BPM, concurrentie...quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is een nieuwe, exact dezelfde auto in Amerika zoveel goedkoper dan in Nederland? waar slaat dat op
Wie heeft je getipt over die 2 coins?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
half November heb ik WAVES opgegeven en ben voor 95% in IOTA gegaan. Die vertrok kort daara. 35k winst. Daarna RaiBlocks opgestapt en hier nu ook 25k profit.
Ee gaat vast nog een correctie komen op Raiblocks, maar ik heb ook nog een groot aandeel IOTA en deze gaan begin volgend jaar weer met nieuws komen.
Maar dat scheelt meer dan 50% ofzo, ik snap wel dat mensen auto's importeren, dat kan nog aardig wat schelenquote:
Als je een gloednieuwe auto importeert ben je niet veel goedkoper uit..quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Maar dat scheelt meer dan 50% ofzo, ik snap wel dat mensen auto's importeren, dat kan nog aardig wat schelen
Dan zou hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is ie van 620k naar 660k gestegen
Welke coins zit je nog meer in?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
half November heb ik WAVES opgegeven en ben voor 95% in IOTA gegaan. Die vertrok kort daara. 35k winst. Daarna RaiBlocks opgestapt en hier nu ook 25k profit.
Ee gaat vast nog een correctie komen op Raiblocks, maar ik heb ook nog een groot aandeel IOTA en deze gaan begin volgend jaar weer met nieuws komen.
Moet je wel 'fatsoenlijk' instappenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Op welke exchange heb jij hem?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:42 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit met aardig wat ColossuscoinXT momenteel, binnenkort is die ook te verhandelen op Cryptopia. Nooit gedacht dat deze coin zo snel al zoveel bekender zou worden. Momenteel alleen via twee exchanges te verhandelen die ik niet ken dus ik durf daar niet echt zaken te doen als het uit de klauwen loopt.
Ga je ook de nieuwe Corvette bestellen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is een nieuwe, exact dezelfde auto in Amerika zoveel goedkoper dan in Nederland? waar slaat dat op
Eerst maar eens een maandje klimmenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:53 schreef vigen98 het volgende:
Alles moet ff crashen, wil weer goedkoop inkopen
Tering, kom ik maar met enkele K's in crypto, slapen jullie wel goed met zoveel geld in crypto?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Als ie 620k te besteden had op een Exchange, dan is ie sowieso een baasquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10%, praktisch niets in de cryptowereld
Ja want ik ga 2 jaar hodlenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Tering, kom ik maar met enkele K's in crypto, slapen jullie wel goed met zoveel geld in crypto?
Ben je net geboren ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben er ook bijna klaar voorquote:
Als je had gelezen, er staat dat ik begin november nog op 2k profit stondquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is ie van 620k naar 660k gestegen
Als je bedoelt wat ik ga holden, TokenPay en Universa. Van Universa heb ik juist enorme verwachtingenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ja, dat viel wel op te maken uit je postsquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik ga holden, TokenPay en Universa. Van Universa heb ik juist enorme verwachtingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |