'Hi-berichten' zijn ongeïnspireerd en ga je negeren. Maar zelf verstuur je niks. Oke..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:09 schreef MGTOW het volgende:
Op Tinder is nu duidelijk meer activiteit dan voorheen. Kennelijk werd men tijdens de feestdagen met de neus op de feiten geduwd en gaat men nu massaal daten............
2 ongeinspireerde hi-berichten die ik maar eens lekker ga negeren. Eentje die er wel leuk uitziet (en dat voor een 40+ vrouw!) en waarbij ik dan het eerste berichtje heb verstuurd.......
Vrouwen verwachten van mij toch ook originele openingszinnen? Dan mag ik het omgekeerd ook verwachten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:57 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
'Hi-berichten' zijn ongeïnspireerd en ga je negeren. Maar zelf verstuur je niks. Oke..
Hoezo verwachten vrouwen dat van je? Ik begin 3/4 van m'n gesprekken gewoon met 'hi/hola/hoi/ha/hetcetc -insert naam-'. En dat lukt. Sterker nog, ik denk zelfs dat mijn 1e opening (relatief) meer succes heeft dan al die semi-grappige/originele openingszinnen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:00 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Vrouwen verwachten van mij toch ook originele openingszinnen? Dan mag ik het omgekeerd ook verwachten.
Ik verstuur zelf ook wel eens een bericht hoor, lees maar eens terug.
Mijn ervaring is toch anders. Op de meeste hi en hoi berichten geen respons.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:04 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Hoezo verwachten vrouwen dat van je? Ik begin 3/4 van m'n gesprekken gewoon met 'hi/hola/hoi/ha/hetcetc -insert naam-'. En dat lukt.
Die andere kwart reageer ik misschien eens met iets 'grappigs' of op iets wat ik op een foto zie. Wat is origineel? Dat is gewoon een slecht excuus voor mensen die zelf te bang zijn om een soepel gesprek te kunnen voeren uit het niks.
Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:22 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Mijn ervaring is toch anders. Op de meeste hi en hoi berichten geen respons.
Ga niet op die verzuurde lul in. Hij is een vastzittende CD die in de repeat zit.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:28 schreef Dizorn het volgende:
Maar ik heb het idee dat hij niet op zoek is naar meer of betere gesprekken, maar naar bevestiging van zijn opvattingen. Dan doet 'ie het toch echt prima zo
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga niet op die verzuurde lul in. Hij is een vastzittende CD die in de repeat zit.
Als iemand mij matcht ga ik er vanuit dat dat met een reden is. Kennelijk waren de fotoos in orde. dan is het toch raar dat er geen respons komt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
Als dit geen mooi begin van 2018 is.... dan weet ik het ook niet meer!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
12 dagen op rij elkaar gezien
Nieuwjaar gevierd samen; haar gedropt in de viendengroep en t beviel prima
Weekendje weg aan t plannen
Ik kreeg de groeten van haar moeder
Ze heeft per ongeluk kennis gemaakt met mijn oudste dochter
Ik ben vd markt af
Wat leuk! Veel geluk samen!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben vd markt af
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben vd markt af
dat vind ik ook niet ok en ga ik ook niet doen. Ongeacht wat de ander doet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:55 schreef MGTOW het volgende:
[..]
-knip-
Net zoals ik het vroeger niet ok vond om te parallel daten maar naderhand merkte dat vrouwen dat ook deden en dat het nog efficienter is ook.
Nee, dat keur ik ook niet goed. Je zit dan niet volledig met je aandacht bij je date en dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:55 schreef MGTOW het volgende:
[..]
-knip-
Net zoals ik het vroeger niet ok vond om te parallel daten maar naderhand merkte dat vrouwen dat ook deden en dat het nog efficienter is ook.
Ik weet niet of ik het not-done vind. Ik weet wel dat ik er slecht in ben en daarom niet doe. Ik ben iemand die mijn dates dan door elkaar gaat halen zeg maar. En de ene dag de ene en de andere dag de andere date leuker vind.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, dat keur ik ook niet goed. Je zit dan niet volledig met je aandacht bij je date en dat doe ik dan ook niet.
Laatst vertelde een date mij (face to face) dat ze aan het multidaten was, nou, daar gaan je kansen.. Uiteindelijk ging ze dus ook voor de ander, maar ik was ook leuk.
Moet ieder voor zich weten, maar ik vind het not-done.
Jammer man! Why not?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:21 schreef Hexagon het volgende:
Nah, nerdmeisje wil toch niet verder
Gelukkig heb ik nog andere ijzers in het vuur gehouden
NEXT!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:51 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1644453222281843/
Mijn god wat erg dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |