Ja. De rest ga ik daytraden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:00 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ja, dat viel wel op te maken uit je posts![]()
Dat zijn de enige coins die je van plan bent te hodlen?
En ik hoop juist niet op Binancequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:00 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ja, dat viel wel op te maken uit je posts![]()
Dat zijn de enige coins die je van plan bent te hodlen?
Ben echt benieuwd op welke exchange(s) universa komt, hoop op binance.
Werd vanmorgen geforkt, de groei zal wel daarmee te maken hebben. Als dat je vraag was?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:51 schreef sniel123 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/zclassic/
Iemand die hier iets van weet?
Ik heb beide, maar maar 10% van wat jij hebt, dus als jij miljonair bent heb ik pas een tonquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik ga holden, TokenPay en Universa. Van Universa heb ik juist enorme verwachtingen
Hoeveel tokens heb je dan? (hoef je uiteraard niet te zeggen als je het privé wil houden).quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En ik hoop juist niet op BinanceHet moet zo laag mogelijk blijven de eerste paar dagen want ik moet nog goedkoop kunnen inkopen. Daarna mag Universa wel omhoog en op Binance komen
Ja en of het toekomst heeft ten opzichte van Zcash. Kan er niet echt uit opmaken of dit nou echt beter is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Werd vanmorgen geforkt, de groei zal wel daarmee te maken hebben. Als dat je vraag was?
Momenteel maar 100.000quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hoeveel tokens heb je dan? (hoef je uiteraard niet te zeggen als je het privé wil houden).
Dat sowieso, maar na een paar dagen weet je hier ook wel zo ongeveer wie de users zijn die je serieus moet nemen en wie maar iets brultquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bijde coins heb ik meerdere malen hier gepromoot met ook de rede waarom ik dacht dat dit winners zijn. Maar iedereen promoot graag z’n eigen coin. Dus zoals altijd, doe je eigen onderzoek
Die ton maak je makkelijk een millie vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb beide, maar maar 10% van wat jij hebt, dus als jij miljonair bent heb ik pas een ton
Dat is behoorlijk watquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Momenteel maar 100.000Veel te weinig
Had mijn funds vastzitten dus kon niet meer halen. En ik kocht ook precies op het laatste moment
Ik ga voor minimaal 1 miljoen tokens
0,0125 volgens mij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:06 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk wat![]()
Hoeveel kostte een token?
We kunnen alleen maar hopen hequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:07 schreef Chaes het volgende:
[..]
Wordt dus een lekkere winst waarschijnlijk
Momenteel niet nee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:08 schreef Chaes het volgende:
[..]
Zeker waar.. heb je verder nog andere ICO's op het oog?
collega had het er vorige week over, maar toch niet ingestapt. Nu instappen lijkt mij wat teveel FOMO.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand hier in de ETHLend (LEND)?
Zag redelijk wat hype rond deze coin en lijkt nu echt door te breken.
Zit al een week in VEN.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VEN gaat zo ontzettend hard komende dagen.
Wanneer gaan jullie erin?
zit er al een paar weken in maar met heel laag aantal..quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zit al 2 weken erin met mijn 2e hypotheekquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |