Hahaha Creedquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klinkt als een mix van Nickelback, Metallica en Creed
sinds vorig jaar toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit nummer....omdat het al een paar jaar in de T2K staat.
Genot dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
White Rabbit was prachtig. Volbeat is verschrikkelijkIk ga naar een vriend toe. Veel plezier nog
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Geeft niet, je hebt wel meer domme dingen gezegd in deze reeks.
Het was niet eens roddelen, het waren feiten.quote:
Ik ook niet, hoor. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan weinig met Volbeat.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
White Rabbit was prachtig. Volbeat is verschrikkelijkIk ga naar een vriend toe. Veel plezier nog
Veel inspiratie uit Metallica inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je bent zelf een hoempapa.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zit echt veel minder in dan in Sad Mans Tongue, domme hoempapa muziek
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Migraine krijgen lukt vrij aardig.
Zegt mij niets hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tong van de sippe man staat er tegenwoordig ook in
Zeker genoeg stemmen gehadquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar vreemd dat dit zo hoog staat, wel.
Ik deel jouw mening hoor en we zijn vast niet de enige. Vind het vrij generic allemaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
Impopulaire mening: ik vind Volbeat ontzettend aanstellerige muziek maken.
Ik ben een uitgesproken rockliefhebber, maar Volbeat staat bijna onderaan mijn lijstje met bands waar ik blij van word.
Dat zijn veel 'metal'bandsquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grootste probleem met Volbeat is dat ze live TERINGSLECHT zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |