Ik vind dit prima zo hoor. Samen met jou op de bank beetje drinken en tegen elkaar aanhangen.quote:Op zondag 31 december 2017 22:09 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook alleen en geen plannen. Vind het wel prima. Nooit wat gehad met oud en nieuw feestjes.
quote:Op zondag 31 december 2017 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Roomba heeft een tafelpoot gevonden om tegen aan te rijden.
We hebben hier nog wel wat ingewerkte ligbedkussens liggen. Tast toe.quote:Op zondag 31 december 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een oliebol. Maar ik ben bang dat ik m weer uitkots.
Ik vind die verplichte rondjes hoogte punten en diepte punten stom vervelend! Van de mensen waarvan ik het wel weten, weet ik het wel...quote:Op zondag 31 december 2017 22:09 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook alleen en geen plannen. Vind het wel prima. Nooit wat gehad met oud en nieuw feestjes.
Zelfs de roomba heeft nog liefde gevonden in 2017quote:Op zondag 31 december 2017 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Roomba heeft een tafelpoot gevonden om tegen aan te rijden.
Vergeet de "New year, new me!" bs niet.quote:Op zondag 31 december 2017 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind die verplichte rondjes hoogte punten en diepte punten stom vervelend! Van de mensen waarvan ik het wel weten, weet ik het wel...
Oh dat voel ik tegen mijn beenquote:Op zondag 31 december 2017 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dit prima zo hoor. Samen met jou op de bank beetje drinken en tegen elkaar aanhangen.
Drukte in de sportschoolquote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vergeet de "New year, new me!" bs niet.
Ik wacht dan ook even met m'n aanmeldingquote:
Oh ja en iedereen moeten zoenen en dan die vervelende kennis die zijn tong in je mond propt en vervolgens heel hard gaat verkondigen hoe homo hij is en dat het daarom oké isquote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vergeet de "New year, new me!" bs niet.
quote:
Ehquote:Op zondag 31 december 2017 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja en iedereen moeten zoenen en dan die vervelende kennis die zijn tong in je mond propt en vervolgens heel hard gaat verkondigen hoe homo hij is en dat het daarom oké is
Die heeft een keer in de kroeg mijn blouse open gescheurd en toen weer zich achter zijn geaardheid verschuilen. Ik ontloop hem nuquote:
Ja en volkomen kut want je kunt niks doen door de drukte.quote:Op zondag 31 december 2017 22:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook even met m'n aanmeldinganders sta ik met de andere dikkerds in de rij voor de sapbar.
Aan de andere kant, van uitstel komt afstel.quote:Op zondag 31 december 2017 22:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en volkomen kut want je kunt niks doen door de drukte.
Dat wel maar je raakt ook ontmoedigd van de drukte.quote:Op zondag 31 december 2017 22:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aan de andere kant, van uitstel komt afstel.
Ramen trillen in de kozijnen hier.quote:Op zondag 31 december 2017 22:50 schreef MissMSX het volgende:
De crisis is wel echt voorbij. Er wordt hard geknald hier buiten. Opbokken met die nonsens
Ik stop maar met Regio 15 volgen. Wat een mongolen lopen er rond zeg. Echt leuk om andermans spullen te slopen. Hi ha ho.quote:Op zondag 31 december 2017 22:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ramen trillen in de kozijnen hier.
Kunnen ze over een paar jaar huilen dat er geen vuurwerk meer afgestoken mag worden.quote:Op zondag 31 december 2017 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stop maar met Regio 15 volgen. Wat een mongolen lopen er rond zeg. Echt leuk om andermans spullen te slopen. Hi ha ho.
ja, triest is dat dan ben je wel heel ver heenquote:Op zondag 31 december 2017 23:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Gadverdamme, een vader heeft zich gisteravond met z’n kind van vier voor een trein gegooid.
U2quote:Op zondag 31 december 2017 23:55 schreef Samzz het volgende:
Happy newyear allemaalen tot volgend jaar!
ik ga nog niet direct slapen maar ben het geknal inderdaad zatquote:
hier lijkt het af en toe ff stil, maar daarna opeens weer geknalquote:
Het was een beetje tam dit jaar.quote:
Hier ook, maar ik hoef niet meer stemverheffing te spreken tegen mijn vriendquote:Op maandag 1 januari 2018 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lijkt het af en toe ff stil, maar daarna opeens weer geknal
hier loopt Youp weer te gillenquote:Op maandag 1 januari 2018 02:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik hoef niet meer stemverheffing te spreken tegen mijn vriend
Raar volk hou je helaas.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een beetje tam dit jaar.
Er liep alleen een raar groepje jongeren rond die een beetje in auto's zaten te gluren en portieren wilden openen.
af en toe is ie wel grappig, maar het was nu voornamelijk behang. En weer afgelopenquote:Op maandag 1 januari 2018 02:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem te grof om leuk te vinden
Maar jij, geniet ervan
2018 ondertussenquote:
Wir schaffen das.quote:In de Duitse hoofdstad was het grootste nieuwjaarsfeest van het land. Enkele honderdduizenden mensen kwamen erop af. Bij de Brandenburger Tor was speciaal een veiligheidszone ingericht. Daar konden vrouwen terecht als ze zich onveilig voelden of waren lastiggevallen.
Was wel nodig ook. Mijn nicht was er vorig jaar (dit jaar weer) en werd gewoon aangerand waar iedereen bij stond.quote:
Feit dat het nodig is blijft schrikbarend.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:12 schreef Samzz het volgende:
En aangezien ze verre van de enige was, vind ik t wel een goede maatregel.
Is gvd dicht hier.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
En nu iedereen naar de sportschool sprinten
Sprinten, goede grap.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
Ja behoorlijk.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Feit dat het nodig is blijft schrikbarend.
Het eerst waar ik naartoe sprint vandaag is de kroeg. Ook in 2018 gaat er gedronken worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
Gelukkig maar, dan was het toch het vuurwerkquote:Op maandag 1 januari 2018 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Effe de controle gedaan, alle caafjes leven nog, geen een heeft van schrik een hartaanval gekregen.
Las net op forum dat bij verschillende de cavia's wel loodje hadden gelegd van angst, ik denk dan even naar de overkapping lopen, maar ze waren gelukkig allemaal blijquote:Op maandag 1 januari 2018 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan was het toch het vuurwerk
Wat.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:29 schreef CherryLips het volgende:
AwwwIk ben m'n Ollie nu aan het koppelen. Alhoewel, koppelen. Het zeugje zit te vreten en spuit soms een gouden douche over hem heen. Hij is wel enthousiast. Maar hopelijk gaat ie nu weer eten want dat heeft ie gisteravond amper gedaan.
Een crèmekleurige gladhaar. Een dikke pannenkoek. Inclusief wam. Linkje in het caviatopic.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat voor vriendinnetje heb je voor hem gehaald, wat voor ras?
Mooi beestje, mooi stevig en mooie oortjesquote:Op maandag 1 januari 2018 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een crèmekleurige gladhaar. Een dikke pannenkoek. Inclusief wam. Linkje in het caviatopic.
Oooh wat zielig! Lijkt me echt een rotmanier van stervenquote:Op maandag 1 januari 2018 11:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Las net op forum dat bij verschillende de cavia's wel loodje hadden gelegd van angst, ik denk dan even naar de overkapping lopen, maar ze waren gelukkig allemaal blij
Ze kwam bij een fokker vandaan die stopte met deze kleur. Ze heeft een klein wit vlekje. Alleen zijn de nageltjes niet zo goed bijgehouden dus dat gaat nog leuk worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mooi beestje, mooi stevig en mooie oortjes
Dat zie je wel meer, fokkers letten eigenlijk haast niet op de nagels, heb hier ook een paar zeugjes weg ook bij een andere fokker en ook die nagels staan heel vreemd door het te lang niet knippen of afslijten.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kwam bij een fokker vandaan die stopte met deze kleur. Ze heeft een klein wit vlekje. Alleen zijn de nageltjes niet zo goed bijgehouden dus dat gaat nog leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |