dat staat er los van... ik moet wel.. je weet toch:quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was niet eens roddelen, het waren feiten.En jij bent het met me eens.
Lekker høken, ja toch.quote:
Uccie wil vast nog wel even uitleggen hoe dat precies werkt.quote:
Ik heb iig een betere balans gevonden tussen sociaal leven en werk. Als je geen relatie hebt dan wordt je niet automatisch gedwongen ruimte vrij te maken voor dingen die op het eerste oog minder 'nuttig' lijken maar wel heel prettig zijn en zorgen voor een betere balans. Ik ben zzp-er en gaf mijzelf de afgelopen jaren te weinig ruimte om vakantie te nemen (1 week per jaar). Ben dit jaar al naar 3 weken gegaan, wat een hele stap is geweest. Gaat steeds beterquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Betere prestaties, misschien. Maar ten koste van wat? En hoe voel je je dan als iets niet lukt?
Bij mij leidt dat niet zelden tot zelfhaat en dat is nooit goed. Daarom probeer ik dat los te laten.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volbeat leden zijn gewoon lijst hackers
Zou niet weten wie er anders op stemt behalve zijzelf
Tot ze hun nummers akoestisch spelen en het hele goede nummers blijken te zijn.quote:
Ik vind het eerlijk gezegd zo ook niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn grootste probleem met Volbeat is dat ze live TERINGSLECHT zijn
Uh...dan is het nu 2 jaar en dan mag ik het een paar jaar noemenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Stonden 11 jaar geleden hier in de kroeg
[ afbeelding ]
Ik was toen 13, dus ging nog niet uit
Ze zien er net zo slecht uit als dat hun muziek klinktquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Stonden 11 jaar geleden hier in de kroeg
[ afbeelding ]
Ik was toen 13, dus ging nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |