Jij stond al verschillende keren klaar om de bandwagon de rivier in te duwen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:29 schreef hafcfan het volgende:
Gvd jongens klaargekomen, traantje weggepinkt. Onze Rob gaat het doen. Wat eeen moment. Oh wat mooi. Nooit meer gaat een hype zulke hoogtes bereiken.
Godverdomme wat lekkerquote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Maar helaas is ze voor Feyenoord....
Heb je de andere ook?quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
In je broek.quote:Op zondag 31 december 2017 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit nog vol met adrenaline
Is er geen Bean?
Ik hoef haar niet meerquote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Is dat niet gewoon Shelley Vol?quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Neuquote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Wereldgozer het volgende:
stelling: Barney had dit WK gewonnen als hij in de onderste helft van het BREKKET had gezeten
Ik ga alcohol tanken nuquote:Op zondag 31 december 2017 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er geen Bean?
ik vind daar dus echt niks Aanquote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Dan had ie in de finale van cross verloren?quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Wereldgozer het volgende:
stelling: Barney had dit WK gewonnen als hij in de onderste helft van het BREKKET had gezeten
Natuurlijk, grootste tetten ook.quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Voor wie zijn haar tieten?quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Lekker pushup bh'tjequote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Volgens mij was de hele uitzendtijd voor Scary Movie gevuld + nog 3 kwartierquote:Op zondag 31 december 2017 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er geen Bean?
om 8 uur weer vuurwerk genotquote:
Lekker manquote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Nummer?quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef Vriezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap.
Deze halve finale was toch spannender.quote:Op zondag 31 december 2017 01:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij was de hele uitzendtijd voor Scary Movie gevuld + nog 3 kwartier
Vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2017 01:31 schreef superniger het volgende:
Hier is iets misgegaan.
https://nos.nl/artikel/22(...)t-veel-getuigen.html
Ja maar zo zou een chauvinist niet redeneren.quote:Op zondag 31 december 2017 01:28 schreef MakkieR het volgende: [..] Of Cross heeft vandaag zijn allerbeste darts laten zien
Debutant die wereldkampioen wordt zou wel een SENSATIE zijnquote:Op zondag 31 december 2017 01:31 schreef Montagui het volgende:
Wel apart nu. De finale hoef ik niet per se te zien. Taylor-Cross. Wie wint is voor allebei SUPER, niet spannend.
Cross was geweldig....quote:Op zondag 31 december 2017 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja maar zo zou een chauvinist niet redeneren.
Ik blijf erbij dat Cross niet eens zo goed was, maar van Gerwen echt slecht, voor zijn doen dan. Als ‘ie ff door had kunnen stomen had Cross de helft van zijn kansen niet eens gekregen.
Cross was echt wel goed op mentaal vlak hoe hij telkens bij bleef en terugkwam. Echt bizar goed hoe hij onder druk nog zo kon gooien.quote:Op zondag 31 december 2017 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Cross niet eens zo goed was, maar van Gerwen echt slecht, voor zijn doen dan. Als ‘ie ff door had kunnen stomen had Cross de helft van zijn kansen niet eens gekregen. En ik zie Taylor die kansen niet weggeven aan Cross, dat is zijn eer te na.
Ik ga gewoon wel kijken om hopelijk te zien dat teeler wordt afgedroogd.quote:Op zondag 31 december 2017 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debutant die wereldkampioen wordt zou wel een SENSATIE zijn
quote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wel kijken om hopelijk te zien dat teeler wordt afgedroogd.
jamie lewis zou ook wel grappig zijnquote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we ook betten dat CrossGod PL speelt, of durft Unibet die druk niet aan?
Als je om 1 januari maar weer fris in dit topic bent.quote:Op zondag 31 december 2017 01:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee thuis. Dan mijn roes uitslapen en dan weer zuipen voor nieuwjaar
Als Taylor wint ga ik mezelf snijden met mijn dartpijltjes.quote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wel kijken om hopelijk te zien dat teeler wordt afgedroogd.
Is toch leuk man.quote:Op zondag 31 december 2017 01:31 schreef Montagui het volgende:
Wel apart nu. De finale hoef ik niet per se te zien. Taylor-Cross. Wie wint is voor allebei SUPER, niet spannend.
Ja. MvG was niet op zn best maar Cross was echt fenomenaal hoorquote:Op zondag 31 december 2017 01:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Cross niet eens zo goed was, maar van Gerwen echt slecht, voor zijn doen dan. Als ‘ie ff door had kunnen stomen had Cross de helft van zijn kansen niet eens gekregen. En ik zie Taylor die kansen niet weggeven aan Cross, dat is zijn eer te na.
Sorry man, ik snap niet hoe je fan van die gast kan zijn.quote:
Doe nou maar niet dan blijft er vrij weinig over.quote:Op zondag 31 december 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Taylor wint ga ik mezelf snijden met mijn dartpijltjes.
2 uur te laat. Die film had al af moeten zijnquote:
sowquote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe nou maar niet dan blijft er vrij weinig over.
Bijna 20 jaar geleden een avondje mee aan de bar gezeten. Hele geschikte kerel.quote:Op zondag 31 december 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry man, ik snap niet hoe je fan van die gast kan zijn.
Maar dat geeft niet, zou saai zijn als maandag iedereen voor Cross is immers.
Omdat ‘ie niks te verliezen had. Als ‘ie dit tegen Taylor volhoudt én volgend jaar tot een kwartfinale kan komen, ga ik het pas echt geloven. Het kan best dat ‘ie alsnog onder de druk bezwijkt. Alleen winnaars hebben iets te verliezen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cross was echt wel goed op mentaal vlak hoe hij telkens bij bleef en terugkwam. Echt bizar goed hoe hij onder druk nog zo kon gooien.
Uiteraard.quote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je om 1 januari maar weer fris in dit topic bent.
Ben jij Pascanus?quote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef De_Kraam het volgende:
Ik wist niet dat ze vijf van deze kutfilms gemaakt hadden.
Toch maar even kijken.
Je kan beter een aflevering van Ben Heistee opzetten.quote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef De_Kraam het volgende:
Toch maar even kijken.
en bedanktquote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/OfficialPDC/videos/1564728503574551/
Laatste leg met commentaar van de Sky-goden.
Het alternatief is Hollandse Kanjersquote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan ze nu Scary Movie 5 instarten
Zal er nog eens over denken of ik voor Teeler ga juichen. Ook wel heerlijk om dit topic te zien als Teeler wint namelijk.quote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bijna 20 jaar geleden een avondje mee aan de bar gezeten. Hele geschikte kerel.
Benieuwd wie dat gaat winnen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/OfficialPDC/videos/1564728503574551/
Laatste leg met commentaar van de Sky-goden.
Daar wou ik nou net effe antwoord op gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zou me niets verbazen als er wel een lijntje is naar de PDC.quote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we ook betten dat CrossGod PL speelt, of durft Unibet die druk niet aan?
Dan liever datquote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het alternatief is Hollandse Kanjers
De tijd van Top Secret, Airplane en Hotshots is voorbij hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef De_Kraam het volgende:
Toch maar even kijken.
Jamie Lewis had ook niks te verliezen en bezweek wel op de beslissende puntenquote:Op zondag 31 december 2017 01:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ‘ie niks te verliezen had. Als ‘ie dit tegen Taylor volhoudt én volgend jaar tot een kwartfinale kan komen, ga ik het pas echt geloven. Het kan best dat ‘ie alsnog onder de druk bezwijkt. Alleen winnaars hebben iets te verliezen.
Dat ken ik niet, maar ik denk niet dat het wat is aangezien het om half 2 nachts wordt uitgezondenquote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het alternatief is Hollandse Kanjers
Die met die bedorven vissticks in de vriezer is wel een leuke.quote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter een aflevering van Ben Heistee opzetten.
Bij fenomenaal passen toch niet zoveel eentjes en vijfjes, zo’n gemiddelde en checkout? Dan denk ik echt aan andere aantallen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja. MvG was niet op zn best maar Cross was echt fenomenaal hoor
Top 2000quote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Hmmm
Top2000 of scary movie 5
Gewoon normaal doen Lucy.quote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
als je een beetje goed bij je hoofd bent, ben je voor je cr
Cross
Beste wedstrijd is een combinatie van hoog niveau met meeste spanning en sensatie (en natuurlijk de SUDDEN DEAF LEG). Beetje vergelijkbaar waarom de WK finale van 2007 de beste ooit wordt genoemd.quote:Op zondag 31 december 2017 01:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je beste noemt, vorig jaar was een hoger niveau maar dit was qua kijkwaarde zo mogelijk nog beter
tv uit is ook een optiequote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef BroodjeKroketLkkr het volgende:
Hmmm
Top2000 of scary movie 5
RIP Leslie Nielsenquote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De tijd van Top Secret, Airplane en Hotshots is voorbij hoor.
Lucky Slipquote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die met die bedorven vissticks in de vriezer is wel een leuke.
Kees&Coosgenot
Sweaty Fingers.quote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij fenomenaal passen toch niet zoveel eentjes en vijfjes, zo’n gemiddelde en checkout? Dan denk ik echt aan andere aantallen.
Oprechte vraag, wat heb je nou met die Taylor? Die man is een extreem walgelijk figuur, heeft op het podium en buiten het podium geen respect voor zijn tegenstanders, kan niet tegen kritiek, niets. Dat valt me oprecht van je tegen want ik heb je hoog zitten.quote:Op zondag 31 december 2017 01:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen Lucy.
Lucy.
quote:
hier kon (bijna) geen geld tegenopquote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beide bets gewonnen wel. Besef ik me ook nu pas, hahaha.
Is dit een "Oh dolletjes het is oudjaarsdag dus we gaan dit soort flauwe grappen maken" opmerking?quote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit lijkt me een leuk idee voor volgend jaar
Is misschien wel het verstandigst aangezien het morgennacht sowieso minimaal 5 uur wordtquote:
Ja, klopt. Maar daar hang ik ook niet zulke kwalificaties aan. Als Cross dit tegen Taylor kan en volgend jaar ook ver komt, ga ik geloven dat ‘ie stalen ballen heeft. En als ‘ie die blijkt te hebben, komt ‘ie waarschijnlijk verder dan van Gerwen. Wordt interessant.quote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jamie Lewis had ook niks te verliezen en bezweek wel op de beslissende punten
Druk van Lakeside.quote:Op zondag 31 december 2017 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een "Oh dolletjes het is oudjaarsdag dus we gaan dit soort flauwe grappen maken" opmerking?
Uiteraard is dat de vraag, maar je kan niet ontkennen dat Cross gewoon uitstekend stond te gooien vanavond.quote:Op zondag 31 december 2017 01:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar daar hang ik ook niet zulke kwalificaties aan. Als Cross dit tegen Taylor kan en volgend jaar ook ver komt, ga ik geloven dat ‘ie stalen ballen heeft. En als ‘ie die blijkt te hebben, komt ‘ie waarschijnlijk verder dan van Gerwen. Wordt interessant.
Oprechte excuses Stijn. Na deze oorwassing ben ik vanaf nu ook Cross.quote:Op zondag 31 december 2017 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprechte vraag, wat heb je nou met die Taylor? Die man is een extreem walgelijk figuur, heeft op het podium en buiten het podium geen respect voor zijn tegenstanders, kan niet tegen kritiek, niets. Dat valt me oprecht van je tegen want ik heb je hoog zitten.
Wat maakt het nou uit haha, het is een spelletje verdomme.quote:Op zondag 31 december 2017 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprechte vraag, wat heb je nou met die hersenloze mongool van een Taylor? Die man is een extreem walgelijk figuur, heeft op het podium en buiten het podium geen respect voor zijn tegenstanders, kan niet tegen kritiek, niets. Echt een gewetenloze mongool en jij loopt doodleuk die man te pluggen hier. Dat valt me oprecht van je tegen want ik heb je hoog zitten.
quote:Op zondag 31 december 2017 01:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oprechte excuses Stijn. Na deze oorwassing ben ik vanaf nu ook Cross.
Grootste baggeraar van DRTquote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Van Gerwen gewoon op zijn niveau gooit denk ik niet dat die Cross wint. Desalniettemin een geweldige pot en een terechte winnaar.quote:Op zondag 31 december 2017 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard is dat de vraag, maar je kan niet ontkennen dat Cross gewoon uitstekend stond te gooien vanavond.
Dan kan ik ook eens een keer een prijsje pakken (lol)quote:Op zondag 31 december 2017 01:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe ff relaxt man. Die man is de meest succesvolle darter aller tijden, en dat zal hij de komende honderd jaar nog blijven. Nog 48 uur en de wereld is van hem verlost. En jij gaat je een beetje druk lopen maken? Kom op zeg, waait vanzelf overquote:Op zondag 31 december 2017 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprechte vraag, wat heb je nou met die hersenloze mongool van een Taylor? Die man is een extreem walgelijk figuur, heeft op het podium en buiten het podium geen respect voor zijn tegenstanders, kan niet tegen kritiek, niets. Echt een gewetenloze mongool en jij loopt doodleuk die man te pluggen hier. Dat valt me oprecht van je tegen want ik heb je hoog zitten.
Ik zou hier de SC bezoeken.quote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Beloof anders ook gelijk dat DRT geen tijdelijk forum meer wordt maar het hele jaar z'n eigen forum blijft
Ja met de vorm van vorig jaar had hij niet zoveel dubbels gemist dat klopt, maar dat was ook een krankzinnig niveau. Wel beter zo dat hij wat weggezakt is, spanninggenot.quote:Op zondag 31 december 2017 01:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Van Gerwen gewoon op zijn niveau gooit denk ik niet dat die Cross wint. Desalniettemin een geweldige pot en een terechte winnaar.
Niet genoeg animo voor.quote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Beloof anders ook gelijk dat DRT geen tijdelijk forum meer wordt maar het hele jaar z'n eigen forum blijft
Doet ie even hoor, op de laatste dag van 2017. Dat doen alleen de groten der aarde.quote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had voor vandaag op de lijst staan om desalniettemin te gebruiken. Die kan ik ook weer afstrepen.
Ik denk dat dit onder zijn niveau is.quote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met de vorm van vorig jaar had hij niet zoveel dubbels gemist dat klopt, maar dat was ook een krankzinnig niveau. Wel beter zo dat hij wat weggezakt is, spanninggenot.
Misschien dat het met een DRT wat open blijft wel meer interesse voor het spel kan krijgen, zodat mensen beter kunnen zien wat er dan en dan is.quote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet genoeg animo voor.
Maar ik vind het wel lekker makkelijk zo eigenlijk.
Eigenlijk niet zo zin om op te scheppen, maar inderdaad...quote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doet ie even hoor, op de laatste dag van 2017. Dat doen alleen de groten der aarde.
fok! omdopen tot DRT is de enige juiste optiequote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Anders open jij even een SC.quote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat het met een DRT wat open blijft wel meer interesse voor het spel kan krijgen, zodat mensen beter kunnen zien wat er dan en dan is.
Wel bijzonder hoe hij ineens zo ingezakt is na de kerst, hij begon toch vrij goed ook wel aan dit toernooi.quote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat dit onder zijn niveau is.
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij stopt. Als hij het WK wint van Cross probeert hij het graag nog een keer tegen een echte tegenstander, zo arrogant is ‘ie ook wel weerquote:Op zondag 31 december 2017 01:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ff relaxt man. Die man is de meest succesvolle darter aller tijden, en dat zal hij de komende honderd jaar nog blijven. Nog 48 uur en de wereld is van hem verlost. En jij gaat je een beetje druk lopen maken? Kom op zeg, waait vanzelf over
Misschien komt GGMM dan hier postenquote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat het met een DRT wat open blijft wel meer interesse voor het spel kan krijgen, zodat mensen beter kunnen zien wat er dan en dan is.
Wat is Mike zijn niveau? Zijn basisniveau is gewoon 100+. Dat heeft hij ook gegooid. Als hij piekt dan kan hij 110+ gooien, maar dit jaar is hij niet zo goed in vorm. Kindje gekregen enz enz.quote:Op zondag 31 december 2017 01:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Van Gerwen gewoon op zijn niveau gooit denk ik niet dat die Cross wint. Desalniettemin een geweldige pot en een terechte winnaar.
Niets is zo trefzeker als DRTquote:Op zondag 31 december 2017 01:45 schreef Zipportal het volgende:
DRT verdient meer respect
#Ambachtelijk
#Goudeerlijk
#BarneyGod
twitter:LFC twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:07:54#LFC confirm Coutinho deal - http://t.co/BQc2seax reageer retweet
Etc etc.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is Mike zijn niveau? Zijn basisniveau is gewoon 100+. Dat heeft hij ook gegooid. Als hij piekt dan kan hij 110+ gooien, maar dit jaar is hij niet zo goed in vorm. Kindje gekregen enz enz.
Opvallend ja. Al is het wel zo dat het "vader zijn" in de eerste maanden wordt onderschat. Is echt killing.quote:Op zondag 31 december 2017 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe hij ineens zo ingezakt is na de kerst, hij begon toch vrij goed ook wel aan dit toernooi.
Wat zou die jongen nu met zijn vrije tijd doenquote:Op zondag 31 december 2017 01:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien komt GGMM dan hier posten(lol)
Dat zou episch zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 01:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij stopt. Als hij het WK wint van Cross probeert hij het graag nog een keer tegen een echte tegenstander, zo arrogant is ‘ie ook wel weer
2013-2014, toen moest Liverpool kampioen worden.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef skysherrif het volgende:
twitter:LFC twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:07:54#LFC confirm Coutinho deal - http://t.co/BQc2seax reageer retweet
GSOD/Players Championships was hij juist weer verschrikkelijk goed. Had ook echt niet verwacht dat ie het dit WK lastig zou krijgen, maar de voortekenen waren er al tegen Price en Raya.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is Mike zijn niveau? Zijn basisniveau is gewoon 100+. Dat heeft hij ook gegooid. Als hij piekt dan kan hij 110+ gooien, maar dit jaar is hij niet zo goed in vorm. Kindje gekregen enz enz.
quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef skysherrif het volgende:
Hij is weer boven een cafetaria gaan wonen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou die jongen nu met zijn vrije tijd doen
Daar kan ik niet over meepraten, maar ik geloof het graag.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opvallend ja. Al is het wel zo dat het "vader zijn" in de eerste maanden wordt onderschat. Is echt killing.
Dan kruipt de hele bandwagon lekker warm tegen elkaar met op de achtergrond Electric Six.quote:Op zondag 31 december 2017 01:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Weddenschap afgesloten voor winst voor Cross, als Taylor wint mag je mij in slaap sussen. Wat is het toch een enge koude wereld. Bah bah.
Dat mag.quote:Op zondag 31 december 2017 01:47 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zit nu al een tijdje naar Scary Movie te kijken en ik heb nog niet één keer moeten lachen.
Ik denk dat zijn basis wel een stukje hoger ligt dan 100+. En zeker tegen goede tegenstanders kan hij vaak nog een versnellingkje hoger. En dat was nu zeker niet het geval. Al meende ik op de 5-4 dat het gedaan ging zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wattequote:Op zondag 31 december 2017 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een "Oh dolletjes het is oudjaarsdag dus we gaan dit soort flauwe grappen maken" opmerking?
DO NOT LET THIS SLIPquote:Op zondag 31 december 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2013-2014, toen moest Liverpool kampioen worden.
Laten we Doublepain even richting deze reeks halen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon voor het openen van succesvolle reeksen.
Dit topic omdopen naar SC na het WK.quote:
Ik heb zijn kind niet gezien, wel die van Rop Krossquote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft dat kind van MVG tot het eind in de zaal gezeten?
40-45x haar broek volgescheten.quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Onder de tafel borstvoeding.quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Opgroeien met de dartpijl 2.0quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Volgens mij werkt dit zo primaquote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
En zijn broer (?)quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb zijn kind niet gezien, wel die van Rop Kross
Die was wel wat ouderquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb zijn kind niet gezien, wel die van Rop Kross
We gaan 10 topics halen met Q-schoolquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dit zo prima
Tenzij jij een vergelijkbare belangstelling verwacht op de ET
Na zn eerste 2 wedstrijden dacht ik dat hij iedereen ging slopen. Agressief, scherp, medogenloos. Maar bij die derde pot? Gisteren was het er ook niet, vanavond ook niet.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaan we regelenquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel
Ik zal er zijn, ben vanaf het begin dit WK unaniem Cross fan en zal dat blijven.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn niet eens livescores van waarschijnljk.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan 10 topics halen met Q-school
Open even een SC Tag.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT mag openblijven zolang een SC 1 topic per dag haaltquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk wel streamgenot via facebook of zoquote:Op zondag 31 december 2017 01:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar zijn niet eens livescores van waarschijnljk.
Neuh. De aanwezigheid van een SC geeft geen bestaansrecht aan een heel forumquote:Op zondag 31 december 2017 01:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
DRT mag openblijven zolang een SC 1 topic per dag haalt
Deal?
quote:Op zondag 31 december 2017 01:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh. De aanwezigheid van een SC geeft geen bestaansrecht aan een heel forum
Dan kunnen er wel wat forumpjes worden opgeheven (lol)quote:Op zondag 31 december 2017 01:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 31 december 2017 01:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zodra het in SPT uit zijn voegen begint te groeien zal ik er eens over denkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En als we met Q-school 50 topics halen?
Dat mag ik toch hopen van niet. Dan heeft hij echt iedereen tegen zich. En als je tegen de 60 loopt, is het misschien ook eens een keertje echt genoeg? Wat moet hij nog bewijzen? Laat hem lekker flappen gaan tellen op een tropisch eiland of zoquote:Op zondag 31 december 2017 01:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij stopt. Als hij het WK wint van Cross probeert hij het graag nog een keer tegen een echte tegenstander, zo arrogant is ‘ie ook wel weer
Dat geldt voor heel FOK.quote:Op zondag 31 december 2017 01:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
SC is overbodig voor DRT aangezien er in elke topic wel geluld wordt
Ik dacht dat ze in Utopia niet anders deden, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 31 december 2017 01:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vraag of je een forum met alleen een SC moet openen is een hele andere vraag dan of je een forum met weinig meer dan een SC moet sluitenquote:Op zondag 31 december 2017 01:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kunnen er wel wat forumpjes worden opgeheven (lol)
Nanananananananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hoeveel topics tel je er al? Even tellen, genot.quote:Op zondag 31 december 2017 01:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan kunnen er wel wat forumpjes worden opgeheven (lol)
Daar had ik ook meteen een match mee.quote:
Dat je een opmerking maakt dat je het volgend jaar wil gaan doen en dat het dan morgen is dat je die awards gaat uitschrijven, tamme dakhans.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Daarom lijkt het me tijdens de majors ook prima zo, al hoop ik wel dat we ook de activiteit buiten het livetopic om nog meer kunnen stimulerenquote:Op zondag 31 december 2017 01:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Utopia niet anders deden, maar dat geheel terzijde.
Er is inderdaad te weinig animo doorheen het jaar. Maar het is wel fijn voor veel (dagjes)mensen om nu in DRT alle topics meteen bij de hand te hebben, ipv het in de krochten van SPT tegen te moeten komen.
Yannickgodtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 31-12-2017 om 01:20:04Rob Voltage Cross is de dartsheld van 2017. Cross is nu al een dartslegende en ik hoop dat hij in zijn eerste jaar… https://t.co/8oLwXbRYSG reageer retweet
Nee, dat wordt een soort filibusteren danquote:Op zondag 31 december 2017 01:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
180quote:Op zondag 31 december 2017 01:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel topics tel je er al? Even tellen, genot.
Eh, wat ik bedoelde is dat ik het niet voor elkaar krijg even snel wat awards in elkaar te mikken dus dat ik het dan liever volgend jaar goed doequote:Op zondag 31 december 2017 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je een opmerking maakt dat je het volgend jaar wil gaan doen en dat het dan morgen is dat je die awards gaat uitschrijven, tamme dakhans.
Wij ook Yannick, wij ookquote:Op zondag 31 december 2017 01:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk niet meer mocht maarYannickgodtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 31-12-2017 om 01:20:04Rob Voltage Cross is de dartsheld van 2017. Cross is nu al een dartslegende en ik hoop dat hij in zijn eerste jaar… https://t.co/8oLwXbRYSG reageer retweet
![]()
![]()
Yannick is in 1 klap de held van FOKquote:Op zondag 31 december 2017 01:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik weet dat dit eigenlijk niet meer mocht maarYannickgodtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 31-12-2017 om 01:20:04Rob Voltage Cross is de dartsheld van 2017. Cross is nu al een dartslegende en ik hoop dat hij in zijn eerste jaar… https://t.co/8oLwXbRYSG reageer retweet
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 31 december 2017 01:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
![]()
![]()
Beidequote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een soort filibusteren dan![]()
Wat minstens zo interessant is is wat er met Lakeside gebeurt. Slaagt DRT erin om voldoende boeiend te blijven voor deze Mosterd-na-de-Maaltijd-cup van de gehandicaptenbond BDO? Zo ja, zegt dat dan wat over DRT of over BDO?
Jammer dat Yannick niet hier wil posten. Hij zou een uitstekend lid van de Bandwagon kunnen zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 01:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
![]()
![]()
Ja, je kan immers toch ook degene zijn waarmee vreemd wordt gegaanquote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je je daar ook inschrijven als je niemand kan bedriegen?
Aanranden is strafbaar.quote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je je daar ook inschrijven als je niemand kan bedriegen?
Nou na de scheiding is er meer dan de helft minder te tellen.... de enige reden om te stoppen is dat hij er klaar mee is. Als ‘ie een beetje sympathiek blijft doen en met de meute slijmt wordt ‘ie zo de lokale knuffel-Lim en kan ‘ie makkelijk nog een paar jaar mee. Ik schrijf hem in elk geval nog niet af, zeker niet bij winst.quote:Op zondag 31 december 2017 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet. Dan heeft hij echt iedereen tegen zich. En als je tegen de 60 loopt, is het misschien ook eens een keertje echt genoeg? Wat moet hij nog bewijzen? Laat hem lekker flappen gaan tellen op een tropisch eiland of zo
Wij hebben Poepz0rGod al.quote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat Yannick niet hier wil posten. Hij zou een uitstekend lid van de Bandwagon kunnen zijn.
Dat gaat ook wel weer wat ver.quote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yannick is in 1 klap de held van FOK
Er zijn vast wel wat users bereid om wat awards te verzinnenquote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eh, wat ik bedoelde is dat ik het niet voor elkaar krijg even snel wat awards in elkaar te mikken dus dat ik het dan liever volgend jaar goed doe
Stuur maar een aardige PM als je wat weet, geen enkel puntquote:Op zondag 31 december 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel wat users bereid om wat awards te verzinnen
De toyboy zijn voor overjarige vrouwen in de sleurquote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, je kan immers toch ook degene zijn waarmee vreemd wordt gegaan
RIPquote:Op zondag 31 december 2017 01:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die ligt nog in ruins door Toon Greebe.
Ik ga er hoe dan ook van uit dat het na maandagavond finito terminado is. Tourkaart ingeleverd, geschrapt uit de ranking, prima voor wat demonstraties of zo, maar competitief moet het dan over wezenquote:Op zondag 31 december 2017 01:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou na de scheiding is er meer dan de helft minder te tellen.... de enige reden om te stoppen is dat hij er klaar mee is. Als ‘ie een beetje sympathiek blijft doen en met de meute slijmt wordt ‘ie zo de lokale knuffel-Lim en kan ‘ie makkelijk nog een paar jaar mee. Ik schrijf hem in elk geval nog niet af, zeker niet bij winst.
Schrappen uit de ranking zal niet gaan.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er hoe dan ook van uit dat het na maandagavond finito terminado is. Tourkaart ingeleverd, geschrapt uit de ranking, prima voor wat demonstraties of zo, maar competitief moet het dan over wezen
Tuurlijk welquote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schrappen uit de ranking zal niet gaan.
Voor een paar ton per jaar de toyboy van dione de graaff zijn?quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De toyboy zijn voor overjarige vrouwen in de sleur
Jawel, tourcard inleveren is weg uit rankingquote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schrappen uit de ranking zal niet gaan.
Rob Cross Award: beste nieuwkomerquote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur maar een aardige PM als je wat weet, geen enkel punt
Hij is erelid en dus automatisch voor altijd lid en dus voor altijd op de ranking zolang hij prijzengeld heeft staanquote:
Oh dat zou ik wel doen tegen een schappelijke vergoeding.quote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor een paar ton per jaar de toyboy van dione de graaff zijn?
Laten we het wel bij positieve awards houden, da's veel leukerquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rob Cross Award: beste nieuwkomer
Marcel Maijer Award: grootste idioot
Michael van Gerwen Award: user met de meeste chromosomen teveel
Phil Taylor Award: De user die altijd overal een act van maakt
Raymond van Barneveld Award: de user waar altijd iedereen tegen is
Marcel en Michael award zijn hetzelfe.quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gratis ook?quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel doen tegen een schappelijke vergoeding.
Dat is in VBL ook niet zoquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we het wel bij positieve awards houden, da's veel leuker
Hoi FMD?quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef den85 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik hoop op een whitewash.
Phil 7 Cross 0.
Met een uurtje klaar die finale.
Nee, dit is weer het 21e dagjesmens dat alleen laf met het WK komt opdraven en de vaste volger de les probeert te lezen.quote:
Waarom niet de beste pedo?quote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Mani89 het volgende:
De Jelle Klaasen award: de user met de beste pedograppen.
Klopt. Maar voor zover ik gekeken heb zitten we in DRT en daar is alles één grote dolgezellige gemoedelijke boelquote:
Doe ook dan het trieste publiek award. Die wint dit topic wel.quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Michael Smith-award: ''voor de user die hoofdschuddend leeft''.quote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Mani89 het volgende:
De Jelle Klaasen award: de user met de beste pedograppen.
Maar een beetje dollen moet ook kunnen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor zover ik gekeken heb zitten we in DRT en daar is alles één grote dolgezellige gemoedelijke boel
Gary Anderson Award: sympathiekste userquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nintex en dellipderquote:
Ik zal er eens over denkenquote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een beetje dollen moet ook kunnen.
Hoe gaat DRT dit omdraaien?quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef den85 het volgende:
[..]
Doe ook dan het trieste publiek award. Die wint dit topic wel.
Staat ‘ie tweede bij winst? Ik kan nergens een geschoond lijstje vinden zo gauw, maar daar moet hij in de buurt komen dacht ik...quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is erelid en dus automatisch voor altijd lid en dus voor altijd op de ranking zolang hij prijzengeld heeft staan
Yeah well. Hij zal er niet minder klaar mee zijn. Hij zal niet "toch nog wedstrijdjes gaan gooien OMDAT hij op die ranking blijft staan. Hij gaat gewoon vanzelf wegzakken, en omdat hij zijn tourkaart inlevert ook nergens meer aan deelnemen. Niemand hoeft meer rekening met hem te houden.quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Omdat hij erelid is dan de PeeDiePeeEe. Dit heeft Zjak gisteren verteld.
Dat moet Thornton zijn joh, als je dan toch iemand daarvoor kiestquote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michael Smith-award: ''voor de user die hoofdschuddend leeft''.
Lul niet, daar kunnen ze gewoon spellen.quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar wordt iedereen uitgemaakt voor een nazi of een facist (lol)
Op naar het Remlof topic.quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dennis Smith-award: voor de meest excentrieke user.quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Jamie Caven award: Voor de user die het altijd verkeerd ziet
Dit weet ons aller Ajacied422 welquote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Staat ‘ie tweede bij winst? Ik kan nergens een geschoond lijstje vinden zo gauw, maar daar moet hij in de buurt komen dacht ik...
wil je tikken?quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lul niet, daar kunnen ze gewoon spellen.
Ja ik word altijd treurig van dat soort extreme mensjes in de politiek.quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik reken Taylor niet mee.quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit weet ons aller Ajacied422 wel
quote:Op zondag 31 december 2017 02:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De Koert award: voor de user met de slechtste woordgrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |