Ik vind dit prima zo hoor. Samen met jou op de bank beetje drinken en tegen elkaar aanhangen.quote:Op zondag 31 december 2017 22:09 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook alleen en geen plannen. Vind het wel prima. Nooit wat gehad met oud en nieuw feestjes.

quote:Op zondag 31 december 2017 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Roomba heeft een tafelpoot gevonden om tegen aan te rijden.

We hebben hier nog wel wat ingewerkte ligbedkussens liggen. Tast toe.quote:Op zondag 31 december 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een oliebol. Maar ik ben bang dat ik m weer uitkots.

Ik vind die verplichte rondjes hoogte punten en diepte punten stom vervelend! Van de mensen waarvan ik het wel weten, weet ik het wel...quote:Op zondag 31 december 2017 22:09 schreef gcjoel het volgende:
Hier ook alleen en geen plannen. Vind het wel prima. Nooit wat gehad met oud en nieuw feestjes.

Zelfs de roomba heeft nog liefde gevonden in 2017quote:Op zondag 31 december 2017 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Roomba heeft een tafelpoot gevonden om tegen aan te rijden.

Vergeet de "New year, new me!" bs niet.quote:Op zondag 31 december 2017 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind die verplichte rondjes hoogte punten en diepte punten stom vervelend! Van de mensen waarvan ik het wel weten, weet ik het wel...

Oh dat voel ik tegen mijn beenquote:Op zondag 31 december 2017 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dit prima zo hoor. Samen met jou op de bank beetje drinken en tegen elkaar aanhangen.

Drukte in de sportschoolquote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vergeet de "New year, new me!" bs niet.

Ik wacht dan ook even met m'n aanmeldingquote:

Oh ja en iedereen moeten zoenen en dan die vervelende kennis die zijn tong in je mond propt en vervolgens heel hard gaat verkondigen hoe homo hij is en dat het daarom oké isquote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vergeet de "New year, new me!" bs niet.

quote:

Ehquote:Op zondag 31 december 2017 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja en iedereen moeten zoenen en dan die vervelende kennis die zijn tong in je mond propt en vervolgens heel hard gaat verkondigen hoe homo hij is en dat het daarom oké is

Die heeft een keer in de kroeg mijn blouse open gescheurd en toen weer zich achter zijn geaardheid verschuilen. Ik ontloop hem nuquote:

Ja en volkomen kut want je kunt niks doen door de drukte.quote:Op zondag 31 december 2017 22:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook even met m'n aanmeldinganders sta ik met de andere dikkerds in de rij voor de sapbar.

Aan de andere kant, van uitstel komt afstel.quote:Op zondag 31 december 2017 22:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en volkomen kut want je kunt niks doen door de drukte.

Dat wel maar je raakt ook ontmoedigd van de drukte.quote:Op zondag 31 december 2017 22:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aan de andere kant, van uitstel komt afstel.

Ramen trillen in de kozijnen hier.quote:Op zondag 31 december 2017 22:50 schreef MissMSX het volgende:
De crisis is wel echt voorbij. Er wordt hard geknald hier buiten. Opbokken met die nonsens

Ik stop maar met Regio 15 volgen. Wat een mongolen lopen er rond zeg. Echt leuk om andermans spullen te slopen. Hi ha ho.quote:Op zondag 31 december 2017 22:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ramen trillen in de kozijnen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |