quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is uit de epische Woodstock tijd
Verdommequote:
Nog meer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Zorro het volgende:
Hier zit wat meer structuur in dan in Sad Man's Tongue
Aan de andere kant, ik heb alles onder handbereik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:15 schreef Zorro het volgende:
Als ik denk aan de jaren 60 en hoe ik dat gemist heb besef ik me het gemis van de jongeren die de 70's en 80's hebben gemist.
Redelijk erg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe erg heb ik onder een steen geleefd als ik Volbeat niet ken?
2:31?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wat duurt ie toch kort hè die White Rabbit
Behoorlijk afgelopen jarenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf meerdere maanden sociaal geïsoleerd omdat ik me ergens voor schaamde en ik bang was voor de reactie, terwijl dit totaal onnodig was.
Daar heb ik wel heel veel spijt van ja
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Zoiets heb ik overigens ook weleens gehad
Dan lagen we onder dezelfde steen denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Het is geen muziek waar ik een heel album achter elkaar van luister, maar soms tussendoor is het heel erg fijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
Impopulaire mening: ik vind Volbeat ontzettend aanstellerige muziek.
Ik ben een uitgesproken rockliefhebber, maar Volbeat staat bijna onderaan mijn lijstje met bands waar ik blij van word.
Denen he, die kun je überhaupt nooit verstaan met die hete aardappel in de keel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Homdeck het volgende:
ik versta alleen geen fuck van wat hij zingt
Ik ken alleen dit nummer....omdat het al een paar jaar in de T2K staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Geeft niet, je hebt wel meer domme dingen gezegd in deze reeks.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dat inderdaad. Vooral dit nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is geen muziek waar ik een heel album achter elkaar van luister, maar soms tussendoor is het heel erg fijn.
Dat is toch niks, de meeste nummers die ik luister beginnen bij een minuut of 5quote:
gewoon niet zo roddelenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige.
Maar ik kijk wel meer uit wanneer ik wat vertel.
Maar de voldoening om wat te vinden wat je altijd al zocht, ergens achterin een platenbak in een obscuur LP zaakje... Heerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb alles onder handbereik.
Ik ken het zelts terwijl ik echt helemaal niks met het genre muziek heb.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
De tong van de sippe man staat er tegenwoordig ook inquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit nummer....omdat het al een paar jaar in de T2K staat.
Jupquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Bugno het volgende:
Dit klinkt als iets verschrikkelijks als The Baseballs. Semi-gimmickmuziek...verschrikkelijk, om te kotsen.
Ik vind " De lijst van 2017" nou ook niet echt duidelijk. Er staat niet bij dat er de tijden tussenstaan. OP doorlezen vs elk linkje aanklikken vind ik nog wel een verschilquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor, vind het alleen zo irritant dat mensen moeite doen om alles in de OP te plaatsen en er dan nog van die vragen komen. Dan denk ik.... goh het lijkt je eerste dag wel op FOK! grappenmaker
Migraine krijgen lukt vrij aardig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan weinig met Volbeat.
Je mist vrij weinig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Hahaha Creedquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klinkt als een mix van Nickelback, Metallica en Creed
sinds vorig jaar toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit nummer....omdat het al een paar jaar in de T2K staat.
Genot dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klinkt als een mix van Nickelback, Metallica en Creed
Have funquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
White Rabbit was prachtig. Volbeat is verschrikkelijkIk ga naar een vriend toe. Veel plezier nog
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Geeft niet, je hebt wel meer domme dingen gezegd in deze reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |