Toen hadden ze dat hele vliegtuig al verbouwdquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
We Built This City was wel iets beter.
Ik heb mezelf meerdere maanden sociaal geïsoleerd omdat ik me ergens voor schaamde en ik bang was voor de reactie, terwijl dit totaal onnodig was.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Laat ik, zo vlak voor de laatste dag van het jaar, eens wat vragen aan mijn mede-FOKkers.
Hebben jullie ergens spijt van wbt 2017?
ja, gelukkig heeft 2018 de OWS dus dit jaar ben ik er zeker vaker.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja wel van iets, niet heel spannend. Maar ik had met iemand in de trein over iemand anders: een oud-collega en mijn mede leidster bij voetbal. Ze is ook de moeder van het best vriendje van Lennon. Voornamelijk over de slechte smaak voor kleding.
Stap ik de trein uit ..... loopt ze voor me en zat e waarschijnlijk bij ons in de coupé. Ik weet niet of ze het gehoord heeft, maar ik heb me een tijdje erg ongemakkelijk gevoeld. Ze heeft het in ieder geval niet tegen me gezegd of laten merken.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit Glennis
zou het zo niet weten. JIj?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Laat ik, zo vlak voor de laatste dag van het jaar, eens wat vragen aan mijn mede-FOKkers.
Dit. HEERLIJKquote:
Dat geloof ik graag. Maar ik heb wel t idee (of de illusie) dat ik mijzelf met misschien hoge eisen dwing tot betere prestaties te komen en het werkt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Best kans dat je eisen voor jezelf ook te hoog zijn dan. (Ik spreek uit ervaring)
Genoegquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik nu de OP ga lezen dan zijn we al een topic verder voordat ik klaar ben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
leer maar eindelijk eens de OP luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |