech.
Z'n cokedealer schijnt meteen de prijzen van z'n waar flink te hebben opgeschroefd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dit een sterke speech.
Roy, Demi, Roger, michael?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:57 schreef Volkorenbrood het volgende:
Leuke docue van Moore van de VPRO,
Is een fatsoenlijk dieet, een (tijdelijke) stop met alcohol en drugs en een beetje beweging misschien niet een idee? Gewoon voor de zekerheid. Zal toch niet schaden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:54 schreef Drugshond het volgende:
Het was al waus dar ze een bloed onderzoek gepland hadden aan het begin van het nieuwe jaar. Daar was ik op voorhand op tegen.
Maar goed, wat ik krijg qua injecties en krijg over 3 mnd de dubbele dosis. Nog meer rommel.
Gezond verstand gebruiken? Dat gaat toch wel erg verquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is een fatsoenlijk dieet, een (tijdelijke) stop met alcohol en drugs en een beetje beweging misschien niet een idee? Gewoon voor de zekerheid. Zal toch niet schaden.
Hij heeft de goed wies immers al jaren stuk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken? Dat gaat toch wel erg ver
Ik had hem al in de bioscoop gezien. Geen succesvolle film van hem, critici waren ook niet erg positief, maar ik vond hem persoonlijk erg leuk en best interessant. Vooral de stukjes over vakantiedagen en de gevangenis. En natuurlijk de openingsscene met de chiefs of staff.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:57 schreef Volkorenbrood het volgende:
Leuke docue van Moore van de VPRO,
Ik weet niet eens meer of ik ‘m heb gezien, daarom voor de zekerheid maar opgenomen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:38 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik had hem al in de bioscoop gezien. Geen succesvolle film van hem, critici waren ook niet erg positief, maar ik vond hem persoonlijk erg leuk en best interessant. Vooral de stukjes over vakantiedagen en de gevangenis. En natuurlijk de openingsscene met de chiefs of staff.
Als het dan toch al fout is heeft die dat tenminste gehad, en over 3mnd dubbele dosis op het meten van 1 januari dat wat er op 1 jan inzat zit er over 3 mnd toch zeker niet meer neem ik aan, echter wel dubbele dosis, zodat hij dan op zijn minst nogmaals ziek is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken? Dat gaat toch wel erg ver
Denk om je hart Sjon!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het dan toch al fout is heeft die dat tenminste gehad, en over 3mnd dubbele dosis op het meten van 1 januari dat wat er op 1 jan inzat zit er over 3 mnd toch zeker niet meer neem ik aan, echter wel dubbele dosis, zodat hij dan op zijn minst nogmaals ziek is.
Computer welke die dosis berekenen doet? Ik hang iedere keer met ze in de wol met de bloedverdunners, blijf met jullie vingers eruit zeg ik dan, ik ben geen roulette spel he, of ik geef het helemaal eraan met de trombose dienst!
Als ik het niet doe een ander doet het niet.quote:
Nog last van het overlijden van je schoonvader meen ik?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig hoor op het moment sorry dat ik jullie daarmee lastig val.
Meer van de verwijten die ik mijzelf maken doe, 2000 Euro betalen voor die beste zorg?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog last van het overlijden van je schoonvader meen ik?
Ik zou er een KLB-topic over openen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Meer van de verwijten die ik mijzelf maken doe, 2000 Euro betalen voor die beste zorg?
Loop naar de hel den Haag!
Van de gezondheidszorg klopt volgens mij totaal niks meer!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou er een KLB-topic over openen.
Je hebt de TT en de OP al.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Van de gezondheidszorg klopt volgens mij totaal niks meer!
Er zijn er die betalen nog geen 100 Euro aan het CAK en krijgen dezelfde zorg, niks slechter of beter.
Zal ik het voor je doen dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jep maar de woorden missen en de perfecte spelling, en dat gaat nu al helemaal niet lukken!
Daar komt die niet mee terug trots dat hij niet meer kon vertellen wat die wou, tonen kwamen uit de mond maar de woorden misten. Vraag iemand die de ziekte kent, de manier waarop sterven volgens mij was dat niet nodig geweest op deze manier?quote:
Wacht even, moet dat ook in de OP?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar komt die niet mee terug trots dat hij niet meer kon vertellen wat die wou, tonen kwamen uit de mond maar de woorden misten. Vraag iemand die de ziekte kent, de manier waarop sterven volgens mij was dat niet nodig geweest op deze manier?
Hij zorgde altijd voor ons maar toen ik er moest zijn was ik er niet.
Pleur op gek.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is een fatsoenlijk dieet, een (tijdelijke) stop met alcohol en drugs en een beetje beweging misschien niet een idee? Gewoon voor de zekerheid. Zal toch niet schaden.
Letselschadeadvocaat, niet eens een gewone die familie ruikt geld..... Best triest.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:11 schreef Perrin het volgende:
Ook hier faalt het bestuur van Ajax enorm:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-in-de-arm-a1587342
Ze hebben ook gewoon recht op de waarheid omtrent Nouri's hartafwijking en het uiterst vreemde handelen van de clubarts.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Letselschadeadvocaat, niet eens een gewone die familie ruikt geld..... Best triest.
Hoezee. 8000 euro, woei.quote:Ongeveer vijftig basisscholen kunnen vanaf 15 januari alvast een eerste financieel steuntje in de rug krijgen om een begin te maken met de verlaging van de werkdruk. Het ministerie van Onderwijs stelt per bestuur 8000 euro beschikbaar om maatregelen op school te kunnen nemen.
Hoeveel extra leraren kun je daarvoor aanstellen?quote:
Anders wordt de symboolpolitiek te prijzig, uiteraardquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom maar 50 basisscholen?
Omdat het een pilot is. Volgens het stuk is het trouwens 'per bestuur', waar in het PO vaak tien of nog veel meer scholen onder vallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom maar 50 basisscholen?
Geen, maar wel precies één externe adviseur natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel extra leraren kun je daarvoor aanstellen?
Dat zou dan betekenen dat sommige van die scholen nog geen duizendje krijgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat het een pilot is. Volgens het stuk is het trouwens 'per bestuur', waar in het PO vaak tien of nog veel meer scholen onder vallen.
Dit levert alleen maar extra werkdruk op omdat die 8000 euro natuurlijk uitgebreid verantwoord moet worden aan het ministerie.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat sommige van die scholen nog geen duizendje krijgen.Ik heb te weinig zicht op de financiële situatie van die scholen, maar het lijkt me onmogelijk om daar de werkdruk mee te verlagen.
De eerste aflevering zal wel weer spektakel opleveren. En de ervaren kijker ziet dan meteen welke kandidaat waarschijnlijk de mol is. Vorig seizoen kon je het al weten na aflevering 1 iig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:13 schreef skysherrif het volgende:
Vanavond wie is de mol
Best leuke kandidaten
Bij mij valt het kwartje vaak pas rond aflevering vier of vijf.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste aflevering zal wel weer spektakel opleveren. En de ervaren kijker ziet dan meteen welke kandidaat waarschijnlijk de mol is. Vorig seizoen kon je het al weten na aflevering 1 iig.
Toen was het een soort opwarmertje.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
Is vanavond de eerste aflevering? Ik dacht dat die vandeweek ergens was?
Dan ben je nog helemaal op tijd voor het echte werk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ok, dat hoef ik niet zo nodig te zien, al dat extra gebeuren.
quote:Turkmenistan verbiedt zwarte auto's en geeft bewoners keuze: overspuiten of inleveren
Inwoners van Turkmenistan kunnen zelf kiezen welke kleur auto ze rijden, zolang het maar wit of zilver is. Sinds 1 januari haalt de verkeerspolitie auto's met donkere kleuren van de weg. Chauffeurs krijgen hun auto pas terug als ze die beloven over te spuiten in wit of zilver.
En terecht. Vet warm in zwarte auto's altijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef 99.999 het volgende:
Kijk, deze dictator heeft zijn prioriteiten op orde.
[..]
Wut?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tsja, dan niet he. Als je het zelf allemaal goed vindt gaan. Ondanks al die ziekenhuisbezoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pleur op gek.
-----------------------------------
Door mijn vraagstelling 2 (waren er 3) specialisten. Monitor/kijk zelf mee met de uitslagen. Door of dankzij mijn opmerkingen krijg ik straks de dubbele dosis. Ik ben 'gebruikers' expert maar dan aan de andere kant van de toonbank.
-----------------------------------
Een snoepje gaat niet werken. Mijn lichaam is anti-alles. Daar zijn de specialisten nu ook wel achter. Dat ik een flinke natuurlijke firewall heb.
Even afgezien van dat het sowieso belachelijk is vroeg ik me hierbij nog wel af wat de specifieke reden zal zijn. Helaas nergens gelezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is dol op witquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even afgezien van dat het sowieso belachelijk is vroeg ik me hierbij nog wel af wat de specifieke reden zal zijn. Helaas nergens gelezen.
Beweging en een gezonde levensstijl. Het werk van Satan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja, dan niet he. Als je het zelf allemaal goed vindt gaan. Ondanks al die ziekenhuisbezoeken.
Je had beter thuis kunnen blijven en flink gaan blowen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dan doe ik wat verkeerd nu, op weg naar een hardloopevenement...
En dan aankomen met Arnold 'in mei komt er een revolutie' Karskens.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:32 schreef Ryon het volgende:
NWS / NOS-'journaal' ontmaskerd.
Wat een topic
Over een paar maand weer een kans.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En dan aankomen met Arnold 'in mei komt er een revolutie' Karskens.
dat is wel weer een juweeltje. Net als dat Loekie topic. Of is dit één en dezelfde?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:32 schreef Ryon het volgende:
Wat een topic
Oh, Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan van Sterren.nl?
Ik sterf altijd een beetje wanneer ik per ongeluk Sterren.nl voorbij zie komen. Van die volkszangers die teksten zingen die waarschijnlijk zelfs Frans Bauer niet wil zingen... Wat een tragische muzieksmaak heeft een groot deel van dit land toch.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:40 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Oh, Haha inderdaad.
Maar dit was wel echt heel slecht zeg.
Is dat weer zo'n topic waar alles de schuld van 'links' is?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:32 schreef Ryon het volgende:
Wat een topic
Niets kan op tegen de Duitse schlagercultuur.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik sterf altijd een beetje wanneer ik per ongeluk Sterren.nl voorbij zie komen. Van die volkszangers die teksten zingen die waarschijnlijk zelfs Frans Bauer niet wil zingen... Wat een tragische muzieksmaak heeft een groot deel van dit land toch.
Links-rechts... Hmm. Je kent toch wel het politieke spectrum? Links/rechts, conservatief/progressief. Tegenwoordig is links progressief en rechts is conservatief. Dus links-conservatief is rechts en rechts-progressief is links. Verder is progressief tegenwoordig het status-quo en conservatief dientengevolge de roep om verandering. Volgt u het nog?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n topic waar alles de schuld van 'links' is?
Dat lukt het Rode Leger toch prima, zou je zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niets kan op tegen de Duitse schlagercultuur.
Ik dacht dat 'links' tegenwoordig iedereen omvat die niet direct elke vluchteling/moslim/neger met een mening/etc. tegen de muur wil zettenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Links-rechts... Hmm. Je kent toch wel het politieke spectrum? Links/rechts, conservatief/progressief. Tegenwoordig is links progressief en rechts is conservatief. Dus links-conservatief is rechts en rechts-progressief is links. Verder is progressief tegenwoordig het status-quo en conservatief dientengevolge de roep om verandering. Volgt u het nog?
De kant die niet openstaat voor andere meningen. Alleen als je aangeeft dat die andere mening nogal een ranzig luchtje heeft gaan de zogenaamde voorvechters van het vrije woord als een verongelijkt kind lopen janken in hun bakfiets.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is helaas duidelijk aan welke kant Tem staat.
Heb jij geen bakfiets?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
De kant die niet openstaat voor andere meningen. Alleen als je aangeeft dat die andere mening nogal een ranzig luchtje heeft gaan de zogenaamde voorvechters van het vrije woord als een verongelijkt kind lopen janken in hun bakfiets.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef Perrin het volgende:
Mensen die objectief nieuws verwachten van de Nederlandse Omvolkstichting
Daarom lees ik enkel het FD.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Perrin is ook weer even op z'n gemak.
[..]
Ja, zo rolt die kerel...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Perrin is ook weer even op z'n gemak.
[..]
Maar hij probeert echt heel erg hard Groenlinkser te worden.quote:
Wat voor ééntje?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:29 schreef Friek_ het volgende:
Nou, voor het eerst in m'n leven een backpack gekocht. We gaan het meemaken deze zomervakantie.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat voor ééntje?
/kampeerspullennerd
Voor dit soort spul ga ik ook altijd voor nomad inderdaad. Heb alleen een festivaltentje van een of ander B-merk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje: Nomad Batura (55L). Voor de prijs van 113 eurootjes.
Niet helemaal mijn dingquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:In zijn woonplaats Hilversum is vrijdag oud-omroepman Jack Gadellaa overleden. De tv-regisseur en tekstschrijver was 75. Gadellaa stond aan de wieg van Kinderen Voor Kinderen en hij was een van de vaste schrijvers van het satirische KRO-programma Ook Dat Nog. Zijn familie heeft het overlijden zaterdag bekendgemaakt.
Hij begon zijn carrière op vijftienjarige leeftijd als hulpje in een bioscoop en kwam via een film- en tv-producent terecht bij de VARA, waar hij programmamaker en regisseur werd. Als bedenker van formats zat hij achter vele spelletjes en tv-shows en werkte hij met Astrid Joosten (met wie hij enige jaren getrouwd was), Anita Witzier en Linda de Mol.
In het cabaretcircuit schreef hij voor Harrie Jekkers, Jack Spijkerman, Jenny Arean en Karin Bloemen. Hij was ook actief als tekstschrijver met componisten als Harry Bannink, Henny Vrienten en Joop Stokkermans.
50PLUS oprichter Jan Nagel, met wie hij bevriend was, zegt dat Gadellaa zich als vriendendienst voor de partij heeft ingespannen, ,,hoewel zijn toen al verzwakt hart vooral voor de PvdA tikte". ,,De door hem gemaakte tv-spotjes brachten een recordaantal nieuwe leden op", aldus Nagel.
Van plan om deze zomervakantie voor het eerst in m'n leven rond te trekken ergens, dus het wordt een soort ontmaagding.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding, maar vast prima als je nog nooit zoiets gehad hebt
Ik zou wel voordat je vertrekt een paar keer met dat ding op sjouw gaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van plan om deze zomervakantie voor het eerst in m'n leven rond te trekken ergens, dus het wordt een soort ontmaagding.
Om gewend te raken aan het gewicht op je schouders, bedoel je?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou wel voordat je vertrekt een paar keer met dat ding op sjouw gaan.
Ja, en ook om te leren hoe je zo'n ding inpakt. Niks zo vervelend als wandelen met een rugzak waarvan het gewicht slecht verdeeld is, of als je koffiemok in je rug zit te duwen. Dat soort dingen wil je weten vóórdat je aan het andere eind van de wereld uitkomt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om gewend te raken aan het gewicht op je schouders, bedoel je?
Ja, klopt ook wel weer. Moet ook nog degelijk schoeisel kopen, aangezien mijn schoenencollectie slechts bestaat uit enkele Nikes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, en ook om te leren hoe je zo'n ding inpakt. Niks zo vervelend als wandelen met een rugzak waarvan het gewicht slecht verdeeld is, of als je koffiemok in je rug zit te duwen. Dat soort dingen wil je weten vóórdat je aan het andere eind van de wereld uitkomt.
Goede keus! Die tas heb ik deze zomer ook gekocht. Zit lekker en er gaat veel in. Er zit trouwens wél een regenhoes bij, die zit onderin de tas.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat je het gewicht op je heupen draagt, daarom zit die dikke band erquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om gewend te raken aan het gewicht op je schouders, bedoel je?
Beetje slim inpakken, dan gaat het wel. En je hebt het voordeel dat je geen onnodige spullen kunt meenemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:11 schreef 99.999 het volgende:
Tikje klein wel als rugzak maar ziet er mooi strak uit
Ah, dank. Wel een heel heldere stap voor stap uitleg.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het gewicht op je heupen draagt, daarom zit die dikke band er
http://www.oppad.nl/?uitrusting=rugzak-omhangen
Die dingen kosten gelukkig maar 5 euro bij de Hemaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:55 schreef Dwersdriever het volgende:
Intussen heb ik vandaag voor het eerst in mijn leven een leesbril gekocht :-(
Ik sjouw graag veel meequote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Viltje het volgende:
[..]
Beetje slim inpakken, dan gaat het wel. En je hebt het voordeel dat je geen onnodige spullen kunt meenemen.
Ga je jezelf ontdekken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van plan om deze zomervakantie voor het eerst in m'n leven rond te trekken ergens, dus het wordt een soort ontmaagding.
Als je je sterkte goed weet kan dat via internet nu ook voor een paar tientjesquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dingen kosten gelukkig maar 5 euro bij de Hema
Unlike de normale brillen voor veraf die ik heb die allemaal honderden euro’s schijnen te moeten kosten.
Dat zal ik na het volgende consult bij de oogarts inderdaad maar eens doen dan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je je sterkte goed weet kan dat via internet nu ook voor een paar tientjes
Ik heb er een bij de opticien besteld. En een nieuwe bril voor veraf. Van de rekening wordt je niet vrolijk inderdaad. Heb veel gesproken met mensen die varifocus hebben, maar daar lijkt bijna niemand tevreden over te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Unlike de normale brillen voor veraf die ik heb die allemaal honderden euro’s schijnen te moeten kosten.
Neuh, ik geloof niet zo in die onzin die om reizen heen hangt ('jezelf ontdekken', 'een beter mens worden'). Sterker nog, ik kots daar zelfs op. Lijkt me gewoon leuk om eens door wat landen te trekken. Dat is alles.quote:
Link?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je je sterkte goed weet kan dat via internet nu ook voor een paar tientjes
Pas wel op met de “dames” in Bangkok hè?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof niet zo in die onzin die om reizen heen hangt ('jezelf ontdekken', 'een beter mens worden'). Sterker nog, ik kots daar zelfs op. Lijkt me gewoon leuk om eens door wat landen te trekken. Dat is alles.
Een vriend van me heeft met Charlie Temple wel goede ervaringen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik na het volgende consult bij de oogarts inderdaad maar eens doen dan.
Je doelt op de hoertjes, transgenders.. of ik mis iets?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas wel op met de “dames” in Bangkok hè?
Hmmm. Dat is wel netjes. Misschien wat extra brillen kopen ☺quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld https://www.charlietemple.nl
Ja dat, je wil geen reyatje oplopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je doelt op de hoertjes, transgenders.. of ik mis iets?
Ik ben van plan om m'n lul in m'n broek te houden, dus geen zorgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat, je wil geen reyatje oplopen natuurlijk.
Je moet er natuurlijk geen wonderen van verwachten voor die prijs maar als reservebril bv kan het prima.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Hmmm. Dat is wel netjes. Misschien wat extra brillen kopen ☺
Met goede voornemens is de weg naar een Thais vrouwtje geplaveidquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben van plan om m'n lul in m'n broek te houden, dus geen zorgen.
Het lijkt me toch geen bovenmenselijke prestatie om simpelweg geen fratsen uit te halen in zo'n land?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met goede voornemens is de weg naar een Thais vrouwtje geplaveid
Er is slechts één dronken bezoekje aan een Thaise bar voor nodig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het lijkt me toch geen bovenmenselijke prestatie om simpelweg geen fratsen uit te halen in zo'n land?
Ja, zo zie ik het ook altijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof niet zo in die onzin die om reizen heen hangt ('jezelf ontdekken', 'een beter mens worden'). Sterker nog, ik kots daar zelfs op. Lijkt me gewoon leuk om eens door wat landen te trekken. Dat is alles.
Vooruit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, daarom weet ik goed hoe verongelijkte kinderen janken in zo'n ding.
Schijnt dat zelfs een aanzienlijk gedeelte van de kerels daar een lekker wijf is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het lijkt me toch geen bovenmenselijke prestatie om simpelweg geen fratsen uit te halen in zo'n land?
Eerst goed betasten dan pas je conclusies trekken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas wel op met de “dames” in Bangkok hè?
Ja, precies, je moet er niet meer van maken dan het is. Mooi en leuk, that's it.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook altijd.
Vind het doorgaans ontzetttend leuk, maar word er geen ander mens door.
Het leukste aan reizen vind ik “het nieuwe”. Iets voor de eerste keer doen/zien is heel leuk. Net zoals je als kind dingen ook intenser beleeft.
Jij hebt het stuk van De Correspondent ook gelezen he?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, precies, je moet er niet meer van maken dan het is. Mooi en leuk, that's it.
Wat me er overigens wel aan tegenstaat, is dat het tegenwoordig een halve verplichting is om te doen en ervaren te hebben. Een nieuw soort burgerlijkheid en materialisme, waarbij het niet zozeer draait om bezit, om exotische reiservaringen. En zodra je begint over dat het toch funest is voor de opwarming van de aarde, moet je vooral even je bek houden.
Ja, ook, al was ik al eerder deze mening toegedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:49 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Jij hebt het stuk van De Correspondent ook gelezen he?
Een vriendin van mij wil alleen nog maar met de trein op vakantie. Heb inderdaad het idee dat het bij meer mensen al was gaan wringen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ook, al was ik al eerder deze mening toegedaan.
😂🤣😂quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:42 schreef Volkorenbrood het volgende:
[ afbeelding ]
Goed pushbericht weer.
Oh Nee!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
MED / Het forum World Wide Web gaat sluiten!
Wat een verrassing! Schokkend!!! Dit zag ik niet aankomen...
Ging dat over die internet-hype? Daar waren ze inderdaad zo’n kwart eeuw te laat meequote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
MED / Het forum World Wide Web gaat sluiten!
Wat een verrassing! Schokkend!!! Dit zag ik niet aankomen...
YouTube filmpjes en bloggers enzo....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ging dat over die internet-hype? Daar waren ze inderdaad zo’n kwart eeuw te laat mee
Heb je ook ambitie om de buurtkroeg te kopen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
Boeiende 1Vandaag trouwens. Iemand aan het kijken?
Nee, ik heb een mening over overtollige regels.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je ook ambitie om de buurtkroeg te kopen?
Het valt me anders niks tegen dat het alsnog naar BNW is gekickt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Tem het volgende:
Diepgaand succestopicjen wel dat Karskens NOS-verhaaltje.
was dat het Loekie topic?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:41 schreef Tem het volgende:
Diepgaand succestopicjen wel dat Karskens NOS-verhaaltje.
Meer dan terecht, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het valt me anders niks tegen dat het alsnog naar BNW is gekickt.
Misschien is er nog hoop voor FOK!.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het valt me anders niks tegen dat het alsnog naar BNW is gekickt.
haha.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien is er nog hoop voor FOK!.
De reacties in de NWS-FB geven overigens wel aan dat het terecht isquote:
Allemaal de schuld van de POL-kliek.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De reacties in de NWS-FB geven overigens wel aan dat het terecht is
Ze is docente, dus links. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd wel hilarisch als men jou links vindt eigenlijk.
Ik kan er ook altijd wel om lachen, maar het is in feite ronduit triest. Het is alles wat er over is van online discussiëren: wie het niet met ons eens is, is tegen ons. Een aangezien ik niet van plan ben om bootjes met vluchtelingen naar de kelder te sturen, of Breitbart te accepteren als fatsoenlijke bron, ben ik links. So be it.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd wel hilarisch als men jou links vindt eigenlijk.
Appelmansie.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze is docente, dus links. Zo werkt dat.
Het is wel het failliet van online discussie platformen, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd wel om lachen, maar het is in feite ronduit triest. Het is alles wat er over is van online discussiëren: wie het niet met ons eens is, is tegen ons. Een aangezien ik niet van plan ben om bootjes met vluchtelingen naar de kelder te sturen, of Breitbart te accepteren als fatsoenlijke bron, ben ik links. So be it.
Whehe, ik ga maandag effe kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, de Waalkade wordt morgen afgesloten omdat ie onder gaat lopen. Dat is toch wel weer even geleden.
Hebben ze voor ettelijke miljoenen het halve dorp Lent afgegraven om die Nevengeul te graven, overstroomt het spul nog steeds
quote:Maatregelen in verband met hoogwater
De waterstand in de Waal blijft de komende dagen stijgen. Rijkswaterstaat verwacht voor Nijmegen in de loop van maandag en dinsdag een waterstand van 12.50+NAP. De Waalkade gaat dan onderstromen.
Daarom nemen we op zaterdag en zondag maatregelen:
Vanaf vrijdag 5 januari worden 20 verlichtingsmasten aan de Waalkade tussen de Voerweg en de Veemarkt afgeschakeld.
Op zaterdag 6 januari wordt gestart met het obstakelvrij maken van de Waalkade. We verwijderen daarvoor walstroomkasten, prullenbakken etc.
Ondernemers die terrasafschermers hebben geplaatst op het lage gedeelte van de Waalkade moeten deze voor zaterdag 18.00 uur verwijderen.
De Waalkade zal worden afgesloten op zondagavond 18.00 uur voor alle verkeer inclusief openbaar vervoer! Voor informatie over omleidingsroutes kunt u terecht bij Breng.
De parkeerplaatsen op de Waalkade, Lindenberghaven en Waalhaven zijn gesloten. Eventueel achtergebleven voertuigen zullen zaterdagmiddag worden versleept.
Het Waterschap Rivierenland heeft laten weten dat zij zaterdagochtend 6 januari ook de zogenaamde coupures aan de Grotestraat en Lage Markt zullen afsluiten.
Delen van het Rivierpark zijn afgesloten.
Ah troost je, onze Rijnkade staat ook onder waterquote:
Heel opmerkelijk inderdaad. Ben benieuwd of de lokale krant Rijkswaterstaat daar vragen over gaat stellen. Het lijkt nu vooral een dure, zomerse waterspeeltuin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, de Waalkade wordt morgen afgesloten omdat ie onder gaat lopen. Dat is toch wel weer even geleden.
Hebben ze voor ettelijke miljoenen het halve dorp Lent afgegraven om die Nevengeul te graven, overstroomt het spul nog steeds
Verlichting afschakelen? Wat een watjes. Hier in de stad brandde de verlichting een paar jaar terug gewoon door toen de kade een paar meter onder water stond. Blijkbaar degelijke waterdichte lantaarnpalenquote:
98 euro bij de gewone brillenboer schijnt de norm te worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi gezegd, ik weet familie, vrienden en collega's daarmee ook goed op de kast te jagen. Verder natuurlijk wel lekker om naar een exotisch land te gaan, daar niet van, maar om nu maanden ergens te zitten, mwah.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, precies, je moet er niet meer van maken dan het is. Mooi en leuk, that's it.
Wat me er overigens wel aan tegenstaat, is dat het tegenwoordig een halve verplichting is om te doen en ervaren te hebben. Een nieuw soort burgerlijkheid en materialisme, waarbij het niet zozeer draait om bezit, maar om exotische reiservaringen. En zodra je begint over dat het toch funest is voor de opwarming van de aarde, moet je vooral even je bek houden.
Ik ga voor die tip van Duke denk ik, www.charlietemple.nl.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
98 euro bij de gewone brillenboer schijnt de norm te worden.
Fijn dat de waarheid eindelijk boven tafel komt. Ik ken nog mensen die zijn overleden aan wiet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wat nuance over wiet mag ook wel een keer.
Scary marijuana stats:
1. 88,000 deaths are annually attributed to excessive use.
2. Every day, 30 people in the US die in car crashes that involve a marijuana-impaired driver.
3.Teen marijuana use kills 4,700 people each year
4. Lol jk those stats are about alcohol
Kan je geen buil aan vallen, nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga voor die tip van Duke denk ik, www.charlietemple.nl.
Hoeveel heb jij er nu?quote:
Ze moeten omlaag met de prijs. Het voordeel daar is natuurlijk wel dat je kan vergelijken en kijken hoe een montuur je staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je geen buil aan vallen, nee.
De Pearl en Specsavers hebben het nakijken.
Kan bij Ace & Tate ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze moeten omlaag met de prijs. Het voordeel daar is natuurlijk wel dat je kan vergelijken en kijken hoe een montuur je staat.
Gadverdamme, Wie is de Molquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Is Wie is de Mol weer teruggegaan naar non-BN'ers? Ik ken er geen een...
Ook een optie, maar dan moet ik ervoor naar Utrecht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan bij Ace & Tate ook.
En dan heb je voor 98¤ een montuur + glazen op sterkte.
Je kan gewoon gratis 5 monturen in huis halen als proefpakketje. Heb je een keuze gemaakt, dan kun je ze laten bezorgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook een optie, maar dan moet ik ervoor naar Utrecht.
Je kent Jan Versteegh niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Is Wie is de Mol weer teruggegaan naar non-BN'ers? Ik ken er geen een...
Oh dat klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan gewoon gratis 5 monturen in huis halen als proefpakketje. Heb je een keuze gemaakt, dan kun je ze laten bezorgen.
Nee.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gadverdamme, Wie is de Mol
Ik ga die serie over Queen Victoria kijken op NPO2.
Zanger Rinus bijvoorbeeld. Die ken ik wel. En vader Abraham.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:24 schreef Volkorenbrood het volgende:
Nou cool hoor dat jullie allemaal iemand ostentatief niet kennen.
Hipsters.
Jullie kennen zeker alleen maar hele toffe mensen. Connaisseurs.
Sieneke.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Zanger Rinus bijvoorbeeld. Die ken ik wel. En vader Abraham.
En die ene, die eigenlijk uit een wagen komt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Zanger Rinus bijvoorbeeld. Die ken ik wel. En vader Abraham.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die ene, die eigenlijk uit een wagen komt.
Hij had vroeger een RLS, en zo'n liedje van een ons geluk is meer dan een pond goud.
Bob de Bauert.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar hoe nog meer, ik weet dat het geen Duits is.
Jij kijkt zeker alleen maar vet toffe programma's. Connaisseur.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik kijk al jaren geen WIDM meer. Beetje hetzelfde de hele tijd en je vraagt je af, hebben ze niks beters te doen?
3 op reis is veel leuker. Als je toch buitenlanden wil zien.
Oh ik kan ook best pretentieus zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen maar vet toffe programma's. Connaisseur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |