Stuur maar een aardige PM als je wat weet, geen enkel puntquote:Op zondag 31 december 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel wat users bereid om wat awards te verzinnen
De toyboy zijn voor overjarige vrouwen in de sleurquote:Op zondag 31 december 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, je kan immers toch ook degene zijn waarmee vreemd wordt gegaan
RIPquote:Op zondag 31 december 2017 01:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die ligt nog in ruins door Toon Greebe.
Ik ga er hoe dan ook van uit dat het na maandagavond finito terminado is. Tourkaart ingeleverd, geschrapt uit de ranking, prima voor wat demonstraties of zo, maar competitief moet het dan over wezenquote:Op zondag 31 december 2017 01:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou na de scheiding is er meer dan de helft minder te tellen.... de enige reden om te stoppen is dat hij er klaar mee is. Als ‘ie een beetje sympathiek blijft doen en met de meute slijmt wordt ‘ie zo de lokale knuffel-Lim en kan ‘ie makkelijk nog een paar jaar mee. Ik schrijf hem in elk geval nog niet af, zeker niet bij winst.
Schrappen uit de ranking zal niet gaan.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er hoe dan ook van uit dat het na maandagavond finito terminado is. Tourkaart ingeleverd, geschrapt uit de ranking, prima voor wat demonstraties of zo, maar competitief moet het dan over wezen
Tuurlijk welquote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schrappen uit de ranking zal niet gaan.
Voor een paar ton per jaar de toyboy van dione de graaff zijn?quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De toyboy zijn voor overjarige vrouwen in de sleur
Jawel, tourcard inleveren is weg uit rankingquote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schrappen uit de ranking zal niet gaan.
Rob Cross Award: beste nieuwkomerquote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur maar een aardige PM als je wat weet, geen enkel punt
Hij is erelid en dus automatisch voor altijd lid en dus voor altijd op de ranking zolang hij prijzengeld heeft staanquote:
Oh dat zou ik wel doen tegen een schappelijke vergoeding.quote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor een paar ton per jaar de toyboy van dione de graaff zijn?
Laten we het wel bij positieve awards houden, da's veel leukerquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rob Cross Award: beste nieuwkomer
Marcel Maijer Award: grootste idioot
Michael van Gerwen Award: user met de meeste chromosomen teveel
Phil Taylor Award: De user die altijd overal een act van maakt
Raymond van Barneveld Award: de user waar altijd iedereen tegen is
Marcel en Michael award zijn hetzelfe.quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gratis ook?quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel doen tegen een schappelijke vergoeding.
Dat is in VBL ook niet zoquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we het wel bij positieve awards houden, da's veel leuker
Hoi FMD?quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef den85 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik hoop op een whitewash.
Phil 7 Cross 0.
Met een uurtje klaar die finale.
Nee, dit is weer het 21e dagjesmens dat alleen laf met het WK komt opdraven en de vaste volger de les probeert te lezen.quote:
Waarom niet de beste pedo?quote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Mani89 het volgende:
De Jelle Klaasen award: de user met de beste pedograppen.
Klopt. Maar voor zover ik gekeken heb zitten we in DRT en daar is alles één grote dolgezellige gemoedelijke boelquote:
Doe ook dan het trieste publiek award. Die wint dit topic wel.quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Michael Smith-award: ''voor de user die hoofdschuddend leeft''.quote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Mani89 het volgende:
De Jelle Klaasen award: de user met de beste pedograppen.
Maar een beetje dollen moet ook kunnen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor zover ik gekeken heb zitten we in DRT en daar is alles één grote dolgezellige gemoedelijke boel
Gary Anderson Award: sympathiekste userquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nintex en dellipderquote:
Ik zal er eens over denkenquote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een beetje dollen moet ook kunnen.
Hoe gaat DRT dit omdraaien?quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef den85 het volgende:
[..]
Doe ook dan het trieste publiek award. Die wint dit topic wel.
Staat ‘ie tweede bij winst? Ik kan nergens een geschoond lijstje vinden zo gauw, maar daar moet hij in de buurt komen dacht ik...quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is erelid en dus automatisch voor altijd lid en dus voor altijd op de ranking zolang hij prijzengeld heeft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |