Dat denk ik wel. Gewoon een van de oprichters die wat verschuift.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja in theorie kan het ook gewoon zijn dat die niks heeft gekocht maar gewoon zijn funds zit te verplaatsen.
Ben je flink de lul, met een beetje mazzel is hij er morgenvroeg door. Maar heb wel eens 20 uur gewacht met 3 keer zoveel fee (450 ofzo).quote:
Ja denk dat die er over 10 uur isquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ben je flink de lul, met een beetje mazzel is hij er morgenvroeg door. Maar heb wel eens 20 uur gewacht met 3 keer zoveel fee (450 ofzo).
Fake news, 5k gestopt in nxtquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ome_posters_in_this/
Zo is het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Fake news, 5k gestopt in nxt
Tja ik stond vandaag op +0.2 btc op XRB, maar alles weer verdampt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja denk dat die er over 10 uur isMaarja dan is XRB vast al herstelt
Komt over paar dagen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:22 schreef ryannboy het volgende:
Als XRB verder wil groeien moet het toch echt wel overstappen naar een grote exchange
Ja klopt maar die 0.5 is per dag. Dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja ik stond vandaag op +0.2 btc op XRB, maar alles weer verdampt.
Ik zou niet te veel op dat Bitgrail zetten, withdraw limiet is 0.5 btc en verificatie duurt eeuwen. Dat ding is zo hard gegroeid dat ze compleet over hun capaciteit zijn. Verder is de interface wel ok en simpel.
Vandaag ook talloze klachten over missing deposits van BCH en ETH. Gisteren was er gedoe met BTC deposits.
Extreem veel nieuwe users, kan niet eeuwig blijven stijgen en whales die proberen de koers te drukken door nieuwe mensen te laten panic sellen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:22 schreef TourOfData het volgende:
Waarom gaat XRB dan onderuit? Kan geen slechte berichtgeving erover vinden.
Maar bizar genoeg geldt dat ook voor Verge bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 23:24 schreef Zith het volgende:
Met 3k in Rippler in maart had je nu 1 miljoen eur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |