ik was op mijn werk en echt de enige in total shock... wilde het liefste gelijk naar huis.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont weet nog.... 10 januari 2016..... allemaal appjes van vrienden en familie met condoleances....
* OscarMopperkont wist gelijk over wie het ging
Dat stond in de appjes ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont weet nog.... 10 januari 2016..... allemaal appjes van vrienden en familie met condoleances....
Respect dat hij nog een meesterwerk heeft gemaakt toen die al zowat op sterven lag. Heb ook dit jaar op Blackstar gestemd als een soort van ode op dat album.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet eensquote:
Dit menen jullie toch niet echt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was op mijn werk en echt de enige in total shock... wilde het liefste gelijk naar huis.
Vroom Vroomquote:
Wat een stem was dat, sneu leven ook ja. Zo zondequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb gejankt toen ik naar die docu Amy wasTriest allemaal.
Mannen hebben ook gevoelquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit menen jullie toch niet echt?
* OscarMopperkont liep al ongeveer een jaar met het gevoel dat er iets mis was met hem.... maar kon het geen plekje geven....quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Respect dat hij nog een meesterwerk heeft gemaakt toen die al zowat op sterven lag. Heb ook dit jaar op Blackstar gestemd als een soort van ode op dat album.
goed excuus om vroeg naar huis te gaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet..heel bizar ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Isorden het volgende:
Ik weet bijvoorbeeld ook nog precies waar ik was en wat ik deed toen het bericht kwam dat MJ dood was
* OscarMopperkont is er ruim een maand echt kapot van geweest...quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja zeker wel. misschien belachelijk in de ogen van sommigen, maar ik ben een gevoelsmens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook omdat het een veel te lang nummer is, die eckte versie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef ok01 het volgende:
Dit hoor je ook echt nooit buiten de top 2000
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeker wel. misschien belachelijk in de ogen van sommigen, maar ik ben een gevoelsmens.
Ik ook, ik was aan het FOK!ken. Toen was er eerst een paar uur twijfel of het wel waar was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Isorden het volgende:
Ik weet bijvoorbeeld ook nog precies waar ik was en wat ik deed toen het bericht kwam dat MJ dood was
Je was toch pas 24?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is er ruim een maand echt kapot van geweest...
Maar ja, 30+ jaar fan van Bowie, dus dat hakte er wel in
Sssstttttquote:
Nee, belachelijk niet. Het gaat gewoon mijn voorstellingsvermogen te boven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeker wel. misschien belachelijk in de ogen van sommigen, maar ik ben een gevoelsmens.
Vol gas linkerbaan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Zowel dit nummer als de Autobahn zelf is![]()
![]()
Wel echt genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook omdat het een veel te lang nummer is, die eckte versie.
180!quote:
Dat bassloopje is van de oude autobahn.... als je in de juiste snelheid reed, hoorde je datquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Zowel dit nummer als de Autobahn zelf is![]()
![]()
ik krijg in ieder geval geen appjes verwacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef alopio het volgende:
Stel je voor dat famke Louise zich kapot vroomt...hoeveel toetertjes zouden er dan afgaan hier
Same herequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit is übercult. Jawohl.quote:
Dat geloof ik graag. Zou bij mij eeuwige frustratie opleverenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
Komt bij dat wij Bowie helaas nooit live gezien hebben, omdat hij vanwege hartproblemen RW moest afzeggen. Nog altijd een grote frustratie van Diaan en mij.
* OscarMopperkont heeft hem 10 keer mogen zien tijdens Reality tour.... ben zooooo blij dat ik dat absurde gereis gedaan heb door Europa.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
Komt bij dat wij Bowie helaas nooit live gezien hebben, omdat hij vanwege hartproblemen RW moest afzeggen. Nog altijd een grote frustratie van Diaan en mij.
Ik rij zelf niet maar als ik door Duitsland rijdt met familie hoop ik altijd op mijn vader die een Nur Links doetquote:
eigenlijk ben ik gewoon een softiequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, belachelijk niet. Het gaat gewoon mijn voorstellingsvermogen te boven.
Ik ook, maar niet met totaal onbekenden met een voltooid levenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon een softie
Leuk feitje, zo leer ik zelfs nog van de top 2000quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat bassloopje is van de oude autobahn.... als je in de juiste snelheid reed, hoorde je dat
Niet zo mopperen, Dago.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck vindt al die rode lijntjes maar achterlijk.
Ik ook, maar daar heb ik maar een kloonaccount voor aangemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon een softie
Houd Evelien van likken jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Evelien zegt dat ze moeten likken
Ik pinkte van de week ook wel een traantje weg bij die docu van Sjors.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met totaal onbekenden met een voltooid leven
Eensquote:
een knuffelaccount is gewoon willen scoren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik maar een kloonaccount voor aangemaakt
Ze heeft die memo gemist.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Evelien weten dat het eigenlijk om de muziek draait en niet om een of andere autocuezombie van de campingzender?
Oh jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Glenn Frey ook richting de here God is gegaan in 2016.
ik kreeg tranen in m'n ogen toen beertje Paddington z'n tante eindelijke terugzag...quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik pinkte van de week ook wel een traantje weg bij die docu van Sjors.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik pinkte van de week ook wel een traantje weg bij die docu van Sjors.
Verdomme ja, 2016 you sucked!quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Glenn Frey ook richting de here God is gegaan in 2016.
Volgens mij heeft ze wel wat meer gemist, zoals aandacht in haar jeugd.quote:
* OscarMopperkont scoort genoeg... geen knuffelaccount voor nodigquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
een knuffelaccount is gewoon willen scoren.
absoluut. het viel dit jaar relatief mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja
Wat was 2016 toch een kutjaar voor muziek
Jij had toch al een vriendin?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont scoort genoeg... geen knuffelaccount voor nodig
Godverquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel wat meer gemist, zoals aandacht in haar jeugd.
Na 2016 kon het ook niet veel erger meer wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut. het viel dit jaar relatief mee.
Dat betekent niet veel goeds voor 2018, kan dus alleen maar kutter wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut. het viel dit jaar relatief mee.
En dan nog George Michael en Carrie Fisher de laatste dagen... Ik was toen echt pissig op 2016.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja
Wat was 2016 toch een kutjaar voor muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |