Hoi hoiquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef alopio het volgende:
Goedenacht allen![]()
Terug van een gezellig avondje, zie wel dat ik stemgenot Nick Cave en Kylie gemist heb.
Eens kijken hoeveel ik vanacht nog kan meepakken
Ja, die ga ik skippen.quote:
Niet veel fout gedaan tot nu toequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:23 schreef Isorden het volgende:
Is Evelien ook een absolute beginner als dj?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef alopio het volgende:
Goedenacht allen![]()
Terug van een gezellig avondje, zie wel dat ik stemgenot Nick Cave en Kylie gemist heb.
ik niet. maar ik was wel emo toen ie stierfquote:
Hoihoiquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef alopio het volgende:
Goedenacht allen![]()
Ook niet echt iets goedquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Niet veel fout gedaan tot nu toe
Welkom terugquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef alopio het volgende:
Goedenacht allen![]()
Ze presenteert normaal gesproken ook geen programma dat bestaat uit het voornamelijk draaien van platen. Het is een praatprogramma met zo nu en dan een plaatje tussendoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nu niet of Evelien een act opvoert of dat ze oprecht enthousiast achter die microfoon staat
Niemand vindt Karin Bloemen wat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Karin Bloemen komt straks, weet niet of je dat wat vindt?
#metooquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef alopio het volgende:
Goedenacht allen![]()
uitvinder vd hiphop op 852quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Komt er nog kutmuziek dit uur? Ik moet pissen.
Dat heb ik soms ook met artiesten waar ik niet veel mee heb... maar als je dan hoort dat ze dood zijn is het wel evenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet. maar ik was wel emo toen ie stierf
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
uitvinder vd hiphop op 852
Gooi die handjes in de luchtquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
eens... en de laatste jaren heel wat traantjes gepinkt helaasquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met artiesten waar ik niet veel mee heb... maar als je dan hoort dat ze dood zijn is het wel even![]()
Ja dat heeft The Sugarhill Gang mooi van hem afgekekenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met artiesten waar ik niet veel mee heb... maar als je dan hoort dat ze dood zijn is het wel even![]()
Ik ook! Vooral omdat ik niet ver daarvoor zijn nieuwe cd gepromoot heb op bij vrienden en kennissenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet. maar ik was wel emo toen ie stierf
Ahwquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont weet nog.... 10 januari 2016..... allemaal appjes van vrienden en familie met condoleances....
* OscarMopperkont wist gelijk over wie het ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |