Ja, als je niet van metal houdt kan ik me dat heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd zo ook niet om aan te horen.
Het is wel zo dat letterlijk elke Achterhoeker die ik ken fan is van Volbeat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Lekker høken, ja toch.
Mijn beeld van de Achterhoek weer bevestigd.
Dat ie de pubquiz niet gewonnen heeft denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Maar Pippen, heb jij ergens spijt van?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb iig een betere balans gevonden tussen sociaal leven en werk. Als je geen relatie hebt dan wordt je niet automatisch gedwongen ruimte vrij te maken voor dingen die op het eerste oog minder 'nuttig' lijken maar wel heel prettig zijn en zorgen voor een betere balans. Ik ben zzp-er en gaf mijzelf de afgelopen jaren te weinig ruimte om vakantie te nemen (1 week per jaar). Ben dit jaar al naar 3 weken gegaan, wat een hele stap is geweest. Gaat steeds beter
Er hangt nog wel een mooie poster, en nog 100den posters van bands, toch mooi om aan bands te laten zien die daar spelenquote:
Eindeloos PF-geneuzel vind ik ook kut hoor, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap soms niet dat mensen niet kunnen genieten van dit soort gitaren blijheid, maar wel van die ellenlange kabbelnummers van bijvoorbeeld Pink Floyd of whatever.
Maar dat zal dan wel hetzelfde zijn als het verschil tussen je volproppen bij een all you can eat tent, en bij een 3 sterrentent 8 gangen liflafjes eten.
Pink Floyd is gewoon zo diepgaand voor mij terwijl Volbeat voor mij klinkt als raggende saaie rock.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap soms niet dat mensen niet kunnen genieten van dit soort gitaren blijheid, maar wel van die ellenlange kabbelnummers van bijvoorbeeld Pink Floyd of whatever.
Maar dat zal dan wel hetzelfde zijn als het verschil tussen je volproppen bij een all you can eat tent, en bij een 3 sterrentent 8 gangen liflafjes eten.
nee je had gelijk,dit is het derde jaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uh...dan is het nu 2 jaar en dan mag ik het een paar jaar noemen![]()
#slechteredding
Dat was privé speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie wil vast nog wel even uitleggen hoe dat precies werkt.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb iig een betere balans gevonden tussen sociaal leven en werk. Als je geen relatie hebt dan wordt je niet automatisch gedwongen ruimte vrij te maken voor dingen die op het eerste oog minder 'nuttig' lijken maar wel heel prettig zijn en zorgen voor een betere balans. Ik ben zzp-er en gaf mijzelf de afgelopen jaren te weinig ruimte om vakantie te nemen (1 week per jaar). Ben dit jaar al naar 3 weken gegaan, wat een hele stap is geweest. Gaat steeds beter
Dit nummer is nog wel lekker maar verder nooit echt heel erg fan van geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze zien er net zo slecht uit als dat hun muziek klinkt
Ik zoek een Singstar-set voor morgenavond. Max 30km van Amsterdam, wie helpt me?quote:
Lolquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet iedereen hier is even Keane op dit bandje toch?
Ba dumm tsss.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet iedereen hier is even Keane op dit bandje toch?
Zoveel mooie metal maar dit vind ik niet zo mooi.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, als je niet van metal houdt kan ik me dat heel goed voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |