kloptquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet iedereen hier is even Keane op dit bandje toch?
Ik!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volbeat leden zijn gewoon lijst hackers
Zou niet weten wie er anders op stemt behalve zijzelf
Echte mannen houden dan ook van echt goede muziek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel zo dat letterlijk elke Achterhoeker die ik ken fan is van Volbeat.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef Nizno het volgende:
zo te zien aan de tv gaan we Sara Kroos kijken
Ik kan ook mooiere metal bedenken. Waar hou jij dan van?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zoveel mooie metal maar dit vind ik niet zo mooi.
Wat ik zei.. ik had mevrouw Pippen wat meer aandacht kunnen/moeten geven..quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Maar Pippen, heb jij ergens spijt van?
Ohja, ik ben natuurlijk weer "speciaal".quote:
Hiervoor zou ook goed zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste van Keane. Als ze hierna waren gestopt was het geen probleem geweest.
Ja snap ik ook wel weer. Ik heb ook meer met een Telegraph Road dan met hapklare Keane.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pink Floyd is gewoon zo diepgaand voor mij terwijl Volbeat voor mij klinkt als raggende saaie rock.
Maar dat ben ik
Dan is het goed uitgekeaned dat ze op deze plaats staan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet iedereen hier is even Keane op dit bandje toch?
Net een jaar of 5 te laat geboren zijn is ook jammer. Ik was in de jaren rond 1990 nog te jong om al het moois te kunnen bevatten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:15 schreef Zorro het volgende:
Als ik denk aan de jaren 60 en hoe ik dat gemist heb besef ik me het gemis van de jongeren die de 70's en 80's hebben gemist.
Bosbeetle in het verleden wel. Belsen nauwelijks dacht ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef LCMS het volgende:
Komen de muziekmodjes belsen en Bosbeetle hier wel eigenlijk?
Nog niet gezien volgens mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef LCMS het volgende:
Komen de muziekmodjes belsen en Bosbeetle hier wel eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik ben natuurlijk weer "speciaal".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |