Hahahahaha dat is wel een beetje dom.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:13 schreef Nikmans het volgende:
Reden voor die schommeling: een XRB whale heeft per ongeluk een zooi sell-orders voor 1.7 USD ingevoerd ipv 17, woord van de dag? Nivellering 14.gif
FOMOquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:20 schreef EggsTC het volgende:
Fee van 0,20 ook echt op dat bitgrail, wat een kutsite.
Prijs manipulatie met een buy en sell wall van dezelfde persoon.
Jep, maar buy the dip, alstie op 10usd gaat komen doe ik een buy.quote:
Welkom op het forum, dude. Heb helaas geen antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Joris5a het volgende:
Yooo Fokkerss,
Sinds ruim een maand volg ik dit topic op de voet, maar nog nooit echt de moeite genomen om mij in de ellenlange (wel vaak nuttig) discussies te mengen. Tevens kon ik mij zo inhouden niet op dat gehap van die Klaas in te gaan of die extreme antiverge campagne van die nattepoes.
Nu heb ik een prangende vraag en meld ik mij toch maar aan.
quote:Het Twitter-account van John McAfee is woensdag tijdelijk gehackt geweest. Inmiddels is het account weer in handen van de beveiligingsexpert zelf.
Dat meldt McAfee donderdag zelf op Twitter.
Het account van McAfee werd na de hack gebruikt om minder bekende cryptovaluta te promoten. "Hoewel ik een beveiligingsexpert ben, heb ik geen controle over de beveiliging van Twitter", aldus McAfee op Twitter. Naar eigen zeggen is het sociale medium op de hoogte gesteld van de aanval.
Tegenover de BBC weigerde Twitter te reageren, maar bracht wel zijn adviezen over beveiliging onder de aandacht. Het sociale netwerk heeft tweestapsverificatie, waarbij een gebruiker een code die naar een mobiele telefoon is gestuurd moet invullen naast zijn wachtwoord. Zo moet hacken voorkomen worden.
Telefoon gehackt
McAfee beweert echter dat zijn mobiele telefoon waarschijnlijk ook gehackt is. Hij zegt de tweestapsverificatie geactiveerd te hebben, maar denkt dat de hacker de code onderschept heeft. McAfee was naar eigen zeggen op dat moment op een boot en kon zijn provider - AT&T - niet bereiken om het probleem op te lossen.
"Het enige wat de hacker heeft gedaan is het overnemen van mijn Twitter-account. Het had veel erger kunnen zijn", aldus de beveiligingsexpert. Inmiddels heeft hij de tweestapsverificatie van al zijn accounts verwijderd als voorzorgsmaatregel. De berichten die de hacker zou hebben geplaatst, zijn verwijderd.
Beveiligingsbedrijf
McAfee is vooral bekend als oprichter van beveiligingsbedrijf McAfee. In 2016 was hij ook presidentskandidaat voor de Amerikaanse Libertarian Party. Tegenwoordig werkt hij aan de naar eigen zeggen "best tegen hacken beschermde telefoon ter wereld".
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:40 schreef Vinylrulez het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)ijdelijk-gehackt.amp
[..]
Daar ben je behoorlijk snel meequote:Op vrijdag 29 december 2017 15:40 schreef Vinylrulez het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)ijdelijk-gehackt.amp
[..]
Geeft hij nou Twitter de schuld van zijn fout?quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:40 schreef Vinylrulez het volgende:
"Hoewel ik een beveiligingsexpert ben, heb ik geen controle over de beveiliging van Twitter", aldus McAfee
Als het lek bij twitter zat heeft hij gelijk, als hij een keylogger op zn PC had heeft hij ongelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 15:52 schreef alilami het volgende:
[..]
Geeft hij nou Twitter de schuld van zijn fout?
Of zijn twitter is helemaal niet gehacked en hij wou nog even snel wat P&D's meepikkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als het lek bij twitter zat heeft hij gelijk, als hij een keylogger op zn PC had heeft hij ongelijk.
Dat hij geen sterk password heeft geloof ik niet, deze man begrijpt hoe passwords werken.
Buiten die 3, zijn er niet echt veel mogelijkheden om "twitter te hacken".
Wat is dat danquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef TwenteFC het volgende:
Een van mijn gokcoins begint ook lekker te pompen. https://coinmarketcap.com/currencies/mywish/
Ja ik kan het nog nergens verkrijgen... dus waarvan preciesquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:21 schreef vigen98 het volgende:
[..][ afbeelding ]
Daar ga je spijt van krijgen
SNEL INSTAPPEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:39 schreef metallicelmo het volgende:
COLX gaat echt naar de maan momenteel holy fuck
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
Bijzonder dat 1500% gains in 3 weken gezien word als een gezonde trendlijn. Welcome to cryptoquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
XRB doet dat elke dag, soms "moonen" voor 10-15% ofzo en dan corrigeert ie zich weer omlaag, 30 min later groeit ie rustig/gezond verder.
Serieus ik heb zelden zo'n mooie trendlijn gezien
Gefeliciteerd! En, welke Lambo gaat het worden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:48 schreef XDo het volgende:
Vandaag 70% van mijn portfolio overgemaakt naar Bitonic en uit laten betalen. Voelt goed! Het restant (wat nog steeds bijna 3 keer mijn originele inleg is) staat nu verdeeld over Raiblocks, Stellar en een beetje Monero en Ardor.
PIVX fork met laatste code wijziging op 27 september. Seems legit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:39 schreef metallicelmo het volgende:
COLX gaat echt naar de maan momenteel holy fuck
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
NAGA DIKKE PROFITSquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:21 schreef vigen98 het volgende:
[..][ afbeelding ]
Daar ga je spijt van krijgen
(Nieuwe) auto's kopen is zo zonde van je geld he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En, welke Lambo gaat het worden?
Heel irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:52 schreef WanyeKest het volgende:
In de dip vanmiddag ook maar eens ingestapt in Raiblocks via Bitgrail. Beetje irritant dat die candles op 1 uur staan en er lijkt geen optie te zijn om die op bv 1 of 5 min te zetten?
Niet echt de meest fijne exchange, voelt wat onbetrouwbaar.
Hebben jullie je railblocks daar wel staan of meteen naar een eigen wallet gestuurd?
Dat is zo, maar voor de gemiddelde man is het onweerstaanbaar om van gewonnen geld een mooie auto te kopenquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:56 schreef XDo het volgende:
[..]
(Nieuwe) auto's kopen is zo zonde van je geld he.
Fixedquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik ben pas sinds 10 dagen ingestapt en door de bitcoin en litecoin die ik toen echt te hoog heb gekocht sta ik nog steeds op verlies maar die HODL ik gewoon. dogecoin, gulden, digibyte staan op vette winst, puur gekocht omdat ik niet kijk naar de marketcap maar graag een hele coin will bezitten maar nu heb gelezen dat het niet zo werkt:)
Eerst een vrijstaande woningquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar voor de gemiddelde man is het onweerstaanbaar om van gewonnen geld een mooie auto te kopen
reken je dat allemaal uit of heb je een bestand dat % laat zien?quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:47 schreef Patroon het volgende:
Heb momenteel het volgende:
BTC 11%
LTC 6%
WTC 12%
ETH 12%
STRAT 14%
XRP 25%
TRX 2% (gratis gekregen)
VEN 12%
Nog 5% in een ICO.
Vandaag weer een nieuwe ATH
| Forum Opties | |