Uiteraard, dat zou ik ook zeggen. Ik ben helemaal niet verzuurd, gelukkig niet, zoet is veel beterquote:Op zondag 31 december 2017 21:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De relatie is over. Het enige wat nog moet gebeuren is administratieve afwikkeling. Wie ben jij in vredesnaam om daar een oordeel over te hebben en mij op deze manier te veroordelen omdat ik voor mijzelf kies en heb gedaan wat voor mij goed voelde? Je bent een verzuurde, onwetende, egocentrische man en ik hoop voor jou dat jij het komend jaar iets minder over anderen oordeelt en mensen behandelt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Daar kun je alleen maar een leuker persoon van worden.
Dat je voor jezelf kiest en dat je doet wat goed voelt voor jou rechtvaardigt voor jou jouw handelen. Dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. Je oordeelt zelf ook flink in deze reactie. Maakt verder niet uit maar het is wel een pot / ketel dingetje.quote:Op zondag 31 december 2017 21:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De relatie is over. Het enige wat nog moet gebeuren is administratieve afwikkeling. Wie ben jij in vredesnaam om daar een oordeel over te hebben en mij op deze manier te veroordelen omdat ik voor mijzelf kies en heb gedaan wat voor mij goed voelde? Je bent een verzuurde, onwetende, egocentrische man en ik hoop voor jou dat jij het komend jaar iets minder over anderen oordeelt en mensen behandelt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Daar kun je alleen maar een leuker persoon van worden.
Dit.quote:Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken?.
Ik heb van weethetevennietmeer totaal niet het idee dat hij mensen niet behandeld zoals hij zelf ook niet zou willen, in tegendeel. Hij is misschien strikt (net zoals ik) maar wel fatsoenlijk. En denkt niet alleen aan zichzelf. Ik zeg niet dat jij dat doet (want ik ken de situatie niet) maar ik heb er altijd moeite mee als mensen vrij snel nadat het over is ergens anders heen gaan.quote:Op zondag 31 december 2017 21:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ikke. Net.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ik heb van weethetevennietmeer totaal niet het idee dat hij mensen niet behandeld zoals hij zelf ook niet zou willen, in tegendeel. Hij is misschien strikt (net zoals ik) maar wel fatsoenlijk. En denkt niet alleen aan zichzelf. Ik zeg niet dat jij dat doet (want ik ken de situatie niet) maar ik heb er altijd moeite mee als mensen vrij snel nadat het over is ergens anders heen gaan.
Ontopic: heeft er wel eens iemand een echte date gehad met oud en nieuw?![]()
Ehm de relatie is zo te lezen duidelijk (en niet alleen voor haar) over, dan staat ze er toch helemaal vrij in om te doen en laten wat ze wil? Ik zou nav zo'n belerende post eigenlijk er nog een stuk minder mild op ingaan als ik me in zo'n situatie zou bevinden.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat je voor jezelf kiest en dat je doet wat goed voelt voor jou rechtvaardigt voor jou jouw handelen. Dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. Je oordeelt zelf ook flink in deze reactie. Maakt verder niet uit maar het is wel een pot / ketel dingetje.
Je stelt jezelf kwetsbaar op, dat kan ik wel waarderen, maar dat heeft ook een keerzijde bij controversiele onderwerpen.
En toch waren de reacties ‘ziu he vanuit die chaotische situatie dit wel dien’ etc, blijjbaar vindt men er wat van. Dat kun je ook verwachten.quote:Op maandag 1 januari 2018 06:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ehm de relatie is zo te lezen duidelijk (en niet alleen voor haar) over, dan staat ze er toch helemaal vrij in om te doen en laten wat ze wil? Ik zou nav zo'n belerende post eigenlijk er nog een stuk minder mild op ingaan als ik me in zo'n situatie zou bevinden.
Wie zijn jullie om hier iets van te vinden?quote:Op maandag 1 januari 2018 07:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch waren de reacties ‘ziu he vanuit die chaotische situatie dit wel dien’ etc, blijjbaar vindt men er wat van. Dat kun je ook verwachten.
En een ander zou zn schouders optrekken en er overheen scrollen. En weer een ander... En ook daar kunnen we met zn allen weer wat over vinden.
Dat niet iedereen het een aanrader vindt was te verwachten.
ja raar he op een forumquote:Op maandag 1 januari 2018 09:52 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Wie zijn jullie om hier iets van te vinden?
Wat een debiele post dit man.quote:Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En hoe voelde dat nu als getrouwde vrouw (ook al lig je in scheiding) door een ander genomen te worden?
Insgelijksquote:
Gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 1 januari 2018 11:25 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme wat een onfatsoen spreiden sommige mensen ten toon zeg...
Ik vind het tof dat Spirit een goede date heeft gehad
Happy new year
Jij ook! En even, die verzuurde eeuwige singles moet je gewoon lekker laten lullen. Ze zijn single met zo'n duidelijke reden, zou eerder vreemd zijn als iemand hun wél interessant zouden vinden. Dat ze nu hun frustraties botvieren op jou, laat enkel zien hoe zwak ze zijn.quote:
Thanks!! Jij ookquote:Op maandag 1 januari 2018 11:53 schreef DW457 het volgende:
[..]
Jij ook! En even, die verzuurde eeuwige singles moet je gewoon lekker laten lullen. Ze zijn single met zo'n duidelijke reden, zou eerder vreemd zijn als iemand hun wél interessant zouden vinden. Dat ze nu hun frustraties botvieren op jou, laat enkel zien hoe zwak ze zijn.
Geniet van 2018, maak er een mooi jaar van!
Nogmaals wie zijn jullie om er iets van te vinden dat een vrouw die dus al in scheiding ligt verder gaat met haar leven?quote:
Neuh, het is meer het totale gebrek aan fatsoen.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jammer hè, dat mensen een andere mening hebben.
Nee hoor, gewoon een kritische én terechte vraag. Dat het niet in je straatje past is niet mijn probleem.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, het is meer het totale gebrek aan fatsoen.
Ok maar waarom zou een vrouw die dus in scheiding ligt niet al mogen verder gaan met haar leven?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een kritische én terechte vraag. Dat het niet in je straatje past is niet mijn probleem.
Als je niet tegen kritische vragen kan of een mening van een ander, dan moet je niets op het forum zetten. Buiten dat bepaal ik altijd nog zelf óf ik ergens en mening over heb en deze deel
Een andere mening hebben is prima. Je als een compleet respectoloze randdebiel gedragen is wat anders.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jammer hè, dat mensen een andere mening hebben.
Dat. Je kunt je best afvragen of het wel een slim idee is, maar niemand hoeft verantwoording af te leggen voor wanneer ze met hun benen wijd gaan voor iemand.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is prima. Je als een compleet respectoloze randdebiel gedragen is wat anders.
Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is prima. Je als een compleet respectoloze randdebiel gedragen is wat anders.
Dat zeg ik: gebrek aan fatsoen.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een kritische én terechte vraag. Dat het niet in je straatje past is niet mijn probleem.
Als je niet tegen kritische vragen kan of een mening van een ander, dan moet je niets op het forum zetten. Buiten dat bepaal ik altijd nog zelf óf ik ergens en mening over heb en deze deel
Neequote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nogmaals, het was een terechte vraag.
Nee, dat was het niet. Dat jij dat door gebrek aan een opvoeding niet ziet neem ik je niet kwalijk hoor.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.
Als het een vraag was ok, maar je smeet gewoon met een zo goed als onverkapt verwijt. Moet je doen als je daar de behoefte aan hebt maar dan mag je ook een grote bek terug verwachten.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.
Als een man dat doet hoor je diezelfde figuren niet...quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Ik was ook alweer aan het daten en had zelfs een scharrel toen mn ex nog niet bij me uit thuis weg was. Ben ik nu fout?
Op een forum maakt dat doorgaans niet uit, ongeacht wie je bent kun je je mening geven.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nogmaals wie zijn jullie om er iets van te vinden dat een vrouw die dus al in scheiding ligt verder gaat met haar leven?
Dat kan, of je kan je gewoon bij het doel van het topic houdenquote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op een forum maakt dat doorgaans niet uit, ongeacht wie je bent kun je je mening geven.
misschien juist een vrouw aanspreken waar je niet meteen van in vuur en vlam staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Verder ben ik niet zo down als ik in mijn post schrijf, ben een vrolijke jongen die goed in het leven staat alleen op dat gebied kan het dus beter
als je een controversieel topic aansnijdt kun je wel wat kritische noten verwachten. Dat het dan niet alleen kusje kroel is mag ook best.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:23 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dat kan, of je kan je gewoon bij het doel van het topic houdenIs iets gezelliger.
Ontopic was mijn date echt ontzettend leuk. Wederzijds, dus gauw nieuwe plannen
Precies, maar zoals je ziet mag je geen kritische noot geven.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je een controversieel topic aansnijdt kun je wel wat kritische noten verwachten. Dat het dan niet alleen kusje kroel is mag ook best.
Fijn dat het wederzijds is ♥
Kritisch is wat anders dan veroordelen in niet mis te verstane woorden.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, maar zoals je ziet mag je geen kritische noot geven.
OT: Leuk contact met een vrouw, eens zien wanneer we een date gaan plannen
van uitstel kwam geen afstel gelukkigquote:Op maandag 1 januari 2018 20:00 schreef Cue_ het volgende:
Woensdag gaan date en ik nog eens biljarten
Zeker wel. Maar tellen niet voor dit topic.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:06 schreef Stratotanker het volgende:
Heppie Nieuw Jaar allemaal!!!
Dus niemand gisteren een hoogtepunt gehad?
Scheelde 5 minuten hier.
Ahhh ja, dat telt ook wel hoor. Weer eens iets anders dan de twilight van blurred lines waar ik mezelf in bevind ..quote:Op maandag 1 januari 2018 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar tellen niet voor dit topic.
Ok.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:02 schreef Lot88 het volgende:
Mijn date wil aankomend weekend weer afsprekenEven kijken of ik dat ga redden met mijn planning.
Niet flauw bedoeld, maar ga je nu elk Tinder gebeurtenisje delen hier?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:09 schreef MGTOW het volgende:
Op Tinder is nu duidelijk meer activiteit dan voorheen. Kennelijk werd men tijdens de feestdagen met de neus op de feiten geduwd en gaat men nu massaal daten............
2 ongeinspireerde hi-berichten die ik maar eens lekker ga negeren. Eentje die er wel leuk uitziet (en dat voor een 40+ vrouw!) en waarbij ik dan het eerste berichtje heb verstuurd.......
'Hi-berichten' zijn ongeïnspireerd en ga je negeren. Maar zelf verstuur je niks. Oke..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:09 schreef MGTOW het volgende:
Op Tinder is nu duidelijk meer activiteit dan voorheen. Kennelijk werd men tijdens de feestdagen met de neus op de feiten geduwd en gaat men nu massaal daten............
2 ongeinspireerde hi-berichten die ik maar eens lekker ga negeren. Eentje die er wel leuk uitziet (en dat voor een 40+ vrouw!) en waarbij ik dan het eerste berichtje heb verstuurd.......
Vrouwen verwachten van mij toch ook originele openingszinnen? Dan mag ik het omgekeerd ook verwachten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:57 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
'Hi-berichten' zijn ongeïnspireerd en ga je negeren. Maar zelf verstuur je niks. Oke..
Hoezo verwachten vrouwen dat van je? Ik begin 3/4 van m'n gesprekken gewoon met 'hi/hola/hoi/ha/hetcetc -insert naam-'. En dat lukt. Sterker nog, ik denk zelfs dat mijn 1e opening (relatief) meer succes heeft dan al die semi-grappige/originele openingszinnen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:00 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Vrouwen verwachten van mij toch ook originele openingszinnen? Dan mag ik het omgekeerd ook verwachten.
Ik verstuur zelf ook wel eens een bericht hoor, lees maar eens terug.
Mijn ervaring is toch anders. Op de meeste hi en hoi berichten geen respons.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:04 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Hoezo verwachten vrouwen dat van je? Ik begin 3/4 van m'n gesprekken gewoon met 'hi/hola/hoi/ha/hetcetc -insert naam-'. En dat lukt.
Die andere kwart reageer ik misschien eens met iets 'grappigs' of op iets wat ik op een foto zie. Wat is origineel? Dat is gewoon een slecht excuus voor mensen die zelf te bang zijn om een soepel gesprek te kunnen voeren uit het niks.
Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:22 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Mijn ervaring is toch anders. Op de meeste hi en hoi berichten geen respons.
Ga niet op die verzuurde lul in. Hij is een vastzittende CD die in de repeat zit.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:28 schreef Dizorn het volgende:
Maar ik heb het idee dat hij niet op zoek is naar meer of betere gesprekken, maar naar bevestiging van zijn opvattingen. Dan doet 'ie het toch echt prima zo
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga niet op die verzuurde lul in. Hij is een vastzittende CD die in de repeat zit.
Als iemand mij matcht ga ik er vanuit dat dat met een reden is. Kennelijk waren de fotoos in orde. dan is het toch raar dat er geen respons komt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
Als dit geen mooi begin van 2018 is.... dan weet ik het ook niet meer!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
12 dagen op rij elkaar gezien
Nieuwjaar gevierd samen; haar gedropt in de viendengroep en t beviel prima
Weekendje weg aan t plannen
Ik kreeg de groeten van haar moeder
Ze heeft per ongeluk kennis gemaakt met mijn oudste dochter
Ik ben vd markt af
Wat leuk! Veel geluk samen!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben vd markt af
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben vd markt af
dat vind ik ook niet ok en ga ik ook niet doen. Ongeacht wat de ander doet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:55 schreef MGTOW het volgende:
[..]
-knip-
Net zoals ik het vroeger niet ok vond om te parallel daten maar naderhand merkte dat vrouwen dat ook deden en dat het nog efficienter is ook.
Nee, dat keur ik ook niet goed. Je zit dan niet volledig met je aandacht bij je date en dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:55 schreef MGTOW het volgende:
[..]
-knip-
Net zoals ik het vroeger niet ok vond om te parallel daten maar naderhand merkte dat vrouwen dat ook deden en dat het nog efficienter is ook.
Ik weet niet of ik het not-done vind. Ik weet wel dat ik er slecht in ben en daarom niet doe. Ik ben iemand die mijn dates dan door elkaar gaat halen zeg maar. En de ene dag de ene en de andere dag de andere date leuker vind.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, dat keur ik ook niet goed. Je zit dan niet volledig met je aandacht bij je date en dat doe ik dan ook niet.
Laatst vertelde een date mij (face to face) dat ze aan het multidaten was, nou, daar gaan je kansen.. Uiteindelijk ging ze dus ook voor de ander, maar ik was ook leuk.
Moet ieder voor zich weten, maar ik vind het not-done.
Jammer man! Why not?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:21 schreef Hexagon het volgende:
Nah, nerdmeisje wil toch niet verder
Gelukkig heb ik nog andere ijzers in het vuur gehouden
NEXT!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:51 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1644453222281843/
Mijn god wat erg dit...
Waarom zouden ze hem dan al matchen als ze zijn foto's maar 'meh' vinden?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Dit komt omdat datingsites en apps ook plaatsen zijn waar mensen willen controleren of ze nog een beetje goed in de markt liggen. Een soort egoboost dus. Men vindt het wel mooi zo'n rij matches maar doet er niks mee.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:42 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem dan al matchen als ze zijn foto's maar 'meh' vinden?
Ik vind zelf het 'wel matchen, maar geen antwoord geven en ook niet unmatchen' ook een beetje vaag gedrag.
Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:59 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Dit komt omdat datingsites en apps ook plaatsen zijn waar mensen willen controleren of ze nog een beetje goed in de markt liggen. Een soort egoboost dus. Men vindt het wel mooi zo'n rij matches maar doet er niks mee.
Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:07 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.
Wat er dus hooguit gebeurt is dat je als man kan zien hoe je in de markt ligt, maar als vrouw hou je jezelf een beetje voor de gek omdat je altijd wel gematched wordt.
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:07 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.
Wat er dus hooguit gebeurt is dat je als man kan zien hoe je in de markt ligt, maar als vrouw hou je jezelf een beetje voor de gek omdat je altijd wel gematched wordt.
Omdat het aandeel mannen wat naar rechts geswiped wordt door de mannen in verhouding heel klein is (en dat komt door het enorme aandeel aan kansloze profielen), waardoor veel mannen de houding hebben van 'we geven de vrouwen wel de keus'.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:35 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?
Het gemak van zo'n app denk ik (geen idee hoe het bij een datingsite zit verder). Zoals ik al eerder hier reageerde, ik doe het ook. Gewoon, soms vraag ik me ook wel eens af waarom ik een match heb met iemand. Als die echt niks is (vleeskeuring) delete ik haar alsnog. Als 't mwah mwah is doe ik meestal gewoon niks eigenlijk. Ik heb ook genoeg gesprekken openstaan waar ik niet op gereageerd heb. Idem de andere kant op.quote:Op woensdag 3 januari 2018 10:42 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem dan al matchen als ze zijn foto's maar 'meh' vinden?
Ik vind zelf het 'wel matchen, maar geen antwoord geven en ook niet unmatchen' ook een beetje vaag gedrag.
Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:35 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?
Dit ook inderdaad jaquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.
Dat zie je toch wel aan de foto.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Stoney3K het volgende:
Immers, als iemand echt onaantrekkelijk blijkt kun je ze altijd nog unmatchen.
Kansloos.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.
Niet altijd, ik kom ook vaak genoeg een match tegen die op de foto 'wel leuk' lijkt, maar ik niet de tijd neem om tekst of andere foto's te bekijken. En als het dan een blanco profiel is, het zoveelste Instagram-model, een 'fulltime mama van me zoontje' of een foto met Snapchat-oortjes dan gaat het nog altijd de prullenbak in.quote:Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel aan de foto.
Of ze slaapt nogquote:Op woensdag 3 januari 2018 12:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Vannacht rond 3 uur tijdens de storm een beetje liggen Tinderen, want kon niet slapen.
Verstuurde een Super-Like naar iemand, wat ik normaal overigens nooit doe, en warempel ik word weer wakker en ze heeft terug geliked (om 4:00 's nachts).
Maar, nog geen reactie, zou me verbazen als die uiteindelijk nog komt nu.
Dus ja, voor beide was het waarschijnlijk meer tijdverdrijf.
Dat valt echt reuze mee hoor. Ik swipe best kritisch en heb echt in minder dan de helft van de gevallen een match. En voor mensen gaan roepen dat ik dan vast onaantrekkelijk ben, dat is niet zoquote:Op woensdag 3 januari 2018 11:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Niet altijd, ik kom ook vaak genoeg een match tegen die op de foto 'wel leuk' lijkt, maar ik niet de tijd neem om tekst of andere foto's te bekijken. En als het dan een blanco profiel is, het zoveelste Instagram-model, een 'fulltime mama van me zoontje' of een foto met Snapchat-oortjes dan gaat het nog altijd de prullenbak in.
Als vrouw heb je meer de gelegenheid om elk profiel uitgebreid te bekijken want 9 van de 10 mannen die je naar rechts swiped, zullen toch wederzijds matchen, doordat het aantal mannen op Tinder zo veel groter is dan het aantal vrouwen.
2 minuten kunnen uitzitten, the cringe...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:51 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1644453222281843/
Mijn god wat erg dit...
Enig idee wat de matchratio van een doorsnee man is?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee hoor. Ik swipe best kritisch en heb echt in minder dan de helft van de gevallen een match. En voor mensen gaan roepen dat ik dan vast onaantrekkelijk ben, dat is niet zo
Je bereik op 1 kilometer zetten zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:29 schreef MGTOW het volgende:
[..](ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie).
Een trucje? Je hebt gewoon Tinder gold gekocht dus?quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:29 schreef MGTOW het volgende:
[..]
(ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie).
Bij mij werkt dat nog wel.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:31 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je bereik op 1 kilometer zetten zeker?
Dat werkt tegenwoordig al niet meer, ik krijg een melding van 3+ likes als ik Tinder Gold zou kopen, maar als ik mijn bereik binnen 1 kilometer zet zie ik niemand. Dus die cheat hebben ze vast aangepakt toen ze Tinder Gold gingen aanbieden.
Je kunt tegenwoordig bij iPhone als promo zien dat iemand je geliked heeft. Je krijgt dan een vervaagde foto te zien. Als je die vervaagde foto goed bestudeert kun je hem zo herkennen als die foto weer voorbij komt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 13:32 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Een trucje? Je hebt gewoon Tinder gold gekocht dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |