RaiBlocks is juist zo handig om in je eigen wallet te bewaren. Als je https://raiwallet.com/ gebruikt (eigen risico) hoef je niet eens software te installeren. Instant, geen fees, dus kost je letterlijk niets.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Tsja zo simpel is het soms ook niet om een coin te verhandelen. Zeker niet coins als raiblocks met een nieuwe techniek er achter. Dan duurt het gewoon even. Maar het is wel irritant.
Wanneer en op welke exchange komt Universe?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Momenteel maar 100.000Veel te weinig
Had mijn funds vastzitten dus kon niet meer halen. En ik kocht ook precies op het laatste moment
Ik ga voor minimaal 1 miljoen tokens
Daar heb ik ze ook inquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
RaiBlocks is juist zo handig om in je eigen wallet te bewaren. Als je https://raiwallet.com/ gebruikt (eigen risico) hoef je niet eens software te installeren. Instant, geen fees, dus kost je letterlijk niets.
Ok dus je koopt een random goedkope coin om vervolgens even te lezen erover?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:59 schreef spierbal het volgende:
Vandaag m'n restantjes Bitcoin opgemaakt zocht een goedkope coin om wat te kopen. 0,03 voor po.et.
Daarna de site bezocht en een beetje in verdiept vervolgens in telegram terecht gekomen over de ontwikkeling van de coin. Net klaar met eten zie ik dit.
[ afbeelding ]
Irritant inderdaad, meeste exchanges laten nu ook eens geen nieuwe members toe...quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant he... ik heb hetzelfde.. 30 exchanges, t wordt tijd dat er een exchange komt waar alle top200 coins ten alle tijden in staan, zodra de coin die top in komt, gelijk listen.
Zelfde met 20.000 wallets voor alles
Zijn er nog mensen die nu nog in Railblocks stappen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
RaiBlocks is juist zo handig om in je eigen wallet te bewaren. Als je https://raiwallet.com/ gebruikt (eigen risico) hoef je niet eens software te installeren. Instant, geen fees, dus kost je letterlijk niets.
Verstandige mensen welquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die nu nog in Railblocks stappen?
Ik heb er een paar gekocht in de dip vanmiddag, en prompt staat het stilquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat is je portfolio nu?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook bijna klaar voor
Heb in bijna alle interessante coins iets gestoken, dus laat maar komen
Les 1 je stapt alleen in als de koers relatief laag is.quote:vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:[/b]
[..]
Wat is VEN? Wat maakt het speciaal? Ik zie die naam wel eens langskomen maar ik weet niksquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VEN gaat zo ontzettend hard komende dagen.
Wanneer gaan jullie erin?
nou het is om maar wat te kunnen kopen met het resterende Bitcoin wat ik had naar omwisselen naar REQ. Dus dit was ook de enige waar k m kwijt kon.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok dus je koopt een random goedkope coin om vervolgens even te lezen erover?
Als je er eenmaal in zit, is het lastiger om kritisch te zijn en vind je het een topcoinquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok dus je koopt een random goedkope coin om vervolgens even te lezen erover?
Nee een Exchange is zo veilig dat die nooit wordt gehackedquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja klopt want een exchange die juist verdient aan mensen die hun vertrouwen, gaat heel hun imago verneuken door jouw identiteit te kopiëren[ afbeelding ] Je bent gewoon paranoïde. Ze doen niks.
Genoeg, anders zou de koers wel in elkaar donderen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ik had er maar 3 op dat moment hoor 😅quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je er eenmaal in zit, is het lastiger om kritisch te zijn en vind je het een topcoin
Oké gooi je laptop maar weg, gooi je telefoon ook maar even de zee in. Wie weet kijkt iemand nu live naar je!quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee een Exchange is zo veilig dat die nooit wordt gehacked
Top 10 op coinmarketcap is vaak het moment dat FOMO de enige reden tot kopen is. Daarna gebeurt er niet zo veel meer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Genoeg, anders zou de koers wel in elkaar donderen.
Ik snap alleen de angst voor een ATH niet zolang je niet handelt uit pure FOMO. Je kunt altijd wel blijven wachten op een correctie, maar als je vertrouwen in de technologie hebt maakt een paar dollar meer of minder betalen voor een coin ook weinig uit.
Als XRB qua cap in de buurt van vergelijkbare coins (IOTA bijv) kan komen zit er minstens nog een x5 in dus deze man heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Genoeg, anders zou de koers wel in elkaar donderen.
Ik snap alleen de angst voor een ATH niet zolang je niet handelt uit pure FOMO. Je kunt altijd wel blijven wachten op een correctie, maar als je vertrouwen in de technologie hebt maakt een paar dollar meer of minder betalen voor een coin ook weinig uit.
Ik heb alleen gekocht omdat ik verwacht dat het, zodra het op Bittrex of Binance komt, nog zeker 3x gaat, en dan verkoop ik het ook, als die moon klaar is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als XRB qua cap in de buurt van vergelijkbare coins (IOTA bijv) kan komen zit er minstens nog een x5 in dus deze man heeft gewoon gelijk
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb alleen gekocht omdat ik verwacht dat het, zodra het op Bittrex of Binance komt, nog zeker 3x gaat, en dan verkoop ik het ook, als die moon klaar is.
Ik zit er wel in, maar durf geen uitspraken te doen over de verwachtingen. Daarvoor ben ik nog te kort met crypto bezigquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Zitten er hier nog mensen in REQ? Wat zijn jullie verwachtingen de komende maanden m.b.t. de prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |