Is gvd dicht hier.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
En nu iedereen naar de sportschool sprinten
Sprinten, goede grap.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
Ja behoorlijk.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Feit dat het nodig is blijft schrikbarend.
Het eerst waar ik naartoe sprint vandaag is de kroeg. Ook in 2018 gaat er gedronken worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef Harmankardon het volgende:
Gelukkig maar, dan was het toch het vuurwerkquote:Op maandag 1 januari 2018 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Effe de controle gedaan, alle caafjes leven nog, geen een heeft van schrik een hartaanval gekregen.
Las net op forum dat bij verschillende de cavia's wel loodje hadden gelegd van angst, ik denk dan even naar de overkapping lopen, maar ze waren gelukkig allemaal blijquote:Op maandag 1 januari 2018 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan was het toch het vuurwerk
Wat.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:29 schreef CherryLips het volgende:
AwwwIk ben m'n Ollie nu aan het koppelen. Alhoewel, koppelen. Het zeugje zit te vreten en spuit soms een gouden douche over hem heen. Hij is wel enthousiast. Maar hopelijk gaat ie nu weer eten want dat heeft ie gisteravond amper gedaan.
Een crèmekleurige gladhaar. Een dikke pannenkoek. Inclusief wam. Linkje in het caviatopic.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat voor vriendinnetje heb je voor hem gehaald, wat voor ras?
Mooi beestje, mooi stevig en mooie oortjesquote:Op maandag 1 januari 2018 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een crèmekleurige gladhaar. Een dikke pannenkoek. Inclusief wam. Linkje in het caviatopic.
Oooh wat zielig! Lijkt me echt een rotmanier van stervenquote:Op maandag 1 januari 2018 11:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Las net op forum dat bij verschillende de cavia's wel loodje hadden gelegd van angst, ik denk dan even naar de overkapping lopen, maar ze waren gelukkig allemaal blij
Ze kwam bij een fokker vandaan die stopte met deze kleur. Ze heeft een klein wit vlekje. Alleen zijn de nageltjes niet zo goed bijgehouden dus dat gaat nog leuk worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mooi beestje, mooi stevig en mooie oortjes
Dat zie je wel meer, fokkers letten eigenlijk haast niet op de nagels, heb hier ook een paar zeugjes weg ook bij een andere fokker en ook die nagels staan heel vreemd door het te lang niet knippen of afslijten.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kwam bij een fokker vandaan die stopte met deze kleur. Ze heeft een klein wit vlekje. Alleen zijn de nageltjes niet zo goed bijgehouden dus dat gaat nog leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |