Ik pinkte van de week ook wel een traantje weg bij die docu van Sjors.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met totaal onbekenden met een voltooid leven

Eensquote:

een knuffelaccount is gewoon willen scoren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik maar een kloonaccount voor aangemaakt

Ze heeft die memo gemist.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Evelien weten dat het eigenlijk om de muziek draait en niet om een of andere autocuezombie van de campingzender?

Oh jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Glenn Frey ook richting de here God is gegaan in 2016.

ik kreeg tranen in m'n ogen toen beertje Paddington z'n tante eindelijke terugzag...quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik pinkte van de week ook wel een traantje weg bij die docu van Sjors.

Ja ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik pinkte van de week ook wel een traantje weg bij die docu van Sjors.

Verdomme ja, 2016 you sucked!quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Glenn Frey ook richting de here God is gegaan in 2016.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Volgens mij heeft ze wel wat meer gemist, zoals aandacht in haar jeugd.quote:

* OscarMopperkont scoort genoeg... geen knuffelaccount voor nodigquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
een knuffelaccount is gewoon willen scoren.

absoluut. het viel dit jaar relatief mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja
Wat was 2016 toch een kutjaar voor muziek

Jij had toch al een vriendin?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont scoort genoeg... geen knuffelaccount voor nodig

Godverquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel wat meer gemist, zoals aandacht in haar jeugd.

Na 2016 kon het ook niet veel erger meer wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut. het viel dit jaar relatief mee.

Dat betekent niet veel goeds voor 2018, kan dus alleen maar kutter wordenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut. het viel dit jaar relatief mee.

En dan nog George Michael en Carrie Fisher de laatste dagen... Ik was toen echt pissig op 2016.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja
Wat was 2016 toch een kutjaar voor muziek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |