jesus, kun jij niet lezen ofzo, is voor een projectjequote:
Topic Report, dat een user een bericht stuurt naar de moderators, forum admins, admins of wie ook van de FOK! crew die toegang heeft tot zulke berichten,quote:
ooh zo! je bedoelt gewoon snitchen 😆quote:Op maandag 23 juli 2018 16:41 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Topic Report, dat een user een bericht stuurt naar de moderators, forum admins, admins of wie ook van de FOK! crew die toegang heeft tot zulke berichten,
om te vertellen dat iets niet in de haak is met het topic (dit topic) dat de user, die de TR maakt, tegenkomt.
Ik snap gewoon niet wat er mis is met zo'n degelijk geformuleerde vraag op een forum..quote:Op maandag 23 juli 2018 16:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie heb ik er ook één gezet nu.
Okee Henk.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:55 schreef lppc het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat er mis is met zo'n degelijk geformuleerde vraag op ee forum..
Is ook niks mis mee. Maar er wordt wel geacht dat je het eerst met de mods overlegt.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:55 schreef lppc het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat er mis is met zo'n degelijk geformuleerde vraag op een forum..
Waarom zou je een wereldbol nemen? De aarde is plat.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:59 schreef oranjevogel1 het volgende:
Waarom zou je voor de maan gaan? Neem dan gewoon een wereldbol of een Oekrainebol.
Nou bij deze zijn de mods al ingelicht door de reports en hoop ik dat de topic mag blijven.quote:Op maandag 23 juli 2018 16:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee. Maar er wordt wel geacht dat je het eerst met de mods overlegt.
Succes ermee in ieder geval, ik ga voor de 20cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |