excel he. even de koers aanpassen en hup percentage rolt eruit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
reken je dat allemaal uit of heb je een bestand dat % laat zien?
Misschien ook maar doen, ik ga er toch niet mee traden. Lekker laten staan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Heel irritant inderdaad.
Ze staan veilig in m'n cold storage.
Geen, daar heb je namelijk geen Bitonic voor nodig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En, welke Lambo gaat het worden?
Blockfolio app kan dit ook.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
reken je dat allemaal uit of heb je een bestand dat % laat zien?
blockfolio heeft ook een percentage optie. is wellicht handiger nogquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
excel he. even de koers aanpassen en hup percentage rolt eruit.
Ik heb m'n zinnen gezet op een appartement voor de verhuur. Heb al een mooi huis met niet al te grote hypotheek. Tegelijkertijd kijk ik stiekem naar een 2e hands VW EOS just for funquote:
https://www.moonlambos.io/showroom/cjav5me8pg44101242czqykr2quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:01 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Geen, daar heb je namelijk geen Bitonic voor nodig.
https://www.moonlambos.io/
Die krijgen een mooi plekje in de huiskamer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En een eigen huis voor je fretten?
Nee ga niet meer al mijn trades overzettenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
blockfolio heeft ook een percentage optie. is wellicht handiger nog
Ik zat te kijken naar deze https://www.moonlambos.io/showroom/cjav5idawftza01052fpsaws4quote:https://www.moonlambos.io/showroom/cjav5me8pg44101242czqykr2
Nog geen 10 BTC, nog even Raiblocks dan is dat te doen
Als je toch in Santa Monica bent koop je er toch meteen een huis aan het strand bij? Niks terug naar Nederland..quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:06 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar deze https://www.moonlambos.io/showroom/cjav5idawftza01052fpsaws4
Maar wat zou daar nog bijkomen aan NL belastingen en transportkosten?
Wat een saaie kleur. Een lambo hoort geel te zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:06 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ik zat te kijken naar deze https://www.moonlambos.io/showroom/cjav5idawftza01052fpsaws4
Om dan nog tienduizenden euro's bij betalen om het hier te laten registreren en importerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:06 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Nare dingen aan de gang op coinmarketcap.
Ja, je gaat fee's betalen. Maar met deze volatiele markt hoef je maar 1x lekker te zitten en je hebt al je onkosten er met een dag uitquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:21 schreef 1299 het volgende:
Ik ben nu 3 weekjes serieus bezig met cryptocurrencies. Mijn grootste probleem is als ik in een leuke altcoin wil stappen ik dat als volgt moet doen:
Naja ik heb geld zitten in een alt coin daarvan wil ik iets afsnoepen en naar een andere exchange sluizen.
Dan moet ik eerst naar bitcoin om te verkopen
Fee nummer 1
Daarna koop ik een coin die ik snel kan verplaatsen (litecoin bv) die moet ik kopen met die btc
Fee nummer 2
Daarna moet ik die overmaken naar de andere exchange wallet
Fee nummer 3
Daarna heb ik op die andere exchange litecoin staan
daarvan moet ik daar dan weer BTC kopen
Fee nummer 4
Dan koop ik eindelijk de munt die ik wil hebben
Fee nummer 5
Aan het eind van de rit blijft er veel aan de strijkstok hangen en moet die alt munt eerst flink renderen om überhaupt op mijn oude niveau terug te komen.
Zijn hier handigheden voor? Want dit is wat er voor heeft gezorgd dat ik al een week lang stil sta qua winst.
Dan moet je dat voor alle coins apart doen, da's me teveel moeitequote:Op vrijdag 29 december 2017 17:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
excel he. even de koers aanpassen en hup percentage rolt eruit.
Volgens mij niet, Delta kan dit wel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:21 schreef iPancakeMix het volgende:
Is er een manier om op Blockfolio fees van je coins af te trekken? In Blockfolio staat nu namelijk meer dan dat ik in werkelijkheid op Binance heb staan.
Het blijft goedkoper dan BTC te verplaatsenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:21 schreef 1299 het volgende:
Ik ben nu 3 weekjes serieus bezig met cryptocurrencies. Mijn grootste probleem is als ik in een leuke altcoin wil stappen ik dat als volgt moet doen:
Naja ik heb geld zitten in een alt coin daarvan wil ik iets afsnoepen en naar een andere exchange sluizen.
Dan moet ik eerst naar bitcoin om te verkopen
Fee nummer 1
Daarna koop ik een coin die ik snel kan verplaatsen (litecoin bv) die moet ik kopen met die btc
Fee nummer 2
Daarna moet ik die overmaken naar de andere exchange wallet
Fee nummer 3
Daarna heb ik op die andere exchange litecoin staan
daarvan moet ik daar dan weer BTC kopen
Fee nummer 4
Dan koop ik eindelijk de munt die ik wil hebben
Fee nummer 5
Aan het eind van de rit blijft er veel aan de strijkstok hangen en moet die alt munt eerst flink renderen om überhaupt op mijn oude niveau terug te komen.
Zijn hier handigheden voor? Want dit is wat er voor heeft gezorgd dat ik al een week lang stil sta qua winst.
Ja joh? Ik denk dat niemand hier bewust van is. Bedankt voor je info.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
voor de mensen die zo op ripple geilen.....het kan totaal weer omslaan bewijs het verleden
[ afbeelding ]
Klaasquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
voor de mensen die zo op ripple geilen.....het kan totaal weer omslaan bewijs het verleden
[ afbeelding ]
Bitcoinprijs, kijk de dollar prijs eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er ook coins waar jij wel achter staat die je zelf niet hebt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:35 schreef Nattekat het volgende:
XRP is wel het mooiste voorbeeld van dom geld dat ik tot dusver heb gezien
Ik vind XRP troep, maar dat komt vooral doordat ik cryptoanarchist benquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er ook coins waar jij wel achter staat die je zelf niet hebt?
Daytraden of gewoon een paar moon coins gehodeld? Ik verbaas me soms over de winsten die ik hier zie, maar respect hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:38 schreef Roellie80 het volgende:
Ik tik hier net de 60k winst aan. In 2 maanden. Ik stond begin november nog op 2k winst. Wat de fuck, onwerkelijk..
Dankzij XRP vooral, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:38 schreef Roellie80 het volgende:
Ik tik hier net de 60k winst aan. In 2 maanden. Ik stond begin november nog op 2k winst. Wat de fuck, onwerkelijk..
Zit zelf in XLM (1600), gaat goed vandaagquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:40 schreef supermercado het volgende:
Ik zie niet veel mensen hier in xlm zitten alleen stijgt ie wel leuk vandaag.
Ik zit er all-in in en ga nog een run afwachten.
Nice, waar zit/zat je in?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:38 schreef Roellie80 het volgende:
Vandaag idd een leuke boost gehad, ik heb er 600 van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:40 schreef supermercado het volgende:
Ik heb er ook een paarquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:40 schreef supermercado het volgende:
Ah bedankt. Probeer net Delta uit en vind het eigenlijk veel fijner dan Blockfolio.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Delta kan dit wel.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:38 schreef Roellie80 het volgende:
half November heb ik WAVES opgegeven en ben voor 95% in IOTA gegaan. Die vertrok kort daara. 35k winst. Daarna RaiBlocks opgestapt en hier nu ook 25k profit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef 1299 het volgende:
[..]
Daytraden of gewoon een paar moon coins geholdled? Ik verbaas me soms over de winsten die ik hier zie, maar respect hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |