Dat geloof ik graag. Zou bij mij eeuwige frustratie opleverenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
Komt bij dat wij Bowie helaas nooit live gezien hebben, omdat hij vanwege hartproblemen RW moest afzeggen. Nog altijd een grote frustratie van Diaan en mij.
* OscarMopperkont heeft hem 10 keer mogen zien tijdens Reality tour.... ben zooooo blij dat ik dat absurde gereis gedaan heb door Europa.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
Komt bij dat wij Bowie helaas nooit live gezien hebben, omdat hij vanwege hartproblemen RW moest afzeggen. Nog altijd een grote frustratie van Diaan en mij.
Ik rij zelf niet maar als ik door Duitsland rijdt met familie hoop ik altijd op mijn vader die een Nur Links doetquote:
eigenlijk ben ik gewoon een softiequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, belachelijk niet. Het gaat gewoon mijn voorstellingsvermogen te boven.
Ik ook, maar niet met totaal onbekenden met een voltooid levenquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon een softie
Leuk feitje, zo leer ik zelfs nog van de top 2000quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat bassloopje is van de oude autobahn.... als je in de juiste snelheid reed, hoorde je dat
Niet zo mopperen, Dago.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck vindt al die rode lijntjes maar achterlijk.
Ik ook, maar daar heb ik maar een kloonaccount voor aangemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik gewoon een softie
Houd Evelien van likken jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Evelien zegt dat ze moeten likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |