Dat zeg ik: gebrek aan fatsoen.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een kritische én terechte vraag. Dat het niet in je straatje past is niet mijn probleem.
Als je niet tegen kritische vragen kan of een mening van een ander, dan moet je niets op het forum zetten. Buiten dat bepaal ik altijd nog zelf óf ik ergens en mening over heb en deze deel
Neequote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nogmaals, het was een terechte vraag.
Nee, dat was het niet. Dat jij dat door gebrek aan een opvoeding niet ziet neem ik je niet kwalijk hoor.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.
Als het een vraag was ok, maar je smeet gewoon met een zo goed als onverkapt verwijt. Moet je doen als je daar de behoefte aan hebt maar dan mag je ook een grote bek terug verwachten.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.
Als een man dat doet hoor je diezelfde figuren niet...quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Ik was ook alweer aan het daten en had zelfs een scharrel toen mn ex nog niet bij me uit thuis weg was. Ben ik nu fout?
Op een forum maakt dat doorgaans niet uit, ongeacht wie je bent kun je je mening geven.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nogmaals wie zijn jullie om er iets van te vinden dat een vrouw die dus al in scheiding ligt verder gaat met haar leven?
Dat kan, of je kan je gewoon bij het doel van het topic houdenquote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op een forum maakt dat doorgaans niet uit, ongeacht wie je bent kun je je mening geven.
misschien juist een vrouw aanspreken waar je niet meteen van in vuur en vlam staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Verder ben ik niet zo down als ik in mijn post schrijf, ben een vrolijke jongen die goed in het leven staat alleen op dat gebied kan het dus beter
als je een controversieel topic aansnijdt kun je wel wat kritische noten verwachten. Dat het dan niet alleen kusje kroel is mag ook best.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:23 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dat kan, of je kan je gewoon bij het doel van het topic houdenIs iets gezelliger.
Ontopic was mijn date echt ontzettend leuk. Wederzijds, dus gauw nieuwe plannen
Precies, maar zoals je ziet mag je geen kritische noot geven.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je een controversieel topic aansnijdt kun je wel wat kritische noten verwachten. Dat het dan niet alleen kusje kroel is mag ook best.
Fijn dat het wederzijds is ♥
Kritisch is wat anders dan veroordelen in niet mis te verstane woorden.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, maar zoals je ziet mag je geen kritische noot geven.
OT: Leuk contact met een vrouw, eens zien wanneer we een date gaan plannen
van uitstel kwam geen afstel gelukkigquote:Op maandag 1 januari 2018 20:00 schreef Cue_ het volgende:
Woensdag gaan date en ik nog eens biljarten
Zeker wel. Maar tellen niet voor dit topic.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:06 schreef Stratotanker het volgende:
Heppie Nieuw Jaar allemaal!!!
Dus niemand gisteren een hoogtepunt gehad?
Scheelde 5 minuten hier.
Ahhh ja, dat telt ook wel hoor. Weer eens iets anders dan de twilight van blurred lines waar ik mezelf in bevind ..quote:Op maandag 1 januari 2018 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar tellen niet voor dit topic.
Ok.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:02 schreef Lot88 het volgende:
Mijn date wil aankomend weekend weer afsprekenEven kijken of ik dat ga redden met mijn planning.
Niet flauw bedoeld, maar ga je nu elk Tinder gebeurtenisje delen hier?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:09 schreef MGTOW het volgende:
Op Tinder is nu duidelijk meer activiteit dan voorheen. Kennelijk werd men tijdens de feestdagen met de neus op de feiten geduwd en gaat men nu massaal daten............
2 ongeinspireerde hi-berichten die ik maar eens lekker ga negeren. Eentje die er wel leuk uitziet (en dat voor een 40+ vrouw!) en waarbij ik dan het eerste berichtje heb verstuurd.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |