abonnement Unibet Coolblue
pi_176248295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat heeft ze dan ooit gezegd wat volgens jou racistisch is ?
Lees maar een boek van haar. Vervang gewoon de woorden eens door neger of jood. Als je het dan nog niet snapt kun je beter voor de trein springen.
Whatever...
pi_176248441
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Lees maar een boek van haar. Vervang gewoon de woorden eens door neger of jood. Als je het dan nog niet snapt kun je beter voor de trein springen.
Heb jij dan een boek gelezen van haar ? Lijkt me sterk.
Kom eens met een quote + linkje. Wat ze letterlijk zei of schreef.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:26:26 #203
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176248516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:09 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Hoe erg moet het met je gesteld zijn als je zegt, als het ware, : "ik wil dat deze persoon mij gaat vertegenwoordigen"? Als een willekeurige Nederlander met een fulltime baan daar ging zitten was hij nog capabeler dan 50% van de mensen die zich verkiesbaar hebben gesteld waarschijnlijk :')
Ik kan best wel waardering opbrengen voor mensen bij wie alles tegen zit maar die toch nog wat proberen te maken van hun leven. Want ik snap best dat Cailin Kuit het met al haar gebreken echt niet makkelijk heeft en heeft gehad. Maar als je dan eoa klaagzang (op youtube nb.) gaat ophangen dat al je geld opgaat aan iets van de zorg en je niks meer hebt om te eten en weet ik veel wat voor gehuil maar ondertussen wel prima een beetje sjekkies loopt te bouwen ben ik er wel een beetje klaar mee.

Daarbij merk je ook aan alles dat ze niet echt slim is dus een carriere in de politiek lijkt me ook ruim te hoog gegrepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 02-01-2018 22:50:02 ]
pi_176248570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik kan best wel waardering opbrengen voor mensen bij wie alles tegen zit maar die toch nog wat proberen te maken van hun leven. Want ik snap best dat Cailin Kuit het met haar al gebreken echt niet makkelijk heeft en heeft gehad. Maar als je dan eoa klaagzang (op youtube nb.) gaat ophangen dat al je geld opgaat aan iets van de zorg en je niks meer hebt om te eten en weet ik veel wat voor gehuil maar ondertussen wel prima een beetje sjekkies loopt te bouwen ben ik er wel een beetje klaar mee.

Daarbij merk je ook aan alles dat ze niet echt slim is dus een carriere in de politiek lijkt me ook ruim te hoog gegrepen.
Ja dit is echt gewoon treurig. Als je niet wist dat het serieus was zou je denken dat het een typetje van koefnoen was ofzo :')
pi_176248785
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heb jij dan een boek gelezen van haar ? Lijkt me sterk.
Kom eens met een quote + linkje. Wat ze letterlijk zei of schreef.
Ga het lekker zelf doen. Er zijn zoveel quotes van haar waar ze alle witte mensen over één kam scheert.

Zou ik eens over negers moeten zeggen.
Whatever...
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:51:20 #206
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176249279
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Haha, dit uit jouw mond zien komen is tegelijk lachwekkend en triest tegelijk. Als deze taal gebezigd zou worden door PVV politici had je ze willen zien hangen aan de hoogste boom :D
Nee hoor.
pi_176249310
Ricardo *; Sylvana
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:54:36 #208
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176249369
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Haha, dit uit jouw mond zien komen is tegelijk lachwekkend en triest tegelijk. Als deze taal gebezigd zou worden door PVV politici had je ze willen zien hangen aan de hoogste boom :D
Hij vindt het niet radicaal omdat het niet ver van zijn eigen denkbeelden verwijderd is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:58:16 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176249477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:29 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja dit is echt gewoon treurig. Als je niet wist dat het serieus was zou je denken dat het een typetje van koefnoen was ofzo :')
Sylvana's curiositeiten verzameling zou per direct uitzendtijd krijgen in Koefnoen als het nog bestaan had...
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:59:52 #210
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_176249537
Ach, in een gemeente waar een burgemeester zich liefkozend ontfermt over een moorddadige terrorist en hem in dienst neemt kunnen de radicalen van Sylvana niet veel meer kwaad doen.
pi_176252709
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Is er een schuldvraag bij racisme dan? En die ligt niet bij "de ander" maar bij "de een", namelijk de gediscrimineerde mensen?

Is dit jouw wereldbeeld of dat van Sylvana? Of van allebei, maar dan gespiegeld?
Verkapt racisme is het eigen bevooroordeelde racisme bij een ander neerleggen.

Zoals van een slavernijverleden een blanke aangelegenheid maken, terwijl slavenhandel (tegenwoordig mensenhandel genoemd) volop floreert in de juist donkere contreien van Afrika.
Maar daar hoor je dit soort lieden niet over. Ze blazen liever het folklore beeld van een zwarte piet omver om daarmee hun blankenhaat aan de man te brengen.

Zo doorzichtig te noemen. Natuurlijk trappen wij daar niet in. Zij mogen dan foeteren en uitjanken voor een linkse grachtengordel media die hen een podium biedt. Maar dat beperkte select groepje van mensen vertegenwoordigd natuurlijk niet de gemiddelde Nederlander die hier weer heel anders over denkt.
pi_176252790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de foto's nog:

[ afbeelding ]
Zou zo maar een FOK!er kunnen zijn.
pi_176253070
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:31 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zou zo maar een FOK!er kunnen zijn.
Of ze heeft een stuk of 4 FOK!ers opgegeten, dat lijkt me meer voor de hand liggend.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 3 januari 2018 @ 09:59:58 #214
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_176253079
Dit kan slechts ten koste gaan van PvdA/GL/D66 stemmen.

Of er nu de ene linkse non-valeur een zetel heeft, of de andere.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_176253081
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:36 schreef Spanky78 het volgende:
Ga het lekker zelf doen. Er zijn zoveel quotes van haar waar ze alle witte mensen over één kam scheert.

Zou ik eens over negers moeten zeggen.
Hier een interview met Wekker in Vrij Nederland over haar boek " White Innocence" / "Witte onschuld"
https://www.vn.nl/gloria-wekker-witte-onschuld-bestaat-niet/
Gloria Wekker beschrijft hier (ongewild waarschijnlijk) heel goed het failliet van de sociale wetenschappen in Nederland.
quote:
Voor u gaan wetenschap en activisme hand in hand, toch?
‘Ja, ik ben geen wetenschapper geworden voor het nageslacht of om een of andere ivorentorentheorie te lanceren. Het gaat mij om het hier en nu, en ik houd mij bezig met allerlei soorten ongelijkheid.’

Kunt u daardoor als wetenschapper wel objectief zijn?
‘Ik ben niet van de objectiviteit. Dat is óók een reden waarom mensen betwijfelen of ik een echte wetenschapper ben.
In een heleboel kritische wetenschappen, zoals gender studies en culturele studies, is dat ideaal van de objectiviteit allang achterhaald.
Wij zeggen: die objectiviteit is een schaamlapje voor de posities die mannen innemen.’


Niemand kan zijn eigen ego wegpoetsen, ook mannelijke wetenschappers niet?
‘Precies, maar ze doen alsof ze volledig buiten hun onderzoek staan. Ik zeg: het enige wat je als wetenschapper moet doen, is de positie van waaruit je praat expliciet maken. Ik ben er heel expliciet in.’
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:04:12 #216
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hier een interview met Wekker in Vrij Nederland over haar boek " White Innocence" / "Witte onschuld"
https://www.vn.nl/gloria-wekker-witte-onschuld-bestaat-niet/
Gloria Wekker beschrijft hier (ongewild waarschijnlijk) heel goed het failliet van de sociale wetenschappen in Nederland.

[..]

Ze zegt dat objectiviteit in de Sociale Wetenschappen onmogelijk is, en dat het daarom beter is om eerlijk toe te geven dat je niet objectief bent en je standpunt goed duidelijk te maken. Dan kunnen andere wetenschappers daar rekening mee houden als ze je resultaten bekijken.

Lijkt me heel erg redelijk.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:06:54 #217
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176253160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 12:57 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik denk dat we in Nederland een transformatie aan het doormaken zijn op democratisch gebied. Ideologie, zoals dat sinds de jaren zestig steeds meer aan het afbrokkelen is, maakt een duidelijke comeback. Dat zie je in een partij als PVV, maar ook in de opkomst van partijen langs etnische lijnen.
Mwoah, misschien in de randstad. De 'gematigde' artikel1 haalde nauwelijks stemmen ondanks grote media-aandacht voor sylvana. Met een veel radicalere koers met ren genderzwerver, antikapitalisten, privilegeroepers enz. kom je er echt niet buiten wat radicaal progressieve oud-communistische Amsterdamse wijken. Als zr haar oude koers had aangehouden werd het misschien nog wel wat.
:')
pi_176253170
Zolang het lekker in Amsterdam blijft zoeken ze het maar uit. Ik ben er gerust op dat als je buiten Amsterdam woont je niets te duchten hebt van dat groepje marginalen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:11:01 #219
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176253216
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 13:08 schreef Ericr het volgende:
Het is natuurlijk wel een goede opvolger van de Rapaille partij bijna 100 jaar later.

Alleen wel wat zorgelijker (relatief gezien) dat de media amper door de onzin lijkt heen te prikken van leden zoals Wekker, Bergman, Nzume en Meulenbelt. Lijkt wel of ze zulke figuren niet kritisch durven te benaderen. .
Omdat ze gewoon racisme terugroepen. Zie de reactie van Sunny Bergman op de uitgebreide inhoudelijke analyse van de Snijtafel op haar film 'Wit is ook een kleur'. De reactie terug: 'ze zijn wit en kunnen de waarheid niet aan.' Sylvana noemt rechtse blogs gewoonweg fake news. Oogkleppen, ren teken van fundamentalistische radicalen... Moet je niet willen van welke politieke stroming dan ook.
:')
pi_176253239
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mwoah, misschien in de randstad. De 'gematigde' artikel1 haalde nauwelijks stemmen ondanks grote media-aandacht voor sylvana. Met een veel radicalere koers met ren genderzwerver, antikapitalisten, privilegeroepers enz. kom je er echt niet buiten wat radicaal progressieve oud-communistische Amsterdamse wijken. Als zr haar oude koers had aangehouden werd het misschien nog wel wat.
En misschien haalde Sylvana eerst nog aardig wat stemmen uit de Surinaamse en Antillaanse gemeenschap in Amsterdam vanwege haar gedram over racisme en ongelijkheid.
Maar de meesten daarvan zullen echt niet zitten te wachten op de radicaallinkse koers die ze nu ingeslagen is.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:14:06 #221
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En misschien haalde Sylvana eerst nog aardig wat stemmen uit de Surinaamse en Antillaanse gemeenschap in Amsterdam vanwege haar gedram over racisme en ongelijkheid.
Maar de meesten daarvan zullen echt niet zitten te wachten op de radicaallinkse koers die ze nu ingeslagen is.
Ik ben Surinaams, Antilliaans, Amsterdams, noch radicaallinks. En ik vond ook dat ze goede punten had.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:15:24 #222
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176253264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:12 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En misschien haalde Sylvana eerst nog aardig wat stemmen uit de Surinaamse en Antillaanse gemeenschap in Amsterdam vanwege haar gedram over racisme en ongelijkheid.
Maar de meesten daarvan zullen echt niet zitten te wachten op de radicaallinkse koers die ze nu ingeslagen is.
Ongetwijfeld. Ik denk dat dst haar grootste achterban is. Maar relatief gezien zijn er helemaal niet veel surinamers en antillianen in Nederland. Moslims is ze sowieso al kwijt met dat genderneutrale geneuzel erbij. Geen sterk marketingplan.
:')
pi_176253299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik ben Surinaams, Antilliaans, Amsterdams, noch radicaallinks. En ik vond ook dat ze goede punten had.
Hah, jij vindt jezelf niet radicaallinks _O- _O- _O- _O- _O-

Noem eens de goede punten van haar op :{w
pi_176253359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik ben Surinaams, Antilliaans, Amsterdams, noch radicaallinks. En ik vond ook dat ze goede punten had.
Maar jij bent dan ook iemand met een heel uitzonderlijke mening, gelukkig een kleine minderheid en van een uitstervend soort. Derhalve ook niet serieus te nemen, en dat hoeft ook niet omdat steeds meer mensen door jullie onzin heen prikken. Gelukkig maar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:26:28 #225
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176253380
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook iemand met een heel uitzonderlijke mening, gelukkig een kleine minderheid en van een uitstervend soort. Derhalve ook niet serieus te nemen, en dat hoeft ook niet omdat steeds meer mensen door jullie onzin heen prikken. Gelukkig maar.
Uitstervend?
:')
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:27:40 #226
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:18 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hah, jij vindt jezelf niet radicaallinks _O- _O- _O- _O- _O-
Wat is er radicaallinks aan mijn denkbeelden?

quote:
Noem eens de goede punten van haar op :{w
Uit het programma van Bij1 voor de Gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam. Zomaar wat puntjes waar ik het mee eens ben.
quote:
Bedrijven die zich schuldig maken aan arbeidsdiscriminatie krigen een waarschuwing. Ze komen op een zwarte lijst. De gemeente zal niet (langer) met hen samenwerken. 


Het dragen van kleding die uiting geeft aan een geloofsovertuiging is toegestaan mits de kleding het dragen van een uniform, en fysieke uitvoering van taken niet verhindert. 


De gemeente zal zich actiever in moeten zetten tegen discriminatie in het uitgaansleven, zowel tussen burgers onderling als door management van de etablissementen.

Gemeente Amsterdam hanteert een Code of Conduct, en stelt voor al haar diensten vertrouwenspersonen aan. 


Tweede kans onderwijs, een verworvenheid van de tweede golf feminisme, moet opnieuw worden ingevoerd, voor alle vrouwen (en anderen) die om welke reden dan ook hun school niet hebben afgemaakt of niet de kans hebben gekregen om door te leren.

Ouderen kunnen baat hebben bij woonprojecten van bewoners die onderling op elkaar kunnen letten en activiteiten kunnen ontplooien, dan wel woonprojecten waarbij juist oud en jong gemengd worden. (Zie ook wonen)Naast de noodzakelijke zorg is er dus ook een grote behoefte aan welzijnswerk op maat.


De privatisering van de inburgeringscursus - in Amsterdam alleen al zijn er 140 taalscholen, waarvan een deel totaal ongeschikt - moet worden teruggedraaid.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:28:02 #227
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253401
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook iemand met een heel uitzonderlijke mening, gelukkig een kleine minderheid en van een uitstervend soort. Derhalve ook niet serieus te nemen, en dat hoeft ook niet omdat steeds meer mensen door jullie onzin heen prikken. Gelukkig maar.
Wat is er zo uitzonderlijk aan mijn mening?
pi_176253431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:39 schreef freako het volgende:

[..]

Bij de Kamerverkiezingen kwam Artikel 1 uit op 2,45% van de stemmen in Amsterdam. Ruim voldoende voor een zetel.
Surinamers en Antillianen hebben het niet zo op met dit soort idioten zoals die genderwaaier en ander krakertuig. Ook zien veel Surinamers en Antillianen het voordeel van het kapitalistische systeem en zijn ze voor gelijkheid maar niet ten koste van zich zelf.
Sylvana wandelt hier op het randje van de afgrond met deze lijst, had ze zich slechts beperkt met hetzelfde lijstje als Artikel1 dan was het wat geworden. Maar gehandicapten en geestelijk gestoorden op de lijst zetten gaat gewoon voor haar kiezers veel te ver.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:36:34 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176253506
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is er radicaallinks aan mijn denkbeelden?

[..]

Uit het programma van Bij1 voor de Gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam. Zomaar wat puntjes waar ik het mee eens ben.

[..]

Vrouwen (of anderen)

Waarom het zo brengen? Kansloos.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:38:09 #230
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253527
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vrouwen (of anderen)

Waarom het zo brengen? Kansloos.
Omdat dat punt onder het kopje 'gelijkwaardigheid voor vrouwen' staat.

Maar goed, heb je nog wat inhoudelijks te melden? Of blijft het bij dit kinderachtige commentaar op de vorm?
pi_176253592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is er zo uitzonderlijk aan mijn mening?
Het extreme politiek correcte struisvogelgedrag, het lijkt alsof jij bij ieder standpunt dat je inneemt eerst bedenkt wat verstandig zou zijn om vervolgens het tegenovergestelde te gaan verdedigen.

Ik kan het in ieder geval lastig serieus nemen maar laat me desondanks toch steeds verleiden tot een discussie met je. Is ook dom van mij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:45:19 #232
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176253618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Verkapt racisme is het eigen bevooroordeelde racisme bij een ander neerleggen.

Zoals van een slavernijverleden een blanke aangelegenheid maken, terwijl slavenhandel (tegenwoordig mensenhandel genoemd) volop floreert in de juist donkere contreien van Afrika.
Maar daar hoor je dit soort lieden niet over. Ze blazen liever het folklore beeld van een zwarte piet omver om daarmee hun blankenhaat aan de man te brengen.

Zo doorzichtig te noemen. Natuurlijk trappen wij daar niet in. Zij mogen dan foeteren en uitjanken voor een linkse grachtengordel media die hen een podium biedt. Maar dat beperkte select groepje van mensen vertegenwoordigd natuurlijk niet de gemiddelde Nederlander die hier weer heel anders over denkt.
Zover ik weet was "juf, maar zij doen het ook!" in de kleuterklas al geen reden meer om weg te komen met ongewenst gedrag. Er is een slavernijverleden waar Nederland actief en leidend bij betrokken was gedurende een periode. Dat daarnaast, daarvoor en daarna ook anderen slaven/mensen hebben verhandeld, maakt dat niet minder echt.

Jouw redenering is een non sequitur. Probeer het nog eens.
pi_176253619
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Uitstervend?
Gelukkig wel. Op wat verstokte oud PvdA'ers na, wat Amsterdamse reservaatbewoners en wat hoogbejaarde reageerders op joop.nl die dapper standhouden is het gedachtegoed van ser cappuccino op sterven na dood. Gelukkig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:46:50 #234
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253635
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het extreme politiek correcte struisvogelgedrag, het lijkt alsof jij bij ieder standpunt dat je inneemt eerst bedenkt wat verstandig zou zijn om vervolgens het tegenovergestelde te gaan verdedigen.

Ik kan het in ieder geval lastig serieus nemen maar laat me desondanks toch steeds verleiden tot een discussie met je. Is ook dom van mij.
Ja, is ook niet normaal, dat sommigen een mening hebben die zo erg afwijkt van die van jou. Dat moet wel getroll zijn.

Maar goed, ik kan je verzekeren dat het niet zo is en dat ik in de meeste gevallen 100% oprecht ben over wat ik zeg.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:47:48 #235
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253649
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Gelukkig wel. Op wat verstokte oud PvdA'ers na, wat Amsterdamse reservaatbewoners en wat hoogbejaarde reageerders op joop.nl die dapper standhouden is het gedachtegoed van ser cappuccino op sterven na dood. Gelukkig.
Wat is er zo gelukkig aan dat het streven naar gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid op sterven na dood is?
pi_176253658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Zover ik weet was "juf, maar zij doen het ook!" in de kleuterklas al geen reden meer om weg te komen met ongewenst gedrag. Er is een slavernijverleden waar Nederland actief en leidend bij betrokken was gedurende een periode. Dat daarnaast, daarvoor en daarna ook anderen slaven/mensen hebben verhandeld, maakt dat niet minder echt.

Jouw redenering is een non sequitur. Probeer het nog eens.
Dat zegt ook niemand.

Het gaat om het zaniken over iets dat 150 jaar geleden afgeschaft is terwijl je structureel zwijgt over de misstanden die vandaag de dag nog gaande zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176253665
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is er zo gelukkig aan dat het streven naar gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid op sterven na dood is?
Zijn mensen in Nederland dan niet gelijk?
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:49:09 #238
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253667
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zijn mensen in Nederland dan niet gelijk?
Nee.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:49:44 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176253683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Omdat dat punt onder het kopje 'gelijkwaardigheid voor vrouwen' staat.

Maar goed, heb je nog wat inhoudelijks te melden? Of blijft het bij dit kinderachtige commentaar op de vorm?
Kritiek op populisme is nochtans wel aan jou besteed.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176253690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee.
Dan moeten ze hun beklag doen bij de desbetreffende instanties.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:50:35 #241
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253693
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kritiek op populisme is nochtans wel aan jou besteed.
Klopt. Wat heeft dat hiermee te maken?
pi_176253697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is er radicaallinks aan mijn denkbeelden?
Alleen al het feit dat jij het eens bent met Sylvana Simons en Gloria Wekker past daar al aardig bij.
Je onvoorwaardelijke gedweep met de radicale islam
Je bent onvoorwaardelijk voorstander van de massaimport van kansloze economische migranten, ondanks dat de nadelen allang bekend zijn.
Etc etc
quote:
Uit het programma van Bij1 voor de Gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam. Zomaar wat puntjes waar ik het mee eens ben.
quote:
Bedrijven die zich schuldig maken aan arbeidsdiscriminatie krigen een waarschuwing. Ze komen op een zwarte lijst. De gemeente zal niet (langer) met hen samenwerken.
Wat versta jij onder arbeidsdiscriminatie ?
Ik heb zomaar een vermoeden dat jij daar heel wat anders onder verstaat dan de meeste Nederlanders......
En is dit al niet gedekt onder bestaande wetten en regels ?

quote:
Het dragen van kleding die uiting geeft aan een geloofsovertuiging is toegestaan mits de kleding het dragen van een uniform, en fysieke uitvoering van taken niet verhindert.
Bij openbare functies lijkt mij dit de beslissing van de werkgever.
En vooral bij functies als politie moet de objectiviteit en onafhankelijkheid wel direct zichtbaar zijn

quote:
De gemeente zal zich actiever in moeten zetten tegen discriminatie in het uitgaansleven, zowel tussen burgers onderling als door management van de etablissementen.
Wat versta jij onder discriminatie in dit soort gevallen ?
Als een bepaalde groep continu voor overlast zorgt dan moet je die gewoon binnenlaten van jou ?
En waarom is dit een taak van de gemeente ?
quote:
Gemeente Amsterdam hanteert een Code of Conduct, en stelt voor al haar diensten vertrouwenspersonen aan.
Nu ben ik niet werkzaam bij de gemeente Amsterdam, maar in het bedrijfsleven, en waar ik werk bestaat dit al lang.

Weet je zeker dat de Gemeente Amsterdam dit niet heeft ?

quote:
Tweede kans onderwijs, een verworvenheid van de tweede golf feminisme, moet opnieuw worden ingevoerd, voor alle vrouwen (en anderen) die om welke reden dan ook hun school niet hebben afgemaakt of niet de kans hebben gekregen om door te leren.
Jij doelt op de "moedermavo" ?
Parttime en avondonderwijs is afgeschaft, sinds wanneer ?
quote:
De privatisering van de inburgeringscursus - in Amsterdam alleen al zijn er 140 taalscholen, waarvan een deel totaal ongeschikt - moet worden teruggedraaid.
Dat moet allemaal door de gemeente geregeld worden ? is dat goedkoper ?
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:51:18 #243
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253702
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan moeten ze hun beklag doen bij de desbetreffende instanties.
1) Klachten van discriminatie zijn erg moeilijk te bewijzen.
2) Veel discriminatie gebeurt onopgemerkt.

Zo makkelijk is het dus niet.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:52:21 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176253717
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand.

Het gaat om het zaniken over iets dat 150 jaar geleden afgeschaft is terwijl je structureel zwijgt over de misstanden die vandaag de dag nog gaande zijn.
Is dat een voorwaarde dan? Mag ze het alleen hebben over het slavernijverleden van Nederland als ze daarnaast ook alle andere slavernijgerelateerde zaken aanstipt?
pi_176253746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

1) Klachten van discriminatie zijn erg moeilijk te bewijzen.
2) Veel discriminatie gebeurt onopgemerkt.

Zo makkelijk is het dus niet.
Als het niet valt te bewijzen, hoe ga je dan aantonen dat discriminatie voorkomt?
En wat is de toegevoegde waarde van zo’n partij vol met krakerstuig en geestelijk gestoorden om dit probleem op te lossen?
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:56:09 #246
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253774
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat jij het eens bent met Sylvana Simons en Gloria Wekker past daar al aardig bij.
Ik ben het eens met sommige punten van Sylvana Simons en Gloria Wekker.

Overigens heeft nog steeds niemand hardgemaakt waarom Gloria Wekker radicaal is.
quote:
Je onvoorwaardelijke gedweep met de radicale islam
Ik heb helemaal niets met de radicale islam. :D
quote:
Je bent onvoorwaardelijk voorstander van de massaimport van kansloze economische migranten, ondanks dat de nadelen allang bekend zijn.
Nee hoor. Ik ben geen voorstander van massa-import van kansloze economische migranten.
quote:
Etc etc

[..]

[..]

Wat versta jij onder arbeidsdiscriminatie ?
Ik heb zomaar een vermoeden dat jij daar heel wat anders onder verstaat dan de meeste Nederlanders......
En is dit al niet gedekt onder bestaande wetten en regels ?

Ze willen dat die wetten en regels ook gehandhaafd worden, en niet afgekocht kunnen worden met een boete.
quote:
[..]

Bij openbare functies lijkt mij dit de beslissing van de werkgever.
En vooral bij functies als politie moet de objectiviteit en onafhankelijkheid wel direct zichtbaar zijn

Nee, werkgevers zijn niet vrij om mensen te verbieden religieus gemotiveerde kleding of symboliek te verbieden. En de politie draagt sowieso al een uniform.
quote:
[..]

Wat versta jij onder discriminatie in dit soort gevallen ?
Als een bepaalde groep continu voor overlast zorgt dan moet je die gewoon binnenlaten van jou ?
En waarom is dit een taak van de gemeente ?
Discriminatie is als mensen geweigerd worden bij de deur vanwege hun huidskleur, geaardheid, sekse en zo.
Het is een taak voor de gemeente omdat die regels moeten handhaven.
pi_176253775
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat is er zo gelukkig aan dat het streven naar gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid op sterven na dood is?
Niets. Ware het niet dat jouw beeld van gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid nogal afwijkend is en vrijwel altijd gepaard gaat met wegkijkgedrag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:57:55 #248
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176253800
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als het niet valt te bewijzen, hoe ga je dan aantonen dat discriminatie voorkomt?
Er bestaan genoeg onderzoeken die aantonen dat discriminatie voorkomt. Bijvoorbeeld een onderzoek waarbij werkgevers cv's kregen voorgelegd die identiek waren, behalve de naam - de een was vrouwelijk, de ander mannelijk. De vrouwen kregen steevast een lager salarisbod dan de mannen.
quote:
En wat is de toegevoegde waarde van zo’n partij vol met krakerstuig en geestelijk gestoorden om dit probleem op te lossen?
Daar ben ik geen lid van.
pi_176253802
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Is dat een voorwaarde dan? Mag ze het alleen hebben over het slavernijverleden van Nederland als ze daarnaast ook alle andere slavernijgerelateerde zaken aanstipt?
Dat moet ze zelf weten.

Het getuigt alleen van een enorme blinde vlek en meten met 2 maten. Maar goed, als dat is wat je uit wilt dragen, be my guest, maar verwacht dan ook niet om serieus genomen te worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:58:09 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176253805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Klopt. Wat heeft dat hiermee te maken?
Ben je weer in kleuterstand?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')