Ik heb beschamendere dingen gedaan. Dus boeiend.quote:Op zondag 31 december 2017 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je daar nou zo achteraf op terugkijkt, wat vind je daar nou van?
8-2quote:Op zondag 31 december 2017 01:22 schreef MakkieR het volgende:
Wat is nu de onderlinge stand tussen MVG en Cross?
Dieper in de nacht was dit.quote:Op zondag 31 december 2017 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vond je dit zo? Diep in de nacht
Hij was hier een uurtje geleden.quote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je op twitter kijken naar notoiredomoor
Nee maar ik zie het wel gebeuren. Maar hoop op crossquote:Op zondag 31 december 2017 01:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt niet in de lijn der verwachtingen.
Het is potverdikke ook al bijna half 2.quote:Op zondag 31 december 2017 01:23 schreef Tagliano het volgende:
Goeie genade dit is toch even bijkomen hoor
Blij dat ik hier voor wakker gebleven benquote:
De topics in de eerste ronde waren ook niet echt rustigquote:Op zondag 31 december 2017 01:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dagjesmensen weg . Maandag een lekker rustig topic
Ligt eraan wat je beste noemt, vorig jaar was een hoger niveau maar dit was qua kijkwaarde zo mogelijk nog beterquote:Op zondag 31 december 2017 01:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jongens dit was de beste halve finale ooit.. toch?
Het had alles ja. Scorend was finale van vorig jaar echt epischquote:Op zondag 31 december 2017 01:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jongens dit was de beste halve finale ooit.. toch?
Hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zondag 31 december 2017 01:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. En die krijgt het publiek op zijn hand. Zal me verbazen als Cross meer dan drie sets pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |