Yeah well. Hij zal er niet minder klaar mee zijn. Hij zal niet "toch nog wedstrijdjes gaan gooien OMDAT hij op die ranking blijft staan. Hij gaat gewoon vanzelf wegzakken, en omdat hij zijn tourkaart inlevert ook nergens meer aan deelnemen. Niemand hoeft meer rekening met hem te houden.quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Omdat hij erelid is dan de PeeDiePeeEe. Dit heeft Zjak gisteren verteld.
Dat moet Thornton zijn joh, als je dan toch iemand daarvoor kiestquote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michael Smith-award: ''voor de user die hoofdschuddend leeft''.
Lul niet, daar kunnen ze gewoon spellen.quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar wordt iedereen uitgemaakt voor een nazi of een facist (lol)
Op naar het Remlof topic.quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dennis Smith-award: voor de meest excentrieke user.quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Jamie Caven award: Voor de user die het altijd verkeerd ziet
Dit weet ons aller Ajacied422 welquote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Staat ‘ie tweede bij winst? Ik kan nergens een geschoond lijstje vinden zo gauw, maar daar moet hij in de buurt komen dacht ik...
wil je tikken?quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lul niet, daar kunnen ze gewoon spellen.
Ja ik word altijd treurig van dat soort extreme mensjes in de politiek.quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik reken Taylor niet mee.quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit weet ons aller Ajacied422 wel
quote:Op zondag 31 december 2017 02:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De Koert award: voor de user met de slechtste woordgrappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |