ik ga nog niet direct slapen maar ben het geknal inderdaad zatquote:
hier lijkt het af en toe ff stil, maar daarna opeens weer geknalquote:
Het was een beetje tam dit jaar.quote:
Hier ook, maar ik hoef niet meer stemverheffing te spreken tegen mijn vriendquote:Op maandag 1 januari 2018 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lijkt het af en toe ff stil, maar daarna opeens weer geknal
hier loopt Youp weer te gillenquote:Op maandag 1 januari 2018 02:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik hoef niet meer stemverheffing te spreken tegen mijn vriend
Raar volk hou je helaas.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een beetje tam dit jaar.
Er liep alleen een raar groepje jongeren rond die een beetje in auto's zaten te gluren en portieren wilden openen.
af en toe is ie wel grappig, maar het was nu voornamelijk behang. En weer afgelopenquote:Op maandag 1 januari 2018 02:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem te grof om leuk te vinden
Maar jij, geniet ervan
2018 ondertussenquote:
Wir schaffen das.quote:In de Duitse hoofdstad was het grootste nieuwjaarsfeest van het land. Enkele honderdduizenden mensen kwamen erop af. Bij de Brandenburger Tor was speciaal een veiligheidszone ingericht. Daar konden vrouwen terecht als ze zich onveilig voelden of waren lastiggevallen.
Was wel nodig ook. Mijn nicht was er vorig jaar (dit jaar weer) en werd gewoon aangerand waar iedereen bij stond.quote:
Feit dat het nodig is blijft schrikbarend.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:12 schreef Samzz het volgende:
En aangezien ze verre van de enige was, vind ik t wel een goede maatregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |