ik was op mijn werk en echt de enige in total shock... wilde het liefste gelijk naar huis.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont weet nog.... 10 januari 2016..... allemaal appjes van vrienden en familie met condoleances....
* OscarMopperkont wist gelijk over wie het ging
Dat stond in de appjes ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont weet nog.... 10 januari 2016..... allemaal appjes van vrienden en familie met condoleances....
Respect dat hij nog een meesterwerk heeft gemaakt toen die al zowat op sterven lag. Heb ook dit jaar op Blackstar gestemd als een soort van ode op dat album.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet eensquote:
Dit menen jullie toch niet echt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was op mijn werk en echt de enige in total shock... wilde het liefste gelijk naar huis.
Vroom Vroomquote:
Wat een stem was dat, sneu leven ook ja. Zo zondequote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb gejankt toen ik naar die docu Amy wasTriest allemaal.
Mannen hebben ook gevoelquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit menen jullie toch niet echt?
* OscarMopperkont liep al ongeveer een jaar met het gevoel dat er iets mis was met hem.... maar kon het geen plekje geven....quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Respect dat hij nog een meesterwerk heeft gemaakt toen die al zowat op sterven lag. Heb ook dit jaar op Blackstar gestemd als een soort van ode op dat album.
goed excuus om vroeg naar huis te gaanquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet..heel bizar ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef Isorden het volgende:
Ik weet bijvoorbeeld ook nog precies waar ik was en wat ik deed toen het bericht kwam dat MJ dood was
* OscarMopperkont is er ruim een maand echt kapot van geweest...quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |