BPM, concurrentie...quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is een nieuwe, exact dezelfde auto in Amerika zoveel goedkoper dan in Nederland? waar slaat dat op
Wie heeft je getipt over die 2 coins?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
half November heb ik WAVES opgegeven en ben voor 95% in IOTA gegaan. Die vertrok kort daara. 35k winst. Daarna RaiBlocks opgestapt en hier nu ook 25k profit.
Ee gaat vast nog een correctie komen op Raiblocks, maar ik heb ook nog een groot aandeel IOTA en deze gaan begin volgend jaar weer met nieuws komen.
Maar dat scheelt meer dan 50% ofzo, ik snap wel dat mensen auto's importeren, dat kan nog aardig wat schelenquote:
Als je een gloednieuwe auto importeert ben je niet veel goedkoper uit..quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Maar dat scheelt meer dan 50% ofzo, ik snap wel dat mensen auto's importeren, dat kan nog aardig wat schelen
Dan zou hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is ie van 620k naar 660k gestegen
Welke coins zit je nog meer in?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
half November heb ik WAVES opgegeven en ben voor 95% in IOTA gegaan. Die vertrok kort daara. 35k winst. Daarna RaiBlocks opgestapt en hier nu ook 25k profit.
Ee gaat vast nog een correctie komen op Raiblocks, maar ik heb ook nog een groot aandeel IOTA en deze gaan begin volgend jaar weer met nieuws komen.
Moet je wel 'fatsoenlijk' instappenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Op welke exchange heb jij hem?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:42 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit met aardig wat ColossuscoinXT momenteel, binnenkort is die ook te verhandelen op Cryptopia. Nooit gedacht dat deze coin zo snel al zoveel bekender zou worden. Momenteel alleen via twee exchanges te verhandelen die ik niet ken dus ik durf daar niet echt zaken te doen als het uit de klauwen loopt.
Ga je ook de nieuwe Corvette bestellen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is een nieuwe, exact dezelfde auto in Amerika zoveel goedkoper dan in Nederland? waar slaat dat op
Eerst maar eens een maandje klimmenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:53 schreef vigen98 het volgende:
Alles moet ff crashen, wil weer goedkoop inkopen
Tering, kom ik maar met enkele K's in crypto, slapen jullie wel goed met zoveel geld in crypto?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Als ie 620k te besteden had op een Exchange, dan is ie sowieso een baasquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 10%, praktisch niets in de cryptowereld
Ja want ik ga 2 jaar hodlenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Tering, kom ik maar met enkele K's in crypto, slapen jullie wel goed met zoveel geld in crypto?
Ben je net geboren ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben er ook bijna klaar voorquote:
Als je had gelezen, er staat dat ik begin november nog op 2k profit stondquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is ie van 620k naar 660k gestegen
Als je bedoelt wat ik ga holden, TokenPay en Universa. Van Universa heb ik juist enorme verwachtingenquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ja, dat viel wel op te maken uit je postsquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik ga holden, TokenPay en Universa. Van Universa heb ik juist enorme verwachtingen
Ja. De rest ga ik daytraden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:00 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ja, dat viel wel op te maken uit je posts![]()
Dat zijn de enige coins die je van plan bent te hodlen?
En ik hoop juist niet op Binancequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:00 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ja, dat viel wel op te maken uit je posts![]()
Dat zijn de enige coins die je van plan bent te hodlen?
Ben echt benieuwd op welke exchange(s) universa komt, hoop op binance.
Werd vanmorgen geforkt, de groei zal wel daarmee te maken hebben. Als dat je vraag was?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:51 schreef sniel123 het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/zclassic/
Iemand die hier iets van weet?
Ik heb beide, maar maar 10% van wat jij hebt, dus als jij miljonair bent heb ik pas een tonquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik ga holden, TokenPay en Universa. Van Universa heb ik juist enorme verwachtingen
Hoeveel tokens heb je dan? (hoef je uiteraard niet te zeggen als je het privé wil houden).quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En ik hoop juist niet op BinanceHet moet zo laag mogelijk blijven de eerste paar dagen want ik moet nog goedkoop kunnen inkopen. Daarna mag Universa wel omhoog en op Binance komen
Ja en of het toekomst heeft ten opzichte van Zcash. Kan er niet echt uit opmaken of dit nou echt beter is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Werd vanmorgen geforkt, de groei zal wel daarmee te maken hebben. Als dat je vraag was?
Momenteel maar 100.000quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:03 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hoeveel tokens heb je dan? (hoef je uiteraard niet te zeggen als je het privé wil houden).
Dat sowieso, maar na een paar dagen weet je hier ook wel zo ongeveer wie de users zijn die je serieus moet nemen en wie maar iets brultquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bijde coins heb ik meerdere malen hier gepromoot met ook de rede waarom ik dacht dat dit winners zijn. Maar iedereen promoot graag z’n eigen coin. Dus zoals altijd, doe je eigen onderzoek
Die ton maak je makkelijk een millie vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb beide, maar maar 10% van wat jij hebt, dus als jij miljonair bent heb ik pas een ton
Dat is behoorlijk watquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Momenteel maar 100.000Veel te weinig
Had mijn funds vastzitten dus kon niet meer halen. En ik kocht ook precies op het laatste moment
Ik ga voor minimaal 1 miljoen tokens
0,0125 volgens mij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:06 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk wat![]()
Hoeveel kostte een token?
We kunnen alleen maar hopen hequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:07 schreef Chaes het volgende:
[..]
Wordt dus een lekkere winst waarschijnlijk
Momenteel niet nee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:08 schreef Chaes het volgende:
[..]
Zeker waar.. heb je verder nog andere ICO's op het oog?
collega had het er vorige week over, maar toch niet ingestapt. Nu instappen lijkt mij wat teveel FOMO.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand hier in de ETHLend (LEND)?
Zag redelijk wat hype rond deze coin en lijkt nu echt door te breken.
Zit al een week in VEN.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VEN gaat zo ontzettend hard komende dagen.
Wanneer gaan jullie erin?
zit er al een paar weken in maar met heel laag aantal..quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zit al 2 weken erin met mijn 2e hypotheekquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
jup, ook klein aantal maarquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Zitten er hier nog mensen in REQ? Wat zijn jullie verwachtingen de komende maanden m.b.t. de prijs?
Romano baas.quote:[ Romano ] @RNR_0
Sold the 199 Litecoins I recently found.
Nothing against LTC (I even contribute code sometimes) but mweh
Allocating $20k for Viacoin development/marketing (yes lol I use my private funds, putting money where my mouth is)
Rest: Gamble on other shitcoins like a complete degen
Haha niet verrassend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En de BPM aftikken
"The purchase of the car does not include taxes and fees."
Gelijk auto verkopen voor 80.000 euro en dat weer investeren in cryptoquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En de BPM aftikken
"The purchase of the car does not include taxes and fees."
CMC neemt het gemiddelde van alle exchanges.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:32 schreef Chaes het volgende:
[..]
Haha niet verrassend.
Weet iemand trouwens waarom de koersen in Blockfolio en CMC niet overeenkomen?
In m'n Blockfolio staat bijv. XLM nog op $0.26, terwijl op CMC de $0.28 al is aangetikt. Geldt voor alle coins.
Ohh. Das logisch. Toch maar Blockfolio aanhouden dan helaasquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
CMC neemt het gemiddelde van alle exchanges.
Je kunt eventueel een andere exchange aanklikken in Blockfolio, zodat je de prijs ziet waar jij wil verkopen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:33 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ohh. Das logisch. Toch maar Blockfolio aanhouden dan helaas
Hoeveel MOD heb je dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:37 schreef Nattekat het volgende:
MOD is begonnen aan de opmars naar 50$
Nog 45,80 te gaan.
Delta heb ik idd ook net gedownload. Lastige is dat ik de prijzen niet meer weet waarvoor ik de coins destijds heb gekocht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je kunt eventueel een andere exchange aanklikken in Blockfolio, zodat je de prijs ziet waar jij wil verkopen.
Overigens vind ik zelf Delta prettiger; die kan zelf ook het gewogen gemiddelde nemen van de prijs.
Exact goed gedaan dus, goeie calls + veel gelukquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is wel altijd een rotwerk om die prijzen en data enzo over te nemen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:42 schreef Chaes het volgende:
[..]
Delta heb ik idd ook net gedownload. Lastige is dat ik de prijzen niet meer weet waarvoor ik de coins destijds heb gekocht.
Oh nvm, dat staat in mn order history ofc..
Ja irritant he... ik heb hetzelfde.. 30 exchanges, t wordt tijd dat er een exchange komt waar alle top200 coins ten alle tijden in staan, zodra de coin die top in komt, gelijk listen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef sniel123 het volgende:
Zo veel veelbelovende coins die niet op bittrex staan![]()
Heb al op te veel exchanges accounts. Geen zin in nog meer...
Tsja zo simpel is het soms ook niet om een coin te verhandelen. Zeker niet coins als raiblocks met een nieuwe techniek er achter. Dan duurt het gewoon even. Maar het is wel irritant.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant he... ik heb hetzelfde.. 30 exchanges, t wordt tijd dat er een exchange komt waar alle top200 coins ten alle tijden in staan, zodra de coin die top in komt, gelijk listen.
Zelfde met 20.000 wallets voor alles
Naja, het idee is hetzelfde als iota, dus een "moeilijkere" manier om te listen... daar ben je toch een pro exchange voor, onniequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Tsja zo simpel is het soms ook niet om een coin te verhandelen. Zeker niet coins als raiblocks met een nieuwe techniek er achter. Dan duurt het gewoon even. Maar het is wel irritant.
Ja, als Bittrex nu eens nieuwe klanten aanneemt...quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Bittrex en Binance, meer heb je niet nodig.
Waarom?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Denk dat ik vanavond mijn Ripple (zit ik voor 50% in) verkoop en vol op VEN ga
RaiBlocks is juist zo handig om in je eigen wallet te bewaren. Als je https://raiwallet.com/ gebruikt (eigen risico) hoef je niet eens software te installeren. Instant, geen fees, dus kost je letterlijk niets.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Tsja zo simpel is het soms ook niet om een coin te verhandelen. Zeker niet coins als raiblocks met een nieuwe techniek er achter. Dan duurt het gewoon even. Maar het is wel irritant.
Wanneer en op welke exchange komt Universe?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Momenteel maar 100.000Veel te weinig
Had mijn funds vastzitten dus kon niet meer halen. En ik kocht ook precies op het laatste moment
Ik ga voor minimaal 1 miljoen tokens
Daar heb ik ze ook inquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
RaiBlocks is juist zo handig om in je eigen wallet te bewaren. Als je https://raiwallet.com/ gebruikt (eigen risico) hoef je niet eens software te installeren. Instant, geen fees, dus kost je letterlijk niets.
Ok dus je koopt een random goedkope coin om vervolgens even te lezen erover?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:59 schreef spierbal het volgende:
Vandaag m'n restantjes Bitcoin opgemaakt zocht een goedkope coin om wat te kopen. 0,03 voor po.et.
Daarna de site bezocht en een beetje in verdiept vervolgens in telegram terecht gekomen over de ontwikkeling van de coin. Net klaar met eten zie ik dit.
[ afbeelding ]
Irritant inderdaad, meeste exchanges laten nu ook eens geen nieuwe members toe...quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant he... ik heb hetzelfde.. 30 exchanges, t wordt tijd dat er een exchange komt waar alle top200 coins ten alle tijden in staan, zodra de coin die top in komt, gelijk listen.
Zelfde met 20.000 wallets voor alles
Zijn er nog mensen die nu nog in Railblocks stappen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
RaiBlocks is juist zo handig om in je eigen wallet te bewaren. Als je https://raiwallet.com/ gebruikt (eigen risico) hoef je niet eens software te installeren. Instant, geen fees, dus kost je letterlijk niets.
Verstandige mensen welquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die nu nog in Railblocks stappen?
Ik heb er een paar gekocht in de dip vanmiddag, en prompt staat het stilquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat is je portfolio nu?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook bijna klaar voor
Heb in bijna alle interessante coins iets gestoken, dus laat maar komen
Les 1 je stapt alleen in als de koers relatief laag is.quote:vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:[/b]
[..]
Wat is VEN? Wat maakt het speciaal? Ik zie die naam wel eens langskomen maar ik weet niksquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nou het is om maar wat te kunnen kopen met het resterende Bitcoin wat ik had naar omwisselen naar REQ. Dus dit was ook de enige waar k m kwijt kon.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok dus je koopt een random goedkope coin om vervolgens even te lezen erover?
Als je er eenmaal in zit, is het lastiger om kritisch te zijn en vind je het een topcoinquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok dus je koopt een random goedkope coin om vervolgens even te lezen erover?
Nee een Exchange is zo veilig dat die nooit wordt gehackedquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja klopt want een exchange die juist verdient aan mensen die hun vertrouwen, gaat heel hun imago verneuken door jouw identiteit te kopiëren[ afbeelding ] Je bent gewoon paranoïde. Ze doen niks.
Genoeg, anders zou de koers wel in elkaar donderen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ik had er maar 3 op dat moment hoor 😅quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je er eenmaal in zit, is het lastiger om kritisch te zijn en vind je het een topcoin
Oké gooi je laptop maar weg, gooi je telefoon ook maar even de zee in. Wie weet kijkt iemand nu live naar je!quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee een Exchange is zo veilig dat die nooit wordt gehacked
Top 10 op coinmarketcap is vaak het moment dat FOMO de enige reden tot kopen is. Daarna gebeurt er niet zo veel meer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Genoeg, anders zou de koers wel in elkaar donderen.
Ik snap alleen de angst voor een ATH niet zolang je niet handelt uit pure FOMO. Je kunt altijd wel blijven wachten op een correctie, maar als je vertrouwen in de technologie hebt maakt een paar dollar meer of minder betalen voor een coin ook weinig uit.
Als XRB qua cap in de buurt van vergelijkbare coins (IOTA bijv) kan komen zit er minstens nog een x5 in dus deze man heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 19:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Genoeg, anders zou de koers wel in elkaar donderen.
Ik snap alleen de angst voor een ATH niet zolang je niet handelt uit pure FOMO. Je kunt altijd wel blijven wachten op een correctie, maar als je vertrouwen in de technologie hebt maakt een paar dollar meer of minder betalen voor een coin ook weinig uit.
Ik heb alleen gekocht omdat ik verwacht dat het, zodra het op Bittrex of Binance komt, nog zeker 3x gaat, en dan verkoop ik het ook, als die moon klaar is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Als XRB qua cap in de buurt van vergelijkbare coins (IOTA bijv) kan komen zit er minstens nog een x5 in dus deze man heeft gewoon gelijk
Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb alleen gekocht omdat ik verwacht dat het, zodra het op Bittrex of Binance komt, nog zeker 3x gaat, en dan verkoop ik het ook, als die moon klaar is.
Ik zit er wel in, maar durf geen uitspraken te doen over de verwachtingen. Daarvoor ben ik nog te kort met crypto bezigquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Zitten er hier nog mensen in REQ? Wat zijn jullie verwachtingen de komende maanden m.b.t. de prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |