Neuh niet echt. Het moet nog gewoon op grotere exchanges komen, dan verkoop ik allesquote:
Ik zeg niet dat ik geen kopie van mijn paspoort opstuur omdat ik ook denk dat het wel mee zal vallen, maar het is naïef om te denken dat het niet kan gebeuren. Ik vertrouw de exchanges, maar die staan nou niet echt bekend om hun geweldig goede beveiliging tegen hacken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 19:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké gooi je laptop maar weg, gooi je telefoon ook maar even de zee in. Wie weet kijkt iemand nu live naar je!![]()
Wie zegt dat het niet kan gebeuren? Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik geen kopie van mijn paspoort opstuur omdat ik ook denk dat het wel mee zal vallen, maar het is naïef om te denken dat het niet kan gebeuren. Ik vertrouw de exchanges, maar die staan nou niet echt bekend om hun geweldig goede beveiliging tegen hacken.
Ripple heeft een paar grote spelers aan boord, ik blijf lekker zittenquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat te doen met mijn Ripple, alles verkopen of een deel laten staan. Ik vind de stijging bizar (ik zit er in vanaf 0,25) maar ergens hoop ik dat ie komend jaar naar de 5 dollar gaat.
Ik ben ook wel voorstander van de munt vanwege die samenwerkingen. Maar als het nu 2 dollar is dan vind ik (in cryptoland) het maar matig als Ripple eind 2018 op 5 dollar staat... :’(quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ripple heeft een paar grote spelers aan boord, ik blijf lekker zitten
5 is achterlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat te doen met mijn Ripple, alles verkopen of een deel laten staan. Ik vind de stijging bizar (ik zit er in vanaf 0,25) maar ergens hoop ik dat ie komend jaar naar de 5 dollar gaat.
Lees je alsjeblieft in...quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:17 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voorstander van de munt vanwege die samenwerkingen. Maar als het nu 2 dollar is dan vind ik (in cryptoland) het maar matig als Ripple eind 2018 op 5 dollar staat... :’(
Als jij het zegt, dan houd ik ze.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 is achterlijk
Dat is hetzelfde als hopen dat Ether 4000 waard wordt; zelfs Ik ben nog realistisch genoeg om daar niet op te hopen.
Via waar koop je die? Mercatox.com ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Fuck it, dan maar wat XRB halen. Hopelijk gaat die naar een grotere exchange binnen 2 weken
Ligt er ook een beetje aan hoeveel ripple je hebt. Als je er maar een paar honderd hebt of zo, dan kan je je geld beter in een andere crypto steken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan houd ik ze.
Hopen mag maar 5$ is absurd qua marketcapquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
ik laat ze vanaf nu staan. 1 keer groot deel verkocht voor een dip die nooit kwamquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik vind alle munten absurd qua marketcap. ^^quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hopen mag maar 5$ is absurd qua marketcap
Ach, als ie maar netjes onder Ether blijft.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:20 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan houd ik ze.
een paar jaar geleden noemden ze de huidige prijzen absurdquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik vind alle munten absurd qua marketcap. ^^
*kuch* Roger.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:21 schreef Syd het volgende:
Welke FOK!ker was het?
/edit daar is iemand lekker rijk geworden mocht die het nog hebben
valt wel mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik vind alle munten absurd qua marketcap. ^^
Bitgrailquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Via waar koop je die? Mercatox.com ?
Dit gaat nog wel veranderen de komende 10-20 jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
valt wel mee.
[ afbeelding ]
Oud plaatje, maar we zitten nog onder Apple.
En dat in, wat is het precies, 10 jaar ofzo? Dat vind ik vrij rap eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
valt wel mee.
[ afbeelding ]
Oud plaatje, maar we zitten nog onder Apple.
eentje die mij al geld heeft opgeleverdquote:
5000 procent winst. Of wil je weer een plaatjequote:Op vrijdag 29 december 2017 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees je alsjeblieft in...
Toen ik zei dat er veel dom geld in Ripple zit, had ik het over dit soort uitspraken.
kom maar met dat domme geldquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees je alsjeblieft in...
Toen ik zei dat er veel dom geld in Ripple zit, had ik het over dit soort uitspraken.
https://support.hitbtc.co(...)-Withdraw-your-coinsquote:Op vrijdag 29 december 2017 20:40 schreef RobinaHoed het volgende:
Iemand ervaring met pending withdrawals bij Hitbtcwat te doen?
Moest jij eens opletten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:47 schreef betyar het volgende:
Hahaha, Ripple is wel baas aan het worden zo. Die kakt niet meer in.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:47 schreef noodgang het volgende:
Net toch maar wat dom geld gecasht van ome Ripple
Een dipje ja. Maar goed , als je niet tegen een flinke correctie kan verdien je de hoofdprijs uiteindelijk ook niet zeg maar.quote:
Twitter met de pagina's van de coins en wat twitterpaginas die het nieuws bij houden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:50 schreef nickhguitar het volgende:
Welke sites/apps/software gebruiken jullie nou eigenlijk? Ik bedoel dus niet de sites van de exchanges of wallets o.i.d., maar meer de software voor andere info om de cryptocurrency.
Ik gebruik zelf Bittfolio en cryptocompare.com
XRP is geen scam. En echt pumpdumpbaar is ie ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja. XRP wordt XVG in het groot.
Zou het laten staan. Relatief stabiele munt en stijgt mogelijk nog wel verder door.quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:11 schreef DrSnuggle het volgende:
XVG staat alweer op $0,17quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dit ja. XRP wordt XVG in het groot.
de withdrawel is processed, maar hij blijft op die yellow dots..quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://support.hitbtc.co(...)-Withdraw-your-coins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |