ja zeker wel. misschien belachelijk in de ogen van sommigen, maar ik ben een gevoelsmens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit menen jullie toch niet echt?
Waarschijnlijk ook omdat het een veel te lang nummer is, die eckte versie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef ok01 het volgende:
Dit hoor je ook echt nooit buiten de top 2000
quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeker wel. misschien belachelijk in de ogen van sommigen, maar ik ben een gevoelsmens.
Ik ook, ik was aan het FOK!ken. Toen was er eerst een paar uur twijfel of het wel waar was.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Isorden het volgende:
Ik weet bijvoorbeeld ook nog precies waar ik was en wat ik deed toen het bericht kwam dat MJ dood was
Je was toch pas 24?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is er ruim een maand echt kapot van geweest...
Maar ja, 30+ jaar fan van Bowie, dus dat hakte er wel in
Sssstttttquote:
Nee, belachelijk niet. Het gaat gewoon mijn voorstellingsvermogen te boven.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeker wel. misschien belachelijk in de ogen van sommigen, maar ik ben een gevoelsmens.
Vol gas linkerbaan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Zowel dit nummer als de Autobahn zelf is![]()
![]()
Wel echt genotquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook omdat het een veel te lang nummer is, die eckte versie.
180!quote:
Dat bassloopje is van de oude autobahn.... als je in de juiste snelheid reed, hoorde je datquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Zowel dit nummer als de Autobahn zelf is![]()
![]()
ik krijg in ieder geval geen appjes verwacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:30 schreef alopio het volgende:
Stel je voor dat famke Louise zich kapot vroomt...hoeveel toetertjes zouden er dan afgaan hier
Same herequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit is übercult. Jawohl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |