Ga beetje daytraden dan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:24 schreef 1299 het volgende:
Ik zit er over te denken om mijn Ethereum van de hand te doen, en in een of andere hippe shitcoin te vrotten maar ben er nog niet helemaal uit welke ,liefst iets op Bittrex anders blijf ik maar fees afdragen.
Tuurlijk, kwestie van tijdquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die ton maak je makkelijk een millie van
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:27 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie bepaalde exchanges waar jullie je hebben geverifieerd om meer te mogen weghalen daar? En zoja wat zijn de limieten?
Wil je soms dat anderen verlies maken?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:26 schreef 1299 het volgende:
[..]
Misschien meeliften op XVG, paar procent pakken en dan weer uitstappen
Beetje de essentie van een zero sum game, de een zijn gains zijn de ander zijn verliesquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je soms dat anderen verlies maken?
Sowieso doen, stel je voor dat ding stond op een normale exchangequote:Op vrijdag 29 december 2017 19:36 schreef Landgeld het volgende:
XRB wel of niet investeren
Interessant . Kan nog veel stijgen, maar is ook al veel gestegne.
Dan moeten we wel weten wanneer het op een normale exchange komtquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso doen, stel je voor dat ding stond op een normale exchange
Zoals al eerder genoemd kan de coin gerust nog x5 gaan de komende weken/maanden. Bij een x10 staat XRB "slechts" 5e op CMC... dus alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:36 schreef Landgeld het volgende:
XRB wel of niet investeren
Interessant . Kan nog veel stijgen, maar is ook al veel gestegne.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso doen, stel je voor dat ding stond op een normale exchange
XRB staat momenteel niet op een echt grote exchange. Vaak is het zo dat een munt enorm stijgt wanneer het op een grote exchange gaatquote:
Je zou in 25 coins moeten investeren wil je alle bull-runs bijhoudenquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:41 schreef Apekoek het volgende:
Ondertussen begint Musicoin aan een sprint. Jongens dit is een niche product, pak hm nu het nog kan.
Heb hem ook
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Bitcoin
Ethereum
Lisk
NewEconomyMovement
Verge
Waves
Ripple
Florin
Lumen
ReddCoin
Ada
Shift
Neo
Litecoin
SysCoin
Trustcoin
Factom
Monero
Verium
Digibyte
PowerLedger
Request Network
VeChain
MIOTA
Binance
Electronium
DeepOnion
SpectreCoin
Aeternity
Ardor
Siacoin
en ICO's
Universa
Tokenpay
MTN
Dat kun je toch per exchange zien?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:44 schreef 1299 het volgende:
Waarom maken ze niet wat meer filters bij CoinmarketCap zodat je bv alleen coins van een specifieke exchange ziet?
De api voorziet hier ook niet in helaas.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Bitcoin
Ethereum
Lisk
NewEconomyMovement
Verge
Waves
Ripple
Florin
Lumen
ReddCoin
Ada
Shift
Neo
Litecoin
SysCoin
Trustcoin
Factom
Monero
Verium
Digibyte
PowerLedger
Request Network
VeChain
MIOTA
Binance
Electronium
DeepOnion
SpectreCoin
Aeternity
Ardor
Siacoin
en ICO's
Universa
Tokenpay
MTN
*kuchtquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Je zou in 25 coins moeten investeren wil je alle bull-runs bijhouden![]()
Niet te doen.
omg nice, alleen zou ik ook nog graag de 1 uur percentages willen zien om snel trends te kunnen spotten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:46 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat kun je toch per exchange zien?
https://coinmarketcap.com/exchanges/bittrex/
https://coinmarketcap.com/all/views/all/quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:48 schreef 1299 het volgende:
[..]
omg nice, alleen zou ik ook nog graag de 1 uur percentages willen zien om snel trends te kunnen spotten.
Ja die view gebruik ik al, maar daar zou ik dus graag een filter op exchange willen zienquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/all/views/all/
Nog meer wensen?
Ik hoorde iets over moonquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:51 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik dacht dat het klaar was met ripple, maar hij gaat nog steeds.
FOMO!quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Fuck it, dan maar wat XRB halen. Hopelijk gaat die naar een grotere exchange binnen 2 weken
Neuh niet echt. Het moet nog gewoon op grotere exchanges komen, dan verkoop ik allesquote:
Ik zeg niet dat ik geen kopie van mijn paspoort opstuur omdat ik ook denk dat het wel mee zal vallen, maar het is naïef om te denken dat het niet kan gebeuren. Ik vertrouw de exchanges, maar die staan nou niet echt bekend om hun geweldig goede beveiliging tegen hacken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké gooi je laptop maar weg, gooi je telefoon ook maar even de zee in. Wie weet kijkt iemand nu live naar je!![]()
Wie zegt dat het niet kan gebeuren? Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik geen kopie van mijn paspoort opstuur omdat ik ook denk dat het wel mee zal vallen, maar het is naïef om te denken dat het niet kan gebeuren. Ik vertrouw de exchanges, maar die staan nou niet echt bekend om hun geweldig goede beveiliging tegen hacken.
Ripple heeft een paar grote spelers aan boord, ik blijf lekker zittenquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat te doen met mijn Ripple, alles verkopen of een deel laten staan. Ik vind de stijging bizar (ik zit er in vanaf 0,25) maar ergens hoop ik dat ie komend jaar naar de 5 dollar gaat.
Ik ben ook wel voorstander van de munt vanwege die samenwerkingen. Maar als het nu 2 dollar is dan vind ik (in cryptoland) het maar matig als Ripple eind 2018 op 5 dollar staat... :’(quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ripple heeft een paar grote spelers aan boord, ik blijf lekker zitten
5 is achterlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat te doen met mijn Ripple, alles verkopen of een deel laten staan. Ik vind de stijging bizar (ik zit er in vanaf 0,25) maar ergens hoop ik dat ie komend jaar naar de 5 dollar gaat.
Lees je alsjeblieft in...quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:17 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voorstander van de munt vanwege die samenwerkingen. Maar als het nu 2 dollar is dan vind ik (in cryptoland) het maar matig als Ripple eind 2018 op 5 dollar staat... :’(
Als jij het zegt, dan houd ik ze.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 is achterlijk
Dat is hetzelfde als hopen dat Ether 4000 waard wordt; zelfs Ik ben nog realistisch genoeg om daar niet op te hopen.
Via waar koop je die? Mercatox.com ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Fuck it, dan maar wat XRB halen. Hopelijk gaat die naar een grotere exchange binnen 2 weken
Ligt er ook een beetje aan hoeveel ripple je hebt. Als je er maar een paar honderd hebt of zo, dan kan je je geld beter in een andere crypto steken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan houd ik ze.
Hopen mag maar 5$ is absurd qua marketcapquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
ik laat ze vanaf nu staan. 1 keer groot deel verkocht voor een dip die nooit kwamquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik vind alle munten absurd qua marketcap. ^^quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hopen mag maar 5$ is absurd qua marketcap
Ach, als ie maar netjes onder Ether blijft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan houd ik ze.
een paar jaar geleden noemden ze de huidige prijzen absurdquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik vind alle munten absurd qua marketcap. ^^
*kuch* Roger.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:21 schreef Syd het volgende:
Welke FOK!ker was het?
/edit daar is iemand lekker rijk geworden mocht die het nog hebben
valt wel mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik vind alle munten absurd qua marketcap. ^^
Bitgrailquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Via waar koop je die? Mercatox.com ?
Dit gaat nog wel veranderen de komende 10-20 jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
valt wel mee.
[ afbeelding ]
Oud plaatje, maar we zitten nog onder Apple.
En dat in, wat is het precies, 10 jaar ofzo? Dat vind ik vrij rap eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
valt wel mee.
[ afbeelding ]
Oud plaatje, maar we zitten nog onder Apple.
eentje die mij al geld heeft opgeleverdquote:
5000 procent winst. Of wil je weer een plaatjequote:Op vrijdag 29 december 2017 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees je alsjeblieft in...
Toen ik zei dat er veel dom geld in Ripple zit, had ik het over dit soort uitspraken.
kom maar met dat domme geldquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees je alsjeblieft in...
Toen ik zei dat er veel dom geld in Ripple zit, had ik het over dit soort uitspraken.
https://support.hitbtc.co(...)-Withdraw-your-coinsquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:40 schreef RobinaHoed het volgende:
Iemand ervaring met pending withdrawals bij Hitbtcwat te doen?
Moest jij eens opletten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:47 schreef betyar het volgende:
Hahaha, Ripple is wel baas aan het worden zo. Die kakt niet meer in.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:47 schreef noodgang het volgende:
Net toch maar wat dom geld gecasht van ome Ripple
Een dipje ja. Maar goed , als je niet tegen een flinke correctie kan verdien je de hoofdprijs uiteindelijk ook niet zeg maar.quote:
Twitter met de pagina's van de coins en wat twitterpaginas die het nieuws bij houden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:50 schreef nickhguitar het volgende:
Welke sites/apps/software gebruiken jullie nou eigenlijk? Ik bedoel dus niet de sites van de exchanges of wallets o.i.d., maar meer de software voor andere info om de cryptocurrency.
Ik gebruik zelf Bittfolio en cryptocompare.com
XRP is geen scam. En echt pumpdumpbaar is ie ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja. XRP wordt XVG in het groot.
Zou het laten staan. Relatief stabiele munt en stijgt mogelijk nog wel verder door.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
XVG staat alweer op $0,17quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja. XRP wordt XVG in het groot.
de withdrawel is processed, maar hij blijft op die yellow dots..quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://support.hitbtc.co(...)-Withdraw-your-coins
Precies, wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Bedankt eikel.
Ooh wacht, ik kom zelf hier
Wachten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:40 schreef RobinaHoed het volgende:
Iemand ervaring met pending withdrawals bij Hitbtcwat te doen?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
gaat ripple bitcoin inhalen? en is btc dan een altcoin?
damn per 0,01 cent stijging $6000 winst.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:25 schreef Basxt het volgende:
Gvd zeg ripple blijft maar stijgen. Benieuwd wat voor correctie hier aan te pas komt.
Dit is ook wel bizar:
[ afbeelding ]
Hoe lang duurt het verificatieproces daar? Staat al weken op pending...quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:28 schreef mtchel112 het volgende:
Nog steeds een minimum hold van 20 ripple op gatehub
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het verificatieproces daar? Staat al weken op pending...
Geen idee man, ik had direct een account, maar dat was een tijd terug voordat de heisa begonquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het verificatieproces daar? Staat al weken op pending...
Dat lijkt me vrij sterk. Historisch gezien heeft Ripple vaker dit soort pieken gekend waarna het weer net zo hard kelderde.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
gaat ripple bitcoin inhalen? en is btc dan een altcoin?
Ik heb een paar weken pas mijn oude Ripplewallet omgezet naar Gatehubquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Geen idee man, ik had direct een account, maar dat was een tijd terug voordat de heisa begon
Ja maar toen kwam dat niet in het nieuws en stond ripple niet op de tweede plek. Zal vast wel een dip aankomen maar dat dit een hold coin is, is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:34 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij sterk. Historisch gezien heeft Ripple vaker dit soort pieken gekend waarna het weer net zo hard kelderde.
het duurt heel lang, ben ik niet gewend..quote:
En het is niet de eerste keer dat ze even denken die tweede plek op te kunnen eisen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef up7 het volgende:
Noteworthy, Ripple staat niet op een ATH in bitcoin en is meerdere malen flink ingezakt.
[ afbeelding ]
2e plek is van vitalik.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is niet de eerste keer dat ze even denken die tweede plek op te kunnen eisen.
dit jaar nog btc voorbijquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En het is niet de eerste keer dat ze even denken die tweede plek op te kunnen eisen.
gewoon al het gevraagde doorgeven. Heb niets te verbergenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:40 schreef metallicelmo het volgende:
Wie van jullie heeft al zijn gegevens doorgegeven ter verificatie voor exchanges? Ik heb vrij veel verschillende altcoins die niet op alle exchanges verhandeld kunnen worden. Ik heb eigenlijk geen zin om mijn ID etc maar aan al die exchanges te moeten gaan geven maar ik denk dat er weinig keuze is als je ooit iets groots wil uitcashen... Ik ben natuurlijk een voorzichtige Nederlander en voel er weinig voor om aan een exchange waarvan je verder geen idee hebt wie de boel runnen al je info te moeten doorgeven, foto, kopie identiteitsbewijs, adres etc etc.
Nee ik ook niet maar men waarschuwt natuurlijk altijd om niet zomaar alles door te geven aan een buitenlandse partij die een bitcoin exchange runt vanuit een vaag land..quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon al het gevraagde doorgeven. Heb niets te verbergen
Dan gebruik je toch bl3p.eu? Is een Nederlandse partij en ze hebben Ideal support.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:42 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar men waarschuwt natuurlijk altijd om niet zomaar alles door te geven aan een buitenlandse partij die een bitcoin exchange runt vanuit een vaag land..
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:43 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch bl3p.eu? Is een Nederlandse partij en ze hebben Ideal support.
quote:Unfortunately, due to the large influx of users we cannot process new registrations until further notice.
Das vervelend. Ik heb wel een account maar kan nog niet verifiëren omdat m'n paspoort is verlopenquote:
Er zijn vaak alleen restricties als je fiatgeld uitbetaald wilt krijgen. Je kan natuurlijk bij het uitcashen cryptocoins versturen naar bijv. een software/hardware wallet voordat je ze verkoopt aan een Nederlandse partij. Maar daar hou je vaak minder aan over dan uitcashen op een buitenlandse exchange.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:40 schreef metallicelmo het volgende:
Wie van jullie heeft al zijn gegevens doorgegeven ter verificatie voor exchanges? Ik heb vrij veel verschillende altcoins die niet op alle exchanges verhandeld kunnen worden. Ik heb eigenlijk geen zin om mijn ID etc maar aan al die exchanges te moeten gaan geven maar ik denk dat er weinig keuze is als je ooit iets groots wil uitcashen... Ik ben natuurlijk een voorzichtige Nederlander en voel er weinig voor om aan een exchange waarvan je verder geen idee hebt wie de boel runnen al je info te moeten doorgeven, foto, kopie identiteitsbewijs, adres etc etc.
Ja zoiets kun je gebruiken. Maar ik bezit een aantal altcoins die niet worden verhandeld op de grotere exchanges. Die vage exchanges laten het niet toe om meer dan 2000 dollar aan waarde per dag eraf te halen, volgens mij geldt dat ook voor coins en niet alleen voor fiatquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:43 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch bl3p.eu? Is een Nederlandse partij en ze hebben Ideal support.
Of wil je door de bomen het bos niet zien?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar kan ik op een makkelijke manier met ideal of credit card aan
• Nem
• Raiblocks / XRB
• Riple
ik zie door de bomen het bos niet.²
Ik heb me ingelezen. ik heb me op sommige sites willen inschrijven maar is er een soort van ledenstop.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Of wil je door de bomen het bos niet zien?
Ik heb 167 ripples, mag je voor 3000 euro kopenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb me ingelezen. ik heb me op sommige sites willen inschrijven maar is er een soort van ledenstop.
Ik hoor het graag.
Thanks²
Bij mij krijg je voor 3000 euro dubbel zo veelquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb 167 ripples, mag je voor 3000 euro kopen
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #4 Voor al je kleine en grote vragenquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand een serieus antwoord? of moet ik daarvoor bij de newbie front zijn?²
Sssht bruh jaag mijn klanten niet weg. Misschien wilt hij nog voor 5000 euro 35 geert Coins overnemen. Krijg jij 30%quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij mij krijg je voor 3000 euro dubbel zo veel
Ik hoop dat je op tijd was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk een koopmoment incoming.
De meeste hier hebben coins kunnen kopen zonder FOK daarbij nodig te hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand een serieus antwoord? of moet ik daarvoor bij de newbie front zijn?²
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wie had het laatst ook alweer over zo'n koeiencoin?
https://beefcoin.org/
Thanks. Ik wacht het af. In de tussentijd zoek ik vrolijk verder.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #4 Voor al je kleine en grote vragen
Waarom die schommelingen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:02 schreef sniel123 het volgende:
Xrb van 90k satoshi naar 70k en weer terug naar 95k. En dat alles in een kwartiertje. Best leuk.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sssht bruh jaag mijn klanten niet weg. Misschien wilt hij nog voor 5000 euro 35 geert Coins overnemen. Krijg jij 30%
Daar moet je gewoon een beetje doorheen lezen. Posts zonder onderbouwing gewoon skippen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef betyar het volgende:
Coins waar ze hier verzot op zijn mogen flink schommelen en zogenaamde shitcoins zijn bij de eerste beste dip al afgeschreven...... Wat een farce eigenlijk.
Huilenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:03 schreef betyar het volgende:
Coins waar ze hier verzot op zijn mogen flink schommelen en zogenaamde shitcoins zijn bij de eerste beste dip al afgeschreven...... Wat een farce eigenlijk.
RABObank wordt ripple bank hahahahahahaahahahahhaha lachen wel jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:05 schreef ITrade het volgende:
Welke bank is zijn nieuwjaars inkopen aan het doen voor Ripple?
Dat komt goed uit, dan gaan mijn fiat transactions ook eens real time!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
RABObank wordt ripple bank hahahahahahaahahahahhaha lachen wel ja
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:05 schreef ITrade het volgende:
Welke bank is zijn nieuwjaars inkopen aan het doen voor Ripple?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon een beetje doorheen lezen. Posts zonder onderbouwing gewoon skippen.
Volledige analyses of achtergrondinformatie is ook niet echt iets dat je in een SC gaat vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef Predator38 het volgende:
dan blijft er weinig over als we alle postings met o.a MOON zonder onderbouwing moeten gaan skippen, sws weinig onderbouwing op de koersen en coins hier.....
[..]
Bulltrap.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op tijd was.MOON
Ik vind het altijd wel handig om te lezen waarom mensen bepaalde coins haten. Kan ik zelf altijd nog beslissen of ik het er mee eens ben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
Eensch.
Veel lui hier die onderbouwen lullen ook maar wat volgens mij. Haten op Coins die ze niet hebben en degene die geweldig zijn zitten in hun portfolio.
Boeie, lekker gezellig toch
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
Eensch.
Veel lui hier die onderbouwen lullen ook maar wat volgens mij. Haten op Coins die ze niet hebben en degene die geweldig zijn zitten in hun portfolio.
Boeie, lekker gezellig toch
Ik was lid van die toko, nog wat restjes btc en ltc. Was dus 50 dollar waard. Nu nog voor 40 dollar aan tokens waar ik geen kut mee kanquote:
?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:24 schreef vigen98 het volgende:
https://blockchain.info/n(...)1ad5b2d4e37daae73967
Dit is toch ongelofelijk
Fee per byte 142.46 sat/Bquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:24 schreef vigen98 het volgende:
Dit is toch ongelofelijk
En hoequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:26 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Fee per byte 142.46 sat/Bdat duurt nog wel even
VERGE $100> IN Q1 2018!!!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef computerprobleems het volgende:
Binnenkort zeer grote crash. Verkoop je coins snel!
Meteen alles verkocht. Dank.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef computerprobleems het volgende:
holy fuckquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Iets/Iemand heeft net 450 Miljoen xrp gekocht.Dus toch de Rabobank
80k is niksquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:29 schreef spierbal het volgende:
Die Ripple gaat mij te veel schommelen. Al paar keer van $2 naar $2,15 en weer terug. Zag bij sell ook al paar keer achter elkaar dumps van 60/80k XRP's.
Denk dat ie vrij snel weer in gaat kakken.
Of trekt Bittrex straks wel bij? Een transfer kost 5 ripple (10 dollar atm)quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef Patroon het volgende:
De waarde van Ripple op Bittrex (daar heb ik het nu staan) en Binance scheelt nogal wat.. ga het maar overplaatsen naar Binance.
nou de meeste transacties die ik nu ff bekijk gaan niet over de 1k heen.quote:
Hij stijgt alweer (Ja, dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef Zwansen het volgende:
XRB vrije val. Drie maal raden wie vandaag heeft gekocht.![]()
Goh een nieuwe klaas? Of Klaas met een nieuw account. In beidde gevallen kansloze uitspraak.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:27 schreef computerprobleems het volgende:
heeft andreas ooit weleens iets negatiefs gezegd over btc?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef Typisch het volgende:
deze maar effe kijken om mijn hersenen te reinigen van de ripple shit
Hier ook vandaag aangekocht. Wachten en hodlquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef Zwansen het volgende:
Belachelijk idd dat ze amper fees meesturenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:24 schreef vigen98 het volgende:
Dit is toch ongelofelijk
Was ook dikke FOMO geweest...quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:33 schreef vigen98 het volgende:
Oh thank God dat ik geen XRB heb kunnen kopen
Blij dat ik daar geen fomo op heb gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:31 schreef Zwansen het volgende:
Mooi, heb ze net geruild voor power, koop ik ze over 6 mnd wel weer terug.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:09 schreef xaban06 het volgende:
Ik hoor ook wat verhalen ook EOS, dat dat over ~6 maanden wel eens zou kunnen stijgen. Iemand in verdiept?
Bitgrail moet je zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, geen XRB op Bittrex
Kutexchange.
Gaat naar de maan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ripple wilt maar niet corrigeren. Gaat het straks als de Aziaten wakker worden naar de maan of zullen ze juist alles dumpen??
Denken dat mensen niet 24/7 wakker zijn in de cryptohandelquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ripple wilt maar niet corrigeren. Gaat het straks als de Aziaten wakker worden naar de maan of zullen ze juist alles dumpen??
Ik hoop naar de maan ja.... Maar ik verwacht dit weekend een kleine daling.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Rabobank is meer wat voor beefcoin; boerenbank.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
RABObank wordt ripple bank hahahahahahaahahahahhaha lachen wel ja
Balance increased by 450,000,000 from 100,000,010 to 550,000,010 XRPquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Iets/Iemand heeft net 450 Miljoen xrp gekocht.Dus toch de Rabobank
Lekker basic en overzichtelijk, niets mis mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
Al die flash crashes op de XRB chart. Heeft BitGrail zo'n brakke interface dat mensen per ongeluk de verkeerde getalletjes invullen?
Dat zou kunnen. Het kunnen ook whales zijn die de prijs willen drukken; na elke zogenaamde flash crash blijft de koers urenlang gedrukt, dus mooi moment om te accumuleren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:45 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
Al die flash crashes op de XRB chart. Heeft BitGrail zo'n brakke interface dat mensen per ongeluk de verkeerde getalletjes invullen?
?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:47 schreef ITrade het volgende:
[..]
Balance increased by 450,000,000 from 100,000,010 to 550,000,010 XRP
Mijn transactie staat ook hier tussen. Weet jij misschien wat dit betekent? Ik maak dit voor het eerst mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:24 schreef vigen98 het volgende:
Dit is toch ongelofelijk
Dat betekent dat we fucked zijn want we moeten nog heel lang wachten tot deze block gemined gaat wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:49 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Mijn transactie staat ook hier tussen. Weet jij misschien wat dit betekent? Ik maak dit voor het eerst mee?
Je kunt 'm in een accelerator knallen net na het hele uur (:00):quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat betekent dat we fucked zijn want we moeten nog heel lang wachten tot deze block gemined gaat wordenDe fee's zijn laag dus wij worden geskipped voor hogere fee's.
hoe lang zou het kunnen duren dan..quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat betekent dat we fucked zijn want we moeten nog heel lang wachten tot deze block gemined gaat wordenDe fee's zijn laag dus wij worden geskipped voor hogere fee's.
Ja dat kan. Weet niet precies hoe het moet, maar er zijn meer die dat deden op Telegram.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef SugeLucky het volgende:
Weet iemand als je Vechain van binance (VEN) naar myetherwallet (VET) stuurt,of het dan gewoon aankomt aangezien de naam anders is?
Wie weet, misschien 1 uur, misschien 1 dag?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
hoe lang zou het kunnen duren dan..
quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil dit moment graag aangrijpen om stil te staan bij de dood van NXT. Zo te lezen is het afgelopen daarmee
Wat ben je dan ook voor skere pauper met je lage kutfee’s.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen dat ik voor de helft nog sneller bevestigd werd vorige weekquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat ben je dan ook voor skere pauper met je lage kutfee’s.
Verdomme ik wist dat dit zou gaan gebeurenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat ben je dan ook voor skere pauper met je lage kutfee’s.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Verdomme ik wist dat dit zou gaan gebeurenIk moest gewoon ltc sturen. Maar eigenlijk heeft dit me gered
Ik wou XRB halen maar die is ingestort
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe kan ZCL van een paar dollar naar bijna honderd gaan in enkele dagen https://coinmarketcap.com/currencies/zclassic/historical-data/
Crypto is bizar
Wat geen aankoop hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:57 schreef ITrade het volgende:
[..]
Deze transactie:
https://xrpcharts.ripple.(...)85E734051B33E34B272C
Hoeveel geld is dat (in dollars?)quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:57 schreef ITrade het volgende:
[..]
Deze transactie:
https://xrpcharts.ripple.(...)85E734051B33E34B272C
Welke exchange heeft dat ding verstuurd? Kan als je pech hebt over 24 uur nog niet bevestigd zijn. 142 sat/byte is extreem laag momenteel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:24 schreef vigen98 het volgende:
Dit is toch ongelofelijk
HitBTC.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welke exchange heeft dat ding verstuurd? Kan als je pech hebt over 24 uur nog niet bevestigd zijn. 142 sat/byte is extreem laag momenteel.
bij mij hitbtcquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welke exchange heeft dat ding verstuurd? Kan als je pech hebt over 24 uur nog niet bevestigd zijn. 142 sat/byte is extreem laag momenteel.
Ongeveer een marktwaarde van 720 mil eur.quote:
Maar heeft iemand dat gekocht, of hebben de oprichters gewoon een x-percentage van alle Ripple die ze kunnen verschuiven? Als wij samen een cryptocoin oprichten (is Open Source, hoe moeilijk is het), en daar wordt wat in gehandeld zodat de koers 2 euro is en de virtuele marketcap 20 miljard, en ik schuif 20% van die coins door, dan is dat ook een miljardentransactie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou als Ripple dus 2,12 is dan is het 954.000.000 dollar dus bijna 1 miljard dollar.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil dit moment graag aangrijpen om stil te staan bij de dood van NXT. Zo te lezen is het afgelopen daarmee
misschien moeten we ook maar gaan minenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wie weet, misschien 1 uur, misschien 1 dag?
Ja in theorie kan het ook gewoon zijn dat die niks heeft gekocht maar gewoon zijn funds zit te verplaatsen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar heeft iemand dat gekocht, of hebben de oprichters gewoon een x-percentage van alle Ripple die ze kunnen verschuiven? Als wij samen een cryptocoin oprichten (is Open Source, hoe moeilijk is het), en daar wordt wat in gehandeld zodat de koers 2 euro is en de virtuele marketcap 20 miljard, en ik schuif 20% van die coins door, dan is dat ook een miljardentransactie.
Dat denk ik wel. Gewoon een van de oprichters die wat verschuift.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja in theorie kan het ook gewoon zijn dat die niks heeft gekocht maar gewoon zijn funds zit te verplaatsen.
Ben je flink de lul, met een beetje mazzel is hij er morgenvroeg door. Maar heb wel eens 20 uur gewacht met 3 keer zoveel fee (450 ofzo).quote:
Ja denk dat die er over 10 uur isquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ben je flink de lul, met een beetje mazzel is hij er morgenvroeg door. Maar heb wel eens 20 uur gewacht met 3 keer zoveel fee (450 ofzo).
Fake news, 5k gestopt in nxtquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ome_posters_in_this/
Zo is het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Fake news, 5k gestopt in nxt
Tja ik stond vandaag op +0.2 btc op XRB, maar alles weer verdampt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja denk dat die er over 10 uur isMaarja dan is XRB vast al herstelt
Komt over paar dagen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:22 schreef ryannboy het volgende:
Als XRB verder wil groeien moet het toch echt wel overstappen naar een grote exchange
Ja klopt maar die 0.5 is per dag. Dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja ik stond vandaag op +0.2 btc op XRB, maar alles weer verdampt.
Ik zou niet te veel op dat Bitgrail zetten, withdraw limiet is 0.5 btc en verificatie duurt eeuwen. Dat ding is zo hard gegroeid dat ze compleet over hun capaciteit zijn. Verder is de interface wel ok en simpel.
Vandaag ook talloze klachten over missing deposits van BCH en ETH. Gisteren was er gedoe met BTC deposits.
Extreem veel nieuwe users, kan niet eeuwig blijven stijgen en whales die proberen de koers te drukken door nieuwe mensen te laten panic sellen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:22 schreef TourOfData het volgende:
Waarom gaat XRB dan onderuit? Kan geen slechte berichtgeving erover vinden.
Maar bizar genoeg geldt dat ook voor Verge bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:24 schreef Zith het volgende:
Met 3k in Rippler in maart had je nu 1 miljoen eur
Yep...bizar soms...ben allang blij dat ik ze gekocht heb op 0.2 $quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:24 schreef Zith het volgende:
Met 3k in Rippler in maart had je nu 1 miljoen eur
Met 3k in raiblocks in maart zou je nu 6,153,846 hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar bizar genoeg geldt dat ook voor Verge bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |