Betere prestaties, misschien. Maar ten koste van wat? En hoe voel je je dan als iets niet lukt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar ik heb wel t idee (of de illusie) dat ik mijzelf met misschien hoge eisen dwing tot betere prestaties te komen en het werkt.
Ik heb zelfs de 90's gemist.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:15 schreef Zorro het volgende:
Als ik denk aan de jaren 60 en hoe ik dat gemist heb besef ik me het gemis van de jongeren die de 70's en 80's hebben gemist.
Dit doet pijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:15 schreef Zorro het volgende:
Als ik denk aan de jaren 60 en hoe ik dat gemist heb besef ik me het gemis van de jongeren die de 70's en 80's hebben gemist.
neuj hoor, vind het alleen zo irritant dat mensen moeite doen om alles in de OP te plaatsen en er dan nog van die vragen komen. Dan denk ik.... goh het lijkt je eerste dag wel op FOK! grappenmakerquote:
Iets zegt me trouwens dat dit topic te druk is om hier iets serieus over te zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Betere prestaties, misschien. Maar ten koste van wat? En hoe voel je je dan als iets niet lukt?
Bij mij leidt dat niet zelden tot zelfhaat en dat is nooit goed. Daarom probeer ik dat los te laten.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is uit de epische Woodstock tijd
Verdommequote:
Nog meer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Zorro het volgende:
Hier zit wat meer structuur in dan in Sad Man's Tongue
Aan de andere kant, ik heb alles onder handbereik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:15 schreef Zorro het volgende:
Redelijk erg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe erg heb ik onder een steen geleefd als ik Volbeat niet ken?
2:31?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wat duurt ie toch kort hč die White Rabbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |