In je profiel kan je je wachtwoord wijzigen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:44 schreef woxxel het volgende:
Hoi. Hoe kan ik mijn inlog wachtwoord wijzigen?
Dat probeer ik. Maar het balkje ww is rood en daar mag ik alleen mijn huidige ww invullenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:55 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
In je profiel kan je je wachtwoord wijzigen.
Dat is ook de bedoeling. Stukje erboven kun je het wijzigen, maar je moet je huidige wachtwoord invullen om het te bevestigen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:58 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Maar het balkje ww is rood en daar mag ik alleen mijn huidige ww invullen
Jawel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:14 schreef woxxel het volgende:
Dus het kan niet op de mobiel gewijzigd worden?
Moeilijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
GC / Drugsreport diphenhydramine
Ik had deze al eerder geTRd, blijkbaar was er geen reden om te sluiten. TS is nu teruggekomen en het experiment was dus echt geen goed idee. Maar is dat reden om zulke topics open te laten? Over zelfmoord mag niet gepost worden op fok, waarschijnlijk was dat hier ook niet de intentie van TS maar je kunt mensen zo wel op ideeën brengen.
Update:quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
GC / Drugsreport diphenhydramine
Ik had deze al eerder geTRd, blijkbaar was er geen reden om te sluiten. TS is nu teruggekomen en het experiment was dus echt geen goed idee. Maar is dat reden om zulke topics open te laten? Over zelfmoord mag niet gepost worden op fok, waarschijnlijk was dat hier ook niet de intentie van TS maar je kunt mensen zo wel op ideeën brengen.
We zijn geen platform om namen te delen van eventuele oplichters. Iemands leven kan er door kapot gemaakt worden. Als het daadwerkelijk een oplichter is gun ik hem dat van harte natuurlijk. Maar mocht er iets anders aan de hand zijn, dan is het niet zo netjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb hier een serieus topic opgezet; GC / Marktplaatsoplichters hebben vrij spel
Vervolgens gaan er een paar zeikers trollen en iemand biedt aan mij zijn telefoonnummer te geven, waardoor het topic op slot gaat. Het is niet mijn bedoeling om de oplichter zijn adres of telefoonnummer te hebben.
Kan het niet gewoon weer open na wat opschonen, zodat we gewoon als grote mensen kunnen praten over dit soort dingen?
Ik wil best diens naam eruit halen, wat ik wel kan doen is foto's van die gozer zijn bankpasje plaatsen, deze stuurt hij namelijk zelf naar zijn slachtoffers.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:17 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
We zijn geen platform om namen te delen van eventuele oplichters. Iemands leven kan er door kapot gemaakt worden. Als het daadwerkelijk een oplichter is gun ik hem dat van harte natuurlijk. Maar mocht er iets anders aan de hand zijn, dan is het niet zo netjes.
Een algemeen topic over marktplaats oplichting kan in principe wel, als het maar geen heksenjacht wordt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wil best diens naam eruit halen, wat ik wel kan doen is foto's van die gozer zijn bankpasje plaatsen, deze stuurt hij namelijk zelf naar zijn slachtoffers.
Eerst een agent en nu een mod voor je aan het werk zetten..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik wil best diens naam eruit halen, wat ik wel kan doen is foto's van die gozer zijn bankpasje plaatsen, deze stuurt hij namelijk zelf naar zijn slachtoffers.
OK, ik snap het privacydingetje. Dan haal je wat mij betreft de naam weg?quote:
Is allang weggehaaldquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OK, ik snap het privacydingetje. Dan haal je wat mij betreft de naam weg?
Was ook eigenlijk niet de bedoeling. Het gaat mij erom dat ik een goed voorbeeld heb waarbij een oplichter niet aangepakt wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:25 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Is allang weggehaald
Ok. Ik zal hem heropenen. Maar dan gaat het niet meer specifiek over een persoon.
Kan je het ook nog even opruimen met de trollenbezem?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:25 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Is allang weggehaald
Ok. Ik zal hem heropenen. Maar dan gaat het niet meer specifiek over een persoon.
Je doet net zo hard mee, probeer er maar wat leuks van te maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Kan je het ook nog even opruimen met de trollenbezem?
Komop, je ziet toch de slechte instelling van die droeftoeters?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:57 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Je doet net zo hard mee, probeer er maar wat leuks van te maken.
Enne, je hoeft niet per see op iedereen te reageren daar
Ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Komop, je ziet toch de slechte instelling van die droeftoeters?
Ik snap dat het niet helemaal de insteek (hihi) was van je topic, maar er gaat niet heel veel fout. Er komen wel goede reacties voorbij waar jij iets aan hebt toch? Het offtopic geneuzel is vanzelf opgehouden.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:53 schreef TourOfData het volgende:
GC / Welke buitenlandse plaatsnamen vind je mooi/cachet hebben?
Kan iemand de puberale posts van clit/sex/lange namen weghalen? Ze sluiten niet aan bij beoogde intentie van OP, en verbaggert het topic zo. Met offtopic posts idem.
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:47 schreef CarltonBanks het volgende:
GC / Geen vegetarier meer zijn #deel 3.
Hoezo is deze dicht? Van leonos mocht het
Dan gooit ie hem weer open.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:47 schreef CarltonBanks het volgende:
GC / Geen vegetarier meer zijn #deel 3.
Hoezo is deze dicht? Van leonos mocht het
Ik lach je niet uit, ik vind het erg leuk voor je Sigaartjequote:Op zaterdag 7 april 2018 16:43 schreef Sigaartje het volgende:
jullie kunnen me uitlachen over dat topic van de Aparte Turk, maar ik heb het echt niet verzonnen!!
Ik vond het zelfs een verademing.
Ik ga straks koken en daarna voetbal luisteren. Morgen vroeg op voor mijn ochtendwandelingquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik vind het erg leuk voor je Sigaartje
Ga je nog iets leuks doen met dit mooie weer?
Enjoy!quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ga straks koken en daarna voetbal luisteren. Morgen vroeg op voor mijn ochtendwandeling![]()
Dank je wel voor je interesse
Prima, ik kom er zelden. Je weet de weg wel terug te vinden denk ikquote:
Ook best een leuk forum hoor.quote:Op zondag 8 april 2018 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Prima, ik kom er zelden. Je weet de weg wel terug te vinden denk ik
Done.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:19 schreef kree het volgende:
aangezien ik dit zelf niet kan, kan een mod de tt van dit topic wijzigen?
GC / Piano's op de stations > wie komt er op Leiden CS?
ipv
Piano's op de stations > meer (Leiden CS)
naar
Piano's op de stations > wie komt er op Leiden CS?
dank u
Nogmaals, jij vraagt wie er weleens opeens Leiden CS komt en waar die piano kan komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:55 schreef kree het volgende:
Kan dit hele stuk gezeik van Allures eruit?
GC / Piano's op de stations > wie komt er op Leiden CS?
het is offtopic en alleen bedoelt om drama te maken.
Nu ga ik er echt wel op in weer, maar eigenlijk heeft het geen zin en niet met het hele idee te maken.
Tototaal weer provocatief.
hoezo gewoon reageren, nu lees je alleen de tt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vraagt wie er weleens opeens Leiden CS komt en waar die piano kan komen.
Daar reageert Allures gewoon op, je kan het er niet mee eens zijn, maar dat is geen reden om het weg te halen.
Ok.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:57 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo gewoon reageren, nu lees je alleen de tt.
Ik geloof toch echt dat mijn vraag daarna duidelijk was en dat was niet een discussie over of er wel of niet pianos moeten staan,
Die kunnen ze lekker in klaagbaak aanmaken als ze er last van hebben.
Alles lekker jongen, beetje acclimatiseren, biertje erbij. Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:11 schreef Iwanius het volgende:
Morgen GC, alles wel hier? Kom eens even rondkijken in GC. Hoe staat het hier met de sfeer? Relaxed? Of gespannen om topics te kunnen sluiten?
Nou kijk eens rond zou ik zeggen!quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Dank...ben even aan het rondkijken welk subforum misschien wel mijn "nieuwe" huis wordt om in te posten.
woensdag 9.13 uur pfffquote:Op woensdag 16 mei 2018 09:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Beetje acclimatiseren, biertje erbij. Niks mis mee.
Sfeer is echt kut hier, in onz ook trouwens. Je kan beter ergens anders gaan posten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Dank...ben even aan het rondkijken welk subforum misschien wel mijn "nieuwe" huis wordt om in te posten.
Iwanius gaat dat beter makenquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Sfeer is echt kut hier, in onz ook trouwens. Je kan beter ergens anders gaan posten.
in EXA ben je welkom.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Sfeer is verre van kut in ONZ hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Sfeer is echt kut hier, in onz ook trouwens. Je kan beter ergens anders gaan posten.
Ja als hij op een andere plek goede informatie en tips kan krijgen, dan kan er hier een slotje op. Supersnelquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:19 schreef Sigaartje het volgende:
Zo dat was een supersnel slotje voor onze legervriend
Wat wel en niet in GC past weet ik ook wel, het punt is natuurlijk dat ninzo zoals altijd buiten haar boekje gaat. En ik snap ook heel goed dat je haar voor de schermen niet mag afvallen, maar dat maakt mijn punt niet minder waard.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Past prrrima hier![]()
Maar de vraag van welke skyline deze stad is, vind ik veel interessanter.
Nizno heeft het netjes overlegd, achter de schermen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wel en niet in GC past weet ik ook wel, het punt is natuurlijk dat ninzo zoals altijd buiten haar boekje gaat. En ik snap ook heel goed dat je haar voor de schermen niet mag afvallen, maar dat maakt mijn punt niet minder waard.
Als GC mod moet je er namelijk wel voor zorgen dat het geen dumpplek van allerlei rotzooi uit andere fora wordt, daar zijn slotjes voor uitgevonden. Het is wmb dan ook raar dat nizno even gaat bepalen wat er wel en niet in GC hoort.
inb4 allerlei FAs en oude kliekmodjes die me zuur noemen
Dat is dan anders dan vroeger.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nizno heeft het netjes overlegd, achter de schermen.
Klopt, en dit is ook een randgeval. Maar imo, als TS het in FHF opent kan het daar net zo goed blijven als randgeval in beide fora.quote:En ik ben relatief nieuw maar ik heb inmiddels een aardig idee wat hier wel en niet past. Soms zijn het randgevallen, maar als het een leuk, lopend topic is, waarom niet.
Tsja, ik heb wel eens een blauwe maandag gemod in dit forum. En toen gebeurde dit soort dingen ook.quote:Het klinkt alsof je nog erg betrokken bent, niets mis mee. Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag!
Maghrebijnse?! Nee toch.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:59 schreef Trashcanman het volgende:
GC / Mijn verhaal, de rauwe waarheid.
Aandachtzoekerij dit topic.
Is dicht, dankjewel.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:59 schreef Trashcanman het volgende:
GC / Mijn verhaal, de rauwe waarheid.
Aandachtzoekerij dit topic.
Ik zal het eens met mn collegas besprekenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:35 schreef naatje_1 het volgende:
Zou het newbietopic ipv centraal niet sticky kunnen? Nu moet je echt een oneindigheid naar beneden scrollen om bij dat topic aan te komen, terwijl zo'n voorsteltopic natuurlijk wel soort van uitnodigend is voor andere newbies...
Zomaar een idee
Hij staat Sticky, bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:35 schreef naatje_1 het volgende:
Zou het newbietopic ipv centraal niet sticky kunnen? Nu moet je echt een oneindigheid naar beneden scrollen om bij dat topic aan te komen, terwijl zo'n voorsteltopic natuurlijk wel soort van uitnodigend is voor andere newbies...
Zomaar een idee
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:52 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Hij staat Sticky, bedankt voor het meedenken
Mag wel eens wat aan gedaan worden ja, bedoel ik heb je nooit iets horen zeggen wat ik niet vond kunnen, dus wmb ook onterecht dat ze je aanvallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:44 schreef Somberling het volgende:
GC / Fora sterven uit?
Check de laatste reactie van Quotidien (post 35). Die kerel zit mij al een jaar te stalken en mij te beschuldigen dat ik een nazi ben.
Ik heb de reacties verwijderd. Een TR plaatsen kan ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:44 schreef Somberling het volgende:
GC / Fora sterven uit?
Check de laatste reactie van Quotidien (post 35). Die kerel zit mij al een jaar te stalken en mij te beschuldigen dat ik een nazi ben.
We komen er wel uit kree, laat het gaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Mag wel eens wat aan gedaan worden ja, bedoel ik heb je nooit iets horen zeggen wat ik niet vond kunnen, dus wmb ook onterecht dat ze je aanvallen.
als je dit nu niet had gezegd dan was het prima geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We komen er wel uit kree, laat het gaan.
Nou dat rapporteren was voldoende. Dankjewel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
als je dit nu niet had gezegd dan was het prima geweest.
Want denk ook dat het wel goed komt.
Maar waarom specifiek nou weer deze reactie
haha
Ik zeg het ook gewoon als ik het ergens niet mee eens ben namelijk en rapporteer het ook
okquote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat rapporteren was voldoende. Dankjewel.
Stalkenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:44 schreef Somberling het volgende:
GC / Fora sterven uit?
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb de reacties verwijderd. Een TR plaatsen kan ook.
Het is zeer zeker stalken wat je doet. Echt ziekelijk gewoon, kap daar gewoon mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
StalkenDat iemand op een openbaar forum op jouw post reageert betekent niet dat diegene jou stalkt. We zitten niet in nazi duitsland, we mogen hier gewoon onze mening uiten. En ik ga niet weer jouw nazistische uitspraken op een rijtje zetten.
Edit: indien behoefte kan een quote gepost worden met uitgebreide documentatie van jouw uitspraken
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 07:22 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen!
De zon schijnt en in FB zijn twee users aan het bekvechten. Doe maar niet of anders per DM/PM.
Neonazis anno 2018 zijn ziekelijk. Kap daar maar eens mee ipv steeds huilie te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 03:55 schreef Somberling het volgende:
[..]
Het is zeer zeker stalken wat je doet. Echt ziekelijk gewoon, kap daar gewoon mee.
Ik ben geen neonazi. Stop nou eens met die beschuldigingen. Je draagt op geen enkele manier bij aan een positievere sfeer op dit forum.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Neonazis anno 2018 zijn ziekelijk. Kap daar maar eens mee ipv steeds huilie te doen.
Kap eens met die beschuldigingen, mafkees. Over ziekelijk gesproken... Damn.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Neonazis anno 2018 zijn ziekelijk. Kap daar maar eens mee ipv steeds huilie te doen.
ben wel benieuwdquote:Op zondag 1 juli 2018 15:53 schreef Quotidien het volgende:
Moet ik het linkje met bewijs dan maar neerplempen? Of gaat Somberling dan weer van account switchen zodat ie onschuldig kan gaan doen?
wel een beetje vreemd om enerzijds schaamteloos zulke uitspraken te doen en anderzijds te klagen als anderen dan 'denken' dat je nazi bent jaquote:Op zondag 1 juli 2018 15:55 schreef Quotidien het volgende:
NWS / [NWS Feedsp3c] Aardappelkroketjes met een biefstukje
Ja, die DM's van je zijn ook heel netjes inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:08 schreef Somberling het volgende:
Ik sta je netjes te woord. Elk bericht dat ik ooit van jou heb gekregen is een persoonlijke aanval. De beheerders kijken maar wat ze ermee doen.
Oh, dus als ik in een jaar tijd 5 keer wordt beschuldigd een nazi te zijn moet ik je bedanken natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, die DM's van je zijn ook heel netjes inderdaad.
Ga maar lekker voetbal kijken, je zal er wel van balen dat Duitsland eruit ligt.
Ik heb het lange tijd over me heen laten komen maar ik accepteer die beschuldigingen niet meer aan mijn adres. Je hebt overigens gelijk, het is volstrekt zinloos. Mijn laatste bericht op de vorige pagina staat alles in wat ik wilde zeggen. Maar of het binnenkomt is een tweede.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:26 schreef kree het volgende:
Jongens echt... stop er nou allemaal eens mee? Wat heeft het voor zin?
Het boeit me geen ruk wat er mss in het verleden is gepost, als het niet kan dan kan het niet en rapporteer je het.
Ik zie niks wat niet kan?
Dus echt dat gezeik hangt mij mijn strot al uit namelijk, en daarom komt er ook niemand meer hier. want wie heeft daar nou zin in om in te vallen?
Doe dan.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:29 schreef Somberling het volgende:
[..]
Ik ga een opera van Richard Wagner aanzetten, voetbal kijken en het is weer klaar voor mij hier voor vandaag.
Eigenlijk ik irriteer me meer aan jou als aan Somberling. maargoed laat het verder aan de mods..quote:
Waarom moet je even jouw mening laten horen in een discussie waar je totaal buiten staat? Even een kampje kiezen en nog wat olie op het vuur gooien.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk ik irriteer me meer aan jou als aan Somberling. maargoed laat het verder aan de mods..
Tip voor jou, wellicht heb je niet altijd gelijk?
Omdat ik die topics lees en ook de meningen dus in FB erover en ik zeg het als ik denk dat er iets te ver gaat. De enige die te ver gaat nu ben jij nl?quote:Op zondag 1 juli 2018 17:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom moet je even jouw mening laten horen in een discussie waar je totaal buiten staat?
Wat mij betreft is deze hele discussie nu voorbij en ik was ook niet meer van plan nog te reageren maar nu blijf jij hem in stand houden. Stop maar gewoon.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik die topics lees en ook de meningen dus in FB erover en ik zeg het als ik denk dat er iets te ver gaat. De enige die te ver gaat nu ben jij nl?
Top opgelost danquote:Op zondag 1 juli 2018 17:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat mij betreft is deze hele discussie nu voorbij en ik was ook niet meer van plan nog te reageren maar nu blijf jij hem in stand houden. Stop maar gewoon.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:31 schreef Sigaartje het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk mail-adres ik moet hebben om mijn account op te heffen?
Alvast bedankt!
Gelijk heb je, heb hem naar ONZ geschopt!quote:Op dinsdag 17 juli 2018 16:38 schreef Faux. het volgende:
ONZ / GIMP
Een gastslotje voor een afbeelding waarop vrij weinig bloot te zien is op een website waarbij de cookiemelding halfnaakte vrouwen laat zien? Lijkt me beetje extreem. En als het al niet in GC hoort, schop het dan naar ONZ.
Geen idee, ff DM naar een (F)A doen ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:31 schreef Sigaartje het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk mail-adres ik moet hebben om mijn account op te heffen?
Alvast bedankt!
Dennie@foks.nlquote:Op dinsdag 17 juli 2018 20:31 schreef Sigaartje het volgende:
Alvast bedankt!
Topperquote:Op dinsdag 17 juli 2018 22:26 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Gelijk heb je, heb hem naar ONZ geschopt!
Bedankt voor 't melden.
Ik ben misschien wat te snel geweest met sluiten, ik zal aan mijn MUZ medemods vragen of zij hier iets mee kunnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
GC / liedje met veel bass?
Waarom is mijn topic gesloten? heer Kerplunk?
Ik snap het niet zo goed. Ik heb al een zeer goede antwoord gehad en er had wss nog suggesties geweest. Waarvoor dient GC dan? mss had het in ONZ moeten plaatsen , maar dan loop ik de risico om geen serieuze antwoorden te krijgen. Misschin was MUZ de beste optie
Hij is naar MUZ!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
MUZ / liedje met veel bass?
Waarom is mijn topic gesloten? heer Kerplunk?
Ik snap het niet zo goed. Ik heb al een zeer goede antwoord gehad en er had wss nog suggesties geweest. Waarvoor dient GC dan? mss had het in ONZ moeten plaatsen , maar dan loop ik de risico om geen serieuze antwoorden te krijgen. Misschin was MUZ de beste optie
Bedankt. Wel klasse van de crew!quote:
Toppertje, die Kerplunkquote:Op maandag 23 juli 2018 13:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt. Wel klasse van de crew!
Was net een reactie inhoudelijke reactie aan het typen, vond het wel een leuke lamp.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:31 schreef Kerplunk het volgende:
Dit topic is voor niemand leuk volgens mij...
Gewoon lekker de straat op TS!
Zeker een leuke lamp.quote:Op maandag 23 juli 2018 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was net een reactie inhoudelijke reactie aan het typen, vond het wel een leuke lamp.![]()
با احترام Flip.
Zijn marktonderzoeken altijd ongewenst eigenlijk? Of in sommige situaties niet?quote:
Het kan opzich niet veel kwaad. Maar voor hoeveel mensen zou dit topic leuk/interessant zijn? Volgens mij maar 1 persoon en dat is TS, want hij is de enige die er iets aan heeftquote:Op maandag 23 juli 2018 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn marktonderzoeken altijd ongewenst eigenlijk? Of in sommige situaties niet?
Su pagarba Flip.
Ah op die manier, oké duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2018 18:37 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Het kan opzich niet veel kwaad. Maar voor hoeveel mensen zou dit topic leuk/interessant zijn? Volgens mij maar 1 persoon en dat is TS, want hij is de enige die er iets aan heeft
Blijvend, gaat gewoon mee naar het volgende topic.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
De op van GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102 is nogal verouderd. Als ik deze aanpas is dat dan blijvend of éénmalig?
Oke, topic is weer open.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey in dat topic over een user di zelfmoord pleegde, ik weet wel wie het is. Werd ook in de topic gezet door een andere user. Naoomx. En ik heb haar IRL ontmoet en heb inmiddels contact met haar broertje.
Kan de topictitel veranderd worden naar de juiste naam? Naoomx.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 22:44 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Oke, topic is weer open.
Gecondoleerd trouwens
Done.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan de topictitel veranderd worden naar de juiste naam? Naoomx.
Waarom grijp jij letterlijk ALLES aan om in een feedbacktopic weer even aandacht te zoeken?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef kree het volgende:
Ik begrijp dat er nog een k achter de fok! moet komen in de TT
Het is een detail maar kan iemand die TT even aanpassen?
GC / Hoe dicht wonen wij Fok!ers bij elkaar? (google maps)
euh watte? ik zoek helemaal geen aandacht, werd erop gewezen via DM, zal mij verder aan mijn reet roesten, maar ok als het niet klopt dan klopt het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom grijp jij letterlijk ALLES aan om in een feedbacktopic weer even aandacht te zoeken?
Aangepast. FOK! schrijf je óók nog eens met hoofdletters.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef kree het volgende:
Ik begrijp dat er nog een k achter de fok! moet komen in de TT
Het is een detail maar kan iemand die TT even aanpassen?
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps)
Het is een legitieme vraag hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom grijp jij letterlijk ALLES aan om in een feedbacktopic weer even aandacht te zoeken?
Dankquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aangepast. FOK! schrijf je óók nog eens met hoofdletters.
Omdat ik benieuwd ben waarom je voor elke scheet weer een feedbacktopic induikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
euh watte? ik zoek helemaal geen aandacht, werd erop gewezen via DM, zal mij verder aan mijn reet roesten, maar ok als het niet klopt dan klopt het niet.
Vraag gewoon om het even aan te passen.
Snap niet waarom jij hier nu aandacht op gaat vestigen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
En, laten we Fb niet gebruiken voor bekvechten, dáár is het dan weer niet voor bedoeld.
Dank u wel!
Ga ik doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:13 schreef kree het volgende:
Kan iemand deze even koppelen aan het vorige deel?
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #2
Danku
Weet je, ik denk dat je daar gelijkt in hebt. Het kan een topic zijn met leuke, creatieve antwoorden, al vind ik het nog steeds niet geschikt voor GC.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 04:05 schreef Fokker89 het volgende:
-Miauw- Je bent wel erg enthousiast met je sluitknopjes. dat topic over whatsapp had natuurlijk helemaal niet dicht gehoeven.
Opzouten. Stuur hem maar een DM.quote:
*weg*quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:55 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Opzouten. Stuur hem maar een DM.
Meer views/aandacht voor het topic?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #3
Niet dat ik het erg vind ofzo, maar waarom staat dit topic ineens bij aankondigingen?
Dat is een moedige stap. Heb je een hulpverlener of een instantie waar je bij terecht kunt? PM of DM is handiger trouwens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:36 schreef -Ondskapt- het volgende:
Hey -Miauw-,
ik ben al anderhalve week psychotisch. Ik drink mijn laatste biertjes op en ga dan afkicken.
Je hebt geen kort lijntje met een professionele hulpverlener toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:36 schreef -Ondskapt- het volgende:
Hey -Miauw-,
ik ben al anderhalve week psychotisch. Ik drink mijn laatste biertjes op en ga dan afkicken.
Ik vind het meer getroll dan een goed onderbouwde discussie.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
GC / Moordenaar Nicky Verstappen bekend: wat nu ???
Eigenlijk geen raar discussiepunt. Controversieel, maar mede daardoor best wel interessant.
Waarom? Hoeveel onderbouwing had je willen hebben? Excelsheets enzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het meer getroll dan een goed onderbouwde discussie.
Oké.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 09:15 schreef Starmanelon het volgende:
GC / Gratis reizen in de eerste klas.
Snap niet hoe dit racism is...
Ik noem alleen maar de feiten.
Zie dit topic zo maar even als een prullenbak ook even,quote:
Starmalenon is een kloon van jou? Of waarom denk jij anders over zijn topic te kunnen beslissen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Zie dit topic zo maar even als een prullenbak ook even,
Of je mag hem wel wissen anders, maar dacht beter zo als verder drama maken op fok hahaha
nou wil dus nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Starmalenon is een kloon van jou? Of waarom denk jij anders over zijn topic te kunnen beslissen?
Of begrijp ik je verkeerd?
Heb je gedronken? Ik snap niks van je posts. Misschien even uitloggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:28 schreef kree het volgende:
en ik ben geen kloon vann Niemand 15 jaar fok lol
nou aangezien we in fb zitten, wat snaptje je niet dat ik ei laat gaan ik onderhand wel een punt had?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je gedronken? Ik snap niks van je posts. Misschien even uitloggen?
Ik denk eerder dat het handiger is als jij jouw post even uitlegtquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:42 schreef kree het volgende:
mss ben ik niet duidelijk genoeg, bekend probleem wel
leg uit?
Die.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Zie dit topic zo maar even als een prullenbak ook even,
Of je mag hem wel wissen anders, maar dacht beter zo als verder drama maken op fok hahaha
Kree, faka niffo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:42 schreef kree het volgende:
mss ben ik niet duidelijk genoeg, bekend probleem wel
leg uit?
vraag maar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het handiger is als jij jouw post even uitlegt
[..]
Die.
Ik vroeg of alles goed met je gaat, maar ik zag niet dat we in FB zaten. Dit is eigenlijk niet de plek voor slowchat he, maatje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
als je die even gaat vertalen , dan reageer uj erop
maakt niet uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:51 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vroeg of alles goed met je gaat, maar ik zag niet dat we in FB zaten. Dit is eigenlijk niet de plek voor slowchat he, maatje.
Ik heb hem met een paar kwaliteitsposts van mij onder de aandacht gebracht.quote:Op zondag 26 augustus 2018 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
GC / Newbie voorsteltopic deel 25
Sticky heeft geholpenEr is zowaar een nieuw deel, lijkt me dus dat die weer sticky mag
Edit: helemaal toppie
ik heb in dit geval alleen even gehandeld naar hoe er in deel 1 is gehandeld door de mods van GC.quote:Op zondag 9 september 2018 19:45 schreef mschol het volgende:
GC / Picnic - de online supermarkt #2
referall links, en ronduit spam (aka links naar random website) snap ik..
maar nu mogen kortingcodes ook niet meer? wanneer wordt het chineese forum dan ook geruimd qua kortingscodes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Nizno op 09-09-2018 19:57:10 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mij maakt het niet uit, zeg maar een titel en dan veranderen we hemquote:Op zaterdag 8 september 2018 10:32 schreef kree het volgende:
Hoewel het prima zo werkt trouwens gezien de reacties.
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #5
Ik zat te denken om de TT wat algemener te maken ofzo.
Simpeler dus vooral, als iets van "Fok! userkaart"
Maar wil even jullie mening (van de mods dus) weten eigenlijk of dat handig is?
Is niet gelijk een verzoek om het te veranderen, maar wat denken jullie?
Maar waarom gastmodden? Was het delen van een kortingscode (door een vaste user nog wel, geen eendagsvlieg) nu echt zo’n noodgeval dat er ingegrepen moest worden voordat de eigen mods ernaar konden kijken?quote:Op zondag 9 september 2018 22:28 schreef Nizno het volgende:
Aangezien Kerplunk er geen probleem mee heeft heb ik de code in deel 2 teruggezet
Is natuurlijk niet de bedoeling dat een GCmod het wel toestaat en een andere gastmod niet
Neehoor geen noodgeval. Ik had gereekst en zag daardoor in vorige topic de spammeldingen van Miauw bij ook de vaste gebruikers dus ik dacht ik help even op een avond als deze.quote:Op zondag 9 september 2018 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar waarom gastmodden? Was het delen van een kortingscode (door een vaste user nog wel, geen eendagsvlieg) nu echt zo’n noodgeval dat er ingegrepen moest worden voordat de eigen mods ernaar konden kijken?
Ik ben ook geen GC god hequote:Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neehoor geen noodgeval. Ik had gereekst en zag daardoor in vorige topic de spammeldingen van Miauw bij ook de vaste gebruikers dus ik dacht ik help even op een avond als deze.
Maar als Kerplunk het geen spam vind is er niets aan de hand en staat de code er gewoon weer.
Sinds je doos niet meer schimmelt ben je wel van een voetstuk afgevallen jaquote:
Heb jij niet toevallig een doos vol schimmel die je kan showen?quote:Op maandag 10 september 2018 14:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sinds je doos niet meer schimmelt ben je wel van een voetstuk afgevallen ja
Kutusers die off-topic gaanquote:
Ok wil deze toch even veranderen eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2018 22:06 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, zeg maar een titel en dan veranderen we hem
Zeker? Ik vind de huidige titel meer tot de verbeelding spreken namelijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ok wil deze toch even veranderen eigenlijk.
Kunnen jullie van de TT maken;
FOK! users kaart (google maps) #5 - 414 users op de kaart!
Mjah vond hem wel ok, maar het maakt niet gelijk duidelijk waar het om gaat.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeker? Ik vind de huidige titel meer tot de verbeelding spreken namelijk.
Ik vind deze titel meer zeggen dan een 'user kaart'.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah vond hem wel ok, maar het maakt niet gelijk duidelijk waar het om gaat.
Denk dat het moet beginnen met FOK! users kaart
Dat dan daarna "hoe dicht wonen we bij elkaar.
Weet ook niet echt ook hoor, het loopt beetje terug wel helaas dus dacht een kortere en bondige titel handiger is.
Wat denk jij?
Ja eens denk dat er iedereen bij zit die het wilde onderhand en hij wordt niet zo veel meer gebumped.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind deze titel meer zeggen dan een 'user kaart'.
De reden dat het terugloopt is denk ik omdat de markt verzadigd is
Of je moet weer even actief gaan ronselen, maar denk dat je er niet heeeel veel meer bij gaat krijgen.
Maar laat maar weten of ik de titel moet aanpassen en wat het dan moet zijn.
Aangepast!quote:Op donderdag 27 september 2018 23:59 schreef kree het volgende:
FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #5
Zoiets even proberen?
quote:
Dat een mens echt zo pathetisch kan zijn als jij.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah vond hem wel ok, maar het maakt niet gelijk duidelijk waar het om gaat.
Denk dat het moet beginnen met FOK! users kaart
Dat dan daarna "hoe dicht wonen we bij elkaar.
Weet ook niet echt ook hoor, het loopt beetje terug wel helaas dus dacht een kortere en bondige titel handiger is.
Wat denk jij?
niks mis mee voor zover ik zie hoorquote:Op vrijdag 28 september 2018 00:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat een mens echt zo pathetisch kan zijn als jij.
Graag ja!quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou nou, laten we het gezellig houden.
Nou het was en is gewoon een leuk initiatief, niemand wordt gedwongen ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou nou, laten we het gezellig houden.
Wel zin in een bepaalde Italiaanse groentenschijf?quote:Op vrijdag 28 september 2018 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
Nee ok, klaar nu Ik heb geen zin in steeds persoonlijke vetes in FB en daar is het ook niet voor bedoeld.
-never mind-
quote:Op vrijdag 28 september 2018 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel zin in een bepaalde Italiaanse groentenschijf?
Hallo fathank,quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 14:13 schreef fathank het volgende:
Artikel 4.d.
User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s, broncode, ontwerpen, configuraties en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatst of anderszins ter beschikking gesteld materiaal, hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, herpublicatie, integratie in FOK! en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK! en haar Social Media accounts (facebook, twitter, instagram, linkedin, pinterest e.d.).
Nou ik was het topic aan het zoeken in FB. Daar staan namelijk al veel antwoorden in....quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
GC / Verwijdering van je account op FOK!
Je kunt het topic natuurlijk ook gewoon verplaatsen naar fb toch? Beetje service en verlenen.
Ik kwam naar FB om precies deze vraag te stellen. En nu weet ik niet wat ik moet doen. Het voelt nogal hostile dat m'n topic gesloten is, terwijl ik een aantal oprechte vragen heb...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
GC / Verwijdering van je account op FOK!
Je kunt het topic natuurlijk ook gewoon verplaatsen naar fb toch? Beetje service en verlenen.
Ja rustig aan hoor. Ik ben net het topic voor je aan het opzoeken, maar er is nogal wat informatie over te vinden...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kwam naar FB om precies deze vraag te stellen. En nu weet ik niet wat ik moet doen. Het voelt nogal hostile dat m'n topic gesloten is, terwijl ik een aantal oprechte vragen heb...
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja rustig aan hoor. Ik ben net het topic voor je aan het opzoeken, maar er is nogal wat informatie over te vinden...
Ik snap de reden waarom dit topic sticky moet niet helemaal geloof ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 02:15 schreef kree het volgende:
mag deze als sticky? Hij zakt nl weg omdat we waarschijnlijk beetje aan de max zitten van aanmeldingen.
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #5
Is beetje zonde want krijg wel DM van mensen die elkaar eens willen berichten omdat ze in de buurt wonen.
Iedereen aan hunzelf om erop in te gaan natuurlijk, maar ik wil er eigenlijk niet de tussenpersoon in zijn steeds.
Nieuwe users nog steeds welkom, die voeg ik wel toe
Ja snap je punt, omdat ze jet topic dus niet meer vinden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap de reden waarom dit topic sticky moet niet helemaal geloof ik.
Als een top verzadigd is, zakt het weg. Zoals nu gebeurt.
Maar waarom DM’en mensen jou?
Helaas is het zo dat elk topic wegzakt als er niet meer op gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:38 schreef kree het volgende:
bedoel er kan ook een boek gepromoot worden waar wel een verdien model in zit. niks ergs aan,.
Maar dan moet dit helemaal kunnen, of probeer het eerst eens voor een week?
Het punt is nl dat dit geen discussie topic is. en ok de enige keren als hij omhoog komt is als mensen zich willen melden
Daarna zakt ie weer en ziet niemand het meer
Zet het in je sig, als sticky voegt echt weinig toe, die zie je bv. mobiel al niet, daarnaast scrollt iedereen er zo voorbij. Bovendien ben je qua boek in de war met een 'aankondiging' zoals nu bv. die kerstpakkettenactie er staat. Desnoods kan je vragen of hij bv. in het voorsteltopic in een pointer of OP kan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 02:15 schreef kree het volgende:
mag deze als sticky? Hij zakt nl weg omdat we waarschijnlijk beetje aan de max zitten van aanmeldingen.
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #5
Is beetje zonde want krijg wel DM van mensen die elkaar eens willen berichten omdat ze in de buurt wonen.
Iedereen aan hunzelf om erop in te gaan natuurlijk, maar ik wil er eigenlijk niet de tussenpersoon in zijn steeds.
Nieuwe users nog steeds welkom, die voeg ik wel toe
Ok fair punt, dan houden we hem gewoon even zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
Wat hierboven gezegd wordt inderdaad.
Het is een leuk topic, maar die raken nou eenmaal ook verzadigd. In sticky vind ik het niet thuis horen.
Hola,quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, kijk, offtopic gebazel in GC / Mooie natuur in Nederland
Verrassend van deze users. Doen ze anders nooit!
Wanneer wordt er eens opgetreden tegen dit soort users, anders dan alleen de posts deleten?
offtopic gebazel kan je best raporteren via een topic of post reportquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Hee, kijk, offtopic gebazel in GC / Mooie natuur in Nederland
Verrassend van deze users. Doen ze anders nooit!
Wanneer wordt er eens opgetreden tegen dit soort users, anders dan alleen de posts deleten?
Maar niet per se beter, in dit geval dus niet gezien de gekregen terugkoppeling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
offtopic gebazel kan je best raporteren via een topic of post report
Die ene bepaalde user zit FOK!breed te "geinen". En er gebeurt helemaal niks aan zijn gedrag. En als ik er een vraag over stel aan de (F)A's, vinden ze het een "retorische vraag".quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hola,
Het is niet zo dat we alleen posts verwijderen en that's it. Als ik een post verwijder spreek ik de user vaak per DM aan. Mocht het echt uit de klauwen lopen, dan gooi ik het naar achteren. Maar in dit geval was het wat geinen en is het wat mij betreft niet nodig.
Bedankt voor je oplettendheid.
Jij ziet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurt of wanneer een user wordt aangesproken of er voor een bepaalde periode afvliegt. En wat jij ziet als trollen is voor een ander geinen, binnen de regels van FOK! Dat is wat ik er in het algemeen over kan zeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die ene bepaalde user zit FOK!breed te "geinen". En er gebeurt helemaal niks aan zijn gedrag. En als ik er een vraag over stel aan de (F)A's, vinden ze het een "retorische vraag".
M.a.w. er gebeurt weer eens helemaal niks aan al dat trollen. Triest, zowel het trollen als het niet ertegen optreden.
Aha, het is weer eens niet naar jouw zin.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
M.a.w. er gebeurt weer eens helemaal niks aan al dat trollen. Triest, zowel het trollen als het niet ertegen optreden.
Aangezien er veel users zijn die het getrol en gegein in serieuze topics helemaal zat zijn, is het wellicht verstandig om wat opener en duidelijker te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
Jij ziet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurt of wanneer een user wordt aangesproken of er voor een bepaalde periode afvliegt.
Serieuze topics verneuken zou naar niemands zin moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:07 schreef BoneThugss het volgende:
Aha, het is weer eens niet naar jouw zin.
Gebruik je eigen opvattingen niet als referentiekader.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieuze topics verneuken zou naar niemands zin moeten zijn.
Dat ben ik met je eens hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieuze topics verneuken zou naar niemands zin moeten zijn.
Als die dezelfde zijn als die van vele anderen, is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 19:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gebruik je eigen opvatingen niet als referentiekader.
Joeeequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 20:15 schreef Arcee het volgende:
GC / Haags gaat tong80 voorbij schieten
GC / Haags gaat tong80 voorbij #2 Resurgence!
Reeks graag.
GC / KPN ... Wat doe je?!quote:
Hoi! Sorry voor de late reactiequote:Op maandag 29 oktober 2018 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
GC / KPN ... Wat doe je?!
Mag ie niet?
Ik ben zelf degene van het verhaal he?
Oh en vragen stellen nadat je een slotje gezet hebt is niet heul handig, harry..![]()
Mijn doel is om meningen en ervaringen te delen en daarover te discussieren
Geen punt hoor.. het was ook niet zo van belang..quote:Op vrijdag 2 november 2018 14:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoi! Sorry voor de late reactie![]()
Als het je gaat om tips om te zoeken naar een nieuwe provider, kan je een topic openen in DIG.
Mocht het je echt alleen gaan om te klagen over KPN, kan je natuurlijk een topic openen in KLB.
Het doel van je topic was mij helaas niet helemaal duidelijk.
Zuid koreaanse praktijken!quote:Op woensdag 14 november 2018 07:57 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom is dit topic dicht en leeg?
GC / Met welk land/regering vergelijk je FOK!?
Hoi hier staat het idee uitgelegd: GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie.quote:Op woensdag 14 november 2018 03:05 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet echt eens met de richting van "vraag waarover je wil"
Het hele idee was goed, maar dat ging over beroepen etc. Nu gaat het over personen. En garandeer je. dat gaat ruzie worden zo.![]()
Nouja we zien wel hoe het loopt ik vraag wel door hoor
aha ja dat maakt het al een stuk duidelijker, maargoed je moet dat onderwerp kennen op reddit of weet ik veel wat voor topic op fok die ik niet gelezen heb om dat te snappen. Dus iets meer uitleg in de OP zou wss handig zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2018 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoi hier staat het idee uitgelegd: GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie.
Het is naar het voorbeeld van de AMA topics op reddit, er is door users hierom gevraagd. Het is altijd de insteek geweest dat het niet alleen om beroepen zou draaien maar dus ook om mensen die in een bijzondere situatie zitten ofzo. In het topic hierboven kun je vinden welke mensen zich tot nu toe hebben aangemeld en wat er dus nog zal komen. Er zullen er tussen zitten die je niet boeien maar ook die je wel boeiend vind. Het is aan de ondervraagde zelf of ze dit anoniem willen doen via het vraagwatjewil account of op persoonlijke basis zoals nu met miss_isis.
Ik hoop dat dit het idee al wat duidelijker maakt?
Bij de volgende die ik zal aankondigen (als die dus gebruikt maakt van het vraagwatjewil account) zal ik een iets betere introductie schrijven en hoe het in elkaar staat. Misschien een soort van standaard OP zodat het wat duidelijker is. Ook zal ik het bovengenoemde topic wat prominenter aanwijzen. Eventuele verder feedback over het vraagwatjewil gebeuren kun je ook in dat topic kwijt.
Dat ben ik met je eens en dat ga ik ook invoerenquote:Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
aha ja dat maakt het al een stuk duidelijker, maargoed je moet dat onderwerp kennen op reddit of weet ik veel wat voor topic op fok die ik niet gelezen heb om dat te snappen. Dus iets meer uitleg in de OP zou wss handig zijn denk ik.
Denk niet dat we daar echt antwoord op hoeven te geven?quote:Op woensdag 14 november 2018 07:57 schreef Blaadjes het volgende:
Waarom is dit topic dicht en leeg?
GC / Met welk land/regering vergelijk je FOK!?
Kut dat je je bed hebt volgescheten.quote:Op maandag 26 november 2018 00:24 schreef Stompzinnig het volgende:
GC / Wanneer heb je voor het laatst in bed geplast of gepoept?
Kan die open? Het is een serieus topic. Ik heb vorige nacht gewoon mijn bed ondergescheten.
Ik ben ziek dus dat kan gebeuren, daar doet mijn vriendin ook niet moeilijk over. Ze sprong wel uit bed toen ze het zag maar ze was niet boos.
Maar omdat het over poep gaat moet hij direct dicht?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 | De FOK!stok die eigenlijk eerst een balk werd en vervolgens toch een plank is geworden wat daarna is veranderd in metaal, is weer teruggekeerd, nu in de gedaante van een balk! Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt een stok met FOK! erop geschreven. De huidige houten FOK!stok! [IMG=720]http://i.imgur.com/EH5kYGC.jpg[/IMG] Stok gemaakt door: [user=122283] [b]Spelregels[/b] [*]Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad, dorp of gehucht. [*]Vervolgens moeten daar minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst. [*]De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen. (uitzonderingen als hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen, na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen, na 2 weken mag je hem zelf weer verplaatsen voor beide geldt als er geen serieuze interesse getoond is om hem te verplaatsen.) [*]De FOK!stok moet wel in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten. [b]Bij elke verplaatsing is er een cijfercombinatie nodig, de volgende users zijn beschikbaar als je de combinatie wilt weten:[/b] [user=166255], [user=334], [user=359864], [user=36285], [user=54010], [user=19440], [user=353011], [user=675], [user=309342], [user=11802], [user=304004], [user=122283], [user=222754], [user=337640], [user=16570]. (laatste wijziging 01-08-2016) [b]Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing[/b] [b]Vooruitgang van het spel > regels van het spel[/b] De Foto's: [*]1 van de voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord. [*]1 van de achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord. [*]En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is. De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!Stok gelijk (binnen 24 uur) naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan. Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen, wellicht pakt iemand anders hem dan! Zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen zodra je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland. HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER *O* [b]De geschiedenis[/b] Zie ook [url=http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok]deze Wiki[/url], vol met gegevens van de vorige rondes, foto's en verplaatsers. Ook is er [url=http://fokstok.maringo.nl/]Maringo's FOK!stok site[/url], waar ook de plaatsen staan gegroepeerd per provincie en gemeente, zodat je snel kunt kijken welke plaatsen in je omgeving nog nooit de stok op bezoek hebben gehad. [b]De topics van Ronde 12[/b] [url=http://forum.fok.nl/topic/2318421]232[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2323584]233[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2332819]234[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2342663]235[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2348776]236[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2355815]237[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2363465]238[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2369493]239[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2370304]240[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2373272]241[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2376410]242[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2381437]243[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2385814]244[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2389708]245[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2398482]246[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2403461]247[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2415312]248[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2422612]249[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2424196]250[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2427460]251[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2428787]252[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2433211]253[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2435732]254[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2437443]255[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2442570]256[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/2459878]257[/url] [b]De gegevens van de 12e ronde![/b] (huidige ronde) 001: Posterenk (Gelderland) door [user=122283] | 01-08-2016 002: Wilp-Achterhoek (Gelderland) door [user=54010] | 01-08-2016 003: Mastenbroek (Overijssel) door [user=453086] | 05-08-2016 004: Wesepe (Overijssel) door [user=11802] | 05-08-2016 005: Wijthmen (Overijssel) door [user=288706] | 05-06-2016 006: Nieuw-Amsterdam (Drenthe) door [user=453086] | 06-08-2016 007: Heerewaarden (Gelderland) door [user=17650] | 07-08-2016 008: Leerdam (Zuid-Holland) door [user=228500] | 09-08-2016 009: Oude Leede (Zuid-Holland) door [user=675] | 11-08-2016 010: Dronten (Flevoland) door [user=453086] | 11-08-2016 011: Aerdenhout (Noord-Holland) door [user=13309] | 16-08-2016 012: Muiden (Noord-Holland) door [user=81329] | 17-08-2016 013: Creil (Flevoland) door [user=453086] | 19-08-2016 014: Speuld (Gelderland) door [user=11802] | 22-08-2016 015: Voorst (Gelderland) door [user=54010] | 24-08-2016 016: Swifterbant (Flevoland) door [user=453086] | 26-08-2016 017: Oele (Overijssel) door [user=11802] | 04-09-2016 018: De Thij (Overijssel) door [user=122283] | 08-09-2016 019: Glane-Beekhoek (Overijssel) door [user=102433] | 24-09-2016 020: Azelo (Overijssel) door [user=11802] | 25-09-2016 021: Borculo (Gelderland) door [user=16570] | 28-09-2016 022: Industrieterrein Duin (Noord-Brabant) door [user=54010] | 10-10-2016 023: Woensdrecht (Noord-Brabant) door [user=304004] | 17-10-2016 024: Oirschot (Noord-Brabant) door [user=2629] | 24-10-2016 025: Reusel (Noord-Brabant) door [user=120423] | 29-10-2016 026: Bladel (Noord-Brabant) door [user=120423] | 21-11-2016 027: Marknesse (Flevoland) door [user=453086] | 25-11-2016 028: Luttelgeest (Flevoland) door [user=36285] | 29-11-2016 029: Bant (Flevoland) door [user=345768] | 29-11-2016 030: Ens (Flevoland) door [user=453086] | 29-11-2016 031: Musselkanaal (Groningen) door [user=36285] | 01-12-2016 032: Hoorn (Groningen) door [user=309342] | 02-12-2016 033: Nagele (Flevoland) door [user=453086] | 05-12-2016 034: Akmarijp (Friesland) door [user=36285] | 07-12-2016 035: Ommelanderwijk (Groningen) door [user=36285] | 24-12-2016 036: Lutjewolde (Groningen) door [user=334] | 27-12-2016 037: Thesinge (Groningen) door [user=309342] | 27-12-2016 038: Hoevelaken (Gelderland) door [user=41063] | 29-12-2016 039: Voorst (Gelderland) door [user=54010] | 31-12-2016 040: Espel (Flevoland) door [user=453086] | 04-01-2017 041: Boermastreek (Drenthe) door [user=36285] | 06-01-2017 042: Wehl (Gelderland) door [user=16570] | 16-01-2017 043: Berlicum (Noord-Brabant) door [user=54010] | 23-01-2017 044: Asten (Noord-Brabant) door [user=2629] | 29-01-2017 045: Bergeijk (Noord-Brabant) door [user=36285] | 02-02-2017 046: Pijnacker (Zuid-Holland) door [user=337640] | 06-02-2017 047: Zoetermeer (Zuid-Holland) door [user=13633] | 08-02-2017 048: Rijswijk (Zuid-Holland) door [user=44800] | 08-02-2017 049: 's-Gravenzande (Zuid-Holland) door [user=166255] | 11-02-2017 050: Vijfhuizen (Noord-Holland) door [user=13309] | 18-02-2017 051: Kwadijk (Noord-Holland) door [user=81329] | 19-02-2017 052: Hoge Hexel (Overijssel) door [user=13309] | 04-03-2017 053: Haarlo (Gelderland) door [user=353011] | 05-03-2017 054: Halle-Nijman (Gelderland) door [user=16570] | 06-03-2017 055: Santpoort-Noord (Noord-Holland) door [user=13309] | 11-03-2017 056: Egmond aan den Hoef (Noord-Holland) door [user=81329] | 13-03-2017 057: Julianadorp (Noord-Holland) door [user=222754]/[user=247723] | 22-03-2017 058: Bennekom (Gelderland) door [user=170434] | 08-04-2017 059: Nijbroek (Gelderland) door [user=54010] | 08-04-2017 060: Rutten (Flevoland) door [user=453086] | 10-04-2017 061: Terband (Friesland) door [user=36285] | 11-04-2017 062: Drachten (Friesland) door [user=322318] | 11-04-2017 063: Aldeboarn (Friesland) door [user=466528] | 12-04-2017 064: Tollebeek (Flevoland) door [user=453086] | 12-04-2017 065: Schipluiden (Zuid-Holland) door [user=166255] | 14-04-2017 066: Gelderswoude (Zuid-Holland) door [user=359864] | 14-04-2017 067: Overveen (Noord-Holland) door [user=13309] | 15-04-2017 068: Den Ilp (Noord-Holland) door [user=81329] | 16-04-2017 069: Harderhaven (Flevoland) door [user=453086] | 22-04-2017 070: Leeuwarden (Friesland) door [user=41063] | 27-04-2017 071: Dokkumer Nieuwe Zijlen (Friesland) door [user=466528] | 30-04-2017 072: Harkema (Friesland) door [user=322318] | 30-04-2017 073: Oost-Vlieland (Friesland) door [user=18113] | 02-05-2017 074: Opperdoes (Noord-Holland) door [user=18113] | 20-05-2017 075: Almere-Hout (Flevoland) door [user=453086] | 22-05-2017 076: Egmond aan den Hoef (Noord-Holland) door [user=13309] | 25-05-2017 077: Almere-Buiten (Flevoland) door [user=453086] | 31-05-2017 078: Lijnden (Noord-Holland) door [user=81329] | 03-06-2017 079: Boesingheliede (Noord-Holland) door [user=181124] | 04-06-2017 080: Almere-Haven (Flevoland) door [user=453086] | 08-06-2017 081: Almere-Poort (Flevoland) door [user=461107] | 09-06-2017 082: Cruquius (Noord-Holland) door [user=13309] | 10-06-2017 083: Vredeburg (Noord-Holland) door [user=359864] | 13-06-2017 084: Bentveld (Noord-Holland) door [user=453086] | 15-06-2017 085: Den Haag (Zuid-Holland) door [user=166255] | 17-06-2017 086: Ter Heijde/Monster (Zuid-Holland) door [user=465295] | 23-06-2017 087: Akersloot (Noord-Holland) door [user=13309] | 24-06-2017 088: Dorregeest (Noord-Holland) door [user=453086] | 26-06-2017 089: Volendam (Noord-Holland) door [user=81329] | 01-07-2017 090: Santpoort-Zuid (Noord-Holland) door [user=222754] | 06-07-2017 091: Velserbroek (Noord-Holland) door [user=13309] | 09-07-2017 092: Bloemendaal aan Zee (Noord-Holland) door [user=453086] | 11-07-2017 093: Uitdam (Noord-Holland) door [user=81329] | 12-07-2017 094: Ursem (Noord-Holland) door [user=13309] | 16-07-2017 095: Verlaat (Noord-Holland) door [user=249756] | 16-07-2017 096: Terdiek (Noord-Holland) door [user=453086] | 16-07-2017 097: Groet (Noord-Holland) door [user=222754] | 17-07-2017 098: Lutjewinkel (Noord-Holland) door [user=13309] | 22-07-2017 099: Den Helder (gemeente) (Noord-Holland) door [user=222754]/[user=247723] | 23-07-2017 100: Wassenaar (Zuid-Holland) door [user=337640] | 10-09-2017 101: Leiden (Zuid-Holland) door [user=359864] | 12-09-2017 102: Den Haag (Zuid-Holland) door [user=166255] | 14-09-2017 103: Acquoy (Gelderland) door [user=337640] | 16-09-2017 104: Beerschoten (Utrecht) door [user=228500] | 21-09-2017 105: Enschede (Overijssel) door [user=11802] | 28-09-2017 106: De Essen (Overijssel) door [user=122283] | 29-09-2017 107: Wilp-Achterhoek (Gelderland) door [user=116562] | 08-10-2017 108: Maaskantje (Noord-Brabant) door [user=54010] | 11-10-2017 109: Berlicum (Noord-Brabant) door [user=16909] | 12-10-2017 110: Driedorp (Gelderland) door [user=402517] | 16-10-2017 111: Middelrode (Noord-Brabant) door [user=54010] | 20-10-2017 112: Someren (Noord-Brabant) door [user=402517] | 28-10-2017 113: Olland (Noord-Brabant) door [user=2629] | 03-11-2017 114: Gerwen (Noord-Brabant) door [user=13309] | 11-11-2017 115: Eindhoven (Noord-Brabant) door [user=74789] | 22-11-2017 116: Stein (Limburg) door [user=402517] | 26-11-2017 117: Wijnandsrade (Limburg) door [user=364261] | 27-11-2017 118: Puth (Limburg) door [user=402517] | 16-12-2017 119: Ammerzoden (Gelderland) door [user=2629] | 31-12-2017 120: Overdinkel (Overijssel) door [user=11802] | 01-01-2018 121: Heino (Overijssel) door [user=116562] | 07-01-2018 122: Holkerveen (Gelderland) door [user=402517] | 11-01-2018 123: Den Dungen (Noord-Brabant) door [user=54010] | 15-01-2018 124: Weteringbrug (Noord-Holland) door [user=359864] | 23-01-2018 125: Kruisweg (Zuid-Holland) door [user=63192] | 24-01-2018 126: Zoetermeer (Zuid-Holland) door [user=13633] | 25-01-2018 127: Burgerveen (Noord-Holland) door [user=359864] | 26-01-2018 128: Kolhorn (Noord-Holland) door [user=13309] | 27-01-2018 129: Winkel/Nieuwe Niedorp (Noord-Holland) door [user=453086] | 28-01-2018 130: Van Ewijcksluis (Noord-Holland) door [user=222754]/[user=247723] | 29-01-2018 131: Weebosch (Noord-Brabant) door [user=36285] | 01-02-2018 132: Nijkerkerveen (Gelderland) door [user=402517] | 05-02-2018 133: Sint Nicolaasga (Friesland) door [user=267468] | 05-02-2018 134: Kuinre (Overijssel) door [user=351416] | 06-02-2018 135: Winschoten (Groningen) door [user=36285] | 08-02-2018 136: Schaapbulten (Groningen) door [user=334] | 09-02-2018 137: Bloemendaal/Overveen (Noord-Holland) door [user=13309] | 17-02-2018 138: Eemdijk (Utrecht) door [user=402517] | 18-02-2018 139: Zwaanshoek (Noord-Holland) door [user=359864] | 23-02-2018 140: Bennebroek (Noord-Holland) door [user=222754] | 24-02-2018 141: Den Haag/Rijswijk (Zuid-Holland) door [user=166255] | 27-02-2018 142: Zoetermeer (Zuid-Holland) door [user=13633] | 27-02-2018 143: Huigsloot (Noord-Holland) door [user=13309] | 02-03-2018 144: Rijsenhout (Noord-Holland) door [user=359864] | 02-03-2018 145: IJmuiden (Noord-Holland) door [user=458335] | 03-03-2018 146: Huizen (Noord-Holland) door [user=13309] | 04-03-2018 147: Zevenhuizen (Utrecht) door [user=402517] | 05-03-2018 148: Badhoevedorp (Noord-Holland) door [user=359864] | 05-03-2018 149: Spijkerboor (Noord-Holland) door [user=458335] | 05-03-2018 150: Hoorn (Noord-Holland) door [user=18489] | 07-03-2018 151: Schiphol Noord (Noord-Holland) door [user=359864] | 09-03-2018 152: Nes aan de Amstel (Noord-Holland) door [user=458335] | 10-03-2018 153: Waverveen (Utrecht) door [user=13309] | 10-03-2018 154: Bleiswijk (Zuid-Holland) door [user=13633] | 15-03-2018 155: Bruinisse (Zeeland) door [user=337640] | 17-03-2018 156: Oud-Beijerland (Zuid-Holland) door [user=13309] | 17-03-2018 157: Holk (Gelderland) door [user=402517] | 27-03-2018 158: Terwolde (Gelderland) door [user=54010] | 01-04-2018 159: Mariaparochie (Overijssel) door [user=11802] | 02-04-2018 160: Kootwijk (Gelderland) door [user=402517] | 03-04-2018 161: Drachten-Azeven (Friesland) door [user=116562] | 04-04-2018 162: Buinen (Drenthe) door [user=267468] | 05-04-2018 163: Westdorp (Drenthe) door [user=16570] | 08-04-2018 164: Drouwenermond (Drenthe) door [user=36285] | 13-04-2018 165: De Tike (Friesland) door [user=370352] | 17-04-2018 166: Noarderein (Friesland) door [user=465093] | 20-04-2018 167: Schoterzijl (Friesland) door [user=13309] | 22-04-2018 168: Joure (Friesland) door [user=36285] | 22-04-2018 169: De Veenhoop (Friesland) door [user=370352] | 24-04-2018 170: Smalle Ee (Friesland) door [user=465093] | 27-04-2018 171: Sintjohannesga (Friesland) door [user=267468] | 29-04-2018 172: De Wilgen (Friesland) door [user=370352] | 29-04-2018 173: Exloo (Drenthe) door [user=36285] | 04-05-2018 174: Lettele (Overijssel) door [user=116562] | 04-05-2018 175: Twello (Gelderland) door [user=54010] | 05-05-2018 176: Voorthuizen (Gelderland) door [user=402517] | 06-05-2018 177: Zwartebroek (Gelderland) door [user=419825] | 06-05-2018 178: Schaarsbergen (Gelderland) door [user=13309] | 06-05-2018 179: Halder (Noord-Brabant) door [user=54010] | 07-05-2018 180: Werk aan het Spoel (Gelderland) door [user=402517] | 13-05-2018 181: Schoonrewoerd (Zuid-Holland) door [user=228500] | 15-05-2018 182: Heerjansdam (Zuid-Holland) door [user=236410] | 18-05-2018 183: Elst (Utrecht) door [user=402517] | 28-05-2018 184: Saasveld (Overijssel) door [user=11802] | 02-06-2018 185: Holten (Overijssel) door [user=116562] | 05-06-2018 186: Beuseberg (Overijssel) door [user=122283] | 08-06-2018 187: Garderen (Gelderland) door [user=402517] | 09-06-2018 188: Sint-Michielsgestel (Noord-Brabant) door [user=54010] | 25-06-2018 189: 't Ginkelse Zand (Gelderland) door [user=402517] | 08-07-2018 190: Delden (Gelderland) door [user=16570] | 12-07-2018 191: Hummelo (Gelderland) door [user=11802] | 12-07-2018 192: Terschuur (Gelderland) door [user=402517] | 14-07-2018 193: Oosterwijk (Zuid-Holland) door [user=228500] | 16-07-2018 194: Otterlo (Gelderland) door [user=54010] | 01-08-2018 195: Ankeveen (Noord-Holland) door [user=402517] | 02-08-2018 196: Oosteinde (Drenthe) door [user=11802] | 18-08-2018 197: Maastricht (Limburg) door [user=164850] | 22-08-2018 198: De Stroet (Gelderland) door [user=402517] | 03-10-2018 199: Elden (Gelderland) door [user=54010] | 21-10-2018 200: Arriën (Overijssel) door [user=116562] | 04-11-2018 201: Beuningen (Gelderland) door [user=134103] | 07-11-2018 202: Heteren (Gelderland) door [user=54010] | 11-11-2018 203: Madriel/Driel (Gelderland) door [user=402517] | 02-12-2018 [b]Trivia[/b] Een Nijnja [url=http://forum.fok.nl/topic/1369333/5/50#75131881]doen[/url] - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem van de kloteplek te halen waar je hem zelf hebt neergelegd... :') Een zwarte_hand [url=http://forum.fok.nl/topic/1383810/6/50#76326656]plegen[/url] - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... :o Een kanovinnie [url=http://forum.fok.nl/topic/1440848/5/50#80716691]doen[/url] - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen. Een JJH'tje [url=http://forum.fok.nl/topic/1596698/1/100#92209256]doen[/url] - de stok ophalen en de volgende 2 weken geen zin hebben om 'm weg te leggen... Een Nattekat [url=http://forum.fok.nl/topic/2023915/6/50#132079337]doen[/url] - met een dagretour per trein het land doorkruisen om de stok te halen, met live updates. Een Fientje [url=http://forum.fok.nl/topic/2254887/1/100#p156740654]doen[/url] - de stok neerleggen bij een zelf verzonnen plaatsnaambord. Een Fogel [url=http://forum.fok.nl/topic/2299974]doen[/url] - 1300km reizen om de stok een slinger te geven. [b]Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen?[/b] Daar is [url=http://fokstok.maringo.nl/]deze mooie website van Maringo[/url] voor! [b]De FOK!stok is een idee van [user=18489][/b] ^O^ [sub]Deze OP vind je [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FOK%21stok]hier![/url][/sub] |
Aangepast. Klopt het zo?quote:Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
Kan de OP in dit topic worden vervangen? GC / FOK!STOK door Nederland #257 - Driel
Nieuwe OP:
[ code verwijderd ]
Ja, topper!quote:
Ik zal het even overleggen met mijn ONZ-collega’s.quote:Op zondag 9 december 2018 11:41 schreef MissGiraffe het volgende:
Graag topic weer open, desnoods schopje naar ONZ! GC / Vreemde trekjes van Antillianen
En?quote:Op zondag 9 december 2018 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen met mijn ONZ-collega’s.
Even geduld.quote:Op zondag 9 december 2018 12:00 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
En?
En waarom is de hele OP weggeknipt?
Oke....quote:Op zondag 9 december 2018 12:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even geduld.
Omdat je een verwijzing maakte van het ene topic naar jouw topic en dat heb ik niet zonder reden op slot gedaan.
Hallo MissGiraffe,quote:
Oh ok, dus lemmingen zijn tegenwoordig verboden op Fok? En was de tekst zo erg dat je hem blijvend hebt weggeknipt?quote:Op maandag 10 december 2018 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo MissGiraffe,
Sorry voor de late reactie. Helaas blijft jouw topic dicht, ONZ en KLB kunnen er ook niet veel mee en zoals ik al zei, GC is sowieso niet de plek voor dergelijke topics.
Groet!
In GC zijn ze in ieder geval niet welkom.quote:Op maandag 10 december 2018 12:58 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Oh ok, dus lemmingen zijn tegenwoordig verboden op Fok? En was de tekst zo erg dat je hem blijvend hebt weggeknipt?
Linkje naar het topic? Ik kan een verwijderde post niet zien trouwens, dus inhoudelijk kan ik er niets over zeggen.quote:Op zondag 23 december 2018 10:54 schreef Ouwehoersubsidie het volgende:
Waarom is mijn reactie Floris Stempel in ‘Trump zorgt voor Kerstchaos in VS’ verwijderd?
FB / Frontpage Feedback Topic #22quote:Op zondag 23 december 2018 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Linkje naar het topic? Ik kan een verwijderde post niet zien trouwens, dus inhoudelijk kan ik er niets over zeggen.
Wauw.quote:Op zondag 23 december 2018 11:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
FB / Frontpage Feedback Topic #22
User is wat in de war met de frontpage
Dat had natuurlijk ook meteen gekund hè...quote:Op zondag 23 december 2018 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
Kan dat poeptopic niet naar onz?
Wees eens niet zo streng!
Omdat het geen onzin is he...quote:Op zondag 23 december 2018 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat had natuurlijk ook meteen gekund hè...
Murp heeft het voor je gefixtquote:Op maandag 24 december 2018 12:13 schreef kree het volgende:
Kan iemand even deze weer wijzigen met een Iframe kaartje?
Ik heb dat eerder gevraagd en is gedaan, maar kan even zo snel niet de mod naam terug vinden
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #6
Link kun je daaruit halen denk ik, anders even vragen dan maak ik een nieuwe thx![]()
yup gezienquote:Op maandag 24 december 2018 12:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Murp heeft het voor je gefixt
Yup. Vandaag weer net eentje begonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:22 schreef praadje het volgende:
Gaan we nog verder met "vraagwatjewilt" aan.....?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Yup. Vandaag weer net eentje begonnen
Te weinig content voor een eigen forum gok ik.quote:Op maandag 28 januari 2019 08:27 schreef Tailless het volgende:
Waarom is vraag wat je wilt geen eigen forum?
(Of filter)
Niet waar GC voor bedoeld is en dat weet je best. Onzin gooi je maar ergens anders neer. Voor meer vragen mailen naar forum@fok.nl. Dankje.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:31 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje op een briljant topic?
GC / Toen Tong op zichzelf ging wonen.....
Waarom is dat onzin?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet waar GC voor bedoeld is en dat weet je best. Onzin gooi je maar ergens anders neer. Voor meer vragen mailen naar forum@fok.nl. Dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |