jup, ook klein aantal maarquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Zitten er hier nog mensen in REQ? Wat zijn jullie verwachtingen de komende maanden m.b.t. de prijs?
Romano baas.quote:[ Romano ] @RNR_0
Sold the 199 Litecoins I recently found.
Nothing against LTC (I even contribute code sometimes) but mweh
Allocating $20k for Viacoin development/marketing (yes lol I use my private funds, putting money where my mouth is)
Rest: Gamble on other shitcoins like a complete degen
Haha niet verrassend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En de BPM aftikken
"The purchase of the car does not include taxes and fees."
Gelijk auto verkopen voor 80.000 euro en dat weer investeren in cryptoquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En de BPM aftikken
"The purchase of the car does not include taxes and fees."
CMC neemt het gemiddelde van alle exchanges.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:32 schreef Chaes het volgende:
[..]
Haha niet verrassend.
Weet iemand trouwens waarom de koersen in Blockfolio en CMC niet overeenkomen?
In m'n Blockfolio staat bijv. XLM nog op $0.26, terwijl op CMC de $0.28 al is aangetikt. Geldt voor alle coins.
Ohh. Das logisch. Toch maar Blockfolio aanhouden dan helaasquote:Op vrijdag 29 december 2017 18:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
CMC neemt het gemiddelde van alle exchanges.
Je kunt eventueel een andere exchange aanklikken in Blockfolio, zodat je de prijs ziet waar jij wil verkopen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:33 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ohh. Das logisch. Toch maar Blockfolio aanhouden dan helaas
Hoeveel MOD heb je dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:37 schreef Nattekat het volgende:
MOD is begonnen aan de opmars naar 50$
Nog 45,80 te gaan.
Delta heb ik idd ook net gedownload. Lastige is dat ik de prijzen niet meer weet waarvoor ik de coins destijds heb gekocht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je kunt eventueel een andere exchange aanklikken in Blockfolio, zodat je de prijs ziet waar jij wil verkopen.
Overigens vind ik zelf Delta prettiger; die kan zelf ook het gewogen gemiddelde nemen van de prijs.
Exact goed gedaan dus, goeie calls + veel gelukquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
half November heb ik WAVES opgegeven en ben voor 95% in IOTA gegaan. Die vertrok kort daara. 35k winst. Daarna RaiBlocks opgestapt en hier nu ook 25k profit.
Ee gaat vast nog een correctie komen op Raiblocks, maar ik heb ook nog een groot aandeel IOTA en deze gaan begin volgend jaar weer met nieuws komen.
Het is wel altijd een rotwerk om die prijzen en data enzo over te nemen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:42 schreef Chaes het volgende:
[..]
Delta heb ik idd ook net gedownload. Lastige is dat ik de prijzen niet meer weet waarvoor ik de coins destijds heb gekocht.
Oh nvm, dat staat in mn order history ofc..
Ja irritant he... ik heb hetzelfde.. 30 exchanges, t wordt tijd dat er een exchange komt waar alle top200 coins ten alle tijden in staan, zodra de coin die top in komt, gelijk listen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef sniel123 het volgende:
Zo veel veelbelovende coins die niet op bittrex staan![]()
Heb al op te veel exchanges accounts. Geen zin in nog meer...
Tsja zo simpel is het soms ook niet om een coin te verhandelen. Zeker niet coins als raiblocks met een nieuwe techniek er achter. Dan duurt het gewoon even. Maar het is wel irritant.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant he... ik heb hetzelfde.. 30 exchanges, t wordt tijd dat er een exchange komt waar alle top200 coins ten alle tijden in staan, zodra de coin die top in komt, gelijk listen.
Zelfde met 20.000 wallets voor alles
Naja, het idee is hetzelfde als iota, dus een "moeilijkere" manier om te listen... daar ben je toch een pro exchange voor, onniequote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Tsja zo simpel is het soms ook niet om een coin te verhandelen. Zeker niet coins als raiblocks met een nieuwe techniek er achter. Dan duurt het gewoon even. Maar het is wel irritant.
Ja, als Bittrex nu eens nieuwe klanten aanneemt...quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Bittrex en Binance, meer heb je niet nodig.
Waarom?quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Denk dat ik vanavond mijn Ripple (zit ik voor 50% in) verkoop en vol op VEN ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |